Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę nic mówić, ale w Timie Trialu GT5Prologue stajemy się czołówką na świecie :)

 

http://granturismostats.vvvgamer.com/Default.aspx

 

Właśnie wyprzedziliśmy Japonię i zajmujemy drugie miejsce zaraz za Francją :) Duża w tym zasługa Polaków X-Mato (z klanu GTPL.PL) i Lelka28 (WGP).

 

Jeśli najszybsi w naszym kraju nadal tak będą jeździć, to w rankingach nadchodzącego GT5 również mamy szanse na wysokie miejsce. Ja też postaram się dokładać swoje cegiełki (choć dla mnie wbicie się do pierwszej "setki" to już nie lada wyczyn). Czasu na ściganie z reguły nie mam za wiele, ale widok polskich flag dodaje niesamowicie motywacji :wink:

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

Nie chcę nic mówić, ale w Timie Trialu GT5Prologue stajemy się czołówką na świecie :)

 

http://granturismostats.vvvgamer.com/Default.aspx

 

Właśnie wyprzedziliśmy Japonię i zajmujemy drugie miejsce zaraz za Francją :) Duża w tym zasługa Polaków X-Mato (z klanu GTPL.PL) i Lelka28 (WGP).

 

Jeśli najszybsi w naszym kraju nadal tak będą jeździć, to w rankingach nadchodzącego GT5 również mamy szanse na wysokie miejsce. Ja też postaram się dokładać swoje cegiełki (choć dla mnie wbicie się do pierwszej "setki" to już nie lada wyczyn). Czasu na ściganie z reguły nie mam za wiele, ale widok polskich flag dodaje niesamowicie motywacji :wink:

 

Niestety te statystyki tycza sie standard + professional a nie samego prof.

 

Moge tylko powiedziec, ze ja zrobilem podobne statystyki, ale tylko dla prof. i na o wiele wieksza skale, juz ponad rok temu (czerwiec 2009) i dane mialem z gtrp - przed "obcieciem" - wydaje mi sie, ze teraz jest mniej lapow zachowanych niz bylo wtedy.

Zrobilem system punktowy dla 300 miejsc (ekstrapolowalem jakis oficjalny dla pierwszych 30), zreszta co bede gadal - wyniki ponizej :)

 

ppp5.jpg

 

Dzieki mnie gtrp pozbylo sie kilku bledow w bazie :)

 

W koncu jakis ciekawy temat do dyskusji o GT5/P i nikt sie nie odzywa ?

Pewnie gdybym dodal, ze zniszczenia sa slabe to by sie zaczela ?... Nuuuuda

 

Na weekendzie zrobie nowe statsy i zobaczymy jak tam Polska, ale tylko w prof fizyce.

 

Edit: Widze, ze mozna sobie wybierac w jakiej fizyce statsy - a zatem ten aspekt - nevermind, ale wyniki sobie przynajmniej porownam.

Edytowane przez villain
Odnośnik do komentarza

Coś mi się wydaje, że po TGS znów będziemy narzekać. Zbyt ładnie jest.

 

BTW Niestety nie kupię kierki DFGT w tym roku, a byłem pewny. Mam inne ważniejsze (?) rzeczy na głowie. Może na wakacje, zresztą i tak od października będę mało w to GT5 grał (studia).

 

vczd01.jpg

 

Wreszcie samochody jakoś wpływają na środowisko. ^_^

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

Wrzucę 2 gify (jeden to rozwinięcie powyższego obrazka), głównie ze względu na drugi.

galderspons.gif

gallerbspons4.gif

Zwróćcie uwagę na źdźbła trawy. Wygląda na to, że każde źdźbło to oddzielnie wymodelowany obiekt :o

I teraz powiem tak.. Z jednej strony wygląda to super, robi wrażenie i fajnie, że jest. Z drugiej strony IMO jest to jednak pewne marnotrawienie mocy obliczeniowej. Może to dużo nie zjada ale zamiast tego można było dorzucić np po jednym "płacie" do każdego drzewa znajdujacego się tuż przy drodze ;)

Odnośnik do komentarza

(...)

Zwróćcie uwagę na źdźbła trawy. Wygląda na to, że każde źdźbło to oddzielnie wymodelowany obiekt :o

I teraz powiem tak.. Z jednej strony wygląda to super, robi wrażenie i fajnie, że jest. Z drugiej strony IMO jest to jednak pewne marnotrawienie mocy obliczeniowej. Może to dużo nie zjada ale zamiast tego można było dorzucić np po jednym "płacie" do każdego drzewa znajdujacego się tuż przy drodze ;)

 

Podobnie jak LisoQuanowi, wydaje mi się, że zastosowana jest tu jakaś sztuczka. Ale nawet jeśli nie to nie zgadzam się, że to marnowanie mocy obliczeniowej. Dzięki takim efektom (plus np. efekt dymu) gra staje się mniej sterylna (a wiemy jak sterylny był Prolog).

Nawet taki Killzone 2 bez tego typu efektów (akurat tam jest ich całą masa) wyglądałby pewnie przeciętnie.

 

Dużo bardziej boję się o framerate w trakcie wyścigów, gdy przykładowo kilku graczy straci przyczepność i pojawią się tumany dymu, powyrywanej trawy itp. naraz...

Odnośnik do komentarza

Nie chodzi mi o marnotrawienie, że jest ta rawa ;)

Ale jeśli są to oddzielne źdźbła to mogłyby to byc własnie jakieś predefiniowane kilka animowanych tekstur.

Możliwe, ze nie są to indywidualne obiekty ale zakładam, że może tak być bo w GT:Concept i GT4 na Autumn Ring liście wyrzucane spod kół były oddzielnymi obiektami :) (można sprawdzić w photo mode, tutaj też to sprawdzę jak tylko dostanę gre w swoje łapska :P)

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

odnośnie dema nic nie wiadomo więc proszę nie siać plotek :P

 

choć z drugiej strony dziwne by było jakby dema nie było, chyba co najmniej 20 różnych dem z różnych wersji kodu pokazywali(dla przykładu te gify z trawą są z dema dla jakiegoś tam amerykańskiego marketu z tego tygodnia ale to nie jest najnowszy build bo całkowicie nie ma zniszczeń i nie ma chociażby śladów opon na asfalcie) więc jednym mogliby się podzielić z graczami na psn.

Odnośnik do komentarza

A moim zdaniem każde źdźbło nie jest osobnym obiektem, całośc ta jest jakby animajca, która sie włacza po najechaniu na trawe, napwno zawsze taka sama przy każdym najechaniu.

 

Prawie na pewno to efekt cząteczkowy zrobiony na sprite'ach (czyli nie są to obiekty 3d, z resztą nie miałoby to sensu w tej grze). A co do zajęcia mocy obliczeniowej to potrzeba to tego prawdopodobnie tyle samo mocy co do dymu który też jest zrobiony tą samą techniką (można poznać po wyglądzie dymu na styku kół i asfaltu). Podsumowując nie jest to jakaś wyszukana technologia ale spełnia swoją funkcję i dodaje realizmu ;)

Odnośnik do komentarza

bez sensu czyli w best buy jest demo z fajnym modelem zniszczeń (sądząc po zdjęciach) ale bez śladów opon na asfalcie?!

 

Niech już będzie TGS i pokażą ten ostatczny build gdzie będą i fajne zniszczenia i ślady opon oraz deszcz i dzień/nocka nie tylko na Toscanii

 

 

edit - że niby na replayu nie ma zniszczeń a w grze są!!!!!!????????

 

Deziformacja to słowo klucz dla informacji o GT5 :)

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Szpic wyżej napisał dlaczego ;)

W sumie też tak mi się zdawało, że koleś cos takiego mówił. W sumie dziwne, że w sklepach dają demko ze starego buildu (na N-ringu na początku kilka razy znika prawie cała trasa). Powinni zarzucić coś swieższego, żeby robiło lepsze wrażenie.

 

E: 2 posty i 2 edycje w miedzyczasie xD

Własnie dziwne te demka bo zniszczenia są, ale nie na replayt, a nie ma śladów np.

Co ciekawe na jednym z filmików widać, że kolelś jak wybrał Ferrari Italia nie miał żadnych dodatkowych opcji poza wyborem skrzyni manulanej lub automatycznej.

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...