Jump to content

Hanza71

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    21
  • Joined

Community Reputation

4 Neutralna

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    hanza_88
  1. Hanza71

    The Last of Us Part II

    Ja swoj pre order anulowalem, nie lubie grac gdy za oknem 30 stopni.
  2. Hanza71

    The Last of Us Part II

    Bieda panowie, premiera na okres wakacyjny gdzie gro ludzi zamias grac popija piwko I grilluje korzystajac z ladnej pogody.
  3. Hanza71

    Borderlands 3

    Potrzebuje flakker i nigdzie nie nie ma.
  4. Hanza71

    Borderlands 3

    Ale mnie ta gra wquriva pod wzgledem loot'u, nic ciekawe nie wpada. Aha ostatnio zlapalem jakis bug I pad mi wibrowal caly czas I musialem gierke wylaczyc, no jak zyc. Poczytalem sobie forum gearbox I znerfilli loot, no ale kurcze do zera, nie oczekuje legendarek z kazdego przeciwnika ale zeby wypadaly same max zielone pukawki to przegiecie, nie mam czasu I checi zeby farmic po 2h.
  5. Hanza71

    Borderlands 3

    Dobra jestem mnie wiecej w polowie gry I moze oficjalnie stwierdzic ze bog loot'u mnie nie kocha, wpadla mi tylko jedna legendarka I to na samym poczatku gry, plus spamuja mi sie same zielone pistolety zero assault riffles. No ogolnie bida, no I jak narazie bossowie lekko ssa pauke, walka z przerosnieta kulka no co to ma byc.
  6. Hanza71

    Borderlands 3

    Wiecie moze czy misje poboczne trzeba robic na jednym poziomu trudnosci, czy mozna sobie reszte dokonczyc na TVHM do trofika za wszystkie misje?
  7. Hanza71

    Borderlands 3

    Czy tylko mi sie wydaje, ze melee jest OP, dobra sporo na oszczedzanie amunicji
  8. Hanza71

    Borderlands 3

    Ja gram Moze I pare razy nie moglem miska odpalic bo bylo male miejsca, ciekawe czy pozniej pojawia sie jakies ciasne levele.
  9. Hanza71

    Borderlands 3

    Gram I ja w koncu. Co mnie zaskoczylo to jest wybor poziomu trudnosci, po co to.
  10. Hanza71

    Borderlands 3

    Do mnie zaraz ma przyjsc paczka a na 11 do roboty jak zyc, dobrze ze dzisiaj piatek i koniec 4:30.
  11. Hanza71

    Borderlands 3

    Ja prawilnie czekam na pake z Game'a, nie przepadam za cyfrowkami.
  12. Hanza71

    Death Stranding

    Dla mnie kupa nie da sie prowadzic fury z plecakiem wielkosci namiotu
  13. Hanza71

    Borderlands 3

    Jakas reklama cenegi jak cos nie sprawdzlem nie slucham marniaka.
  14. Hanza71

    W co teraz grasz..?

    U mnie Tales from the Borderlands aktualnie, ogolnie to jakos od czerwca tylko Borderlands w roznych konfiguracjach w oczekiwaniu na goty czyli Borderlands 3.
  15. No I znowu syf Batman juz od jakiegos czasu w ps now. Jaki sens dublowac oferte z plusa I now tylko Sony wie.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.