Jump to content

Artur_K

Użytkownicy
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Stara się

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja mam takie szybkie dwie kwestie. Te trzy kafelki z procentowym postępem, w menu. Pierwszy, wiadomo postęp fabuły (przynajmniej tak mi wychodzi), ale te dwa kolejne? Odnoszą się do Johnnego i do bioczipu, ale za cholerę nie mogę dojść jakie ma to powiązanie z wątkami. Jakieś pomysły? Druga kwestia, to spowolnienie czasu. Wszczepiłem u Victora Kerenznikova i w momencie uniku czy wślizgu czas zwalnia, ok. Ale czy są jeszcze jakieś inne możliwości, żeby ten efekt osiągnąć (wszczepy, perki)?
  2. Podpowiedzcie. Powoli chyba fabuła zbliża się do końca, nie mam pojęcia ile misji faktycznie zostało, bo nie zaglądam w żadne poradniki żeby nie psuć sobie zabawy. Z tego co wyczytałem dostępnych jest kilka zakończeń. Czy gra w jakiś sposób da mi znać, że zbliżam się do momenty wyboru? Czy muszę zrobić specjalnego save'a albo coś w tym stylu, żeby poznać pozostałe zakończenia? Czy zakończenia są różne w zależności od tego kim gramy (gram teraz Nomadą)? Poproszę o jakąś delikatną i bezspoilerową podpowiedź. No chyba, że nie ma się czym przejmować i grać dalej bo
  3. Ostatniego posta pisałem po 10 godzinach. Dziś mam ich już 36 i jestem w 3 akcie. Gram na ps4 slim, od dobrych 25 godzin nie miałem żadnego crasha, żadnego buga przez którego musiałbym cofać wczytywać misję od nowa. Na początku miałem dwa niebieskie ekrany i zjazd autem pod mapę i to tyle. Może to też dlatego że gram raczej krótkie sesje do 1 godziny. Płynność gry nie jest rewelacyjna na bazowej konsoli, ale głównie odczuwalne jest to podczas eksploracji miasta, na straganach, ogólnie tam gdzie dużo dzieje się na ekranie itp., oraz podczas jazdy samochodem (nad tym najbardziej
  4. Artur_K

    Days Gone

    Z wybuchowych zabawek najlepszy jest granat, bo można go kupić. Nie trzeba szukać śmieci. Robiąc fabułę i poboczne jeszcze jakoś to zbieranie szło przy okazji, ale później gdy likwidowałem hordy żeby obozy wymaksować to już materiałów do craftingu brakowało i łatwiej oraz szybciej było kupić granaty.
  5. Poniżej całkiem ciekawy wywiad z Żebrowskim. Na razie gram z oryginalnym dźwiękiem, jednak chyba na próbę przełączę na Polski. Choć nie ukrywam, że angielski męski głos V bardzo mi pasuje, zaś Keanu po kilku pierwszych kwestiach nie zrobił super wrażenia a głównie ze względu na niego od początku gram po angielsku. Jakie są wasze wrażenia, ktoś gra po "naszemu"?
  6. Faktycznie, przejrzałem posty wstecz. Nie spodziewałem się, aż takiego efektu. Choć z tego co poczytałem, problem występuję w różnym nasileniu i na różnych platformach. Na PC, można ten efekt złagodzić poprzez ustawienia "Screen Space Reflections Quality", którego na konsoli nie ma. Ogólnie z jednej strony już trochę przywykłem, a poza tym zauważyłem że występuję to z różną częstotliwością. Aktualnie gram z włączonym ziarnem i o dziwo mam wrażenie, że jest lepiej. Jestem po 9 godzinach gry. Właśnie pierwszy raz obudziłem się, w mieszkaniu ze "Srebrnorękim" u boku ;). Akcja w K
  7. Wątek śledzę od początku i byłem świadomy pewnych braków, ale o czymś takim nikt nie pisał a jest to dosyć irytujace i teraz się zastanawiam czy wszyscy tak mają?
  8. Pytanko do graczy na Ps4. Zacząłem grać na slimce. Nie było by źle gdyby nie jedna sprawa o której wcześniej nie czytałem. Praktycznie na każdej powerzchni od której odbija się światło widać takie ruchome ziarno, szum. Szczególnie widać to gdy jeżdżę po mieście, chodnik, jezdnia, pojazdy, całe są w takiej kaszy. Wszystkie opcje graficzne czy to na off czy on, nic się nie zmienia. Jakieś pomysły?
  9. To parę słów ode mnie. Nigdy w żadnego MGS nie grałem, oczywiście o istnieniu serii wiedziałem, ale to tyle. Wiedziałem, że to skradanka i wiedziałem też że Phantom Pain jest pierwszym mgs w otwartym świecie. Nie do końca wiedziałem czy gra mi podejdzie, czy nie będzie zbyt wymagająca itd. Jedyne doświadczenia z panem Kojima to Death Stranding, która wg mnie była rewelacyjna, więc kredyt zaufania był. Miałem kupić w promocji samo Groud Zeroes żeby zobaczyć co i jak, ale okazało się że PSS jest cały pakiet za 16zł w jakiejś listopadowej promocji. Duża gierka za dwa piwa, to nie ma się
  10. Jako posiadacz ps4 slim, śledzę ten wątek uważnie od premiery. Po pierwszych dniach byłem zrezygnowany i miałem odpuścić, choć bardzo chciałem w CP zagrać. Na szczęście z dnia na dzień coraz więcej było pozytywnych opinii z od graczy na bazowych konsolach, a że święta tuż tuż to jakąś decyzję trzeba było podjąć. Już miałem wysyłać Mikołaja do lidla po kopię dla mnie, ale trafiła się weekendowa promocja na konsoleigry.pl i gierka wpadła po 229 ;). Mam do dokończenia kilkanaście misji w MGSV, może w międzyczasie wpadnie jeszcze jakaś łątka i pewnie po nowym roku odwiedzę Night Ci
  11. Nie ukrywam, byłem nastawiony że "pod choinką" znajdę CP2077 na moją PS4 slim. Po pierwszych opiniach byłem podłamany, bo wyglądało że jest to niegrywalne. Dziś trafiłem do jakiegoś streamera co ogrywa grę na slimce. Wygląda to ok, wymagający nie jestem a świat Cyberpunka ciągnie niesamowicie i szkoda by było odpuścić. Dam sobie jeszcze trochę czasu z zamówieniem ale nadzieja wróciła, biorąc również pod uwagę powyższą opinię.
  12. Również mam pierwszy tom za sobą. Przy najbliższej okazji pewnie wpadną kolejne. Ja Gołkowskiego akurat lubię, Stalkery czytało się rewelacyjnie. Sybirpunk jest trochę rozciągnięty, ale też daje radę. Jak ktoś czytał jego książki to śmiało może po tą serię sięgać. Oczywiście ze światem CP2077 nie ma nic wspólnego, poza wszczepami i wizją przyszłości. Nie wiem czy wiecie, jak powstała książka. Gołkowski wrzucił na FB filmik który pewnie znacie i zainspirował go do napisania książki, której akcja toczy się w cyberpunkowej Rosji. W komentarzach ktoś "rzucił" Sybirpank i tak zostało.
  13. U mnie też napięcie rośnie! Na premierę się nie nastawiam, coś od Mikołaja trzeba dostać :D. Jednak te filmiki robią robotę, sama jazda po tym mieście będzie czymś niesamowitym. Oby fury prowadziły się przyzwoicie... Nie jestem fanem FPP, ale dla takiego tytułu trzeba będzie się przełamać. Mam nadzieję, że dla casualowych graczy też będzie dopasowana, żeby się pobawić i poznać historię bez nabijania >100h
  14. Dzięki za informację. To może będzie tak źle. Gra w żaden sposób tego nie tłumaczy, przynajmniej na tym etapie i stąd moje obawy. Nie ukrywam, że drugie podejście zrobię na pewno. Bo sam pomysł na grę, ciekawa historia i przedziwny świat, który podobno fabuła nieźle wyjaśnia bardzo mnie intryguje i chciałbym poznać tą historię do końca. Nie nastawiam się, na misje poboczne, żeby nie rozwlekać za bardzo zabawy, chyba że gra mnie wciągnie. Dużo wtedy stracę?
  15. Mnie od początku przytłoczyła ilość strojów, modyfikacji, broni a te jeszcze z gniazdami na ulepszenia. Lubię prostsze rozwiązania. Tu z tego co zdążyłem zauważyć, w zależności od przeciwnika będę chyba musiał przebudowywać ekwipunek, tak? Do tego wszystko mam wrażenie, że jest mało intuicyjne i gra nie specjalnie tłumaczy co i jak.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.