Skocz do zawartości

e-book reader

Featured Replies

Opublikowano

Siemka forumku,

Prośba o pomoc i poradę, zakładam nowy temat bo odpowiedniego już istniejącego nie znalazłem. Przymierzam się do kupna ebook readera - jaki polecacie? fajnie jakby był w miarę tani, czytał bez problemu pdfy i nie miał kłopotu z trzcionkami i skalowaniem tekstu, może być sam czarno-biały wyświetlacz. Jestem kompletnie zielony w temacie takich sprzetow wiec kazda rada bedzie bardzo pomocna

• Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 4,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

• Na moim nie ma zadnego problemu.

• Szukaj książek z rozszerzeniem .mobi lub .epub, jeżeli masz .pdf to rób jak kolega wyżej radzi. Co do zakupu czytnika z allegro to po prostu weź od 100% sprzedawcy.

Opublikowano

Ja uzywam czytnikow Sony od lat i jestem zadowolony. Obecnie mam model prs-t1 i czyta wszystkie formaty i czcionki bez problemu. Zaraz pewnie wpadnie zgraja uzywajacych kindle.

Opublikowano
  • Autor

a wgrywanie darmowych plikow to problem? dziala bez problemu czy trzeba jakos odblokowac?

Opublikowano
  • Autor

kule ale drogie pieronstwo - chcialem tak 200-250zł dac max tak szczerze :P

Opublikowano

Nook Simple Touch lub Kindle Classic, każdy z nich radzi sobie praktycznie ze wszystkimi popularnymi formatami, szukaj na allegro.

Opublikowano
  • Autor

kindle classic to kindle 5 ? bo widze cos takiego w fajnej cenie ok 260zł....co to znaczy wersja bez reklam?

Opublikowano

W tańszych wersjach swoich czytników Amazon umieszcza reklamy wyświetlające się po wyłączeniu czytnika (to e-papier, więc prądu nie ciągnie przy wyświetlaniu obrazu), w wersjach bez reklam możesz sam umieścić grafikę, jaka ma być na wyłączonym ekranie.

Patrz, żebyś na wersje refurbished nie trafił.

Opublikowano
  • Autor

a jakies stronki z damorwymi ebookami sa w necie, najlepiej bez rozszerzenia pdf tylko w tym specjalnbym e-bookowym?