Skocz do zawartości

Sunset Overdrive


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

wczoraj miałem taki respawn :D  gra ukończona, później coś napisze ale GOTY 2014 jest!

 

giphy.gif 

 

 

Naprawdę warto ginąć żeby te wszystkie respawny pooglądać :] 

Wracam do gierki raz na tydzień/dwa i bujam się po mieście godzinkę/dwie sunąc płynnie jak szczupak przez zarośla, rozglądając się za brakującymi znajdźkami. A już niewiele zostało, 13 grafów, 3 buty i 3 papiery. Ostatnio znalazłem brakujące 2 neony, nr150 dobrze się ukrył ale i w tę dziurę zajrzałem.

Sunset Miodekdrive.

 

E: btw za plecami masz Daddy tablicę do osprejowania xD 

 

ale wiesz że możesz kupić mapę do każdej z wszystkich rzeczy do znalezienia ?   :)

 

Naturalnie, ale jak napisałem w kolejnym poście, kupiłem wszystkie bronie i tylko na kilka mapek zostało. Kupowałem i tak w ostateczności gdy w danej kategorii została już końcówka, prócz tel. komórkowych bo tych szukanie nie sprawiało mi satysfakcji więc wciągnąłem mapy tak w połowie.

 

Szukanie takich neonów, balonów i innych bzdetów sprawia mi jakąś głupią radość ;]

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Mocno intensywna rozgrywka. Dopiero zaczynam, ale w tej grze stoi się w miejscu i na ziemi chyba tylko w trakcie rozmowy z NPC :P

 

 

Jestem pozytywnie zaskoczony stroną techniczną. Na ekranie dzieje się "BATSHIT CRAZY STUFF", a wszystko chodzi płynnie, miasto ma od groma elementów, a pomimo tego chyba ani razu nie zauważyłem żeby coś się doczytywało.

 

 

Do tego ta edycja postaci - laska w kolorowych legginsach i hawajskiej koszuli  :banderas:

 

 

2mqXn4v.gif

 

 

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

po skończeniu GOTY 2014

 

na +

- duże, świetnie zaprojektowane miasto, może nam służyć jako wielki skatepark

- odjechany design i kolorystyka

- grywalność/miodność

- klimat dawnych gier z czasów PSXa/DC

- powiew świeżości w nudnym jak pizda świecie gier AAA

- bronie, pułapki, tworzenie postaci i te wszystkie ciuchy

- humor i olanie realizmu

- SO to połączenie jet set radio, crackdown, dead rising i infamous

- dobra nuta

- skillowość

- dynamika

- zbieranie pierdółek wciąga jak w żadnej innej grze

- czas gry to 20-30h

 

na -

- multi ssie

- 90% gry jest o tej samej porze dnia, brak dynamicznego cyklu dzień/noc

- przydałoby się więcej bossów

- mało przejrzysty system ulepszeń

 

9 grafika

8+ dźwięk

9 grywalność

9 żywotność

 

9-/10   :banderas:

SO w świecie sandboxów jest tym czym był Burnout Paradise w poprzedniej generacji w świecie racerów. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Sprzedaż na poziomie Rysa, a jak wiemy MS był zainteresowany sequel'em, więc czemu nie mieli by mieć podobnych zamiarów względem SO? Gra jest w ciekawej niszy, została ciepło przyjęta przez recenzentów, plus do 2017 pewnie jeszcze kilka kopii się sprzeda (2016 to raczej Crackdown). Wydaje mi się, że Spencer rozumie, że potrzebuje zróżnicowanego portfolio gier, o czym kilka razy wspominał w wywiadach. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Raczej decyduje dobrze skrojony budżet. Wątpię by SO kosztowało więcej niż 20 mln $, więc gra spokojnie na siebie zarobiła i przyniosła zysk, a nie wolno zapominać, że promocje + sprzedaż DLC dołożą swoje przez najbliższy rok.

 

 

A tak na marginesie - w ostatnim odcinku Sunset TV pokazywali materiały z prototypowej wersji SO. Ludzie z MS musieli mieć niezłą wyobraźnię, że na ich podstawie zobaczyli w grze potencjał i wyłożyli kasę  :D

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Zloto dobrze pisze, polac mu  :drinks: Spencer byl zainteresowany Ryse bo wie ze Xbox potrzebuje bardziej zroznicowanego portfolio gier wiec o sequel Sunset sie nie martwie :) Nie wiadomo tez ile kopii zeszlo w digitalu, a stawiam ze wcale nie malo. 2016r raczej bedzie rokiem Crackdowna ale 2017 jak najbardziej czekam na kolejne Sunset :)

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Crackdown to będzie śmieszny przypadek. Seria była raczej niskobudżetowa, a reboot będzie chyba najambitniejszym projektem MS Studios najbliższych lat z uwagi na to, że gra będzie musiała non stop działać w synchronizacji z serwerami liczącymi w czasie rzeczywistym destrukcję otoczenia.

Odnośnik do komentarza

Siema. Ciężko się przekopać przez te wszystkie strony więc po prostu zapytam.

 

Czy SO jest grą trudną lub chociaż semi trudną? Generalnie jestem lekko podjarany gierką, ale rozgrywka wydaje mi się dosyć easy a ja lubię wyzwania i proste gierki które przechodzi się bez trudu nie sprawiają mi tyle frajdy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...