Skocz do zawartości

e-book reader


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka forumku,

 

Prośba o pomoc i poradę, zakładam nowy temat bo odpowiedniego już istniejącego nie znalazłem. Przymierzam się do kupna ebook readera - jaki polecacie? fajnie jakby był w miarę tani, czytał bez problemu pdfy i nie miał kłopotu z trzcionkami i skalowaniem tekstu, może być sam czarno-biały wyświetlacz. Jestem kompletnie zielony w temacie takich sprzetow wiec kazda rada bedzie bardzo pomocna

Odnośnik do komentarza

W tańszych wersjach swoich czytników Amazon umieszcza reklamy wyświetlające się po wyłączeniu czytnika (to e-papier, więc prądu nie ciągnie przy wyświetlaniu obrazu), w wersjach bez reklam możesz sam umieścić grafikę, jaka ma być na wyłączonym ekranie.

 

Patrz, żebyś na wersje refurbished nie trafił.

Odnośnik do komentarza

a jakies stronki z damorwymi ebookami sa w necie, najlepiej bez rozszerzenia pdf tylko w tym specjalnbym e-bookowym?

 

jak nie trafic na refubished? po prostu kupic w sklepie typu sferis czy jeszcze jest jakies oznaczenie na pudelku?

 

W google: "<tytuł książki> chomikuj"i potem konwertujesz pdfa w programie calibre.

Odnośnik do komentarza

a polskie znaki czyta kazdy kindle z europy bo widze ze nie ma wersji z polskim menu? sorki za takiego noobowe pytanie ale calkowocie jestem zielony. Tak wertuje to najbardziej chyba sie oplacalny jest ten kindle5

Brat kupił Kindla z amazon.co.uk, przysłali mu ze Stanów, czcionki bez problemu wyświetla.

 

A w razie czego kodowanie możesz przez Calibre zmienić.

Edytowane przez Andreal
Odnośnik do komentarza

Ja od miesięcy korzystam z kindle 5 nabytym przez allegro. Bardzo fajny design, wygoda i ... Oszczędność. Przeciętna nowa książka kosztuje ok 30-40 zeta , ebooki są najczesciej o 40-50% tansze, masa promocyjnych darmowych , a czasami i chomiczek wspomoże ;)

Kindle wypada najlepiej w rankingu czytnikow poszukaj na necie.

Odnośnik do komentarza