Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

@nobodylikeyou

Nie no DC wygląda bardzo ładnie, szczególnie w deszczu ale tam dobrze tej grze robi rozmycie które w połaczeniu z zayebiscie dobranymi filtrami post processingu jest w stanie dużo zatuszować. W Ethanie natomiast wszystko jest takie ostre i dokładne, miejscami wygląda jak film a nie gra.

 

CW off

Wiem o tym. W zasadzie nie wypada zestawiać tych dwóch odmiennych flowem pozycji. Oglądając Ethana w natywnym 1080p kilkakrotnie miałem efekt wow. Jednak to efekty pogodowe w DC zrobiły to z czym utożsamiałem graficzny szok; autentyczny opad szczęki jak za czasów Tekkena 3. Bez kitu zamiast męczyć temat fotkami z ulewnym deszczem, to właśnie nocne, ulewne burze z piorunami robią jego oprawę najbardziej. 

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Until Down i No Men Sky w 2016? skad takie info?

 

Przypuszczenia.

Opublikowano

ale driveclub taki idealny nie jest - modele aut, efekty swietlne, symulacja nieba czy efekty pogodowe sa genialne, drzewka w pierwszej linii od trasy tez ale jak sie czlowiek zatrzyma i przyglada otoczeniu to nie zawsze jest juz tak fenomenalnie - bardzo czesto tekstury sa srednie a jakies domki i inne elementy otoczenia sa bardzo uproszczone. W ruchu to sie nie rzuca w oczy bo jak pisze Adi filtry genialnie tuszuja ale jak sie czlowiek zatrzyma czy wlaczy photo mode to widac. Do tego te niewidzialne sciany przez co mamy wrazenie jakdy w torze bobslejowym - to samo nie podoba mi sie w serii gt - jak juz chca takie cos robic to czemu cholera nie dadza w miejscu sciany jakiegos plotka, skarpy, barierki itp, a nie niedzidzialny ogranicznik

 

mimo wszystko calosc robi niesamowicie - juz pal licho ten deszcz i snieg ale same cieniowanie i odbicia i gra swiatel - no (pipi)a nawet stalowe felgi w realtime odbijaja otoczenie czy samochody przeciwnikow, wszystko rzuca swiatlo na wszystko, nawet kafelki w tunelach odbijaja otoczenie, nawet kurcze pasy jazdy na jezni inaczej odbijaja slonce w zaleznosci od jego kata padania


 

Until Down i No Men Sky w 2016? skad takie info?

 

Przypuszczenia.

 

"wrozenie z fusow mnie nie interesuje"

 

przeciez obie od dawna celuja w 2015, until dawn nawet ma wyjsc w pierwszej polowie roku - tak mi sie obilo o uszy

Opublikowano

 

 

Until Down i No Men Sky w 2016? skad takie info?

Przypuszczenia.

Obydwie są na 2015. I jak już wypisujesz gry z XBL (Ori), to do PS4 dolicz też np. Rime i Everybody's Gone to the Rapture.

No i jeszcze Tearaway Unfolded.

Opublikowano

Rime  :banderas:  :banderas:  :banderas:

Opublikowano

Ficuś

 

mam na myśli tylko potwierdzone tytułu - to już Ci umknęło 

 

Szczurek 

 

(poprawcie mnie jak o czymś zapomniałem, źle wstawiłem) - a Tobie to.

 

czytajcie wszystko ,a nie tylko to co was interesuje. 

Opublikowano

no ale until dawn i no men sky jest potwierdzone na 2015

Opublikowano

Poprawiłem. 

Opublikowano

A tak uciekając na chwilę do plotek i spekulacji, Spencer coś ostatnio bardzo niekonkretnie odpowiedział na pytanie jednego z graczy - "czy można liczyć na Crackdowna w 2015". Odpowiedział, że nie może tego skomentować.

 

Chłopak odpisał, że "warto w to wierzyć", a Spencer skwitował, że "pewnie, że tak" - może Crackdown wyjdzie jednak w tym roku ;)

 

Podobnie goście z Platinum podobno szybciej uwijają się ze Scalebound niż to było planowane i już mogliby pokazać gameplay. Wątpliwe, żeby to wyszło w 2015, ale początek 2016 mógłby być realny.

 

Z kolei pierwszy sezon Phantom Dust jest IMO pewniakiem na ten rok.

Opublikowano

2015 

 

PS4 :

 

Order, Bloodborne, Uncharted 4, Persona 5, Until down, No Mans Sky, Rime, Ratchet and Clank Redux, Amplitude, Hellblade 

 

ONE :

 

Halo 5, Quantum f(u)cking Break, Forza 6, Tomb Raider, Screemride, Fable, Ori 

 

Teraz lista jest z grubsza kompletna.

 

 

 

Jaki werdykt ???? 

 

Dominacja ja za czasów ps2.  :kaz:

Opublikowano

tej persony5 taki pewny bym nie byl choc trzymam kciuki

Opublikowano

no to tak samo jak z Ratchet. jeśli za szybka premiera ma się odbić na ich jakości, to niech lepiej przekładają na następny rok.

Opublikowano

Ethan to korytarzowa gra przygówkowopodobna, ot grywalny benchmark, taki Epic Citadel z zagadkami i cutscenkami. I nie jest to bynajmniej nic złego, bo taka jest konwencja tej gry. Ale zrównywanie technologiczne z Driveclubem gdzie interakcja i dynamika są o milion lat świetlnych większe, to już szczyt abstrakcjonizmu. Wiem Adi, że na blaszce tylko ople corsy w kwestii wyścigòw i tonacy brzytwy się chwyta, ale nie przesadzaj...

Opublikowano

no to tak samo jak z Ratchet. jeśli za szybka premiera ma się odbić na ich jakości, to niech lepiej przekładają na następny rok.

 

I tak do końca generacji, aż będzie warto kupić PS4 dla tych 10 gier w 2020 roku ;)

Opublikowano

Nie ilość a jakość. 

Opublikowano

nobody, po kim jak po kim, ale po Tobie podwojnych standardow sie nie spodziewalem :( jak liczymy indyki to Below i Inside sa jakosciowymi pewniakami na Xbone.

 

A np 31 stycznia wychodzi na Xbone Pneuma Breath of Life, ktora zapowiada sie intrygujaco, zwlaszcza w porownaniu do styczniowego Apoptona na ps4 :P

Edytowane przez Copper

Opublikowano

 

2015 

 

PS4 :

 

Order, Bloodborne, Uncharted 4, Until down, No Mans Sky, Ratchet and Clank Redux ??? 

 

 

Dobra,

wliczamy gry PS3/PS4 lub PS4/PC, czy nie ? Krótka piłka.

 

edit - u łoniaka widzę Tomb Rajdera, więc wliczamy.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

nie że double standards tylko drobne niedopatrzenia w ex-perckiej wiedzy. 

 

zresztą bawić się w każdego jednego indyka nie było sensu, więc wypisałem te najbardziej rozpoznawalne/ najbardziej oczekiwane. no.

Opublikowano

No to o Below czy o Inside na pewno wszyscy slyszeli, ja czekam glownie na to drugie, bo Limbo bylp suuper.

Opublikowano

Jeśli liczymy te "większe" gry z cyfrowej dystrybucji, to do PS4 proszę dopisać np. Rime, EGGTR, The Tomorrow Children, Alienation, The Witness, Vanishing of Ethan Carter :newell:

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Dopiszmy jak bedzie wiadomo kiedy wyjda :reggie: na razie z 200 eksow w styczniu wychodzi 1, w lutym 2? Serio wierzycie, ze Sony wypusci potem 190 eksow w pol roku? xD

Opublikowano

Ethan to korytarzowa gra przygówkowopodobna, ot grywalny benchmark, taki Epic Citadel z zagadkami i cutscenkami. I nie jest to bynajmniej nic złego, bo taka jest konwencja tej gry. Ale zrównywanie technologiczne z Driveclubem gdzie interakcja i dynamika są o milion lat świetlnych większe, to już szczyt abstrakcjonizmu. Wiem Adi, że na blaszce tylko ople corsy w kwestii wyścigòw i tonacy brzytwy się chwyta, ale nie przesadzaj...

No nie wiem, porównujesz teren w Carterze (w którego nie grałeś bo nie pisał byś że to korytarz) do toru który rzeczywiście jest korytarzem. Jak zwykle twój post daje raka, powinni Cię zbanować.

Polecam lekturę - http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-30-the-vanishing-of-ethan-carter-review

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

Na liście PS4 brakuje SOMY, Planesajda 2, HHour

 

no i

 

bum bum

 

 

THE LAAAAAAAST GUARDIAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNN !!!!!!

 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

nie jestem pewien czy wyrobią się z nim do końca roku, ale trzymam kciuki. 

Opublikowano

Ethan nie jest korytarzowy, cały świat masz do dyspozycji od razu. No ale co może wiedzieć o tym Mendrek ogrywający gry z plusa. :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.