Skocz do zawartości

Fable Legends


Gość Soul

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

No własnie ja już sam nie wiem co to ma być. Skoro będą normalne questy itp to co z tymi naszymi współtowarzyszami i co-opem? Bo na razie to co pokazywali wyglądało jak bicie mobów na arenie przez cały czas i tyle. Wolałbym normalną następną cześć (tylko nie taką biedną jak 3), a tak wydają nie wiadomo co, słabo się sprzeda i marka pójdzie do piachu. 

Edytowane przez ssxx1
Odnośnik do komentarza
The holy grail is “global illumination”, essentially a system that accurately simulates how light reflects and refracts between different surfaces creating an array of indirect lighting sources. This is common in animated movies, but they can render every scene in advance, using whole farms of powerful computers; games have to render every moment in real-time on a single PC or console. 

http://www.theguardian.com/technology/2015/feb/12/future-of-video-gaming-visuals-nvidia-rendering

 

Dynamic Global Illumination bedzie po raz pierwszy w grze (a nie w filmie) wlasnie w Fable Legends, dzieki DX12

 

http://www.lionhead.com/blog/2014/april/17/dynamic-global-illumination-in-fable-legends/

 

We made a decision early on to have fully dynamic lighting in our game. We think this is important for a number of reasons: It allows dynamic time of day, which adds variation to our world; it massively improves iteration times for artists; and it supports dynamic objects both reflecting and receiving light. Dynamic GI can also give higher quality results than baked lighting in some cases, for example, reflections, where lighting needs to take into account the view position. 

Edytowane przez kermit
Odnośnik do komentarza

Jestem bardzo zasmucony gry ludzie skreslaja Legends tylko dlatego ze nie jest to Fable 4. Na pierwszy rzut oka gra przypomina Evolve - bezmyslnie idziesz przez arena bijac mobli az dochodzisz do bossa. Jednak z opisu w Edge wychodzi ze gamepleyowo to bedzie bardziej cos jak Destiny. Jest centralny hub gdzie mozna spotkac sie z innymi graczami, brac questy glowne jak i poboczne czy pokopac sobie kurczaki. Ta gra jest okreslana jako Multiplayer Questing Adventure Game, a wiec nasze bicie potworow nie jest tylko dla grindu expa czy gearu ale wlasnie do robienia questow. Gra jest w pelni grywalna samemu, wtedy trzy postaci i Villain sa zastepowane przez AI.

 

Lionhead ma plany wspierac Legends przez min piec lat w postaci sezonow. Kazdy sezon ma starczyc na ok 8-10h rozgrywki. Wedlug pracownikow Lionhead zrobienie takiego kontentu zajmie ok 9-12 miesiecy a wiec powinnismy sie spodziewac kolejnych sezonow co rok. Beda dodawane nowe questy, miejscowki, bohaterowie, mobki do ubicia, loot i wszystko co w grze RPG najwazniejsze ;)

 

8-10h to oczywiscie zaliczenie wszystkiego na raz jednym bohaterem. Legends bedzie mialo ogromne replayability podobnie jak Diablo czy wlasnie Destiny gdzie bedziemy mogli wymaxowac kazda postac jak i wcielic sie w rolle Villain ktory tez z kazdym poziomem dostanie nowe jednostki czy umiejetnosci.

 

Musze tez wspomniec ze gra wygalda kosmicznie :banderas: Unreal Engine 4 i DX12 pokazuja moc, az strach sie bac co Black Tusk zrobi z nowymi Gearsami jak juz Legends wyglada jak bajka Pixara.

 

W spoilerze trzy zrzuty z Edge:

 

 

        verz42.jpg                               

 

 

j08k0z.jpg

 

 

15xswh3.jpg   

 

 

 

Na koniec krotka wiadomosc do Lionhead - dajcie dostep do bety (pipi)  :shotgun:

Edytowane przez hav3n
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Jestem bardzo zasmucony gry ludzie skreslaja Legends tylko dlatego ze nie jest to Fable 4. Na pierwszy rzut oka gra przypomina Evolve - bezmyslnie idziesz przez arena bijac mobli az dochodzisz do bossa. Jednak z opisu w Edge wychodzi ze gamepleyowo to bedzie bardziej cos jak Destiny. Jest centralny hub gdzie mozna spotkac sie z innymi graczami, brac questy glowne jak i poboczne czy pokopac sobie kurczaki. Ta gra jest okreslana jako Multiplayer Questing Adventure Game, a wiec nasze bicie potworow nie jest tylko dla grindu expa czy gearu ale wlasnie do robienia questow. Gra jest w pelni grywalna samemu, wtedy trzy postaci i Villain sa zastepowane przez AI.

 

Lionhead ma plany wspierac Legends przez min piec lat w postaci sezonow. Kazdy sezon ma starczyc na ok 8-10h rozgrywki. Wedlug pracownikow Lionhead zrobienie takiego kontentu zajmie ok 9-12 miesiecy a wiec powinnismy sie spodziewac kolejnych sezonow co rok. Beda dodawane nowe questy, miejscowki, bohaterowie, mobki do ubicia, loot i wszystko co w grze RPG najwazniejsze ;)

 

8-10h to oczywiscie zaliczenie wszystkiego na raz jednym bohaterem. Legends bedzie mialo ogromne replayability podobnie jak Diablo czy wlasnie Destiny gdzie bedziemy mogli wymaxowac kazda postac jak i wcielic sie w rolle Villain ktory tez z kazdym poziomem dostanie nowe jednostki czy umiejetnosci.

 

Musze tez wspomniec ze gra wygalda kosmicznie :banderas: Unreal Engine 4 i DX12 pokazuja moc, az strach sie bac co Black Tusk zrobi z nowymi Gearsami jak juz Legends wyglada jak bajka Pixara.

 

W spoilerze trzy zrzuty z Edge:

 

 

        verz42.jpg                               

 

 

j08k0z.jpg

 

 

15xswh3.jpg   

 

 

 

Na koniec krotka wiadomosc do Lionhead - dajcie dostep do bety (pipi)  :shotgun:

Ludzie skreślają bo gra jest tak reklamowana jakby to były areny właśnie w stylu Evolve itp. gówień, jeśli jest w stylu Destiny jak pisałeś czyli otwarty świat gdzie możemy samemu grać jak i w co-op to może być. Czekam na jakieś konkretne materiały a nie ciągle bieganie 4 postaci po 2 arenach. 

Gra wygląda fenomenalnie  :drinks:

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Tylko dlatego, że Legends ma być połączeniem questów z gindingiem (trochę jak w Diablo właśnie), to gra mnie w jakiś sposób interesuje. 

 

Klasyczne Fable nigdy mnie nie obchodziło. Za to ubijanie mobków, jeśli grinding będzie miodny, już tak.

 

 

PS. Tak na marginesie, to naliczyłem już z 8 grywalnych postaci.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Liczę na jakąś fabułę, Destiny juz po becie mnie znudziło za brak jakiegokolwiek powodu abym biegał po tym świecie (seriously dla gównianej pukawki i zbroi która i tak randomowo dostaje gracz?) więc grinding w Fable tym bardziej mnie nie jara, chciałbym aby przypomnieli sobie jak dobra była pierwsza część i jak ciekawy mieli świat i tego nie zrypali bo jeśli na E3 pokażą jakiś konkret to kto wie może dzięki temu będzie powoli powód aby patrzeć w kierunku XOne.

Odnośnik do komentarza

Liczę na jakąś fabułę, Destiny juz po becie mnie znudziło za brak jakiegokolwiek powodu abym biegał po tym świecie (seriously dla gównianej pukawki i zbroi która i tak randomowo dostaje gracz?) więc grinding w Fable tym bardziej mnie nie jara, chciałbym aby przypomnieli sobie jak dobra była pierwsza część i jak ciekawy mieli świat i tego nie zrypali bo jeśli na E3 pokażą jakiś konkret to kto wie może dzięki temu będzie powoli powód aby patrzeć w kierunku XOne.

 

To się przeliczysz bo gra jest mocno inspirowana MOBAmi i bardziej zbliżona jest gameplayowo do LOLa czy DOTY niż do starych Fable. Gra zresztą jest free2play więc lol

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

F2P w przypadku gier MS to skrót myślowy. Z Fable Legends będzie takie samo F2P jak i z KI. Czyli żadne.

 

A sama wiadomość, dodatkowym modelu dystrybucji na wzór cyfrowej wersji KI to bardzo dobra wiadomość.

Odnośnik do komentarza

Tez nie nazwal bym tego typowym F2p ktore osobiscie mi sie kojarzy z workeim bez dna i ciaglym wydawaniem kasy na roznego rodzaju diamenty albo inna wirtualna walute. Model MS polega bardziej na tym ze kazdy moze zapoznac sie z gra, wybrac sobie swoja ulubiona postac albo od razu kupic caly sezon za rozsadna cene. Ja pewnie wybiore ta ostatnia opcje :)

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

No bo to nie jest F2P. W grach F2P nie ma czegoś takiego jak pełna wersja, a jakby ktoś chciał kupić wszystko co jest w grze to musiałby wydać setki $. W tym przypadku po prostu zamiast kupować pełnej wersji będzie można kupić np. jednego bohatera za za ułamek kwoty pełnej wersji i grać nim w pełną wersję gry (wszystkie tryby, areny itp.). Czyli dokładnie tak jak w KI.

 

Skoro w wersji darmowej będzie w rotacji 4 bohaterów, to w pełnej wersji musi być co najmniej 8 - tylu już zresztą naliczyłem. Ale to by oznaczało, że za darmo dają praktycznie połowę zawartości na wejściu, więc spodziewam się, że będzie ich finalnie 12.

Odnośnik do komentarza

 

Liczę na jakąś fabułę, Destiny juz po becie mnie znudziło za brak jakiegokolwiek powodu abym biegał po tym świecie (seriously dla gównianej pukawki i zbroi która i tak randomowo dostaje gracz?) więc grinding w Fable tym bardziej mnie nie jara, chciałbym aby przypomnieli sobie jak dobra była pierwsza część i jak ciekawy mieli świat i tego nie zrypali bo jeśli na E3 pokażą jakiś konkret to kto wie może dzięki temu będzie powoli powód aby patrzeć w kierunku XOne.

 

To się przeliczysz bo gra jest mocno inspirowana MOBAmi i bardziej zbliżona jest gameplayowo do LOLa czy DOTY niż do starych Fable. Gra zresztą jest free2play więc lol

 

 

 

Co w tym złego? Dragon's Dogma Online również będzie f2p co nie znaczy że tytuł nie jest nastawiony na fabułę i co-opowe questy. Tak więc ryra mnie czy będzie f2p jesli będzie mu bliżej do DDO niż do typowych MOBA.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...