Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

inb4 B:I to gra dla elity intelektualna, a "ambitna" sztuka się nie sprzedaje

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Gry w których można rozjeżdżać świnie quadem:

  • Far Cry 3 ✓
  • Bioshock: Infinite ✗
Wnioski wyciągnij sam, bluber.

 

gry w której jedno pierdnięcie bohatera ma więcej artyzmu niż cały Far Cry

  • Far Cry 3 ✗
  • Bioshock: Infinite ✓
Opublikowano

BI to gra na raz, później sprzedać.

steam-wykres-nowosci_176es.jpg

 

W pięć miesięcy na Steamie więcej gier niż przez cały rok 2013,

a Master Rasa jeszcze nie odtrąbiła zwycięstwa nawet.

-----------

 

150 gier w miesiąc,

co to będzie z tym Microsoftem i Sony.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Od czasu wejscia tego greenlight, takie kupy na steamie się pojawiają, ze szkoda gadac.

Opublikowano

Od czasu wejscia tego greenlight, takie klasyki na steamie się pojawiają, ze szkoda gadac nawet o konsolach.

 

poprawione.

Opublikowano

 

Oczywiście że nigdy nie doskoczą do poziomu ND, R*, czy raków branży w rodzaju Activisiom, EA, Ubi, ale poziom sprzedaży takiego Mirror Edge jest już całkiem możliwy. Oczywiście indyk indorowi nierówny i większe szanse mają tutaj studia pokroju twórców Dead Nation, czy ekipa Levina, niż gość od Fez. 

 

 

cha cha cha,

poziom sprzedaży indyków porównywać do Mirros Edge,

w sytuacji gdy gracze czekali na dwójkę jak na zbawienie

to już trzeba nie mieć wstydu.

Dzięki Bogu że powstanie 2ga część MI,

bo trzeciej z podobną sprzedażą już nie będzie

Pokaż mi gdzie tak napisałem.

 

Mówię o sytuacji czysto hipotetycznej, gdzie dajmy na to ekipa Kena Levine, czy dobrze sprzedanego indora w postaci Dead Nation stwarza produkt o pomyśle i wizualiach porownywalnych z wyż. wymienionym IP, właśnie dzięki gotowemu silnikowi w rodzaju Unity i osiąga ten okrągły milion sprzedanych kopii. Brak dystrybucji w retailu, oraz praktycznie gotowe narzędzie do pracy, którego stworzenie pochłania lwią cześć funduszy oraz czasu pracy, to ogromna szansa dla mniejszych studiów. A tak btw ME sprzedał się w nakładzie 2.4 mln. kopii w samym retailu.

Opublikowano

Infinite potencjał niesamowity, a wyszła średnia strzelanka. No ale przynajmniej zwierzątek się nie zabijało, dlatego lepsze od FC3.

Opublikowano

 

Pokaż mi gdzie tak napisałem.

 

1.Mówię o sytuacji czysto hipotetycznej, gdzie dajmy na to ekipa Kena Levine, czy dobrze sprzedanego indora w postaci Dead Nation stwarza produkt o pomyśle i wizualiach porownywalnych z wyż. wymienionym IP, właśnie dzięki gotowemu silnikowi w rodzaju Unity i

2. osiąga ten okrągły milion sprzedanych kopii.

3.Brak dystrybucji w retailu, oraz praktycznie gotowe narzędzie do pracy, którego stworzenie pochłania lwią cześć funduszy oraz czasu pracy, to ogromna szansa dla mniejszych studiów.

4.A tak btw ME sprzedał się w nakładzie 2.4 mln. kopii w samym retailu.

 

 

2.Wizualiów, rozbudowania, itp takiego samego na pewno nie będzie,

bo pięciu nie zrobi za pindzięsięciu nawet jak na rzęsach ....

 

2. Milion gier, no może jakoś opchną,

ale to za dolara, bo do wyższej półki cenowej,

to trzeba mieć reklamę i 9tki w serwisach. ( dziwnym przypadkiem dużo gier na 9 taki nowy silnik np. graficzny ma, )

Koszty silnika to od dawna nie problem dla twórców,

Na CryENgine3 wystarczy tylko odpalić % zysków.

 

3. Ceny gier  dystrybucji cyfrowej,

każdy był, każdy widział, każdy wie.

 

4. No sprzedał się w tym 2.4 mln w samym retailu,

Następnej części pinć lat nie było.

 

 

.... 

tak między nami, nadawałbyś się na redaktora Trybuny Ludowej za PRL. Tyle zysków i pozytywów ,, w hipotetycznej sytuacji ".

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Gry z serii Bioshock to powinny być pełnokrwiste RPG z naciskiem na fabułę w stylu starych Falloutów lub serii System Shock, no ale wiadomo, janusze i biedronkowce mają więcej do powiedzenia w tym temacie.

Opublikowano

inb4 B:I to gra dla elity intelektualna, a "ambitna" sztuka się nie sprzedaje

Jakoś Bajoszok osiągnął komercyjny sukces i pokazał że może przy tym iść w parze z artystyczną wizją - wizja upadłej utopii w postaci stopniowo zalewanej metropolii na dnie oceanu. <3 Infinite to już inna bajka. Mnie się podobał, ale nie ukrywam że to przeintelektualizowane dalekie echo jedynki. Zgubiły go przede wszystkim koszty. Dla mnie to nawet plus. Może Levine wróci teraz do korzeni w postaci "jedynki" i System Shocków.
Opublikowano

a Master Rasa jeszcze nie odtrąbiła zwycięstwa nawet.

-----------

 

150 gier w miesiąc,

co to będzie z tym Microsoftem i Sony.

Wiadomo, że liczba jest zasługą gier indie które nikogo tutaj nie obchodzą dopóki nie zostaną przeportowane na konsole więc szkoda czasu na pisanie czegokolwiek.

Opublikowano

 

Wiadomo, że liczba jest zasługą gier indie które nikogo tutaj nie obchodzą dopóki nie zostaną przeportowane na konsole

 

 

No przecież Mazzeo, Don, Daddy tak narzekają na to,

uczciwości wymagam troche.

Niech już będą zresztą i te indyki,

przynajmniej nie remastery.

Opublikowano

Jezu messer zacznij pisać jakoś jak człowiek.

Opublikowano

 

Eurogamer: As Killzone Shadow Fall gets co-op, Guerrilla plots future on PS4

 

Guerrilla Games is busy working on a significant four-player co-op expansion to its PlayStation 4 launch title Killzone Shadow Fall - but it's also busy working on its secret next effort on the console.

 

According to the Dutch developer, its next game will benefit from its creators having had plenty of experience with the finished version of Sony's console. It was a different case, of course, with Shadow Fall.

 

Speaking with Eurogamer, Guerrilla producer Poria Torkan said making a PS4 launch title was particularly difficult because the developer was working with ever-changing hardware and software - even though, as a Sony-owned studio, it was as close to the console as could be expected.

 

"The best metaphor for making a launch title is it's like driving a race car while the car is still being built around you," Torkan said.

 

Beyond Shadow Fall, Guerrilla is working on a new intellectual property for PS4, rumoured to be an open world role-playing game. This game has been in the works for some time, although Eurogamer understands next month's E3 trade show may come too soon for a reveal.

 

Back in September, Shadow Fall lead designer Eric Boltjes told Eurogamer this new game is "completely different to Killzone". "I don't want to say anything about it right now," he said, "but as a studio we do want to keep it fresh."

 

Similarly, Torkan kept Guerrilla's cards close to his chest. "It's really awesome!" he said. "It's exciting times. If I even say one word people will kill me."

 

Whatever the case, we can expect Guerrilla's next effort on PS4 to go one better than Shadow Fall - at least in technological terms.

 

"If you compare Shadow Fall to the first games on the PS3, so if this is like the first generation of games which are coming, god knows what they will be like in four or five years," Torkan said.

 

"Compare the first games that came out on the PS3 to The Last of Us or GTA5. It's amazing. That's the thing. We had two-and-a-half years to figure out what we wanted to do with our engine and one-and-a-half years to figure out what we wanted to do with the hardware. Imagine when comparably technically advanced studios get four or five years under their belts with the hardware.

 

"We'll get our chance!"

 

More here

 

MS musi wyrzucać gierki z konfy by się zmieścić w czasie a Sonemu zaraz się skończą tytuły do pokazania...

Opublikowano

 

Pokaż mi gdzie tak napisałem.

1.Mówię o sytuacji czysto hipotetycznej, gdzie dajmy na to ekipa Kena Levine, czy dobrze sprzedanego indora w postaci Dead Nation stwarza produkt o pomyśle i wizualiach porownywalnych z wyż. wymienionym IP, właśnie dzięki gotowemu silnikowi w rodzaju Unity i

2. osiąga ten okrągły milion sprzedanych kopii.

3.Brak dystrybucji w retailu, oraz praktycznie gotowe narzędzie do pracy, którego stworzenie pochłania lwią cześć funduszy oraz czasu pracy, to ogromna szansa dla mniejszych studiów.

4.A tak btw ME sprzedał się w nakładzie 2.4 mln. kopii w samym retailu.

 

 

2.Wizualiów, rozbudowania, itp takiego samego na pewno nie będzie,

bo pięciu nie zrobi za pindzięsięciu nawet jak na rzęsach ....

 

2. Milion gier, no może jakoś opchną,

ale to za dolara, bo do wyższej półki cenowej,

to trzeba mieć reklamę i 9tki w serwisach. ( dziwnym przypadkiem dużo gier na 9 taki nowy silnik np. graficzny ma, )

Koszty silnika to od dawna nie problem dla twórców,

Na CryENgine3 wystarczy tylko odpalić % zysków.

 

3. Ceny gier  dystrybucji cyfrowej,

każdy był, każdy widział, każdy wie.

 

4. No sprzedał się w tym 2.4 mln w samym retailu,

Następnej części pinć lat nie było.

.... 

tak między nami, nadawałbyś się na redaktora Trybuny Ludowej za PRL. Tyle zysków i pozytywów ,, w hipotetycznej sytuacji ".

Wszystko fajnie, ale zdajesz sobie w ogóle sprawę że nad takim Journey, Shadow Complex, czy Dead Nation z reguły siedzi więcej osób niż 5 nad samą oprawą, kto jest ich wydawcą, oraz zapowiedzianym wsparciem Sony dla producentów indie? Bo non stop próbujesz mi zarzucić że twierdzę jakoby ów rozw. uczyniło by każde małe studio równym graczem - czemu cały czas staram się zaprzeczyć.

 

Przykład ME w twoim wykonaniu to także niezła kobyła, ignorujesz bowiem fakt wysokiej kampanii reklamowej, jak i samego budżetu i zażyczonej sobie przez wydawcę ceny początkowej za 8h zupelnie świeżego IP. Znane nazwisko w postaci K. Levine, gotowe narzędzie oraz wsparcie w rodzaju tego, jakie udzieliło twórcom Dead Nation, czy Journey już w przeszłości SCE, to realna szansa na dobrą sprzedaż w cyfrowej dystrybucji takiego hipotetycznego System Shock 3.

Opublikowano

WD już od paru miesięcy zapowiadał się kiepsko, tak wiec zejdźcie juz z tej gry. Transistor ma premierę. To jest gra o której warto dyskutować.

Opublikowano

Fakt, podniete transistorem mam od pierwszego revealu. Ten styl graficzny powoduje, że mam ciepło w majtkach, ale klapki nie znajo bo Bastion nie wyszedł w baronowym combie ps3&ps+

Opublikowano

Dobrze ze wszystkie xboty oderwaly sie na chwile od pifpaf do krasnali i ograly bastion. Slyszalem ze to ulubiona gra mazeo.

Opublikowano

 

 

Wiadomo, że liczba jest zasługą gier indie które nikogo tutaj nie obchodzą dopóki nie zostaną przeportowane na konsole

 

 

No przecież Mazzeo, Don, Daddy tak narzekają na to,

uczciwości wymagam troche.

Niech już będą zresztą i te indyki,

przynajmniej nie remastery.

 

 

Na co niby narzekam Messer? Bo chyba znowu nie wiesz o czym piszesz.

Opublikowano

 

Na co niby narzekam Messer? Bo chyba znowu nie wiesz o czym piszesz.

 

 

Że nie ma po co kupować PS4,

a nowych indyków zapowiadają 2 3 dziennie ?

Opublikowano

Kupować konsolę za prawie 2 kafle żeby grać na niej w gry, które można odpalić na tosterze? I to takie, z których 95% to szajs?

 

Na X360/PS3/WiiU też gównianych gierek nie kupuję więc nie wiem dlaczego miałbym to robić na nowych konsolach.

Opublikowano

Wy tu Gadu Gadu, a Mazzeo stara się jak zwykle dojechać ps4, tylko nikt nie zwrócił na niego uwagi. Odpiszcie mu coś aby chlopaczyna mógł się dowartościować i nie czul się olewany.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.