Opublikowano 22 stycznia 200916 l W np. CoD4 kucanie dziala na zasadzie on/off. To bardzo dobre rozwiazanie jak na warunki konsolowe. Niestety w becie KZ kucanie bylo jak w CS, czyli trzeba trzymac (na klawiaturze jest to jak najbardziej dobre rozwiazanie). Jestem tym samym niemal pewien, ze nadal jest tak samo (skoro nie ma przelacznika on/off)
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Troche mi sie pomieszalo. Na szczescie kucanie w Killzone 2 Beta bylo pod L3 wiec trzymanie tego przycisku podczas chodzenia nie sprawialo zadnych problemow. Co innego gdy kucanie trzeba trzymac i jest pod L3, trzymanie tego przycisku i jednoczesne poruszanie sie nie jest zbyt wygodne. Edytowane 22 stycznia 200916 l przez saptis
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Gra właśnie uzyskała status gold i jest gotowa do masowego tłoczenia. http://blog.us.playstation.com/2009/01/21/...-has-gone-gold/
Opublikowano 22 stycznia 200916 l ale wg mnie to dobrze, to nie jest CoD zeby sie cala gre skradac wiec kucanie jest uzywane praktycznie tylko przy strzelaniu. Ja mialem to pod L2 i bardzo mi sie podobalo martwie sie tylko ze po paru dniach wszyscy beda biegac z bazookami ktore sa przegiete (na mapie blood gracht jest dosc ciasno i zabilem jedna rakieta 4 ludzi wiec cos jest nie tak... ) na dodatek bazooke odkrywamy dosc szybko
Opublikowano 22 stycznia 200916 l kucanie pod L2, celownik pod L1 i jest gitara, mi sie tak super gralo, L2 tylko gdy musisz przycelowac chodz tez nie zawsze stosowany, natomiast L1 tylko przytrzymanie (w becie on/off) wiec tymbardziej super
Opublikowano 22 stycznia 200916 l ale wg mnie to dobrze, to nie jest CoD zeby sie cala gre skradac wiec kucanie jest uzywane praktycznie tylko przy strzelaniu. Ja mialem to pod L2 i bardzo mi sie podobalo martwie sie tylko ze po paru dniach wszyscy beda biegac z bazookami ktore sa przegiete (na mapie blood gracht jest dosc ciasno i zabilem jedna rakieta 4 ludzi wiec cos jest nie tak... ) na dodatek bazooke odkrywamy dosc szybko Podobno bazooka zostala po becie mocno stonowana.
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Gdzie kupujecie preordera? Ja szukam i jak narazie z moich sprawdzonych sklepów w których kupowałam gry to znalazłam najtaniej w shopto.net za około 160 zeta wliczając wysyłkę. Na Al...ro chodzi po 179 najtaniej, w sklepie PE 219zł (szkoda, że nie dali rady zrobić ceny jaka była przy MGS4).
Opublikowano 22 stycznia 200916 l No właśnie pytałem kilka stron wcześniej, ale nikt mi nie pomógł. WIESŁAWA czy możesz mi na priv podesłać adresy sprawdzonych przez Ciebie sklepów? dzięki z góry za pomoc - taka lista przyda się na przyszłość ps. niestety łatwo nie będzie kupić taniej, bo słabą złotówkę mamy Edytowane 22 stycznia 200916 l przez waldusthecyc
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Zdajecie sobie sprawe, ze zamawiajac za granica nie macie szans na zagranie w dniu premiery ? Co z tego, ze za granica taniej, jak trzeba czekac na gre, jak komus zalezy na cenie, a nie na czasie to mozna kupic o wiele taniej kilka miesiecy po premiere na Allegro. Ja zamowilem w sklepie Ultima, moze nie maja najtaniej, ale mozliwe, ze w dniu premiery juz dostane gre - jesli oni dostana wczesniej dostawe to jest na to duza szansa. Edytowane 22 stycznia 200916 l przez saptis
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Saptis - masz rację. Ale pewnie opóźnienie to będzie góra tydzień. A przy okazji kupię parę innych tytułów (p. drum kit + gra RB2). Więc ogólnie to się w miarę opłaca
Opublikowano 22 stycznia 200916 l UWAGA napaleni na MULTI: jutro odbędzie się specjalna sesja multiplayera K2 z udziałem członków Guerrilla Games, odpowiedzialnych za developing multi. Oczywiście wezmę w niej udział :] Podczas niej będzie możliwość zadawania pytań do GG - nie bardzo to sobie wyobrażam w ferworze walki, ale takie jest info Dlatego odłóżcie chwilowo na bok wojenki oraz inne wymiany myśli - poproszę o pytania, które nurtują Was w temacie MULTI i tylko multi - krótko i na temat. Bez pytań o DLC, wyższość K2 nad H3 czy inne bzdety. Jeżeli mi się uda (czytaj: wymiana zdań podczas gry będzie miała ręce, nogi i sens), może uda się zdobyć trochę ciekawego info ze źródła. Na pytania czekam do jutra 22.01. - do południa.
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Zapewne już było ale wrzucę bo może ktoś nie widział: ---------------- Making of Killzone video, english subtitles www.gamekings.tv/index/videos/minidocu-the-company-behind-killzone-2-full-version-subbed/ 18": shows some PS3 devkit benchmarks on screen and talks about SPU use cases 21": characters react to each bullet and animations blend together 23": bullets leave marks to environments, each gun has own "fingerprint" 24": lightning demo, hundreds of light sources Online goal was 32 players with same fidelity as single player (12:08) - It was a challenge (12:36) - The video claims its running at a minium of 30fps for multiplayer (12:39) - Game has bots for multplayer (13:11) - Bots have stuff as people, badges, missions, etc (13:33) - 3 levels of difficulty for bots (13:46) - Bots and human players in the same match (14:17) - Every pixel has a speed when computing motion blur (17:00) - Normally use 2 SPU's, when going full force use all 6. (~19.00) - Gain roughly 20 - 40% more speed when using the SPU's. (~19.00) ------------------------- Zaś co do samej grafiki w grze to cały smaczek tkwi w tych wszystkich ozdobnikach graficznych (ładna animacja,wiele zrodel swiatla, kurz, wybuchy, motion blur i masa innych filtrow), zaś bez tych wszystkich efektów to sama grafika otoczenia nie powala, skłonny byłbym nawet stwierdzić że jest dosyć surowa (obiekty otoczenia mają dosyć prostą geometrię i nie ma co ukrywać proste tekstury, postacie też nie powalają złożonością). Ale gdy to wszystko naraz jest na ekranie to sprawia bardzo ładne wrazenie.
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Z wywiadu mozna sie jeszcze dowiedziec, ze pociski zostawiaja w scianach dziury 3D, nie sa to dziury zrobione przy pomocy graficznych sztuczek tylko trojwymiarowe wglebienia. W grze jest duza ilosc filtrow oraz bardzo fajnych efektow graficznych - juz nie moge sie doczekac kiedy zagram i to wszystko zobacze. Efekty robia wrazenie, do tego ten brudny, zakurzony, wojenny klimat. Edytowane 22 stycznia 200916 l przez saptis
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Butch, ile 'hp' mają przeciwnycy? w K1 trzeba było się dużo nastrzelać niestety Można zbierać bronie po zabitych? Jak działa zoom, widać przez przyrządy celownicze czy wszystko jest "większe" jak w K1?
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Butch, ile 'hp' mają przeciwnycy? w K1 trzeba było się dużo nastrzelać niestety Można zbierać bronie po zabitych? Jak działa zoom, widać przez przyrządy celownicze czy wszystko jest "większe" jak w K1? 1. 6-7kulek w klate, 1 w head 2. Mozna 3. przez przyrzady
Opublikowano 22 stycznia 200916 l mysle ze w klate nie 6-7 a 5 z tego co pamietam ogolnie to zalezy tez z jakiej broni, 5 kulek w klate i 1 w heada trzeba z podstawowych karabinow a nie wiem jak z SMG i LMG bo z nich malo strzelalem. Ze snajperki 1 strzal w klate lub heada = kill (nie wiem jak z konczynami) i jest bardzo fajny system jesli chodzi o snajpe Ogolnie gra wydaje sie zbalansowana jesli chodzi o multi wiec jest git
Opublikowano 22 stycznia 200916 l 1 w head powoduje strącenie kasku, niezależnie od broni (wyjątek - strzelba, kołkownica), dopiero drugi = kill. Snajperka x1 = kill, gdziekolwiek. Na klatę 5-7 - na pewno jest trudniej rozwalić gościa niż w 90% innych FPS-ów, efekt podobny do GoW (potrzebna dobra, celna seria) - co mi się akurat bardzo podoba i będzie stanowiło wyzwanie w multi. Przyrządy celownicze zobrazowane są i działają idealnie - podstawowy karabin ISA to ten z zielonym celownikiem, Higów ma muszkę ze szczerbinką, imo jest skuteczniejszy (ok. 5 kulek) ale ma mniejszy magazynek. Poniżej poziomu Elite mamy celownik na HUD i z bliskiej odległości sprawdza się strzelanie "z biodra". Mniejsze SMG szybko plują ołowiem, ale niska celność w ferworze walki, unikałem. No i dziury po kulach - klasa sama w sobie, 3D, nie znikają, możemy odwalać demolkę filarów, itp. Przy kolejnym przejściu singla (bo w pierwszym pewnie mało kto będzie miał czas i pamiętał polecam zabawę butlami z gazem, beczkami z paliwem - rewelacyjne wrażenia (gaz się ulatnia, po czym eksploduje) i świetnie oddane eksplozje łańcuchowe, gdy jest ich kilka blisko siebie. Edytowane 22 stycznia 200916 l przez Butcher
Opublikowano 22 stycznia 200916 l 1 w head powoduje strącenie kasku. hmm a bylem pewny ze 1 head = kill bo zrobilem w becie kilka fragow pojedynczym strzalem w czache. Mozliwe ze to zmienili i teraz 2 strzaly w glowe trzeba. A o tych helmach to slyszalem ze tak jest tylko w singlu.
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Czyli jest tak jak w KZ1 w multi ze wywalasz magazynek a koles stoi nadal? :[ W kz2 jest pasek zycia czy jak w CoD czy GoW?
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Bez przesady z tym magazynkiem - imo efekt oddany jest rewelacyjnie. To inne gry przyzwyczaiły nas do 10 trupów na jednym magazynku. Mnie K2 pasi w tej kwestii idealnie - to zapewne ma także wpływ na wrażenia z gry, że już Normal daje radę, a nie jesteśmy (pipi)ym Rambo - palec na cynglu i na Jana... Nie ma paska życia - jucha chlapie nam na twarz coraz mocniej i obraz robi się czarno-biały, wchodzi blur. Wtedy wiesz, że 1 kulka i po Tobie. Edytowane 22 stycznia 200916 l przez Butcher
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Pytam tylko. Po prostu mam w pamieci co bylo w KZ1 i z tego co piszesz podobnie jest w KZ2. Nie wiem czy nas przyzywczailo, po prostu tak jest bardziej realistycznie Tyle dobrze ze apteczek nie trzeba nosic.
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Jasne, że bardziej realistycznie - ale czy na pewno o to chodzi, żeby całą grę przejść pistoletem ? BTW jest trofeum za 3 heady zrobione na jednym magazynku rewolwera... Edytowane 22 stycznia 200916 l przez Butcher
Opublikowano 22 stycznia 200916 l 1 w head powoduje strącenie kasku. hmm a bylem pewny ze 1 head = kill bo zrobilem w becie kilka fragow pojedynczym strzalem w czache. Mozliwe ze to zmienili i teraz 2 strzaly w glowe trzeba. A o tych helmach to slyszalem ze tak jest tylko w singlu. z tego co ja zauwazylem jeden strzal w glowe ,chyba ze jest podzial jeszcze na strefy przy strzale w glowe (chroniona kaskiem czesci i nie chroniona????) Butcher, w becie w multi byl pasek zycia! odnawial sie do 3/4 samoczynnie , a cale zycie zwracal medyk jesli rzucil pake. Zmienili to? Edytowane 22 stycznia 200916 l przez karol885
Opublikowano 22 stycznia 200916 l Powiem inaczej - jest pasek "siły", który pokazuje się (i wyczerpuje) gdy zaczniemy biec. Pod nim jest inny pasek, ale ANI RAZU podczas gry nie zwróciłem na niego uwagi - motyw z juchą i blurem spełnia swoje zadanie idealnie, działasz instynktownie. Z bety nie pamiętam żadnego paska
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.