Skocz do zawartości

WC 10: półtora generacji->maximum penetracji

Featured Replies

  • Odpowiedzi 31,2 tys.
  • Wyświetleń 644,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Serdecznie zapraszam

  • W sumie idealnie wpasowują się w markę xbox i posiadaczy tej konsoli. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD   PS. Nie żebym coś sugerował, ale twarz Rayosa czy Mazze na tych screenach, to byłoby coś.

  • https://www.youtube.com/watch?v=gaxgjT-D8G8   XD

Opublikowano

O nie! Gra singlowa nuzy po 100h! No nie wiem co tak slabo

Opublikowano

xD tak sobie tłumacz blant

Opublikowano

O nie! Gra singlowa nuzy po 100h! No nie wiem co tak slabo

 

Ja nie wiem jak ci jaskiniowcy mogli grac w czasach psx/ps2, kupili takiego residenta, a tu po 10 godzinach koniec gry xD A potem pół roku znowu meczyc starych zeby na jakas nowa gierke dali kase, bo tamtą przeszli juz 15 razy bez sejva grajac stopami. Retro granie...

Opublikowano

Ale co jest złego w 10h grach fabularnych?

Opublikowano

najlepsze jest ze wiekszosc sandboxow na milion godzin nudzi wczesniej niz po 10h ale juz gra fabularna na 10h wielce zla xdd

 

nudne sandboxy to najwiekszy rak naszych czasow, z kazdej kuvva serii na sile robia open world

Opublikowano

Pany, gram na smoku w trzeciego wieska i chyba jakis bug mam czy cos bo dziwne rzeczy wypisane sa na dole ekranu (lewy dolny rog).

 

83gzIq3.jpg

 

Toc to nie moze byc licznik fpsow, czyz nie? Na ps4 przeciez gra sie w stabilnych 30'stkach z dropami do 20 na bagnach. A wiem przeciez ze Mendrek mowi ze to jedyna prawdzwia platforma do grania (a on sie przeciez nie myli). Doradzcie co robic :o

o (pipi) jakie ziarno 

hqdefault.jpg

Opublikowano

Ze co? Ze niby po 100-200 godzinach gra singlowa moze sie ZNUDZIC? (pipi)ane smiecie z CDPR, nie wiem po co nas meczyli jeszcze dwoma dlugimi dodatkami ktore kosztowaly mniej od 4 mapek do BFa/CoDa czy od 2 kart kredytowych do GTA:O, smiecie, tfu.

Opublikowano

Wiedzmin to jest calkowity wyjatek od reszty sandboxow. Ciekawa linia fabularna i questy. Choc wylowienie wszystkich beczek dalo mi w doope solidnie.

Wracajac do takiego residenta i jak sie go przeszlo za pierwszym razem w 10h to pozniej sie go dalej przechodzilo bo gra robila. Dzis ile gier przechodzicie pare razy? Czesto raz to meczarnia przez nijakie questy i fabule.

Opublikowano

grać w wieśka na Frustration 4 XD zwierzęta

Opublikowano

Frustration 4 > Platforma Cebularzy

 

Gmoch.png

Opublikowano

wieslaw 3 najlepszy byl na xbox one, reszta to jakies polprodukty

Opublikowano

60 fpsów w gierce z systemem walki dla januszy?

 

Opublikowano

No beka straszna, że jakieś crapiszcze sprzedało się lepiej niż nietuzinkowa gra. (pipi) graczy

Opublikowano

Z czego tu się cieszyć, że jakieś (pipi) sprzedało się lepiej niż unikatowy ambitny tytuł dla ludzi co muszą ruszyć głową?

Opublikowano

posiadacze playstation po raz kolejny zawiedli. Przykro mi, że nie potrafili docenić geniuszu dzieła mistrza Uedy, zamiast tego wybierając januszowe pozycje, spychając tym samym branże na dno

Opublikowano

Nie te czasy, rynek gier pędzi jak szalony. W 2010 jakby TLG wyszło to by się sprzedało dobrze, teraz gra bez multi, jeśli nie jest sandboxiem/rpgiem ma małe szanse na uzyskanie dobrego wyniku sprzedaży.

 

Ale kasy przynajmniej więcej w kieszeni zostaje, 7 gen była pełna liniowych, relatywnie krótkich produkcji, i takie lubię najbardziej, po 5-6 gier miesięcznie na ps3 się kupowało, teraz w 8gen jak się na ogół gnoruje sandboxy/rpg/gry nastawione na multi to wychodzą z 3-4 szpile rocznie w segmencie AAA warte kupna.

Edytowane przez musoil

Opublikowano

Ten temat chyba polega na cieszeniu się z czyjegoś nieszczęścia, więc wyszło bardzo dobrze.

Opublikowano

ale czemu nieszczęścia, ten wynik jest całkiem dobry

 

wiadomo ze wiecej ludzi idzie jesc guwno z macdonalda niz do restauracji ze stekami

 

wazne zeby knajpy nie zamkneli xd

Opublikowano

Musoil, wszystko ok gdyby nie fakt, że poprzednie gry Team Ico sprzedały się jeszcze gorzej na premierę niż TLG - w tych czasach gdzie w ogóle Multi na PS2 nie istniało, więc ten argument jest inwalidą ;)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nie miały marketingu wcale? Nie wiem, strzelam, że pewnie przez to, TLG jednak reklam trochę miał, no i ta 10-letnia legenda narosła, to też pomogło nieco rozbudzić fascynację grą.


Don weź ty mnie nie bij już, bo gnoisz mnie dziś jak najgorszego klapa, a ja do Ciebie jak do człowieka, z uczuciem i empatią.

Opublikowano

Ja tylko napisałem, że brak multi nie ma tu nic do rzeczy.

 

A jak ktoś chce się pośmiać, to polecam tematy na gafie. Po premierze TLG motywem przewodnim jest wniosek, że gra jest tak niszowa, że nawet słaba sprzedaż to sukces, bo gra właściwie i tak nikogo nie interesowała, więc wszystko się zgadza ;)

Edytowane przez DonSterydo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.