Skocz do zawartości

Awaryjność PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem dzisiaj do sklepu w sprawie mojej konsoli, która od dwóch miesięcy jest w naprawie. Po moich wcześniejszych telefonach sklep skontaktował się z serwisem przetrzymującym konsolę, okazało się że kolesie nie znają się na konsolach. Tydzien temu konsola miała zostać wysłana do innego serwisu. Dzisiaj dowiedziałem się że jeszcze nic nie wiadomo po za tym że naprawa dorównuje kosztowi nowego sprzętu i że serwis się jeszcze zastanawia jak konsolę naprawić. Mam dzwonić do sklepu w piątek, wtedy będzie już moze coś wiadomo.

Ręce mi juz opadaja. Jutro zadzwonię do rzecznika praw konsumenta, moze coś doradzi bo ci debile będą tą konsolę trzymac w nieskończoność.

Odnośnik do komentarza

Powinieneś zapytać, jakie sklepy robią to bez zbędnych kłopotów. Bo obowiązek mają wszystkie. Empik.

Potwierdzam.

Ostatnio kumpel z Empiku poszedł na jakieś szkolenie. Podobno kazano przyjmować mu wszystkie konsole PS3, które zareklamuje klient do dwóch lat od dnia zakupu.

Tłumaczy to tym, że Sony poszło na jakiś układ z Empikiem, który mówi o tym że Sony bedzie pokrywać koszta naprawy takich konsol

Też mam kumpla w Empiku i mówił mi że mają jakąś umowę z Sony jeśli chodzi o PS3 i mają przyjmować na niezgodność z umową (opowiedziałem mu jak to wyglądało w moim przypadku w MM). Slim wezmę właśnie tam - poza tym kumpel będzie trzymał rękę na pulsie spraw i jak będę ciekawe oferty to da mi znać.

 

 

Oby te posty to nie była nowa kampania promocyjna Empiku :P tylko prawda

 

no, moja konsolke z zoltym swiatelkiem przyjeli prawie bezproblemowo (najpierw chcieli na gwarancje brac), do 14 dni maja wyslac odpowiedz listem poleconym, czy konsola nie padla z mojej winy

jesli nie naprawa lub gdyby bylo to niemozliewe to nowa konsola

chyba wolalbym naprawe, bo moglbym odzyskac choc czesc zakupionych rzeczy

 

jak sie wszystko wyjasni to zdam relacje, bo widze ze jest zainteresowaniem tematem zepsutych konsol i empikiem

Odnośnik do komentarza

Dzisiaj po raz kolejny dzwoniłem do sklepu w sprawie konsoli. Wcześniej zadzwoniłem do rzecznika praw konsumenta, po przedstawieniu mojej sytuacji doradził mi abym złorzył w sklepie nowe pismo, w którym żądam wymiany wadliwego towaru na nowy. W sklepie dowiedziałem się że serwis jeszcze nic nie wie. Kiedy powiedziałem kolesiowi, że pojawię się jutro z nowym pismem, w którym zażądam nowej konsoli, powiedział że sklep odrzuci to pismo, więc nie ma sensu abym wogóle je pisał.

Mam zadzwonić do nich w środę, wtedy może będzie coś wiadomo. K..wa słyszę ten tekst od trzech tygodni.

Nie wiem już co robić, jeśli zażadam wymiany konsoli na nową, oni to odrzucą to pozostaje juz tylko sąd.

Odnośnik do komentarza

Zadywonię w środę do sklepu, jak jeszcze nie bedzie nic wiadomo, to będę kombinował.

Co do Sony to co oni mogą zrobic w tej sprawie, przecież moja konsola jest po gwarancji a sklep przyjął ja na niezgodność towaru z umową.

troche nie na silach jestem, ale chyba widialem, ze pare tygodni czekasz na odpowiedz, a teraz piszesz ze konsola nie na gwarancji poszla tylko na niezgodność towaru z umową.czyli usatawe o ochronie konsumenta czy jakos tak

jak mi ze wzgledu na to samo przyjeli konsole to uslyszalem, ze wg prawa maja 14 dni na wyslanie odpowiedzi (czy konsola nie zostala uszkodzona z mojej winy) listem poleconym

Odnośnik do komentarza

Błagam pomocy. Włączyłem dziś pleja, wszedłem na ps store wszystko działało spoko. Konsola pipnęła 3 razy, zaczęła migać czerwona dioda i koniec. Konsola się nie włącza , startuje , po 2 sec. żółta dioda na chwilke, pote, miga czerwona i tyle. Pierwszsy raz mi się coś takiego stało, konsola ma ponad 2 lata, ale działała perfekt. Jakieś sugestie, czy kapa

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Po równo dwóch latach padła i moja PS3 60GB, no cóż, życie. Po włączeniu i odczekaniu kilkunastu sekund, konsola się frezuje, nieraz się wyłącza i miga czerwona dioda. Wie ktoś może co to jej odbiło i ile mniej więcej wyniesie naprawa?

Miałem olać granie, ale od czasu do czasu jednak w coś popykam. W sklepie PSX Extreme nowa 120GB stoi za 1150zł, Duala sprzedam, fata na części i wyjdzie całkiem fajna cena za nową konsole z pełną gwarą, ale pierw może spróbuje naprawić.

 

Nie podoba mi się jakość dzisiejszej elektroniki :]

Odnośnik do komentarza

Po równo dwóch latach padła i moja PS3 60GB, no cóż, życie. Po włączeniu i odczekaniu kilkunastu sekund, konsola się frezuje, nieraz się wyłącza i miga czerwona dioda. Wie ktoś może co to jej odbiło i ile mniej więcej wyniesie naprawa?

Miałem olać granie, ale od czasu do czasu jednak w coś popykam. W sklepie PSX Extreme nowa 120GB stoi za 1150zł, Duala sprzedam, fata na części i wyjdzie całkiem fajna cena za nową konsole z pełną gwarą, ale pierw może spróbuje naprawić.

 

Nie podoba mi się jakość dzisiejszej elektroniki :]

 

A za 1300zł masz 250GB w tym sklepie :thumbsup:

Sam się zastanawiam bo już od tygodnia na żadnym BD niezagrałem :confused:

Odnośnik do komentarza

Mam problem jak wloze plyte z gra do konsoli wygrywa sie normalnie kiedy nacisne zeby ja wczytalo wywala blad jakis i wraca do meni co to za dziwne objawy.? po paru takich probach wczytuje gre jakby nic jej nie bylo moze sie ktos z takim czyms spotkal.

 

Ps. To moja 3 konsola juz mnie to irytuje.

Edytowane przez DaniDevil
Odnośnik do komentarza

Zobacz ile by ciebie naprawa wyniosła na pram.com.pl,tam serwisuje Sony.Dowiedziałem sie na tej stronie ze konsola jest za granicą,najwcześniej bedzie w czwartek(czyli po 2 tygodniach od wysłania) ale równie dobrze moge czekac aż 10 dni.Zastanawiający mam nr naprawy-liczba wskazująca ponad 50 tys.,czy to możliwe ze tyle PS3 padło?

Odnośnik do komentarza

Po tym jak padla mi 2 ps3 i zostalem bez gwarancji zmuszony bylem do zakupu nowej mam wiec gwarancje konsola londuje do serwisu. Ale po moich obserwacjach to zywotnosc lasera jest do 7 miechow w wielu przypadkach. w tej nowe konsoli laser wytrzymal 6 miechow.

 

Ps. 3 konsole i wszystkie zgony mialy lasera.

Edytowane przez DaniDevil
Odnośnik do komentarza

Witam wszystkich. Mam pytanie w jakim sklepie najlepiej kupić konsolę, żeby mieć pewność, że w razie awarii sklep nie będzie robił żadnych problemów.

I kilka stron wcześniej ktoś pisał o możliwości przedłużenia gwarancji w sklepach Euro, czy na takich zasadach warto tam kupić konsolę?:

Zyskujesz:

 

Od następnego dnia po zakupie, przez 3 lata bezpłatne naprawy i części w razie przypadkowych uszkodzeń z winy użytkownika (nieszczęśliwy wypadek).

 

Po zakończeniu gwarancji producenta lub sklepu dodatkowy rok bezpłatnych napraw i części w razie awarii sprzętu.

 

Dodatkowo:

 

o wymiana na nowy sprzęt, jeśli naprawa będzie nieopłacalna

o naprawy tylko w wyspecjalizowanych serwisach

o bez limitu napraw i ukrytych opłat

 

Nie znam się za bardzo, bo jeszcze nie mam PS3, ale planuję w niedługim czasie kupić, ale przeczytałem kilkanaście stron tego tematu i widzę, że lepiej teraz się tym zainteresować. Dlatego czy mógłby mi ktoś wyjaśnić z powyższego cytatu jakie awarie mogą wchodzić w grę a jakie nie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...