Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

@drozdu7

  • w 2002 Microsoft uruchamia usługę Xbox Live pozwalającą użytkownikom konsol bezproblemowo grać po sieci
  • w 2005 Microsoft w końcu definitywnie stawia na HD w konsolach
  • w 2017 rewolucją określa się klona Wiedźmina 3 z elementami walki Rise of Tomb Raider tylko dlatego, że nigdzie nie było robotycznych dinozaurów

Nie, w 2001 Sony po raz pierwszy stawia na online w PS2 

Released in 2002, Final Fantasy XI is the first ever console game to offer cross-platform play, connecting PlayStation 2 and personal computer.[4] SOCOM: U.S. Navy SEALs, released in August of the same year, was one of the first video games that allowed voice chat on a console.

 

W 2005 Microsoft wyprzedzil o kilka miesiecy z tym HD, zgoda, ale to takie pyrrusowe zwyciestwo

Edytowane przez aphromo

  • Odpowiedzi 28,8 tys.
  • Wyświetleń 503,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • zrobiłem tak żeby się zgadzało    

  • To nie była miłość jak z 360'tka Ty miałaś teraflopy, a ja miałem sałatę. Impreza na E3, potem wziąłem cię na chatę Wtedy nie wiedziałem, że ogrywam zwykłą szmatę. O ósmej na live, czat, multi

Opublikowano
9 minut temu, ping napisał:

 

@Velius

Najlepsze na PC jest to, że jak się coś zyebie, to łatwo można dojść do tego w czym problem i to naprawić. Z konsolami nie jest tak różowo - trzeba albo zaniechać grania, albo czekać na patcha. Nikt Ci nie pomoże.

No wiem, nawet jak jest problem to da sie go rozwiazac (chociaz ja rzadko kiedy mam jakikolwiek problem na PC).

 

Olewam to granie w Aragami na PS4 w tym momencie, nie dosc ze gra klatkuje i chodzi chyba w 20 fpsach rwąc co chwila to podczas filmiku znowu sie wykraczyło do dasha :dafuq:

Opublikowano

Powiedzcie mi ,że to żart że ktoś uznaje Horizona za grę która wyznacza nowe standardy? Boże jak ten rynek się wypaczył.

Edytowane przez Heviro (Fanboy BDG)

Opublikowano

Może nie pamiętasz, ale żeby grać na PS2 po sieci trzeba było:

  • kupić modem
  • wysłać list do Sony z prośbą o passy
  • otrzymać płytę konfiguracyjną

Na Xboxie tworzyłeś konto i wszystko działało z poziomu konsoli.

 

Niebo, a ziemia.

Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Może nie pamiętasz, ale żeby grać na PS2 po sieci trzeba było:

W PS2 Slim tez trzeba bylo dokupic modem ? Nie sadze.

MS zrobil online prostszym, wiec lepszym, ale nie byl pierwszy. 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano
4 minuty temu, Heviro (Fanboy BDG) napisał:

Powiedzcie mi ,że to żart że ktoś uznaje Horizona za grę która wyznacza nowe standardy? Boże jak ten rynek się wypaczył.

Napewno najlepsza walka w sandboxach z najlepsza grafika. Czy to wystarczy nie mam pojecia.

Teraz, Paolo de Vesir napisał:

 

a w 2001/2002 PS2 Slim było obecne na rynku?

Nie, nie bylo.

Opublikowano
4 minuty temu, kes napisał:

 

Dziwisz się że gadamy tylko o grafice a sam wyskakujesz z takimi bez reflksyjnymi popcorniakami z miałkim mało odkrywczym gameplayem jak uncharted. Konsole są fajne bo są wychodzą na nie gry jak Persona, Yakuza, Sunset czy inne dziwactawa a nie gry pokroju Uncharted.

No Uncharted 4 to nigdzie nie nazwałem innowacyjna grą, tylko że zawsze lepiej coś mieć niż nic. 

 

Opublikowano
Teraz, drozdu7 napisał:

No Uncharted 4 to nigdzie nie nazwałem innowacyjna grą, tylko że zawsze lepiej coś mieć niż nic. 

 

Uncharted 4 ma fajny patent z linka, polaczeniem sie skradania z kokodzambo, oraz fantastyczna wertykalnosc map.

Nie mowie rzecz nic o technikaliach.

Days Gone to bedzie prawdziwa bomba pod wzgledem innowacyjnosci.

Opublikowano
11 minut temu, Heviro (Fanboy BDG) napisał:

Powiedzcie mi ,że to żart że ktoś uznaje Horizona za grę która wyznacza nowe standardy? Boże jak ten rynek się wypaczył.

 

A jest ktoś taki?

 

Opublikowano
2 minuty temu, ping napisał:

Mimo wszystko nie porownywalbym konsoli ktorej zeszlo 130,000 z PS2.

Opublikowano
4 minuty temu, ping napisał:

Tak jak mówi pan pinger, ale ja juz w tej formie o której gadamy to nawet Dreamcast był szybciej niż PS2, ale nowe standardy wyznaczył Microsoft i to jest fakt.

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Rozwiń proszę.

Nigdy nie bylo takiej liczby wrogow na ekranie w czasie rzeczywistym w open worldzie w 3D.

Opublikowano
2 minuty temu, aphromo napisał:

Mimo wszystko nie porownywalbym konsoli ktorej zeszlo 130,000 z PS2.

 

Ja pierd.olę XDDDDDD OK, Xboxa też nie liczymy, bo sprzedał się w liczbie 20mln, a PS2 130mln?

 

edyta: więcej, niż zombie w Dead Rising?

Edytowane przez Paolo de Vesir

Opublikowano
1 minutę temu, aphromo napisał:

Mimo wszystko nie porownywalbym konsoli ktorej zeszlo 130,000 z PS2.

 

 

Dzban2-224x224.jpg

 

Najpierw się sadzisz do WEZYRA, który pięknie wyjaśnił że dzięki MS mamy prawidłowy standard usług online, BO PS2 BYŁO SZYBCIEJ, a teraz zaprzeczasz swojej własnej retoryce :dynia:

 

Cóż za C E R A M I C Z N I A K

Opublikowano
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

 

Ja pierd.olę XDDDDDD OK, Xboxa też nie liczymy, bo sprzedał się w liczbie 20mln, a PS2 130mln?

nie no milion z hakiem to raczej taka egzotyka, w porownaniu do normalnych konsol.

Opublikowano

Kiedyś była taka gra Demon Chaos bodajże i była rekordowa pod względem liczby ludzików na ekranie hehe ale chyba nie zapisała się w dziejach:) oczywiście pewnie to Days Gone będzie ciekawsza gra ale czy wniesie coś do gatunku to się okaże

Opublikowano

Famicomów sprzedało się 62 miliony.

A że ludzie wtedy mieli wy.sr.ane na online to już inna sprawa. Wynik i tak miażdżący. Gdyby PS2 nie padały jak muchy (sam musiałem za czasów tejże generacji kupić trzy egzemplarze) to pewnie i konsol by się mniej sprzedało.

Opublikowano
Teraz, ping napisał:

Najpierw się sadzisz do WEZYRA, który pięknie wyjaśnił że dzięki MS mamy prawidłowy standard usług online, BO PS2 BYŁO SZYBCIEJ, a teraz zaprzeczasz swojej własnej retoryce :dynia:

Dzieki MS napewno mamy platne online oraz dobra jakosc to fakt.

Ja po prostu doprecyzowuje wypowiedz.

Teraz, drozdu7 napisał:

Kiedyś była taka gra Demon Chaos bodajże i była rekordowa pod względem liczby ludzików na ekranie hehe ale chyba nie zapisała się w dziejach:) oczywiście pewnie to Days Gone będzie ciekawsza gra ale czy wniesie coś do gatunku to się okaże

Na pewno wniesie poprzez sam fakt, ze masz aktywny roj ktory non stop cie goni. To wymusi inna rozgrywke.

Opublikowano
28 minut temu, aphromo napisał:

Nigdy nie bylo takiej liczby wrogow na ekranie w czasie rzeczywistym w open worldzie w 3D.

niesamowita innowacja, porównywalna tylko z Driveclubem i jego "nigdy wcześniej nie było takiej ilości drzew na ekranie".

 

Opublikowano

Nie interesuje sie tematem, jesli serio ma te wiecej drzew to ma, i tyle.

Poza tym Days Gone ma dosc ciekawy koncept na rozgrywke jak uzywanie zombie jako alarmu itp

Opublikowano

>ilość przeciwników na ekranie

>używanie zombie jako alarmu

 

strach pomyśleć jakie jeszcze innowacyjne ficzery ukrywają przed nami twórcy, co będzie dalej? czy ktoś zatrzyma innowacyjność Days Gone na Playstation 4?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.