Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z ps4 pro

Featured Replies

Opublikowano

dasdadsadasd

Edytowane przez kowal205

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 9,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jaki TV? Jaki sygnał z kosoli do TV masz ustawiony?

Opublikowano
  • Autor

telewizor samsung 55 cali , jaki sygnal tzn ? o co chodiz ?

Opublikowano

Zajrzyj w opcjach, jaki sygnał konsola wysyła do TV, może zmiana YUW pomoże. Te gry w których obraz się psuje próbowałeś reinstalowac?

Opublikowano
  • Autor

tak reinstalowalem nie raz , a wielokrotnie , instalowalem tak samo jeszcze raz aktualizacje  gry jak i aktualizacje systemu 8832577213010958169452179158343414494789

Edytowane przez kowal205

Opublikowano
  • Autor

Dodam , ze najgorsze jest to że w grze spiderman , wogole nie idzie zagrać bo po chwili sama się zacina i wywala błąd. Jak zmienić to YUW ? o co chodzi

Edytowane przez kowal205

Opublikowano
  • Autor

jak to zrobić ? wiecej informaci potrzebuje ?

jesli chodzi o opcje zainicjuj i wersje pełną też już robiłem , nie daje to kompletnie nic 

Opublikowano
  • Autor

UE55NU7102 samsung

 

aktualizacja telewizora dzisiaj zrobiona , nic nie daje :) wciaż ten sam problem plus zawiesza gre w menu i wywala bląd, z telewizorem nie ma to nic wspólnego sprawdzałem na innym telewizorze sonego w innym pokoju ten sam problem . 

Edytowane przez kowal205

Opublikowano

Więc tak, błąd Spidermana to "błąd aplikacji" więc jeśli Zainicjuj PS4(reinstalacja fw) nie pomogło to dzwoń na obsługę klienta. Natomiast co do problemów z obrazem, to może być winny zły sygnał, zobacz czy możesz zmienić HDCP 2.2 na 1.4 lub RGB na YUW422

Edit- a próbowałeś ustawić tryb Auto w konsoli? 

Edytowane przez aph

Opublikowano
  • Autor

Jesli chodzi o HDCP to mam do wyboru tylko 1.4 lub automatyczne , co do YUW nie wiem czy chodzi o rozdzielczość to wogole nie mam opcji YUW422131444_5e65dc2738d72.jpg

Opublikowano
  • Autor

A czy miałoby to coś wspólnego że niektore gry działają niektóre nie ? Np RDR 2 Gra wymagająca bardzo duzo od konsoli działa normalnie nie ma z nią problemów wiec nie wiem czy dysk jest tutaj winny ?

Edytowane przez kowal205

Opublikowano
  • Autor

dsadadsadsadsad

Edytowane przez kowal205

Opublikowano
5 godzin temu, kowal205 napisał:

A czy miałoby to coś wspólnego że niektore gry działają niektóre nie ? Np RDR 2 Gra wymagająca bardzo duzo od konsoli działa normalnie nie ma z nią problemów . 

 

Jakos tak skleciles poprzedniego posta, ze mozna na odwrot zrozumiec.

Opublikowano

a na innym tv wszystko działa dobrze? Masz możliwośc weryfikacji?

Opublikowano
  • Autor

nie na innym tv też tak samo jest wiec to nie wina telewizora 

Opublikowano

Może najpierw zainicjuj ps4 i sprawdź spidermana.

Opublikowano
  • Autor

konsola byla formatowana nic to nie pomaga 

Opublikowano

To teraz jak masz możliwość, sprawdź te same gry i obraz z TV na innym Playstation. Zapewne masz kogoś znajomego kto posiada tą konsolę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.