Jump to content

MichAelis

Senior Member
  • Content Count

    8095
  • Joined

  • Days Won

    18

MichAelis last won the day on August 29

MichAelis had the most liked content!

Community Reputation

4156 Diamentowy Pies

About MichAelis

  • Rank
    Dontom
  • Birthday 04/19/1984

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Wrocław
  • PSN ID:
    MichAelis
  • Nintendo ID:
    MichAelisXX

Recent Profile Visitors

8900 profile views
  1. MichAelis

    Daemon X Machina

    Dosłownie przed chwilą mi zrealizowali, ale fakt juz nie ma
  2. MichAelis

    Daemon X Machina

    Limitka na media markt za 359 jest. wiekszosc sklepow wyprzedana a byla po 499. nawet najlepszy sklep w Polsce ma za 599 uberlimitowana, ktorej inne sklepy nie realizuja.
  3. MichAelis

    iPhone

    A czym sie rozni od dwuletniego pro 10.1?
  4. MichAelis

    iPhone

    Tylko dziwnym trafem pierwszy raz mówią 5h więcej niż iphone xs. Zawsze były tabele z czasami. Śmierdzi jakimś szwindlem, pewnie 5h więcej przy wyłączonym telefonie.
  5. Na statku z Koreii?? przecież to pordzewiałe przypłynie. chłopaki dobrze radzili lepiej kilkulatka od handlarza
  6. Już znajomymi nie jesteśmy, ale przesiadłem się w końcu na automat, bo za każdym razem jak miałem wynajęte auto to smutno mi było jak oddawałem automat. Po mieście geniusz, na trasie rewelacja. Nie wiem co znaczy zmiana biegów bez szarpania xd. No człowiek nie będzie szybszy od kompa. A8 idealnie idzie. Tylko gaz hamulec i relaks, bez je.bania.
  7. MichAelis

    Zakupy growe!

    Very rare, so limited, very pricy dzien przed premiera 259 pln, dalej czekacie na inpost z warszawy i obcieta dostawe?
  8. Plusik jak s(pipi)ensyn
  9. Piekny wyswietlacz, funkcje smarfona i w sumie nic poza tym. Kupiłbym gdyby dało się z nim pobiegać, przesledzic trening, wprowadzic cwiczenia. No i ta bareria.... czekam na jakis przelom ale nigdy sportowym zegarkiem nie bedzie.
  10. MichAelis

    bieganie

    Mysle ze to tak jest jak kanabis pisze, no bo jak czarny moglby zlamac 2 h w maratonie to by to zrobil, gdyby wymagalo to jedynie porzygania się. Choc nie wygladaja, ze leca na maxa do odciecia, ledwo sa spoceni.
  11. MichAelis

    bieganie

    Jakbys czytal mi w myslach xD to co robic? wiem o tym, ze nawet mnie potrafi zwolnic tetno na zawodach mimo ze ok sie czuje. Patrze o (pipi)a ale wysoko. Na ZAWODACH.
  12. To jest dodatkowa składka? Ja myślałem ze to wydzielaja z emerytalnej...
  13. Ostro po(pipi)ane. Nie gram xd
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.