Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dragon Ball: Xenoverse

Featured Replies

Opublikowano

Kto moze sie transformowac Tylko Sajanie? Czy Sajanie i Ludzie? Czy moze wszyscy? Wiem ze nie ma lockow wiec kazdy moze osiagnac max poziom ( za co props bo wczesniej nie dalo sie grac niczym poza Sajanami ) Gadac mi tu szybko bo jutro pewnie wstane o 8:30 zeby od 9 warowac pod sklepem xD

  • Odpowiedzi 168
  • Wyświetleń 16,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dopiero co zaczalem grac swoja postacia wiec troche cienka jest i ma malo skilli (zdobywamy w tej grze skille wraz z levelem i podpinamy pod przyciski), ale macie: Za 5 minut wyedytuje post i da

  • Ale sie czepiasz na sile widze. xD   Tym skillem ciezko trafic, ale jak juz trafisz to   Gra jest wciaz zayebista, pozdrawiam.

  • RPGa by zrobili a nie te nędzne mordoklepki... moze kiedyś sie doczekam.

Opublikowano

Myslalem ze ten temat bardziej sie rozkreci po premierze. Wyczuwam, ze gra nie jest goty :(

Opublikowano

Pogralem chwile, przybywam z wiesciami:

TEN FEELING

TEN KLIMAT

TO UDZWIEKOWIENIE

:banderas:

 

Pierwszy raz od dawna pojawil mi sie po pierwszych minutach gry banan od ucha do ucha :)

Opublikowano

Co nie? Po pierwszej walce tez musialem przyleciec i napisac ze wypas :D

Opublikowano

Wiem, ze wiele osob czeka na jakiekolwiek opinie.

Moje odczucie po godzinie gry: w kazdym aspekcie czuc niski budzet.

Gra przypomina mi tytuly z poczatkow PS2 :/

 

edit: ta gra ma tyle wad, ze az mi sie nie chce ich wymieniac :(

Opublikowano

Ja mam takie pytanie troche nie w temacie. Czy wogóle jakas czesc Db miała w sobie sciezke dzwiekowa z anime?. Bo ja kojarze tylko japonska wersje tenkaichi 2. I muzyka robiła mega klimat.

Opublikowano

Wiem, ze wiele osob czeka na jakiekolwiek opinie.

Moje odczucie po godzinie gry: w kazdym aspekcie czuc niski budzet.

Gra przypomina mi tytuly z poczatkow PS2 :/

 

edit: ta gra ma tyle wad, ze az mi sie nie chce ich wymieniac :(

Czyli tylko dla fanów dragon ball. Dla ludzi ktorych dragon ball zaczęło nudzić już w trakcie dragon ball z nic ciekawego.

Opublikowano

Co jest najgorsze?

Sama struktura gry:

miasto, a raczej "miasto" z nieruchomymi kukielkami ---> wypad na "questa", czyli walke.

I tak przez cala gre.

 

Inaczej sobie to wszystko wyobrazalem. Zwlaszcza ten caly story mode ze zmiana wydarzen - nie czuc tego, a na pewno nie czuc jakiegokolwiek faktycznego wplywu na wydarzenia :/

 

Sama walka jest chyba (razem z dzwiekiem) najmocniejszym punktem, tak 6+/10. Strasznie prosta, polegajaca na 2-3 schematach.

Momentami satysfakcjonujaca, ale po dluzszym graniu pewnie nie za bardzo.

 

Jutro pogram wiecej, spadam na silke.

Opublikowano

Łeee tam gadasz, zbierasz ekipę, lecisz na parallel questy i farmisz equipy, kule, elementy itp. Bardzo podobne do Destiny jeżeli chodzi o schemat działania. Dla fanów DB jak najbardziej polecam, dla casuali i nie znających tematu się nie nada.

Opublikowano

Dobra, udalo sie opyerdolic   :obama:

Opublikowano

To jest zupelnie inna sytuacja - nikt nie wiedzial czy ta gra jest syfem czy perelka.

Dzieki mnie wszyscy wiedza, ze jest guwnem i oszczedza 2 paczki.

Nie ma za co.

 

I pisze to wierny fan DB.

Opublikowano

Zabawne jest,że największą innowacją w tej serii od poprzedniej generacji jest (pipi)enie jej szczytowej formuły z tenkaichi 2/3. Nie wiem co te żółtki mają w baniach - tak czy siak chcą wypuszczać nieskończonego tasiemca, więc po kiego grzyba majstrować przy elementach,które były dobre zamiast poprawić te kulejące.

Opublikowano

Czyli Tenkaichi 3 nadal pozostaje niedoścignionym wzorem.

Opublikowano

Mowiac szczerze po swietnym intrze, kozackiej muzie, fajnej pierwszej walce dostajemy od razu siarczysty policzek gaszacy entuzjazm:

edytor postaci (nazwa bardzo na wyrost) z kilkoma glowami, kilkoma fryzurami, 3 budowami ciala, itp

Efekt jest taki, ze co bysmy nie zrobili i tak nasza postac bedzie wygladala jak ktoras z postaci z anime, bo z nich pochodza poszczegolne czesci :reggie:

 

Jedziemy dalej.

Ladujemy w hubie, czyli "miescie" toki toki. Uderza nas grafa z wczesnego ps2 (DQVIII wygladal o wiele, wiele, wiele lepiej) i, ja wiem, ze 3 animacje postaci ktora sterujemy.

Chociaz tak naprawde wydaje sie, ze sterujemy robotem. Dookola NPC, ktore stoja w miejscu i nic nie robia. Manekiny.

Cale "miasto" to 3 male lokacje z najgorszymy teksturami na nextgenach. (pipi)a, to by wygladalo zle nawet na X360. No poziom pierwszego wii.

Trunks kaze mi porozmawiac z osobami zamieszkujacymi toki toki. Interakacja na poziomie atari 65XE.

Wracam do trunksa znudzony jak (pipi)a po stosunku z exactem.

Dobra, trunks mnie zabiera do jakiejs malej lokacji, rusza sie jak kukla, costam pyerdoli, przenosimy sie do walki.

Rozlozenie guzikow to jakas yebana katastrofa, wszystko przez ascend/descend w czasie latania, mogli to jakos inaczej rozwiazac.

OK, przed walka "szukam" jakichs guwien, ktorych nawet nie widac :reggie:, bo mi kazal syn vegety. Jest tylko wykrzyknik, ze tutaj cos jest, wiec podnosimy to niewidzalne cos jak w jRPG na snesie  :reggie:

Tak 4 razy. 

Wpada przeciwnik. light attack, heavy attack, heavy charged attack, throw, teleport, przyspieszenie, specjale z r2, super specjale z l2 i r2... No to chyba wszystko.

Combosy to masherka + specjale + teleporty + przyspieszenie.

Movement czesto sie gubi jak mieszamy kierunki lotu.

3 minuty i juz znamy najmocniejsze schematy.

Nie ma zadnej kozackiej animacji KO z przeciwnikiem rozpyerdalajacym gory i zostawiajacym krater. Kamera sie zatrzymuje, 3 sekundy przerwy, jak masz szczescie to zobaczysz jak przeciwnik spada z ragdoll physics PSX style. You won.

Tylko czemu czuje sie jakby jednak przegral? :frog:

 

Idzie na allegro :lapka:

Nie wiem jakim trzeba byc bijatykowym leszczem, zeby sie to spodobalo. 

PRZESTRZEGAM - WIELKI FAN DB!

 

Ech, jakby sie wzielo za to insomniac... :(

Opublikowano

Grales z jakimś znajomym na kanapie? Bo w sumie głównie po to bym kupil.

Opublikowano

Nie oszukuj sie Plamek.

Odpusc.

Opublikowano

Mowiac szczerze po swietnym intrze, kozackiej muzie, fajnej pierwszej walce dostajemy od razu siarczysty policzek gaszacy entuzjazm:

edytor postaci (nazwa bardzo na wyrost) z kilkoma glowami, kilkoma fryzurami, 3 budowami ciala, itp

Efekt jest taki, ze co bysmy nie zrobili i tak nasza postac bedzie wygladala jak ktoras z postaci z anime, bo z nich pochodza poszczegolne czesci :reggie:

 

Jedziemy dalej.

Ladujemy w hubie, czyli "miescie" toki toki. Uderza nas grafa z wczesnego ps2 (DQVIII wygladal o wiele, wiele, wiele lepiej) i, ja wiem, ze 3 animacje postaci ktora sterujemy.

Chociaz tak naprawde wydaje sie, ze sterujemy robotem. Dookola NPC, ktore stoja w miejscu i nic nie robia. Manekiny.

Cale "miasto" to 3 male lokacje z najgorszymy teksturami na nextgenach. (pipi)a, to by wygladalo zle nawet na X360. No poziom pierwszego wii.

Trunks kaze mi porozmawiac z osobami zamieszkujacymi toki toki. Interakacja na poziomie atari 65XE.

Wracam do trunksa znudzony jak (pipi)a po stosunku z exactem.

Dobra, trunks mnie zabiera do jakiejs malej lokacji, rusza sie jak kukla, costam pyerdoli, przenosimy sie do walki.

Rozlozenie guzikow to jakas yebana katastrofa, wszystko przez ascend/descend w czasie latania, mogli to jakos inaczej rozwiazac.

Dobra, przed walka "szukam" jakichs guwien, ktorych nawet nie widac :reggie:, bo mi kazal syn vegety. Jest tylko wykrzyknik, ze tutaj cos jest, wiec podnosimy to niewidzalne cos jak w jRPG na snesie  :reggie:

Tak 4 razy. 

Wpada przeciwnik. light attack, heavy attack, heavy charged attack, throw, teleport, przyspieszenie, specjale z r2, super specjale z l2 i r2... No to chyba wszystko.

Combosy to masherka + specjale + teleporty + przyspieszenie.

Movement czesto sie gubi jak mieszamy kierunki lotu.

3 minuty i juz znamy najmocniejsze schematy.

Nie ma zadnej kozackiej animacji KO z przeciwnikiem rozpyerdalajacym gory i zostawiajacym krater. Kamera sie zatrzymuje, 3 sekundy przerwy, jak masz szczescie to zobaczysz jak przeciwnik spada z ragdoll physics PSX style. You won.

Tylko czemu czuje sie jakby jednak przegral? :frog:

 

Idzie na allegro :lapka:

Nie wiem jakim trzeba byc bijatykowym leszczem, zeby sie to spodobalo. 

PRZESTRZEGAM - WIELKI FAN DB!

 

Ech, jakby sie wzielo za to insomniac... :(

No ale 8.5 user store na metacritic

 

 

xDDDDDD

 

Opublikowano

Pewnie takie bijatykowe szprotki jak ja tam glosowaly. :D

Mi sie podoba, ale od poczatku ostrzegalem ze jestem januszem w te klocki. :P

 

Male sprostowanie do tego co Czezky napisal, w tym miescie tylko chwilowo mamy martwe kukielki, wkrotce odblokowuje sie multi i ta miejscowka sluzy jako hub gdzie spotykamy graczy, cos jak tower w destiny:

 

Opublikowano

Dobra.. stwierdziłem, że najpierw ściągne "demo" z zatoki. Zobacze co jest 5 jutro z bracholem.

Opublikowano

Do kanapowego versusa to tylko budokai,bo nie ma tam splita tylko 2 postacie na jednym ekranie jak w każdej bijatyce. Tenkaichi i jemu podobne mają versusa na splicie przez co (pipi) widać i gra jest mega chaotyczna. Może teraz na większych ekranach sprawdza się to lepiej,ale jak grałem x lat temu na crt 21 ,czy nawet 28 cali to była masakra.

Edytowane przez Soban

Opublikowano

Nie ma splita z tego co widac: 

Dobrze widzicie, ta publicznosc to bitmapa :pawel:

 

Naprawde jestem rozczarowany jak sobie pomysle czym ta gra mogla byc :(

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.