Jump to content

darkos

Senior Member
  • Posts

    6646
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Everything posted by darkos

  1. Równe 14 kilo aluminium oddałem do skupu. 70 zł za tą przyjemność. To już trzeci taki wór który zgromadziłem przez ostatnich kilka lat. Dziś jak na to patrzę to z przerażeniem stwierdzam że 90% to po Monsterkach. Ale skoro Hamiltonki czerwone zostały wycofane i nic innego mi nie smakuje. To zrezygnowałem z energetyków. Opuszczam temat, żegnajcie
  2. darkos

    Dwa pedały

    Do mojej stajni wjeżdża Supercaliber SLR 9.8 Gen 2 Dziś okleiłem go folią. Zdemontowałem dropper (656 gr) i wstawiłem carbonową sztycę z z offsetem 20 mm (205 gr) i swoje siodełko, do którego dupa jest już przyzwyczajona. Obecna waga 10,50 Jeszcze oba razem. Ale Cannondale wystawiam na sprzedaż. Nie będę utrzymywać dwóch rowerów MTB jak to zrobiłem w 2021. Scalpel swoje odsłużył, a w czasach gdy rowerom MTB rośnie zawieszenie i obecnie panującym standardem staje się 120 mm, Supercaliber nadal oferuje 110 przód i 80 tył. Tyle dla mnie całkowicie wystarczy.
  3. Oczywiscie ze lepiej PC. Jak sony wraz z premierą PRO podniesie ceny gier jak w Turcji to będzie pięknie Tylko na to czekam az znikna wersję pudełkowe i będzie jedynie cyfra za 400zl i bez szans na obnizki. Nowe sony nadchodzi
  4. Sezon do dupy, taki o niczym. Ale finał dostarcza bombę Oppenheimera 10/10
  5. Mnie interesuje tylko MTB mężczyzn i kobiet. Reszta do zaorania.
  6. darkos

    Dwa pedały

    U Cube to chyba najlepsze malowanie. Białe ramy podobają mi się najbardziej.
  7. Zawiedli oczekiwania i dzis już chuj te mundiale kogo obchodzą Ja oglądałem tylko mecze Polakow dla beki. Reszte meczyków olewam. Z Teleexpressu dowiem sie kto zostal mistrzem europy.
  8. Dobra. Ide z psem na spacer
  9. No to cześć Francuzi zaraz strzelą karniaczka
  10. Francuzi jednak nie boją się rozzłościć Lewego
  11. Co to za drużyna, z którą gramy mecz, to na pewno Francja? Już 20 minut i nie ma dwóch goli? Może boją się żeby nie zdenerwować Lewandowskiego
  12. Obstawiam Francja : Polska 5:0
  13. Mistrzostwa Europy są tylko dla najlepszych drużyn? Nie ma jakichś kwalifikacji żeby wyeliminować miernoty, które mógłby zakłócić swoją obecnością tę piękną imprezę? Dlaczego Polska się tam dostała?
  14. Co cztery lata to samo
  15. Panowie. Jeszcze wyjdziemy z grupy z 3'ego miejsca. Tylko z Francją trzeba wygrac
  16. I po meczu. Robert drewniane nogi na boisku
  17. Dobrze ze nie mam TVP tylko lece na streamie który co 5 minut sie wyjebuje. To przynajmniej bramek nie widze.
  18. Nic się nie stało. Musimy koniecznie wygrać z Austrią i Francją
  19. Jestem, jestem. Szybkie siku i juz kibicuje. Wierzę w zwycięstwo.
  20. Resecik meczu. I rozpędzona Holandia
  21. Po 15 minutach wyglada na to jakby Holandia miala strzelic w bramke, ktora zgasi naszą reprezentację i zakonczy marzenia o pucharze europy
  22. darkos

    Days Gone

    Gra jest zajebista, ale nevermind
  23. darkos

    Days Gone

    Nie wbijam już Ale gdyby się okazało że GD dostanie jakiegoś może remastera to platynka jest dla mnie jedyną motywacją aby wrócić na te pustkowia
  24. darkos

    Days Gone

    Mogli by zrobić wydanie Days Gone na PS5. Chętnie znów wbiłbym ....
×
×
  • Create New...