Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

Majora's Mask, ta gra dopiero jest mroczna i dojrzała. Te niektóre sidequesty....

Nie grałem w żadną Zelde, ale jak kiedyś zakupię 3DS'a to właśnie chciałbym zacząć od tej części. Nie wiem czemu, ale jakoś mnie do niej ciągnie.

 

 

Śmiało kolego :pawel::cool::lapka::s159:

 

 

majoras-mask-moon.jpg

 

2393009-skullkidandmoon.jpg

 

creepy-Majora-2-620x506.png

 

 

 

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Kup sobie WII i DSa za 200zł i ograj najlepsze gry.  :banderas: 

Boże co Cie ominęło. 
Czasy świętości handheldów, GB/GBC/GBA jaką to miało bazę gier, najlepsze platformery, tworzenie rynku, nietuzinkowe pomysły.
WII przełom w sterowaniu, mega zróżnicowane tytuły i masa frajdy.

Opublikowano

Kup sobie WII i DSa za 200zł i ograj najlepsze gry.  :banderas: 

 

Boże co Cie ominęło. 

Czasy świętości handheldów, GB/GBC/GBA jaką to miało bazę gier, najlepsze platformery, tworzenie rynku, nietuzinkowe pomysły.

WII przełom w sterowaniu, mega zróżnicowane tytuły i masa frajdy.

3DS ma chyba wsteczną kompatybilność, nie? ;)

 

No i zapomniałem o Gameboy'u, grywałem trochę między innymi w poksy swego czasu.

Opublikowano

Niby ma. 

No to ogram sobie na nim gry z DSa. A kolejnej stacjonarnej konsolki raczej nie szukam, nie mam na nie już miejsca (Xbon mógłby schudnąć ;p) i za dużo do ogrania na obecnie posiadanych.

Opublikowano

Granie w gierki w ogóle jest dla dzieci więc nie wiem o co wy się kłócicie. 

Opublikowano

 

zauważyłem, że pisałeś tutaj jakoby dla fanów survival-horroru 2014 był rokiem dobrym. gdybyś zagrał to przekonałbyś się, że to stwierdzenie trochę na wyrost kiedy pod koniec roku wyszedł średni misz-masz RE4 i SH i dłużący się symulator chowania się w szafie ;P. pojawiły się w temacie głosy jakoby gry w dzisiejszych czasach były zbyt pobłażliwie oceniane, tymczasem kiedy alien: isolation dostaje solidnie uargumentowaną 

 

 

 

 

Rather than throw a new gameplay twist at you, Isolation, like so many games before it, simply spends hours making you run a fun-less gauntlet and contend with everything it’s thrown at you so far simultaneously, including human, android, and extraterrestrial foes. Fright dissolved into frustration as I got killed from behind for the umpteenth time – even as I was crouched motionless and out of sight in an air duct. The survival-horror joy found in the campaign’s early hours is completely and permanently erased. Even when you finally – finally! – reach the end, it’s an underwhelming conclusion that doesn’t adequately pay off the 15-20 hours you just survived.

And in hindsight, playing on Hard difficulty – which I only did because Isolation actually describes it as “the recommended way to experience the game” – was a terrible decision. It means the Xenomorph can get you anywhere at any time, giving you no opportunity to avoid death, and run you down if it hears so much as a pin drop. Sure, a flamethrower blast or Molotov cocktail can ward it off for a moment, but alien-repelling resources are extremely scarce. Don’t make the same mistake I did.

 

 

średnią ocenę to spotyka się to z krytyką. no, ale jak się kupiło gierki i leżą sobie na półce to trzeba bronić :reggie:.

 

Nom, szczególnie gdy recenzent wypisuje w wadach coś takiego:

Xenomorph can get you anywhere at any time, giving you no opportunity to avoid death, and run you down if it hears so much as a pin drop. Sure, a flamethrower blast or Molotov cocktail can ward it off for a moment, but alien-repelling resources are extremely scarce. Don’t make the same mistake I did.

 

 

nod.gif

 

Jak coś takiego traktować poważnie, kiedy wszyscy fani staroszkolnych s. horrorów zachwali momenty nieprzewidywalności AI przeciwnika, oraz idący za tym suspens? To same z pozoru legitymacyjne zarzuty tyczyły się również sporych odległości między checkpointami, tak jakby zapomniano już kompletnie jakim wybawieniem i charakterystycznym poczuciem odsapnięcia od survivalu były save roomy w starusieńkim RE. Mam pewne grono znajomych, recenzentów, a nawet użytkowników tego forum, którym relacjom mogę w większości zaufać i znam ich opinie na temat wyżej wymienionych. Moje pierwsze wrażenia z samodzielnej gry także były świetne, choć wiem że nie jest to poziom gigantów z czasów VI generacji. Pojedynczy głos IGN nie jest więc tutaj żadną wyrocznią.

 

Z grą Mikamiego jest to samo, choć tu dochodziły narzekania na stronę czysto techniczną. Podobał ci się klimat silentów oraz flow RE4? Zaniżone o ~5% sr. nie zrobi ci różnicy.  :lapka: 

 

Niszowe gatunki + opinia większości dzisiejszych serwisów = does not compute

Ale jest w tym dużo racji, nobody. Jeźeli w żadną z tych gier nie grałeś, to możesz nie wiedzieć, pomimo tego, że obie produkcję mi się bardzo podobały, to żadna z tych gier nie odrodzi w cudowny sposób gatunku survival - horror. W TEW dalej jest mnóstwo napchanej na siłę akcji czy etapów, kompletnie nie pasujących do gry. Choć większość poziomów, może się podobać. Alien z kolei, to gra dla fanów, więc stąd częste niezadowolenie z gry w recenzjach i trzeba przyznać, że AI jest bardzo niekonsekwentne i potrafi wkoorwić. Jednak wątpię w to aby inny wydawca, kiedykolwiek pokusił się o grę, bazującej na podobnej mechanice. Tak czy siak, dwie jaskółki wiosny nie czynią. Prawdziwych bomb, oczekuję po scenie niezależnej i to tu wypatrywałbym najlepszych gier z tego gatunku.

Opublikowano

A nie, to jednak probowalem grac w 4 zeldy, bo jeszcze w majora's mask. Ale tak mi sie podobalo, ze nie chcialem kontynuowac grac na emulatorze.

Opublikowano

Parę fajnych nowych informacji o U4 (więcej w temacie)

 

- Focusing on navigational freedom for this entry

 - Showed multiple paths, one finding an extra cave, other bypassing a group of enemies
- Plenty of side stories if you're looking for them

- All paths have consequences, there's no "Golden path"
- Rehauled A.I system

- More tools besides Rope and Piton (metal spike)

 

 

 

najs

Opublikowano

@Maajin


Znam wady tych produkcji, w tym także z twoich "recenzji", z których wyłania się obraz tytułów na staroszkolne "7+,8/10", więc nie jest mi to straszne. Jeśli chodzi o wielkie nadzieje wobec j-horrors, to tym Mesjaszem może być właśnie SH's. Jego demo w ujęciu FPP zwyczajnie miażdży poschizowanym klimatem. Nowy xenomorph także został zapowiedziany. 


Opublikowano

Parę fajnych nowych informacji o U4 (więcej w temacie)

 

- Focusing on navigational freedom for this entry

 - Showed multiple paths, one finding an extra cave, other bypassing a group of enemies

- Plenty of side stories if you're looking for them

- All paths have consequences, there's no "Golden path"

- Rehauled A.I system

- More tools besides Rope and Piton (metal spike)

 

 

 

najs

 

Skończ już

Opublikowano

U4 może być grą dla której kupie (pipi) obesrane, muszą tylko na E3 do(pipi)ać ;)

Opublikowano

@Maajin

Znam wady tych produkcji, w tym także z twoich "recenzji", z których wyłania się obraz tytułów na staroszkolne "7+,8/10", więc nie jest mi to straszne. Jeśli chodzi o wielkie nadzieje wobec j-horrors, to tym Mesjaszem może być właśnie SH's. Jego demo w ujęciu FPP zwyczajnie miażdży poschizowanym klimatem. Nowy xenomorph także został zapowiedziany. 

Czekaj na SOMA. Robi to zespół od oryginalnej Amnesii, więc będzie dobrze. Do marca powinno wyjść. Na konsolach tego typu gier jeszcze za dużo nie ma( horrorowe przygodówki).

Opublikowano

 

- All paths have consequences, there's no "Golden path"

 

czyli jak pójdę tędy to załamie się pod Drejkiem ziemia a on krzyknie oh crap, a jak pójdzie tamtędy to spadnie na niego żyrandol/skała/bandyta/helikopter/statek kosmiczny. Tak będzie :reggie:

Opublikowano

To i tak lepsze niż strzelanie glutami do krasnali w Gejlo.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Nie, no szczelanie do spedalonych krasnali, to w ogóle xD. Jeszcze to się sprzedało w takiej ilości? Boże, ile to ukrytych gejów się po ziemi pałęta...

Opublikowano

tymczasem w 36 letnim już Halo Combat Evolved w misji Assault on the Control Room możesz

 

a) iść z buta z ARką

b) wziąć warthoga z pasażerem na działku

c) wziąć czołg

d) ukraść od covenantów Banshee i rozwalić wszystko z powietrza

e) znaleźć snajperkę i wszystko załatwić z dystansu

 

+ wariacje z partnerem w co-opie

 

ale za to w Uncharted 4 jak zrobią rozwidlenie i zamiast 2 dróg zrobią 3 to ZOMFG NIESKOŃCZONE MOŻLIWOŚCI NIE MA ZŁOTEJ DRÓŻKI TYLKO SONY

Opublikowano

 

 

Nie, no szczelanie do spedalonych krasnali, to w ogóle xD. Jeszcze to się sprzedało w takiej ilości? Boże, ile to ukrytych gejów się po ziemi pałęta...

 

Boże Halo 5.  :fsg:

tumblr_mbtecbmfP31rx7uj1o1_500.jpg

 

My body is ready sexkonik.gif

 

<czeka na obrazki z cyfrową smerfetką od zdesperowanych krypto gejów>

 

 

 

+ wariacje z partnerem w co-opie

 

:kiss:

Opublikowano

tymczasem w 36 letnim już Halo Combat Evolved w misji Assault on the Control Room możesz

 

a) iść z buta z ARką

b) wziąć warthoga z pasażerem na działku

c) wziąć czołg

d) ukraść od covenantów Banshee i rozwalić wszystko z powietrza

e) znaleźć snajperkę i wszystko załatwić z dystansu

 

+ wariacje z partnerem w co-opie

No popatrz to jak w Battlefieldzie, tylko mniej możliwości, a podobno takie dla januszów.

Opublikowano

ciekawe ile mozliwosci bedzie w quantum break

Opublikowano

Boty dalej nie wiedzą że next gen jest tylko jeden?

 

vjambg.gif

 

jqftui.gif

 

tkmxbq.gif

 

Nie sądziłem że foto realistyczna grafika będzie na tej generacji.

 

 

 

2556391-fh2+wreck.gif

 

Edytowane przez eX4cT_PL

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.