Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Procedura 1: "odpal skrypt ruchu fal"

Procedura 2: "zapętl skrypt"

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Nie no bez kitu raczej napewno jest. Wystarczy odpalic na jutubie 2 filmiki z tym samym fragmentem gry i zobaczyc czy fale zachowują sie identycznie

 

oczywiscie nie jest to prostacki skrypt tylko fajny i dobrze zrobiony. Ale to jednak co innego niz generowanie calego tego otoczenia na silniku fizycznym - czegos takiego pewnie nawet nextgeny by nie potrafily

 

prawdziwa fizyka w grach zwykle ogranicza sie do ragdolla i upadania trupow (rdr, gta) a reszta to skrypty

 

to oczywiscie przykre ale taka prawda. Na jutubie jest dużo filmików prezentujących prawdziwe silniki fizyki ale niestety one wymagają ogromnej mocy i chyba jeszcze zadna gra ich nie wykorzystała na szeroką skale

Zły przykład, euphoria generuje coś więcej niż ragdolla.

Opublikowano

Jest tam najpewniej połączenie fizyki real-time dla niektórych obiektów (postacie i jakieś mniejsze rzeczy, jak skrzynki itp), ze skryptem (powtarzające się cyklicznie ruchy większych platform).

 

Ciekawą fizykę wody można zobaczyć np. we From Dust, a w kwestii zniszczeń (znowu) wspomnę o Red Faction: Guerilla.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Adi na propsie, myślę, że jest cichym sonoklapem, bo właśnie pokazał xbotom, że PS3 generowała lepszą grafikę niż nowy XONE. (pipi)a wydać tyle tysi + abonament bez bonusów i grać w gry wyglądające jak exy poprzedniej generacji Sony. 

 

naprawdę śmiechawa, że w ogóle Wam się chcę jakkolwiek bronić tego błędu. 

Opublikowano

Procedura 1: "odpal skrypt ruchu fal"

Procedura 2: "zapętl skrypt"

 

Jest tam najpewniej połączenie fizyki real-time dla niektórych obiektów (postacie i jakieś mniejsze rzeczy, jak skrzynki itp), ze skryptem (powtarzające się cyklicznie ruchy większych platform).

 

W materiale do którego link wkleiłem jest wyraźnie podkreślone, że animacja oceanu nie jest zapętlona. Naprawdę tak trudno poświęcić chwilę i zapoznać się z tematem?

Opublikowano

Już widziałem to kiedyś (po premierze gry) i faktycznie osoby z ND mówiły, że to nie jest żadna stała animacja. Możliwe, że faktycznie wszystkie, nawet duże obiekty (w pobliżu, bo na pewno nie te w tle) są poddane fizyce.. ale nie sądze też aby byłka to jakaś "rewolucyjna" fizyka.

Ot pewnie podobnie jak np. fizyka wody w słynnym HL2, tylko że tutaj oprócz tych mniejszych obiektów, też te większe zostały potraktowane w podobny sposób. Na pewno jednak ich ruchy są w pewien sposób sztucznie ograniczony.. choćby po to, aby jakieś średniej wielkości platformy nie przemieściły się w miejsce, które "kolidowałoby" ze scenariuszem.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Adi na propsie, myślę, że jest cichym sonoklapem, bo właśnie pokazał xbotom, że PS3 generowała lepszą grafikę niż nowy XONE. (pipi)a wydać tyle tysi + abonament bez bonusów i grać w gry wyglądające jak exy poprzedniej generacji Sony. 

 

naprawdę śmiechawa, że w ogóle Wam się chcę jakkolwiek bronić tego błędu. 

No w sumie byłem sonoklapem od dziecka a z konsol sony nie miałem tylko vity i PS4

 

Ale chmura! Ale DX12 pod koniec 2015 roku! Xbox wszystkim pokaże kto tu rządzi, co nie Mazzeo?

Opublikowano

Nie zawracajcie glowy MaZZeo, gra w mesjasza FPSow.

 

Ciekawe czy Sony byloby stac na trolling wszechczasow, czyli wydanie TitanFalla w Plusie :-D

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Przynajmniej wiadomo, że EA już zarejestrowało Titanfall 2 z adnotacją o braku ekskluzywności dla platform Microsoftu. Więc edycja lepsza, bardziej dopieszczona i wyposażona już we wszystkie udogodnienia trafi na PS4. Xbox One to taki poligon doświadczalny dla ochłapów i dla badaczy rynku - gotowy, dopracowany produkt wypuszczą już na PS4.

Opublikowano

Przynajmniej wiadomo, że EA już zarejestrowało Titanfall 2 z adnotacją o braku ekskluzywności dla platform Microsoftu. Więc edycja lepsza, bardziej dopieszczona i wyposażona już we wszystkie udogodnienia trafi na PS4. Xbox One to taki poligon doświadczalny dla ochłapów i dla badaczy rynku - gotowy, dopracowany produkt wypuszczą już na PS4.

LOL, wyrabiasz sie Maciomaniak :-D beda z Ciebie ludzie <piwo> :)
Opublikowano

Posiadacze PS4 dziękują Xbotom za ogrywanie bety Titanfall, finalny produkt zobaczymy w drugiej cześci na obu konoslach w 2015 :]

Opublikowano

Jestem ciekaw w jakiej rozdziałce będzie chodzić sequel na PS4. Będzie zabawnie jeśli w wyższej niż na One.

Opublikowano

Przynajmniej wiadomo, że EA już zarejestrowało Titanfall 2 z adnotacją o braku ekskluzywności dla platform Microsoftu. Więc edycja lepsza, bardziej dopieszczona i wyposażona już we wszystkie udogodnienia trafi na PS4. Xbox One to taki poligon doświadczalny dla ochłapów i dla badaczy rynku - gotowy, dopracowany produkt wypuszczą już na PS4.

 

Jak te dzieci szybko rosna <chlip chlip>

 

Jeszcze bedzie z ciebie porzadny Sonoklap :)

Opublikowano

Jestem ciekaw w jakiej rozdziałce będzie chodzić sequel na PS4. Będzie zabawnie jeśli w wyższej niż na One.

Czemu zabawnie? Przecież to oczywiste, ze w najgorszym wypadku będzie chodzić w takiej samej.
Opublikowano

Gorzej niż 792p to na pewno nie będzie, a Xboty mogą mieć lepszą wersję dzięki PS4, bo będzie ona platformą domyślną. Mogą podziękować Sony.

Opublikowano

Z taką grafą i dropami na 100 % 1080p na PS4, bez pyerdolenia.

Opublikowano

Jestem ciekaw w jakiej rozdziałce będzie chodzić sequel na PS4. Będzie zabawnie jeśli w wyższej niż na One.

 

Eee, to chyba oczywiste xD

Opublikowano

X1 pokonał PS4 w tym tygodniu. Było do przewidzenia.

 

Tytanfall sprzedał się ponad 10x gorzej na PC niż na Xbona. Szkoda że wersja na 360 nie wystartowała razem, byłoby pewnie 25 do 1 :(

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

I to ledwo. Taki to mesjasz ratujący Xbone.

 

 

Xbox 360 też przez parę tygodni pokonywał PS3 w Japonii w pewnym momencie

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

 

Tytanfall sprzedał się ponad 10x gorzej na PC niż na Xbona. Szkoda że wersja na 360 nie wystartowała razem, byłoby pewnie 25 do 1 :(

Ktos ostatnio tu walczyl jak to dzieki PC rynek konsol zyje...

Opublikowano

Vita znowu sprzedaje się lepiej od Wii U. Przypadek ? Nie sondze. 3DS też słabo jak na niego.

@Gifaro - no w Stanach przewaga raczej przekonująca, ciekawe czy to się utrzyma.

Opublikowano

Niebawem Nadkonsola powinna być normalnie dostępna w sklepach.

 

 

Andrew House, szef działu PlayStation na Stany Zjednoczone i Europę potwierdził, że nadzwyczajne zainteresowanie konsolą spowodowało niespotykane do tej pory braki w sklepach, z którymi firma zmaga się do dziś.

Mamy problem z dotrzymaniem kroku popytowi, ale na szczęście im bliżej lata, tym bliżej jesteśmy do sytuacji, w której będziemy w stanie na bieżąco dostarczać wystarczającą ilość konsol do sklepów.

http://www.pssite.com/news-31829-klopoty_z_dostepnoscia_playstation_4_w_usa_i_europie_juz_niebawem_sie_skoncza.html

Opublikowano

Przecież jest. W Szczecinie.

Opublikowano

 

Ktos ostatnio tu walczyl jak to dzieki PC rynek konsol zyje...

 

Hmm coś chyba zle przeczytałeś, to Camillus coś przebąkiwał o rynku konsol który wszystko utrzymuje.

 

Nie wiem czy te wyniki sprzedaży dotyczą też cyfrowej dystrybucji ale nawet jesli tak to się nie zdziwie. Po ograniu bety pisałem tu na forum że ta gra na PC nikogo i każdy zapomni po miesiącu (bo jest zwyczajnie słaba nawet na tle BFa4 który działał jak chciał ale przynajmniej miał jakiś unikalny gameplay i wygląd nowej gry) i tylko Xboty będą mówić że to mesjasz bo tak napisali w opłaconych reckach albo jakiś youtuberowy sławny casual tak stwierdził (oczywiście również opłacony :D ). No i nie ma w co grać na Xie

Wystarczy zobaczyć na popularność CoDa na Steamie, to ten sam typ gry. Jeśli Xbon by miał swojego Counter Strike'a (którym kiedyś było Halo) to TF był by traktowany podobnie, jako gra dla gimbazy

 

Edit:To ty jesteś ex4ct z tego za(pipi)a co i ja? :D

Edytowane przez UberAdi

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.