Jump to content

Hendrix

Senior Member
  • Content Count

    4474
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Hendrix last won the day on July 3 2020

Hendrix had the most liked content!

Community Reputation

2581 Diamentowy Pies

About Hendrix

  • Birthday 01/07/1987

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Łódź
  • PSN ID:
    Hendrix877

Recent Profile Visitors

14980 profile views
  1. Hendrix

    NBA

    Nets i brak picków? Nie ma lepszego duetu w NBA. Ciekawe co za następne 7 lat wymyślą.
  2. Hendrix

    Hades

    Ja też nadal gram, kupione na premierę - na razie najwyższy clearowany heat to 30 (coronacht+ostatni aspekt, build pod poison), zdecydowanie moje top 3 zeszłego roku. Przy okazji to idealna gra na przerwę w obowiązkach, hehe.
  3. W zasadzie większość swojego życia studio było pod kreską - nie zarabiali na swoje utrzymanie, delikatnie mówiąc, plus gigantyczny fuck-up związany z Driveclubem.
  4. Najłatwiej, jeśli ktoś chce, bez save scummowania - pierwsze przejście jedną postacią, wszystkie eventy z PWWT i PBWT, to powinno dać PWCT i Ally ring, wymiana Pure Bladestone i Gold Coin u Sparkly the Crow, kupno wszystkich miracles (trofka), zabójstwa npc (edit: oczywiście chodzi o npc/sprzedawców ze światów, nie nexusa) i sprowadzenie do PBCT, quest dla Mephistopheles, zgarnięcie Foe's ring, wyprawa do Mausoleum i pokonanie dziadka (pierścień), razem z resztą możliwych pierścieni da to trofkę za nie, Old One -> bad ending. Później NG i NG+ kolejną postacią, zgarnięcie wszystkich czaró
  5. Ach, trofka z co-opa, mi wpadła ostatecznie na drugiej postaci (SL45), w NG przed Flamelurkerem, ale trochę się naczekałem, partnerce za to wpadła od razu, po pierwszym postawionym znaku xDDD (przed Maneaterem i to w zasadzie jak kończyła NG, więc SL był w okolicach 70).
  6. Jako, że atmosfera jest tutaj gorąca, to proszę, wywiad z game developerem:
  7. Ale co, wy myślicie, że QA nie było świadome bugów albo, że to ich wina? Oni są od raportowania (Jira ofc) - team decyduje, które bugi są priorytetowe, które można oznaczyć jako "shippable", które "unresolved" próbować załatać, które całkowicie pominąć etc. Ludzie obwiniający dział QA, nie mają chyba pojęcia jak działają takie zespoły, jak wiele konfliktów personalnych może wyniknąć na linii QA-Dev team (bo hej QA to najniżej opłacani pracownicy, często z ich zdaniem mało osób się liczy)i jak wiele bugów jest raportowanych. Ostatecznie to wydawca/osoby kierujące studiem są odpowiedzialne za
  8. @Cedric No i nie ma jakiejś specjalnej akcji z refundami, obietnice CDPR odnoszą się do... ToS sklepów, więc te szumne przeprosiny i obiecywanie zwrotów było nie na miejscu, delikatnie mówiąc.
  9. No problem PG, to branie wielu srok za ogon, przy dość małym zasobie ludzkim, a w Japonii nie jest różowo jeśli chodzi o zatrudnianie devów do projektów AAA. Dlatego zawsze mnie bawią zapytania dlaczego Sony/MS nie otworzą nowych studiów developerskich w JP, w domyśle AAA - no nie otworzą, bo nie ma odpowiedniej puli pracowników, z tym się borykają już istniejące teamy dużych wydawców, które szukają pracowników poza KKW (Malezja/Filipiny - częsty kierunek, ale nawet EU, jak shippowałeś grę AAA, wykażesz zainteresowanie językiem, to nie jest trudno o zatrudnienie w japońskim gamedevie obecnie).
  10. No ewidentnie - delikatnie mówiąc - nie byli zadowoleni z tego co zrobiło Platinum, bo wygląda na to, że developing zaczął się prawie od nowa :v
  11. Wygląda na to, że robi się serial w uniwersum: Za sterami Noah Hawley, pan od serialowego Fargo i Legiona, między innymi.
  12. No to byłoby nierealne, obowiązki wobec inwestorów - 15 mln kopii w launch window.
  13. Ja tylko przypominam, to firma, w której devsi jako ostatni dowiadywali się np. o tym, że grę można przejść bez zabijania, w momencie gdy ta była już feature complete, o konfliktach marketing/góra vs. dev team, to można by książkę napisać i to nie tylko w przypadku CP2077, ale ogólnie (Thronebreaker też ma fajne historie). Współczuję premiery devom, ciekawe czy i tym razem będzie dyżur 7/7 z 12h dniem pracy, niezależnie od tego co robisz.
  14. Blantman, ale wiesz, że nie powinno się porównywać dwóch osobnych scen, jeśli chcesz doszukać się zmian? Najlepiej odtwarzając dany fragment jota w jotę, jest zbyt wiele zmiennych, żeby dwie różne sceny stawiać na przeciwko sobie :v Np: ilość obiektów/geometria sceny, oświetlenie, ToD, etc.
  15. No bo to akurat się nie zmieniło, hehe
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.