Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

W takich grach, jak Bayo FPS-y mają znaczenie. Z drugiej strony, po co Ci 60 klatek w skradance czy przygodówce?

 

FPSy mają znaczenie w każdej grze która ma animowane obiekty czyli nie jest czymś pokroju sapera czy starych chessmasterów.

Tzn nie wiem co masz na myśli mówiąc "mają znaczenie" ale jak dla mnie po prostu zdecydowanie przyjemniej się patrzy na płynnie animowane gry.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

To może teraz, w 60fps, ktoś zrozumie fenomen tej gry

 

 

Fajnie się teraz ogląda te cuda w 60 fps

 

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Co za głupstwa tutaj, ech forumek i sprawy techniczne . Każdy developer bez problemu osiągnie 60 fpsów to nie jest największa sztuka na świecie. Od razu przypomniała mi się wczorajsza dyskusja na gafie o  "technicznej maestrii" w nowym Smashu na WiiU, równie bzdurne argumenty padały od osób, które nie wiedzą jak gry powstają :D

Po prostu w trakcie produkcji ustalamy priorytety. Efekty, polygon mesh, jakość tekstur etc. Jeśli na początku założymy, że musimy osiągnąć 60 fps. To tniemy wszystko tak, żeby właśnie tak było i po problemie (w dużym skrócie). Bayo czy Smash mają przeciętną oprawę, która została od początku robiona z myślą o 60 fpsach, nie z myślą o zaawansowanych efektach, skomplikowanych algorytmach odpowiedzialnych za światło,  opchniętych polygonach.

Opublikowano

jak pier.dole dzięki, że sie pojawiłeś i nas oświeciłeś :facepalmz:

Opublikowano

YT zrobi trochę pod górkę dla developerów. Nagle Janusze zapragną tych 60 klatek na sekundę, bo zobaczą, że tak faktycznie jest przyjemniej dla oka. Co wtedy będzie wciskać ludziom Ubi z EA? :P

Opublikowano

No sorry, głupie pochwały 60 fpsów  po prostu mnie śmieszą. Nie tylko tu. Zresztą z małymi wyjątkami nie da się normalnie rozmawiać o technicznych sprawach w forach do tego nie przeznaczonych. Bo tak to czytam mega bzdurki o oprawie w DC, Smashu, Bayo czy nowym Assassynie. W zasadzie prawie każdej popularnej grze.
Ta generacja pod tym względem jest okropna. 

"Janusze"  nie zauważą bo wolą ładniejszą oprawę. Gdyby tak nie było wszystko chodziło by w 60 fps. Ktoś kto chce obie rzeczy na porządku dziennym, ma odpowiedniego PC.

Opublikowano

Sukces takiego coda tez nie powstał tak z dupy.

Gra chodziła w 60 klatkach,gdzie większość fpsow w tematej generacji nie potrafiło utrzymać stałych 30.

Teraz na nowej generacji mamy wszędzie 60 fps powiedzmy.

Watpie czy jakiś developer odważy się zrobić teraz w 30 klatkach shootera.

A nie sorry far cry 4 będzie chyba 30 FPS.

Edytowane przez KarolJanuszGejmingu

Opublikowano

Ale przecież my to wiemy, człowieku. Każdy ogarnięty typ wie, że nigdy chyba nie będzie tak, że na konsolach każda gra będzie w 1080p/60fps bo mając do wyboru oprawę jak w Uncharted 3 czy taką jak Metal Gear Rising  janusz wybierze opcję pierwszą i tyle a devi zdają sobie z tego sprawę i wolą odpicować grę kosztem framerate'u gdyż nie zawsze to wpływa na grę w jakiś dramatyczny sposób vide choćby seria Uncharted. Jak następna generacja będzie tak jak ta czyli znów przeskocza na większą rozdziałkę (a to jest oczywiste) czyli gry będą w 4K to raczej można zapomnieć o 60 fpsach w standardzie.

Opublikowano

sranie w banie, najwazniejsze by fps byly betonowe, sorry ale wole betonowe 30fps niz np skaczace 40-60fps. Dobrze zrobione 30fps tez potrafi byc dynamiczne i grywalne, chocby ten glupi driveklap czy pgr'y. wiadomo, ze 60fps goty ale pod warunkiem, ze tez sie je osiaga betonowe

Opublikowano

No sorry, głupie pochwały 60 fpsów  po prostu mnie śmieszą. Nie tylko tu. Zresztą z małymi wyjątkami nie da się normalnie rozmawiać o technicznych sprawach w forach do tego nie przeznaczonych. Bo tak to czytam mega bzdurki o oprawie w DC, Smashu, Bayo czy nowym Assassynie. W zasadzie prawie każdej popularnej grze.

Ta generacja pod tym względem jest okropna. 

 

"Janusze"  nie zauważą bo wolą ładniejszą oprawę. Gdyby tak nie było wszystko chodziło by w 60 fps. Ktoś kto chce obie rzeczy na porządku dziennym, ma odpowiedniego PC.

nie myślałeś żeby zmienić nick na Sherlock?

Opublikowano

Youtube w 60 fps + gifyoutube = klapokalipsa

Opublikowano

sranie w banie, najwazniejsze by fps byly betonowe, sorry ale wole betonowe 30fps niz np skaczace 40-60fps. Dobrze zrobione 30fps tez potrafi byc dynamiczne i grywalne, chocby ten glupi driveklap czy pgr'y. wiadomo, ze 60fps goty ale pod warunkiem, ze tez sie je osiaga betonowe

 

Ale ziomek skmiń, że 60 fps w dynamicznej grze online robi zaje.bistą robotę. Responsywność, obraz jest dynamiczny i przez co lepiej się gra, nie bez powodu kozacy w gierki online wyłączają zbędne graficzne opcję tylko żeby mieć więcej fps.

Opublikowano

Ja wam powiem tak, nie kupiłem Destiny przez 30FPS

Opublikowano

Jak mnie wkurza 60 klatek, każda gra zacznie wyglądać jak serialik pokroju "Klan". 
Nie podoba mi się to, beka ze mnie co?

Opublikowano

Jak mnie wkurza 60 klatek, każda gra zacznie wyglądać jak serialik pokroju "Klan". 

Nie podoba mi się to, beka ze mnie co?

T

a

k

 

:reggie:

 

 

@Exact, ale DriveCluba już tak, lul

Opublikowano

 

sranie w banie, najwazniejsze by fps byly betonowe, sorry ale wole betonowe 30fps niz np skaczace 40-60fps. Dobrze zrobione 30fps tez potrafi byc dynamiczne i grywalne, chocby ten glupi driveklap czy pgr'y. wiadomo, ze 60fps goty ale pod warunkiem, ze tez sie je osiaga betonowe

 

Ale ziomek skmiń, że 60 fps w dynamicznej grze online robi zaje.bistą robotę. Responsywność, obraz jest dynamiczny i przez co lepiej się gra, nie bez powodu kozacy w gierki online wyłączają zbędne graficzne opcję tylko żeby mieć więcej fps.

 

no ale to oczywistosc Bluber, 60fps goty ale dalej uwazam, ze jesli dev nie potrafi jej zrobic betonowe zalokowanej to lepiej dac 30fps betonowe - oczywiscie mowa o konsolach gdzie kozak nie wylaczy zbednych graficznych opcji

Opublikowano

 

Jak mnie wkurza 60 klatek, każda gra zacznie wyglądać jak serialik pokroju "Klan". 

Nie podoba mi się to, beka ze mnie co?

T

a

k

 

:reggie:

 

 

@Exact, ale DriveCluba już tak, lul

 

gdyby Destiny miało tyle dynamizmu co DriveClub to kupiłbym dwie kopie, w razie gdyby jedna padła od tłuczenia w tą grę w multi.

Opublikowano

Jutro wysyłaja

Wysłali moja konsole,

Kto chce kupic kod na SO

Opublikowano

 

Jak mnie wkurza 60 klatek, każda gra zacznie wyglądać jak serialik pokroju "Klan". 

Nie podoba mi się to, beka ze mnie co?

T

a

k

 

:reggie:

 

 

@Exact, ale DriveCluba już tak, lul

 

 

 

gram i blokuje na 30 gra mi się lepiej i co teras? Grafika>klatki.

 

<spoiler> Wydaje mi się, że idealna ilość fps to 40 </spoiler>

Opublikowano

10401356_1020506787975316_74921622863538

 

dyskutujmy XD

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

 

 

Jak mnie wkurza 60 klatek, każda gra zacznie wyglądać jak serialik pokroju "Klan". 

Nie podoba mi się to, beka ze mnie co?

T

a

k

 

:reggie:

 

 

@Exact, ale DriveCluba już tak, lul

 

gdyby Destiny miało tyle dynamizmu co DriveClub to kupiłbym dwie kopie, w razie gdyby jedna padła od tłuczenia w tą grę w multi.

 

 

Wyścigi mają łatwiej w 30 fpsach, łatwiej jest napisać algorytm odpowiedzialny za interakcje między sterowaniem, a tym co może później się wydarzyć( działa to tak: wchodzi input od pada, algorytm stara się przewidzieć zdarzenie z zamkniętej puli, dostosowuje to pod resztę danej klatki, dobrze wykonane oszuka w miarę dobrze wzrok, choć samej precyzji nie, dlatego simy nadal lepsze w 60 fps).

 

Stąd prościej devsom osiągnąć dynamizm przy mniejszej ilości klatek (co i tak jest sztuką). FPSy mają więcej zmiennych, ciężej oszukać wzrok. Ogólnie i tak jestem pod wrażeniem sterowania i jakości strzelania w Destiny, choć sama gra jest kompletnie nie dla mnie.

 

W przypadku samego DC kilka sprytnych technik też pomogło. Ogólnie chapeau bas dla koderów z Evo. Szkoda, że inne rzeczy trochę zniszczyły ich wysiłek.

Opublikowano

 

Jutro wysyłaja

 

Wysłali moja konsole,

Kto chce kupic kod na SO

Daj znac na priv ile chcesz.

Opublikowano

Hendrix z przykroscia stwierdzam nie tutaj nie pasujesz :(

Opublikowano

ex4ct, co to? jakiś fejk czy Sony coś takiego wypuściło? jeżeli to nie fejk to wygląda mi no na zapowiedź nowej Yakuzy, tylko, że ta została już niedawno zapowiedziana.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.