Skocz do zawartości

Co wybrać - okiem laika?


Autheable

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Na wstępie dodam, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o świat konsol. W listopadzie/początek grudnia zamierzam zakupić swoją pierwszą konsolę ( czekam na jakieś ciekawe zestawy świąteczne ) i tu pojawia się problem. Przez te nowe wersje jestem w totalnej rozsypce. Z jednej strony Xbox One / One S i to, co mnie ciągnie do tej konsoli - Forza Horizon 3, z drugiej strony PS4 /Slim/Pro, które jest bardziej popularne w naszym pięknym kraju. Wiem, że możliwość grania przez internet na jednej jak i drugiej konsoli to ten sam koszt  w skali roku, wiem, że jeśli Forza to Xbox, Noah ( czy jakoś tak ) to PS 4.... Pytanie teraz jest następujące - jeżeli nie mam TV, który obsługuje 4k i HDR i raczej przez najbliższe 3-4 lata nie zamienię obecnego modelu na nowszy to opłaca się dopłacać do PS4 pro / Xbox One S ( VR jakoś mnie zbytnio nie obchodzi )? Dodam, że interesują mnie też gry, z którymi pogram razem z moją narzeczoną ( choć głównie to ja będę używał konsoli ). Może złotym środkiem będzie PS4 Slim? Ehh - widzicie, sam już nie wiem...

 

PS

 

Jeżeli założyłem temat w złym miejscu to prosiłbym o przeniesienie go do odpowiedniego działu i nie usuwanie tego. Używałem opcji szukaj i nie wyskoczyły mi tematy/miejsca, w których mógłbym założyć ów temat. Z góry przepraszam.

 

Pozdrawiam,

BP

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Pewnie beda swiateczne wyprzedaze PS4 Fat zeby sie miejsce w magazynie na slimke zrobilo, takze poczekaj troche i kup zwykle PS4, slimki moim zdaniem nie warto brac bo nic sie w niej nie zmienia, a cena pewnie bedzie odrobine wieksza od tego ile kosztuja obecnie faty, takze lepiej wziac tanszego fata albo dolozyc i kupic PRO, ale skoro jestes laikiem no to nie wiem czy PRO bedzie ci potrzebne do szczescia, tym bardziej ze nie planujesz zakupu TV4k.

Odnośnik do komentarza