Jump to content

Recommended Posts

No i jak po premierze? :)

 

Faworytów nie będę wymieniał, bo za dużo, więc wymienię te, które mi nie podeszły: Stworzeni by wygrywać, Real HipHop, Sekretna Socjeta, nic nie jest na zawsze, Słak Kogz Dupy, To coś. 

Reszta mega.

 

Jutro dojdzie limitka, więc się jaram.

 

Pozdrawiam

#norbert

 

 

Edited by MrNorbi
Link to comment

Ja się nie wypowiadam, bo i tak jestem nieobiektywny ;)

W sumie to napiszę tylko, że materiał podoba mi się dużo bardziej od elliminati i od miesiąca nie schodzi mi ze słuchawek. To co zrobił Michu to małe mistrzostwo świata, a sam Jacek w formie jak nigdy.

 

W ogóle, jakbyście napisali czasem, że też słuchacie tedasa to byśmy się ustawili do harendy, albo i do studia wcześniej bo od południa tam siedziałem. A tak to lipa :(

 

A tu jedna z moich 4 limitek :D

 

IMG_103980747123180_zps3a4ddd1x.jpeg

 

BTW, Norbi, jaki masz nick na instagramie?

Link to comment

Dobra płyta i chociaz pare kawalkow mi nie podeszlo (po paru przesluchaniach moze sie zmieni) to i tak lepsza niz elliminati gdzie elliminati i tak przehvj. Jutro przyjdzie limitka to poslucham na lepszym sprzecie niz tel i komp :D

 

Najba muzik narazie na 1 miejscu <3

Link to comment

Tam jest 'dla lucka ciekawości'. Poznaliśmy się na urodzinach WJ 4 lata temu, a potem już jakoś samo poszło.

ale znacie się tak,  że piszecie do siebie smsy i dzwonicie bez okazji czy tylko gdzieś figurujesz w bazie danych WJ i stąd te zaproszenia na imprezy?

Link to comment

Ja jeszcze nie sluchalem, bo caly czas czekam na kuriera ;/. Ale podobno jest grubo i zdecydowanie lepiej od Elliminati. Rysiowi zylka pekla juz:). A tak propo jego osoby, trafilem niedawno na aukcje ze slynnym A/H24N2, ale niestety krazek to chyba podrobka jest: 

 

http://allegro.pl/tede-ah24n2-a-h24n2-36-70-unikat-bcm-i4237053161.html#tabsAnchor

 

He?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...