Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Kumpel musiał iść do domu bo by go mama zayebała. :frog:

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

@Suteq

 

Tylko 4h? To juz mama Bansai pozwalala mu dluzej z nami pojezdzic po burakach xDD.

 

EJ, TY, NO!

Opublikowano

Bansai to gimbus? :yao:

 

 

Ficek przygotuj się na ten co-op BB, masz pewnie w plusie zaklepanego Demon's Soulsa wieć zrób sobie trening a potem jedziemy w rytm tej nutki :banderas:

 

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Jestem gimbusem na 3 roku studiow :Coolface:

 

Z moim HSem od XO cos bylo konkretnie nie tak i brzmialem jakbym mial z 7 lat, jak dobrze ze sie go pozbylem wraz z cala to konsola :fsg:

 

Nawet ze sznurowka od Sony nie mialem takich problemow jak z tym HSem, czasem nawet mikrofon nie dzialal a czasem w ogole party chat mi sie wylaczal mimo iz chlopaki rozmawialy :/

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Student jeszcze gorzej

Opublikowano

:oh_you:

Opublikowano

Student jeszcze gorzej

 

Pracujacy do tego! Still better than veggie lover :reggie:

Opublikowano

 

Student jeszcze gorzej

 

Pracujacy do tego! Still better than veggie lover :reggie:

 

 

:obama: pewnie historie studiujesz co

Opublikowano

Historia Playstation, po Japonsku :sir:

 

A Ty co?

Opublikowano

Panowie nie bądźcie Janusze w Bloodborne ! Pierwsze przejście musi być prawilnie solo,bo co-op znacząco obniża poziom trudności w soulsach.NG+ i jazda z kooperacją. Mogliby zrobić jakieś skalowanie hp i dmg w co-opie.

Opublikowano

Banzaja pilnują na straży granicznej w Sonsowcu, przy każdym wyjeżdzie z miasta. Wiadomo jaka wylęgarnia sie tam zgromadza :obama: . Do Katowic obowiązkowo z wizą. :reggie:

Edytowane przez Majin Buu

Opublikowano

Historia Playstation, po Japonsku :sir:

 

A Ty co?

 

Historie klapków na przestrzeni wieków,

 

 

 na blacie lektura wielkie wojny klapków z zboczkami a aktualnie robię fakultet z potopów botów polecam :sir:

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Panowie nie bądźcie Janusze w Bloodborne ! Pierwsze przejście musi być prawilnie solo,bo co-op znacząco obniża poziom trudności w soulsach.NG+ i jazda z kooperacją. Mogliby zrobić jakieś skalowanie hp i dmg w co-opie.

 

1 przejscie w Soulsach zawsze gralem offline, zadnych podpowiedzi, duszkow ktore pokazuja pulapki, przepasci, potwory, brak co-opa ani inwazji, wg mnie tak jest najlepiej za 1 razem, odlaczasz sie od swiata i brniesz samotnie przez te sado-maso przygode. Oczywiscie to samo tyczy sie wikipedii i innych takich bzdur.

 

Ale w BB dolozyli dosc solidna przeszkode, w trakcie co-opa nikt nie bedzie mogl korzystac z leczniczych itemow, nawet host, wiec moze jakos balans ta zagrywka zachowaja.

 

Do Katowic obowiązkowo z wizą. :reggie:

 

Wez mi nawet nie mow, wiesz przez jakie bole musialem przechodzic jak co tydzien jezdzilem na gielde komputerowa do Katowic po gierki na plejstejszon 3? Tyle w lape musialem dawac strazy granicznej ze to sie pale nie miesci :Coolface:

 

Historie klapków na przestrzeni wieków, wielkie wojny klapków z zboczkami a aktualnie robię fakultet z potopów botów polecam :sir:

 

Dobry temat na magisterke, potop botow :yao:

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Panowie nie bądźcie Janusze w Bloodborne ! Pierwsze przejście musi być prawilnie solo,bo co-op znacząco obniża poziom trudności w soulsach.NG+ i jazda z kooperacją. Mogliby zrobić jakieś skalowanie hp i dmg w co-opie.

A to w BB w coopie nie będzie trudniej?

 

Oj w coopie(mam nadzieję :P ) to będzie grane. :obama:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Jakoś mi umknęły te detale co-opa,ale jak rzeczywiście będzie ban na leczenie to  :fsg:

Opublikowano

Kubuś wciąga dupą i przydeptuje Krzysiowym butem to gówno obesrane,więc nie wiem skąd to zaskoczenie.

Opublikowano

 

No ale przeciez PGR 3 jest klase lepszy od Driveclub wiec czego akurat tu nie ogarniasz? Chyba nie rozumiem.

Opublikowano

Sony za to sobie na pewno zadnej nie kupi, bo sa 2mld na minusie w ostatnim roku obrotowym xD

 

chyba troche mniej, jak podawali ostatnio liczby 10,9mln abonentów ps+

to powiedzmy ok 700mln $ na rok, a graczy tylko przybywa, dobrze beda dbać o PS4

 

Opublikowano

 

No ale przeciez PGR 3 jest klase lepszy od Driveclub wiec czego akurat tu nie ogarniasz? Chyba nie rozumiem.

To zalezy w czym, pomijam fakt ze jak PGR to 4>3
Opublikowano
No ale przeciez PGR 3 jest klase lepszy od Driveclub wiec czego akurat tu nie ogarniasz? Chyba nie rozumiem.

 

 
Zamiast PGR3 wstaw sobie tego kubusia w takim razie. 
Opublikowano

Najlepszy system walki?

Oslawiony Super Robot Taisen OG Saga: Endless Frontier

No mnie zmindblownowal.

 

Najlepszy system walki ever ma Valkyrie Profile 2.  :sir: 

Kiedy nasz team stoi spokojnie, można spokojnie przyjrzeć się, kto komu wszedł już w zasięg miecza i kto komu zaraz spuści manto, dzięki siatce ruchów, wzorowanej na serii HOMM. Znalezienie się w zasięgu oznacza, że możemy rozpocząć walkę lub wróg może zaatakować nas. Wówczas zaczynamy wciskać przyciski geometryczne na padzie, a każdemu przyporządkowana jedna z postaci. Wciśnięcie :square18x18:  odpali atak szermierza, :Triangle18x18: – strzał łucznika, a :circle18x18: ataki magiczne. Co przedstawia się np. tak:

 
yaeP3Q.gif
 
Ataki można customować i łączyć. Podbicie w powietrze a potem przyładowanie mu serią strzał odniesie inny efekt niż przewrócenie go i naklepanie mu, na ziemi. System walki jest znacznie bardziej skomplikowany, niż wydaje się to na pierwszy rzut oka, pozornie przypominając prostą bijatykę 2D. 
Wrogów należy zachodzić z tyłu lub z flanki. Wówczas łatwiej zadać im poważniejsze obrażenia (łatwiej też wejść samemu w zasięg i oberwać). Skuteczne ataki stopniowo osłabiają przeciwnika – w ten sposób można urwać komuś rękę, ogon, zbroję, wytrącić z ręki broń, co wpływa na dalszą walkę i możliwości przeciwnika – bez ręki nie będzie w stanie nas walnąć, bez nóg nie zwieje. Każda akcja skutkuje utratą części punktów akcji, które regenerują się, kiedy dostajemy w skórę, zabijamy wroga lub zwyczajnie przemieszczamy się po polu walki.
 
Wciąż łudzę się że doczekam duchowego następcy, lub chociaż remastera.  :smutas:
Opublikowano

Nobody siatka jak z homm nazywa się hex map lub mapą hexową :lapka:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.