Opublikowano 27 stycznia 200817 l Czy konsola wykrywa acess pointy, ale nie lan z wewnętrznym ip tylko z zewnętrznym (mam login i hasło żeby się zalogować do sieci), czy koniecznie musi to być net typu hotspot? Raczej tak.
Opublikowano 21 maja 200816 l Mam problem. Mam komputer, który może służyć za hot-spota. Daję radę stworzyc własnego hot-spota, wszystko fajnie, DS wykrywa połączenie... Testing Connection i error 51300. Co zrobić, by tego błędu się pozbyć i sobie pograć na własnym hot-spocie?
Opublikowano 21 maja 200816 l krotki poradnik w ingliszu: http://www.wiierror.com/wii-error-51300.php
Opublikowano 21 maja 200816 l Ogólnie to porady dla Wii . Nie używam żadnego kodowania ani nic, wykrywa połączenie, dopiero przy testing jest błąd. Jeszcze jedno. Friend Code to ma każdy DS swój czy każda gra ma swój? Na czym to polega?
Opublikowano 21 maja 200816 l Każda gra. Dostajesz swój FC jak się połączysz z netem w danej grze. Nie jestem pewien, ale jeśli gra się na programatorze, to FC jest chyba powiązany z savem - gdy skasujesz i stworzysz nowy, dostaniesz nowe numerki.
Opublikowano 21 maja 200816 l Aha, czyli i tak nie ma różnicy? Jest możliwośc, by się dwa takie same FC spotkały? Jest jakiś problem z nimi podczas grania na programatorach?
Opublikowano 13 września 200816 l Da się coś zrobić z tym że DS nie działą na Acces Poincie w którym jest szyfrowanie WPA-2 ? DS działa natomiast na WEP? Może jakieś rady co z tym zrobić bo w ac nie będę zmieniał na słabsze szyfrowanie.
Opublikowano 7 maja 200915 l Czy to normalne, że DS nie może sie połączyc z darmowymi hot-spotami (taki z kawiarni itd.) Niedawno z ciekawości łaziłem po mieście z DS Browserem i próbowałem się podłączyć. No i nic, ciągle błędy, albo łączyło się, łączyło i nic. jakies propozycje?
Opublikowano 7 maja 200915 l Moj DS nie mial najmnijeszych problemow z polaczeniem sie z siecia w Trafficu. Moze tasmte sieci byly zabezpieczone? Albo sygnal byl bardzo slaby?
Opublikowano 7 maja 200915 l odpowiedź przyszła w czas :-) Nic nie zrobisz z tym fantem :-( O kurde, po pół roku. Dzięki za pomoc. Zobacz jak ożywiłeś temat
Opublikowano 8 maja 200915 l Moj DS nie mial najmnijeszych problemow z polaczeniem sie z siecia w Trafficu. Moze tasmte sieci byly zabezpieczone? Albo sygnal byl bardzo slaby? Cóż, próbowałem w Bookhouse Cafe na Świętokrzyskiej i Szpilce na Placu 3 krzyzy. Cóż, w pierszym miejscu dają do kawy hasło i login, ale nie wiem gdzie to w DSie wpisać W drugim przypadku łączyło się na tyle długo, że zezygnowałem. Muszę sprawdzić jeszcze na Placu Zamkowym.
Opublikowano 29 marca 201015 l Niektóre DS-y tak miały że nie potrafiły się łączyć z hot-spotami sieci w których ustawiony był zewnętrzny serwer autoryzacji (nie pytajcie mnie o co chodzi nie chce mi sie wyjaśniać!!!) a to za sprawą tego że N konstruując swoją maszynkę nie trzymało się w 100% specyfikacji IEEEE 802.11(x)... Na pocieszenie dodam że mnie łączy ze wszystkim w krakowskich galeriach handlowych i na lotnisku w Balicach
Opublikowano 14 marca 201114 l Mam DS-a Mam też router, podłączam do niego kabelki. DS widzi ten router, ale najwyraźniej internet nie działa. Why/ Co trzeba zrobić dokładnie? Kabelki źle podłączyłem?
Opublikowano 30 marca 201114 l A na kompie neta masz? najlepiej sprawdź czy komputer może sie połączyć z internetem bezprzewodowo? No i trzeba pamiętać że DS nie ważne w jakiej wersji by nie był preferuje (DSi) lub wymaga(DSL) sieci zabezpieczonej WEP-em innej nie zobaczy lub w przypadku DSi starsze gry nie będą mogły używać WAP-owych hot spotów. Jeśli twój komputer potrafi się połączyć z internetem bezprzewodowo przez router a konsola nie to spisz sobie wszystkie informacje o połączeniu komputera na kartkę i wpisz je do konsolki po czym rozłącz komputer. spisać trzeba IP. maskę podsieci, adres dns i adres bramy... pamiętaj że zanim przetestujesz wpisane w konsolę dane, twój komputer musi rozłączyć się z routerem...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.