Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 654,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

W tej generacji ten temat wydaje sie nie miec sensu.

Uważam podobnie.

 

2396627-imyadmt27hspq.gif

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Chce zobaczyć to VR od Sony. Tylko nie wiem na czym oni chcą VR uciągnąć żeby ludzie się nie zarzygali używając tego. Żeby mózg nie reagował jak przy chorobie lokomocyjnej potrzebna jest wysoka rozdzielczość ekranu, animacja na poziomie stałych 60 klatek i duży FOV. No i jeśli to ma być rzeczywiście VR to obraz musi być wyświetlany w 3D oczywiście. Takie są fakty ustalone przy projektowaniu i optymalizowaniu Oculus Rifta.

 

Oculus Rift w wersji developerskiej ma 640x800 na oko, a w wersji produkcyjnej 960x1080. PS4 spokojnie starczy mocy na taką rozdzielczość.

Opublikowano

Czy ich wszystkich po(pipi)alo z tym Irrational Games?  :(

Opublikowano

Levine idzie szukać nowych wyzwań przy produkcji gier na telefony. No cóż, z Bogiem.

Opublikowano

 

Chce zobaczyć to VR od Sony. Tylko nie wiem na czym oni chcą VR uciągnąć żeby ludzie się nie zarzygali używając tego. Żeby mózg nie reagował jak przy chorobie lokomocyjnej potrzebna jest wysoka rozdzielczość ekranu, animacja na poziomie stałych 60 klatek i duży FOV. No i jeśli to ma być rzeczywiście VR to obraz musi być wyświetlany w 3D oczywiście. Takie są fakty ustalone przy projektowaniu i optymalizowaniu Oculus Rifta.

 

Oculus Rift w wersji developerskiej ma 640x800 na oko, a w wersji produkcyjnej 960x1080. PS4 spokojnie starczy mocy na taką rozdzielczość.

 

Właśnie przez tak małą rozdzielczość prototyp (ten pierwszy 640x800) powodował nudności.

960x1080 na jedno oko przy 60 klatkach na PS4? :) Gry pod VR musiały by być ubogie graficznie, żeby utrzymać STAŁY framerate. Animacja przy goglach VR jest o tyle ważna że każdy spadek poniżej tego pułapu jest mocno niekomfortowy dla grającego bo mózg się gubi.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

No już pisałem to w jakiś tematach ale strasznie obniżył się poziom forumka w działach o gierkach, szczególnie PS4 i CW. Myślałem, że to przez premierę PS4 i napływ  nowych "hardcorowych " graczy. Może jednak nie to i powodem jest Gameonly, z tym że nie wiem co to jest nawet :(

Opublikowano

Heh, kolejny developer, który probował zrobic cos innego, gryzie piach.

Opublikowano

 

W tej generacji ten temat wydaje sie nie miec sensu.

Uważam podobnie.

 

2396627-imyadmt27hspq.gif

 

 

Jakby to było zdjęcie z Polski to juz by była beka z polactwa.

Opublikowano

Przecież Bajoshock dobrze się sprzedał.

 

Jeśli dane z VGC są jakoś zbliżone do rzeczywistości, to nie za bardzo - ok. 3 mln na 3 platformach.

 

EDYTA: Ostatnie oficjalne dane to 4 mln poszło do sklepów do lipca 2013.

 

Tak czy siak szału nie ma jak na rynek docelowy PC + 160 mln konsol, a gra raczej tania w produkcji nie była.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Gra trafiła do PS+ i takie kwiatki. Sony tą ofertą zabija deweloperów.

Opublikowano

Dlatego nie ma Titana na ps3/ps4. Żeby nowy dev nie splajtowal

Opublikowano

E tam, gry trafiające do Plusa mają już minimalną sprzedaż. To jest sposób na dorobienie kilku groszy jak wyprzedaże Steamowe.

Opublikowano

Teraz chyba przy kazdej premierze pierwsze pytanie bedzie o rozdzialke  :whistling:

Opublikowano

i klatki i pasy i coop i muli i wilki

Edytowane przez Heavy Deszcz

Opublikowano

Czyli bajoszoka na Vitę nie będzie. I znowu wyszło że Sony reklamuje sprzęt grami które nie istnieją.

 

Ehh wbiłbym sobie platyne na Vitowym Bioszkoku Infinite. Szkoda xD

Opublikowano

A co sie dziwic? Obiecywali cuda niewidy, a dostalismy od Microsoftu gowniany odtwarzacz vhs z szpiegujacym kinectem i wydajnoscia godna pozalowania... Nie chce tutaj oczywiscie kogos faworyzowac, no ale, Xbox One to niewypal, przykro mi ... Ale i tak Wind Waker HD w 1080p >>>>>>>>>> wszystko 

Opublikowano

 

Wind Waker HD

 

Dobra gra, szkoda że niedokończona.

Opublikowano

Czyli bajoszoka na Vitę nie będzie. I znowu wyszło że Sony reklamuje sprzęt grami które nie istnieją.

A z tym Bio na VITE nie było tak, żę Levine nawet jej nie planował, tylko SONY go poprosiło o pomoc przy promocji konsoli? Bodajże już jakiś czas temu wyszła ta sprawa. SONY faktycznie ma chyba najwyższą ilość gier duchów, którymi promuje swoje konsole na kolejnych targach.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.