Jump to content

MichAelis

Senior Member
  • Content Count

    8239
  • Joined

  • Days Won

    18

MichAelis last won the day on August 29 2019

MichAelis had the most liked content!

Community Reputation

4265 Diamentowy Pies

About MichAelis

  • Rank
    Dontom
  • Birthday 04/19/1984

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Wrocław
  • PSN ID:
    MichAelis
  • Nintendo ID:
    MichAelisXX

Recent Profile Visitors

9194 profile views
  1. MichAelis

    Dostawka do TV

    Ale co to daje, wez mi powiedz? Nie rozumiem zastosowania.Xd
  2. Hana sushi (wiem wiem, ze nie oto chodzi, ale isc trzeba)
  3. Kilka kwestii. Co to za lokalizacja? Będzie na luzie gdzie zaparkowac? Czy szukanko przez 40min miejsa, albo parking 2km od domu. To po pierwsze. Po drugie za (pipi)a bym nie dał 50 kawałkow za betonowe miejsce niezamykane, miedzy slupami. Ja 10 lat temu mialem ten sam dylemat, tylko kwota 25k. Wszyscy mi mówili kup, bo bedzie TWOJE! Ale wtedy szkoda mi było wywalić tyle kasy na osrane miejsce parkingowe. Byla tez mozliwosc wynajmu za 100zl na miesiac. I tak tez zrobilem. Do dzis mniej wiecej wrzucilem 12kola, a mieszkanie juz stoi sprzedane i zwalniam miejsce. taka historia
  4. Ale wiesz, że developer nie robi ci podlogi ani nie maluje ci scian,? drzwi takze nie wstawi w domu. W tym momencie kończę wykańczanie domu we Wrocławiu i po wliczeniu horrendalnie drogiej działki, która kupiłem 5 lat temu, mam xxx m2 domu wolnostojącego za obecną cenę developerki. Jak patrzyłem to może by starczyło na pół blizniaka pod Wrocławiem, albo szeregówkę POŁOWĘ MNIEJSZĄ we Wrocławiu
  5. Ciekawe czy znowu napisze o tym jak to juz nie gra w gry i ma wymioty od fpp
  6. Po informacji o mikrotransakcjach zaczynam mieć obawy. Kiedy pierwsze recki?
  7. Tez sie zastanawiam czy transfer profilu to to samo...
  8. MichAelis

    Dostawka do TV

    Odkopuje. Wygrałem dziś apple tv, na co to sie używa teraz? W dobie smart tv i air play w wiekszosci tv, ma to sens? Czy lepiej do żyda?
  9. W listopadzie brałem kredyt to uwierz mam sprawdzone info. Kumpel jest doradca i wyraźnie mowi ze maja siatki marz i tego nie przeskoczą, a w banku mogą. Wkład własny pieniądze itd. ma znaczenie, ale u doradcy wpadasz w siatkę i tyle. Zresztą nie trzeba dużo myśleć, bank płaci im prowizje musi skądś tą kasę brać. Mfinanse ma oferte wszystkich banków, to nie jest mbank
  10. Ale wciskanie KK jest już nielegalne. Oni po prostu uzależniają wzięcie karty i zawyżają cene. Dostałeś KK i marze jaka się należy. Doradca kazał mi brac KK mimo ze miałem już w tym banku (bo prowizja dla niego), a bank zaakceptował obecną. Jak mówisz, są lepsi i gorsi doradcy.
  11. Bo doradcy nie mogą negocjować marży tylko mają siatki, a w banku mogą. Dlatego z porównywarki wychodzi to samo. Ja kupe kasy oszczędziłem, już pomijam nadal wciskanie kart kredytowych.
  12. Sorry ze znowu sie przypi.erdole, ale oferta u doradców nie jest taka sama jak w banku.
  13. MichAelis

    bieganie

    Jak robisz takie kilometry przy takim powietrzu? Znaczy dziś akurat pachnie ładnie To też polatałem, ale ogólnie pytam, bo km nabite masz, a ja jak ulaniec ledwo co. Jak ja wylece biegać w takim osranym powietrzy to dłonie mam brudne mimo, że nic nie dotykam.
  14. Nawet w bukake wezme udział.
  15. Niezla matematyka Poważnie przemyślę zmianę
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.