Skocz do zawartości

Crimson Shroud


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Widać nie grałeś nigdy w żadnego Monster Huntera bo mówisz do człowieka który przesiedział nad Tri na Wii 300h, w grze w której nie levelujesz postaci (za wyjątkiem multi online ale to dotyczy tylko dostępu do trudniejszych stworów a nie statystyk postaci), tylko skupiasz się na zdobywaniu itemów do tworzenia zbroi i broni. Jak mówię to kwestia gustu bo skoro miałem ochotę ubijać kilkadziesiąt razy tego samego stwora dla badziewnej zbroi, to nie sądzę że Crimson Shroud mnie odstraszy. Poza tym sam jeszcze nie grałeś w CS tylko co najwyżej poczytałeś o tytule na necie i obejrzałeś na yt filmiki, a spróbowanie samemu może jednak odmieni twoje zdanie?

Odnośnik do komentarza

MH nie dla mnie, powtarzanie w kółko tego samego w oczekiwaniu na szansę na jeden ze składników do kolejnej zbroi uważam za męczarnie.

 

Na temat CS nie wyrokuję, tylko przedstawiam ludziom głodnym jakichkolwiek informacji opinie innych, na które jak widać sami by nie trafili, a o których by się nie dowiedzieli z oficjalnych materiałów. Za to uważam, że jak ktoś jest nastawiony na kolejne dzieło Matsuno, który jest jednym z moich ulubionych twórców, to będzie zawiedziony, bo nie bez powodu CS było w składzie kolekcji minigierek.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Podobno wersja CS wypuszczona niedawno na japońskim eShopie doczekała się poprawek i nowych przedmiotów, więc u nas może te wszystkie problemy zostaną wyeliminowane albo będą przynajmniej mniej dojmujące.

 

@ genjuro

 

Od 16:48

 

http://www.youtube.com/watch?v=JCXxF0MacYQ&feature=youtu.be&t=16m48s :)

Edytowane przez Enkidou
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy ci minie, bo z tego co czytałem, bo CS ma niesamowicie wolne i nudne walki - zwykłe starcie może trwać 10 minut i wcale nie dlatego, że jest takie wymagające.

Do tego postacie nie zdobywają poziomów, nie mają statystyk, wszystko oparte jest na ekwipunku, co w połączeniu z długimi starciami sprowadza się do uciążliwego grindu żeby wypadło coś nowego.

 

Mi to też jakoś nie przeszkadza, kiedyś się grało choćby w takie UFO, to tam tura przeciwnika potrafiła trwać dłużej.

Co do levelowania, to rozwiązanie zastosowane przez Matsuno mi się podoba, i to nie z tego powodu, że nie lubie sobie nabić poziomu w grze (co nie oznacza, że jego brak mi przeszkadza), ale choćby przez to, że bicie level'i, nie jest stosowane na siłe, jak jakiś wymóg by ubić arcytrudnego przeciwnika, na którym się zacieliśmy, i jedyny sposób jego ubicia, to większy poziom...

Odnośnik do komentarza

Czy jedynym sposobem jest wyższy lv, czy lepsza broń, która wypadanie, albo nie po walce, to akurat nie widzę za dużej różnicy. Ani jedno ani drugie nie jest zbyt ambitne. Czy zrobisz walkę 3 razy żeby wbić expa, czy 3 razy żeby dostać mieczy, to na jedno wychodzi.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

To ja dorzucę reckę od siebie:

 

 

http://www.nintendol...on_shroud_eshop

 

 

Osobiście i tak kupię Crimson Shroud bo po reckach Nintendo Life nigdy się nie zawiodłem, z resztą decyduje sam za siebie niż opierając się na samych recenzjach (nigdy nie wiadomo kto daną pozycję recenzuje, nie są oni w stanie trafić w gusta wszystkich).

 

 

P.S. Nie rozumiem recki Gameradar, wytykają błędy pozycji która się na danych aspektach skupiała, ale cóż co kto lubi. Jak dla mnie ten tytuł zapowiada się na klasyczną kwintesencje porządnego RPG'a (kurcze, kiedyś kilkuset godzinne pozycje nie miały VA i było ok, teraz to jak widać herezja).

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To ja dorzucę reckę od siebie:

 

 

http://www.nintendol...on_shroud_eshop

 

 

Osobiście i tak kupię Crimson Shroud bo po reckach Nintendo Life nigdy się nie zawiodłem, z resztą decyduje sam za siebie niż opierając się na samych recenzjach (nigdy nie wiadomo kto daną pozycję recenzuje, nie są oni w stanie trafić w gusta wszystkich).

 

 

P.S. Nie rozumiem recki Gameradar, wytykają błędy pozycji która się na danych aspektach skupiała, ale cóż co kto lubi. Jak dla mnie ten tytuł zapowiada się na klasyczną kwintesencje porządnego RPG'a (kurcze, kiedyś kilkuset godzinne pozycje nie miały VA i było ok, teraz to jak widać herezja).

 

Jak widać nie wszystkim da się dogodzić, dlatego najlepiej co do wyboru gier sugerować się własnymi oczekiwaniami do danego tytułu, a recenzje brać, tylko jako dodatkowe żródło informacjj, - ja tak robie i jeszcze nigdy się nie zawiodłem...

I widzę, że na tym tytule się też nie zawiode...

Odnośnik do komentarza

Kupilem wczoraj :) Na razie mam za soba prolog i tutorial, ale skrobne pierwsze wrazenia. No wiec, w taka gre to jeszcze NIGDY nie gralem. Podejrzewam ze wiekszosc z tutaj forumowiczow rowniez. Ja bym bardziej nazwal ta gre elektroniczna sesja rpg. Ale do rzeczy - nie podchodzic do tej gry jak sie nie zna angielskiego przynajmniej na stopniu srednio zaawansowany. To podstawa, bo tutaj klimat budowany jest przez opisy narratora, ktory jest takim mistrzem gry. :D Piekna muzyka dodatkowo buduje atmosfere. Postacie sa przedstawione jako figurki, ktore gracze rozstawili na planszy, wsrod porozstawianych elementow krajobrazu. Dalej mamy rzuty koscmi ( mamy np. taki motyw ze MG mowi: "nagle zza winkla wysunal sie goblinski lucznik ,ktory wypuscil strzale ze swojego luku, nasz bohater moze zrobic wslizg i unik lub odskoczyc i sparowac strzale mieczem - wybierz opcje a nastepnie rzuc kosciami aby sprawdzic czy unik/parry sie udalo") Normalnie tak to wyglada - jakbysmy grali w normalna sesje papierowa. Walka wyglada tez taktycznie - postacie posiadaja skille specjalne, czary, ataki zwykle. Na temat fabuly sie nie wypowiadam bo to poczatek gry. Jestem zadowolony. bede gral w CS w cichej wieczornej atmosferze, z herbatka u boku i ciasteczkami. Bo do takiej scenerii najbardziej pasuje mi ta gra :D Polecam kazdemu kto chce zagrac w prawdziwa sesje rpg.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

W dowolnym momencie to nie, druzyna porusza sie po komnatach dungeonow, gdzie kolejnosc zdarzen jest nastepujaca - 1. wejscie, 2. zdarzenie ( zasadzka, zwykla walka etc.), 3. jak nie ma walki to krotka pogadanka miedzy postaciami lub po prostu ze nic tu nie ma i dopiero wtedy mamy mozliwosc zrobic sejwa, przegladnac ekwipunek itp. Ta gra moim zdaniem nie nadaje sie na krotkie zagrywki. walki sa dosyc dlugie, od kilku do kilkunastu minut. Odradzam granie jak ma sie "wolne 10 min".

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.