Opublikowano 27 listopada 201410 l Wiesz Figaro, jeśli była by to prawda, to nikt Ci tego pół roku przed zapowiedzią nie potwierdzi.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Nie byłoby to głupie z tego względu iż Big N ostatnio tworzył Super Smasha z Namco Bandai i jak widać pracowało im się bardzo dobrze a ostatnio Nintendo jest bardzo skore do takiej współpracy z Japońskimi i nie tylko teamami i nie raz udowodniono że warto było. Chciałbym aby to była prawda bo szkoda aby tak dobre i nowe IP się zmarnowało przez pazerność i skretynienie Ubisoftu.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Nie byłoby to głupie z tego względu iż Big N ostatnio tworzył Super Smasha z Namco Bandai i jak widać pracowało im się bardzo dobrze a ostatnio Nintendo jest bardzo skore do takiej współpracy z Japońskimi i nie tylko teamami i nie raz udowodniono że warto było. Chciałbym aby to była prawda bo szkoda aby tak dobre i nowe IP się zmarnowało przez pazerność i skretynienie Ubisoftu. Dokładnie, to nic nowego, że Big N oddaje swoje flagowe marki zewnętrznym developerom, już F-Zero na GaCka robiła Sega a za Star Foxa odpowiadało Namco
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Niektóre serie są od lat tworzone przez first/second third-party developerów. To nie jest złe zważywszy że wiele z tych firm zrobiło konkretne szlagiery (no dobra Namco nie popisało się ze Star Foxem bo Adventures wdeptuje go w ziemie). Głownie chodziło mi o jakość tych pozycji a niektóre są naprawde czymś świeżym w podejściu do danego uniwersum, Retro Studio mogłoby zrobić Zombi U, nie dość że graficznie byłaby to jedna z najładniejszych pozycji na Wii U to i gameplayowo myślę że poradziliby sobie znakomicie (na E3 mogliby pokazać nad czym tak intensywnie pracują - taki mały offtop).
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Ale gdzie tu niby wina Ubisoftu? Jak zajrzysz na leaderboardsy, to zobaczysz, że jest tam ledwie 4XX graczy z czego i tak znaczna część kupiła grę za równowartość 10-15 funtów. Edytowane 1 grudnia 201410 l przez DonSterydo
Opublikowano 12 grudnia 201410 l Ja uważam że raczej ciężko jest podliczyć rzeczywistą ilośc sprzedanych kopii bo wiele osób dalej ma gdzieś podłączenie konsoli do netu to raz, dwa pożycza się gry znajomym no i chyba na Wii U podaje wynik tylko z danego regionu a nie całego świata. Osobiście wątpie aby gra sprzedała się tylko w 4k, zważywszy jaki hype zrobiła w okół siebie. Bardzo bym chciał aby stworzono konkretny sequel. Szkoda tylko że nadeszły takie czasy gdzie nawet oceny na gównianych stronach wydawanych przez niby graczy ma wpływ na to czy powstanie kolejna część a jeśli tak to jaka ona będzie?
Opublikowano 14 grudnia 201410 l No to mój błąd i przepraszam. Jak na całkowicie nowe IP i raczej niezbyt długi czas produkcji, myślę że 400tyś. to nie jest źle ale dla Ubi to przecież epic fail i wolą inne gnioty wydawać zamiast wziąć się za robote (ciekawi mnie czy za kilka lat jedyną marką jaką Ubi będzie tworzyć to AC bo aż boje się o takie marki jak Splinter Cell, Ghost Recon i Rainbow Six).
Opublikowano 22 czerwca 20159 l Pojawiły się ploty o wyjściu gry na ps4/xbone, tylko jest w ogóle sens w to grać bez padleta?
Opublikowano 23 czerwca 20159 l Wystarczy aby np. elementy gamepada przerzucić na ekran, zrobić go trochę przezroczystego lub ukazać daną perspektywę za pomocą osobnych "kamer". W jednym okienku będzie mieli widok z pierwszej osoby w drugim sceny widoczne za bohatera czy jak sięga do plecaka etc. Ale tak czy siak całość wtedy traci klimat bo nie masz pod ręką dużego dotykowego ekranu z głośniczkami i żyroskopem. Dalej myślę iż Ubi dało ciała bo na Wii U mogło pokazać klasę a typowo opierają się na samych wynikach podczas premiery gry. Jakoś Mk8 osiągnął blisko 4.5mln sprzedanych egz. Nie wierzę iż przy odpicowanej 2-jce z Co-opem po necie, tytuł nie osiągnął by chociażby tych 2 mln a produkcja na pewno nie kosztowałby znacznie więcej od jedynki....
Opublikowano 24 czerwca 20159 l Jesze bedzie tak ze na PS4 i Xone sie sprzeda i seqel nie wyjdzie na wiiu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.