Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

 

zadam głupie pytanie....

jak to zrobić na ps4 ?????

 

Po pierwsze wykupić PS+. Wtedy sejwy same się kopiują do chmury.

 

Mi się nic nie skopiowało. Cały save też straciłem. Na PPE czytałem, że to nie wina Battlefield'a, bo w Fifie też się ludziom pojawiło. Nie mam pojęcia czemu nie kopiują i nie przechowują tych danych na serwerach w razie wypadku (który za często się zdarza).

Odnośnik do komentarza

zadam głupie pytanie....

jak to zrobić na ps4 ?????

nie ma głupich pytań: ustawienia - zarządzanie zapisanymi danymi aplikacji - zapisane dane w pamięci masowej systemu - prześlij na dysk internetowy - wybierasz grę i sejwa. Później, żeby przerzucić na dysk wybierasz tak samo, tylko w ostatnim oknie - zapisane dane na dysku internetowym - pobierz do pamięci masowej systemu.

Odnośnik do komentarza

W tym tygodniu kolejny patch i na początku lutego. Nie wiadomo kto pierwszy patch dostanie 

 

This update will include a number of stability improvements, tweaks, and fixes. the upcoming weeks, we will also share a large number of balancing tweaks that we are making to Battlefield 4 in future updates, including changes to DMR performance, anti-air, and more.

 

Oraz zmiany związane z tą sondą na temat balansu do której linka nie dawno dawałem.

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

Panowie, wskakujcie na tego bloga, i glosujcie na nie, jesli chodzi dzialko w stealth jet'ach. Wzmocnili je w poprzednim patch'u o 25%, a mysla teraz nad jej nerf'em. I tak ono na chwile obecna jest znacznie slabsze, niz te z Bf3. :) wynik narazie 58% na nasza niekorzysc.

z racji tego że ja nielot i zawsze mnie te Jety w BF3 w(pipi)iały jak mi czołg rozwalały więc głosuje na tak :banana:

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Aircraft and Anti-Aircraft
1) Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4. The total carried missiles were making it impossible for helicopters to use counter measures to avoid the MAA’s attacks.

2) Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON. This reduction reduces the distance projectiles will travel and should prevent situations where the MAA could engage enemy vehicles without leaving its protected home base. The damage of the cannons remains unchanged, and aircraft, especially helicopters, should remain wary of getting too close to a MAA.

3) Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.

4) Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired. The missiles were previously too easy to aim at long range, making them a guaranteed hit and a clear advantage over the other missile types.

5) Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.

6) Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.

7) Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS. These weapons were too effective against infantry with a higher splash, making them a clear choice over the 7.62 MINIGUNS in all combat situations. The 25MM CANNONS are intended to give the Scout Helicopter some measure of effectiveness against vehicles, at a clear trade off in effectiveness vs. infantry.

Tanks and Anti-Tank
1) Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. This keeps the MBT LAW in its role of an easy to use, fire and forget weapon available to all Engineers, while also balancing it with the other rocket launchers in favor of skilled AT shots. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.

2) Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.

3) Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. Players will now need to be craftier when placing the M2 SLAM in order to get the full damage potential of this ambush anti vehicle weapon. This change is to primarily counter a tactic of placing 3 mines in the same spot to guarantee a kill on any vehicle passing within 6m. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.

4) Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Nerfić działka 20mm Stealth Jetów? Po(pipi)ało? Przecież nawet po buffie 25% do DMG dalej są słabe. Ostatnio czytałem że chcą prócz 20mm wzmocnić też 25mm i 30mm.

Stealth Jetem trudno ustrzelić helikopter, ale z rakietami radarowymi się da. Kanonierki rozwalam za jednym podjazdem, ale Attak Jetem jest milion razy łatwiej. W porównaniu do Attack Jeta (który za 1 podjazdem może czołg rozwalić) działkiem myśliwca (20mm, 25mm i 30mm) można sobie tylko popierdzieć. W tej chwili może on rozwalać co najwyżej inne jety, kanonierki i heli jak się ma skilla.

kabotyn: Daj linka.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

ciekawe zmiany.

Co do p-lot to piloci sie pewnie uciesza- ja raczej roznicy zadnej nie odczuje. Jak sie kamperstwo skonczy, to dobrze.

 

bardzo dobrze za to, ze oslabiaja MBT LAV i to dzialko w scoutach- to jedne z najbardziej mnie w(pipi)iajacych rzeczy w tej grze.

ostatnio na jedwabnym schowalem sie pod tym kamiennym plotem przed nalotem tego badziewia i i tak zginalem- dopiero teraz sie dowiedzialem, ze to (pipi) jeszcze splash damage ma...

 

dobrze jeszcze, zeby z tymi lagami cos zrobili...

Edytowane przez tommi
Odnośnik do komentarza

Nerfić działka 20mm Stealth Jetów? Po(pipi)ało? Przecież nawet po buffie 25% do DMG dalej są słabe. Ostatnio czytałem że chcą prócz 20mm wzmocnić też 25mm i 30mm.

 

Stealth Jetem trudno ustrzelić helikopter, ale z rakietami radarowymi się da. Kanonierki rozwalam za jednym podjazdem, ale Attak Jetem jest milion razy łatwiej. W porównaniu do Attack Jeta (który za 1 podjazdem może czołg rozwalić) działkiem myśliwca (20mm, 25mm i 30mm) można sobie tylko popierdzieć. W tej chwili może on rozwalać co najwyżej inne jety, kanonierki i heli jak się ma skilla.

 

kabotyn: Daj linka.

 

Punkt nr.3

http://blogs.battlefield.com/2014/01/bf4-balancing-feedback/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...