Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

turbo ex na ps4

 

BpmGUT9CQAELMNb.png

 

aw yiss

 

Jak oni mają pokazywać takie crapy to niech lepiej przełoża te konfe.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

Dragons Dogma 2, przyjaciele ;)

 

oby nie

 

 

Ale stfu.

 

tumblr_m6cp5kMnOk1qiq1olo1_500.gif

Opublikowano

morrowind>>>>gothic

I tak I nie, w gothicu świat żył, wejście do miasta było niesamowitym uczuciem. W morrowind Ta kwestia była anemiczna.

Opublikowano

morrowind>>>>gothic

Hmmm...nie.

Opublikowano

Mazzeo się po prostu boi, że Yano zostanie xbotem i zacznie się tu udzielać.

Opublikowano

Bohater niemowa i level scalling dyskwalifikują autentyczność świata w Morrowindzie.

Opublikowano

HIV wróży z fusów o obniżce ps4 na targach. Oby:)

Sprzedaż konsol w tym roku:

 

PS4 - 3,7 mln

Xbox One - 1,5 mln

WiiU - 0,9 mln

 

Dominacja jak za czasów ps2.

Opublikowano

Ale za to zabawa w poszukiwanie artefaktów była genialna. Nie dość, że niektóre z nich były naprawdę nieźle ukryte to jeszcze wyglądały najlepiej i też warto było je szukać bo miały świetne statsy, nie to co w następnych odsłonach, gdzie były góvno warte.

Opublikowano

Morrowind byl fenomenalnym rpgiem ale jesli chodzi o Nostalgia Wars, z rpgow w 3D tylko i wylacznie Gothic 1 i 2.

 

@Paliodor

 

Do trojki nawet nie podchodz, nie rujnuj sobie dobrych mysli zwiazanych z tą serią tym balasem.

Opublikowano

głowny bohater gta III i half life też był niemową.

 genialna Fabuła i system rozwoju postaci w morrowindzie który był pionierem w wspólczesnych rpgach, krok milowy wyprzedzający dekady. juz pominę crafting i wolność wyborów. a jak tam gothic 1? 6h i po wątku głównym nie ma co robić?

 

jeszcze kwestia modowania gry i wspomniane szukanie artefaktów <3 w morrowindzie nie było level scalingu. wiec twój post jest inwalidą.

Edytowane przez Orzeszek

Opublikowano

 

 genialna Fabuła

TESy+genialna fabuła= :teehee::rofl:

 

I powodzenia w przechodzeniu Gothica w 6 godzin, no chyba,że ktoś lubi speedruny.

Opublikowano

 w morrowindzie nie było level scalingu. wiec twój post jest inwalidą.

Ale w Oblivionie i Skyrimie, którymi (tym pierwszym mniej) pewnie też się jarasz jest.

 

 

Bohater niemowa w strzelance pif-paf (z całym szacunkiem do H-L, który zapisał się w historii zaawansowaną fizyką) i RPG to jednak dwie inne rzeczy.

Opublikowano

 

 

 genialna Fabuła

TESy+genialna fabuła= :teehee::rofl:

 

I powodzenia w przechodzeniu Gothica w 6 godzin, no chyba,że ktoś lubi speedruny.

 

taka super marka ten gothic, że deweloper padł na ryj i wydaje balasy pod inną nazwą, gdzie bethesda skyrimem pokazuje jak sie robi rpg-i.

sprostuje: morrowind >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rów mariański >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wybory w mogadiszu>>>>>>>>>>>>>>oblivion, skyrim

w poziomie mechaniki gry i fabuły.

Edytowane przez Orzeszek

Opublikowano

Bo to pierwszy developer, który nie poradził sobie z upływem czasu? Standardy i rynek się zmieniają, nie każda seria non-stop trzyma poziom. Gothic 1 to klasa sama w sobie jak na 2001 rok, ale później to niestety poleciało na ryj (dwójka jeszcze trzymała poziom).

Opublikowano

Bo to pierwszy developer, który nie poradził sobie z upływem czasu? Standardy i rynek się zmieniają, nie każda seria non-stop trzyma poziom. Gothic 1 to klasa sama w sobie jak na 2001 rok, ale później to niestety poleciało na ryj (dwójka jeszcze trzymała poziom).

no przecież niektórzy to po kilka kopii gothika mają na półce, także co sie stało?

pawlo rozmawiamy o gothicu vs morrowind. gry wyszły w tym samym czasie jak bardzo chcesz to porównamy sobie skyrima do risena 2

Edytowane przez Orzeszek

Opublikowano

Polecam poczytać, dlaczego Gothic III wyszedł jak wyszedł (spina z wydawcą - JoWooD - naciski w kwestii terminu wydania, a że PB to mała firma...).

Edytowane przez Pawlo

Opublikowano

Gotiki chyba tylko w polsce się sprzedawały.

Opublikowano

taka super marka ten gothic, że deweloper padł na ryj i wydaje balasy pod inną nazwą,

Gothic duży sukces tak naprawdę odniósł tylko w Polsce i jest czczony tu przez wielu jak jakiś mesjasz , tyle że za (pipi) nie potrafię pojąć czemu.

 

 

Uprzedzając pewne zarzuty które mogą się pojawić , tak grałem w 1 i 2 i są to dla mnie tytuły co najwyżej dobre nie na więcej niż 7+/10.

Opublikowano

 

Bo to pierwszy developer, który nie poradził sobie z upływem czasu? Standardy i rynek się zmieniają, nie każda seria non-stop trzyma poziom. Gothic 1 to klasa sama w sobie jak na 2001 rok, ale później to niestety poleciało na ryj (dwójka jeszcze trzymała poziom).

no przecież niektórzy to po kilka kopii gothika mają na półce, także co sie stało?

pawlo rozmawiamy o gothicu vs morrowind. gry wyszły w tym samym czasie jak bardzo chcesz to poporównamy sobie skyrima do risena 2

 

Ale co ma sprzedaż do tego, że po dwójce nie potrafili nic dobrego już zrobić? Final Fantasy się cały czas świetnie sprzedaje a od czasów XII (niektórzy powiedzą nawet, że od IX) seria to gów,no.

A popularność u nas? To tak jak HOMM3, świetne gry, ale pecetowe. W naszym biedolandzie popularne były komputery do grania, a na zachodzie mieli konsole i nie bawili się w garbienie na taborecie.

Opublikowano

 

morrowind >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> rów mariański >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wybory w mogadiszu>>>>>>>>>>>>>>oblivion, skyrim

w poziomie mechaniki gry i fabuły.

Tu się mogę zgodzić :thumbsup:

Opublikowano

Gothic jest takim samym fenomenem w Polsce jak małysz (delux sky jumping)  i minecraft, o i jeszcze tibia

Opublikowano

Co nie zmienia faktu,że G1/2 to gry z fajnym klimatem, żyjącym światem(jak na swoje lata to był bardzo wysoki poziom), świetnymi npc'ami i dialogami.

Opublikowano

Jak już mamy porównywać Skyrima do Risena, to porównajmy jeszcze Bethsedę do Piranha Bytes i budżet obu firm. Pomijam fakt, że niewielu pracowników ze starej ekipy wciąż w Piraniach pracuje, więc ciężko oczekiwać Gothika od Risena.

 

W Gothikach jest to, czego wielu obecnie brakuje w grach - pasja i serce włożone w jej tworzenie. "Trójka" to już nie to, dużo słabiej wyszła, ale jest to związane m.in. z  tym, co napisałem w poprzednim poście.

 

W tej chwili Piranie mają już prawa do Gothika, które po kilku latach odzyskali od wydawcy, więc co stoi na przeszkodzie, aby zarobić trochę grosza na bądź co bądź znanej marce? Jak jeden z nich przyznał, nie chcą niszczyć tej marki, bo obecnie jest to jak na ich możliwości zbyt ambitny projekt.

Edytowane przez Pawlo

Opublikowano

PB nie miala zasobów finansowych jak I ludzkich zeby konkurowac na rynku RPG z otwartym swiatem bez szwow. Gothic 3 to juz balas niesamowity ale 1 I 2 trzymaja poziom do dzisij jezeli chodzi o fabule, dialogi I postaci.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Pamiętam, jak kupiłem kolekcjonerkę GIII, nakręcony przez dziesiątki wcześniejszych zapowiedzi i pokazów, a okazało się, że gry nawet nie można skończyć (a często i zacząć dobrze) - przepełniony bugami, błędami, kuriozalnymi decyzjami. Cholernie mi było przykro, że Piranha Bytes nie podołała zadaniu i całe szczeście, że Community okazało się na tyle silne, by popracować nad tym tytułem i go dopieścić do granic możliwości ostatnim patchem.

 

Ale dwa pierwsze Gothici to mistrzostwo. Jakoś ostatnio przeszedłem jedynkę raz jeszcze i ta gra jest kapitalna - przyciąga klimatem, atmosferą, zaczynasz "czuć" więź z różnymi postaciami, przejmujesz się ich losem, zależy Ci, żeby skopać tyłki co poniektórym, bo na to zasłużyli. Świetna historia i przygoda, tym bardziej w roku 2001. Morrowind, chociaż był wielokrotnie bardziej rozbudowany, nie mógł się równać z Gothiciem pod względem "duszy" postaci, klimatu i emocji towarzyszących wchodzeniu do lasu w środku nocy, czy wejścia na Cmentarzysko Orków.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.