Jump to content

number_nine

Użytkownicy
  • Content Count

    509
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

186 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Poznań
  • Zainteresowania:
    gierki, alko, narkotyki
  • PSN ID:
    numbernine_pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie tylko z tym, moje wcześniejsze numery też miały inną datę wysyłki niż podana w zapowiedzi.
  2. Czyli wyszło to samo, o czym wspominałem wcześniej. Data wysyłki nie jest równa z tą zadeklarowaną w zapowiedzi numeru. Może teraz będzie łatwiej ustalić co sie dzieje, bo możliwe, że redakcja nieświadomie informuje o złej dacie
  3. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Ja to wiem, ale nie rozumiem czego ludzie oczekiwali w temacie stealth, że samuraj porzuci kodeks z dnia na dzień i nauczy się zwisać z sufitu jak Sam Fisher? W tym kontekście mówiłem o tym jak gra została zaprojektowana, bo chyba bez sensu byłoby jeśli bohater yebnąłby katane w kąt i gra skupiałaby się bardziej na kitrance, czego na szczęście nie robi.
  4. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Tak, gram, ale dalej widzę to inaczej niż Ty, chociażby przez wspomniane odniesienia do kodeksu w dialogach etc. Nie wiem czy pamiętasz, ale Jin na początku jest zły o określenie "duch" i nie chce być tak postrzegany, stąd rozdarcie bohatera, o którym mówiłem. Nie, nigdy nie oglądam wielu zapowiedzi, pewnie teraz dzięki temu mogę cieszyć sie grą bez bólu dupska, że coś sobie wkręciłem oglądając wczesne gameplaye
  5. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Nie zrywa, tylko zostaje zmuszony do nagięcia kodeksu samuraja, co prowadzi do wewnętrznego rozdarcia głównego bohatera, o czym było kilka razy wspomniane w dialogach. No nie wiem, jakby tak było, to chyba wprowadziliby coś więcej niż kucanie i wciskanie kwadratu Jak dla mnie wszystko się zgadza, jesteś samurajem a skradaniem ratujesz się w trudnych sytuacjach.
  6. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Dla mnie ten stealth w GoT pełni funkcje "pomocniczą", czyli jak mi nie idzie z dużą ilością wrogów na raz to kilku zdejmę najpierw łukiem albo tanto, a reszta po samurajsku. Wydaje mi się, że taki był też zamysł twórców, pasuje to też do lore gry. btw, wczoraj zdobyłem zbroję Gosaku i jest przepiękna. Naszła mnie przy okazji taka myśl, że na nowej generacji takie itemki z masą detali mogą spowodować oczopląs, bo ja już teraz oglądam jak debil te zbrojki z każdej strony i sie jaram okrutnie jak to jest dokładnie zrobione.
  7. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Gra traci bardzo dużo ze swojego uroku kiedy odpuszcza się na zbyt długo główne questy, dlatego od wczoraj staram się robić je częściej, żeby nie zamulić zbytnio. Ale to niestety bolączka wszystkich otwartych światów. Na szczęście w GoT jest od cholery momentów, przy których mówi się pod nosem "wow". Idąc do kapliczki wiesz, że zobaczysz piękną okolicę, kierując się do zaznaczonego punktu wiadomo, że zatrzymamy się co najmniej kilka razy by na coś popatrzeć czy zrobić, z walkami można kombinować i czasem wychodzą naprawdę piękne akcje. Ostatnio zaskoczyłem pięcioosobową grupkę zbirów, wjechałem zza namiotu, pierwszy dostał tanto w ryj, reszta ledwo zdążyła wstać i trzech padło po tańcu gniewu, ostatni załatwiony szybkim kombosem, całość akcji trwała kilka sekund i dzięki pięknej okolicy i zachodzie słońca wyglądało to jak wyreżyserowana akcja, a nie czysty gameplay. W photo mode też już spędziłem ZA DUŻO czasu btw fajnie, że twórcy mogą sprawdzić ile lisków pogłaskaliśmy, ilu przeciwników upadło ze strachu, a my nawet nie możemy się dowiedzieć ile godzin mamy na liczniku :v
  8. Jasne, ale sytuacja z opóźnieniami ciągnie się od wieeelu miesięcy, więc jakby sie wydawcy (czy kto tam nad tym panuje) chciało, to już dawno mógłby wyprostować temat albo chociaż sprawdzić i poinformować skąd te opóźnienia. Podejrzewam jednak, że jak mają zapłacone z góry, to wy(pipi)ane :v numer dojdzie jak dojdzie i co nam pan zrobisz
  9. W takich sytuacjach troche śmieszny robi sie ten płacz na temat kondycji prasy, bo zamiast zadbać o czytelników, którzy są z pismem często po 15-20 lat i ciągną ten wózek, to wydawca odwala cyrk. Kolejnej prenuneraty już nie wezmę na pewno, sentyment do pisma to jedno, ale nie będę robił z siebie frajera :v
  10. Kurde muszę z żalem przyznać, że srogo w chuya lecicie z tą prenumeratą. Wysyłka niby była w poniedziałek, dziś piątek i dupa, nie będzie nowego numeru do sobotniej kawki. I nie zganiajcie proszę winy na pocztę, bo ta działa u mnie należycie i nawet przesyłki ekonomiczne przychodzą w max 3-4 dni. Już trzy numery dostałem z datą wysłania późniejszą niż ta, o której tutaj informujecie. Prenumeratorzy niby tacy ważni, ale żeby nam dostarczyć numer choćby równo z premierą kioskową to nieeeee :v
  11. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Zawsze mi jakoś tak smutno na myśl o ludziach platynujących open worldy po niecałym tygodniu od premiery. To ja mam wyrzuty sumienia, że tyle napierdalam od niedzieli, a nie wyszedłem jeszcze z pierwszej części wyspy XD
  12. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Z tym kodem na bonusowe przedmioty to w ogóle jakieś jaja są. Jak go wpisałem w psn, to gra pobierała się paczka 22GB, nie wiem co tam tyle zajmuje, ale ok. Pobieranie anulowałem, a przedmioty i tak pojawiły sie w grze... A co do samej gry to w weekend poświęciłem jej sporo czasu no i dostałem to czego się spodziewałem, czyli wiesiek w japonii. Początek dość powolny i bez efektu wow, ale im dalej tym lepiej. Miejscówki prześliczne, gameplay typowy dla otwartych światów, ale wszystko ładnie się spina i gra się mega przyjemnie. Dobrze, że poszli bardziej w stronę przygody niż rpga z masą skilli, tabelek, przedmiotów itd. Nad skillami nie ma się co zbytnio zastanawiać, bo od samego początku wiadomo, ze prędzej czy później odblokuje się wszystko co się chce. Nie uważam tej gry za jakiegoś mesjasza, ale i tak jaram się srogo, bo na otwarty świat w takim klimacie czekałem od wieeeelu lat.
  13. number_nine

    Ghost of Tsushima

    To brzmi jak materiał na najlepszy open world ever. Dziś się w końcu przekonam ile w tym prawdy <3
  14. Ehhh byle do niedzieli. MM dało radę <3
  15. number_nine

    Ghost of Tsushima

    Po pierwszych ocenach jestem już spokojny o jakość gry Jak zawsze recenzji nie czytam, widziałem jeden trailer, 2 minuty gameplayu i tyle mi wystarczy. Już się nie mogę doczekać, w końcu open world z klimatem, o jakim marzyłem <3 No i beka, bo to kolejny preorder, którego nie ogram w dzień premiery, także jakoś będę musiał wytrzymać do niedzieli ;( O ile w ogóle MM ogarnie i jutro do południa będę mógł odebrać zamówienie...
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.