Jump to content
Sign in to follow this  
Lukas_AT

GTA i GTA 2

Recommended Posts

Części w 2d nadal potrafią wciągnąć. ;) W GTA 2 misje były naprawde ciekawe, a najbardziej mi się podobały toczone tam wojny gangów - to była według mnie najlepsza rzecz w tej części.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
sorry ze odkopuje temat ale jest pozna godzina, nie moge spac i nudzi mi sie.

 

Dzisiaj sciagnelem sobie GTa2 ( zeby pomykac z kumplem po lanie) i przypomniala mi sie pewna rzecz ktora kiedys mnie meczyla. Mianowicie gta2 bylo gra w "3d" tylko ze z widokiem z lotu ptaka. Zawsze sie zastanawialem czy daloby rade jakos podrasowac ta gierke tak zeby mozna bylo obrocic kamere pod katem. Pogooglowałem troche ale niestety nie dowiedzialem sie nieczego konretnego poza tym ze niby kiedys byl project przerobienia gta2 na pelne 3d ale podobno "upadł". Znalazlem tez pare ciekawych fotek.

 

http://nl.wikigta.org/index.php/Top_Down_View

 

 

gta24rj.jpg

 

Dobra dochodze wreszcie do sedna sprawy. Moje pytanie brzmi: Czy kto kolwiek wie cos o gta2 w pełnym 3d? Czy mozliwa jest taka konwersja (to juz pytanie dla ludzi którzy maja jakies pojecie o robieniu gier)

GTA, GTA 2 to kolaż gier trójwymiarowych i dwuwymiarowych. Elementami trójwymiarowymi są jedynie budynki, mosty, drzewa, znaki. Gdyby nagle przenieść kamerę na dół, widziałbyś jedynie budynki trójwymiarowe, a ruchomym „dywanem” byłyby animacje samochodów i postaci. Odpowiadając na pytanie — jest to możliwe, ale jest to bez sensu. Pomijając aspekty optymalizacji silnika gry pod kątem stworzenia fizyki, rysowania terenu (itp.) od podstaw, pozostaje jeszcze stworzenie każdego modelu pojazdu, postaci od zera. Bo, jak już wcześniej wspominałem, samochody i postaci w serii GTA z PSone to jedynie bitmapki — gra 2D na płaszczyźnie z elementami trójwymiarowymi.

Share this post


Link to post

mi sie tam jedyneczka bardziej od 2 podobala:P

wkurzaly mnie futurystyczne samochody i ich kolizje.

Co nie zmienia faktu ze w to dlugo gralem:P

Share this post


Link to post

A wiecie co :D Mnie najbardziej w GTA 2 utkwiły misje od mafii Rosyjskiej hehee jedź autobusem i zbierz ludzi bo moja armia jest głodna :D Po czym wszyscy zostali przemieleni na ho-dogi hehe pamiętacie ?

 

Jedna z rzeczy która mi sie dość podobała w starym GTA to ty decydowałes dla kogo robić misje moimzdaniem wielki +

 

Minusami zas praktycznie bez sensowna fabuła i to co się działo:

- Po pierwsze w starym gta chodziło tylko $$$$ w 1 miesicie milion i masz dostep do drugiego itd.

- brak sensu w.g mnie miało coś takiego : jedzież autem udeżasz w karetke i za to 10 $ ...

 

Mógłbym tak wymieniac w nieskończoność

Share this post


Link to post
Guest mate5

Pewnie nikt się ze mną nie zgodzi, ale te chwile z gta: london na psx to było coś...

Share this post


Link to post

wczoraj na pchlim targu kupiłem oryginalne GTA2 za.... $4 8)

 

w 1 i 2 graliśmy z kumplami w szkole na zajęciach z informatyki :D Świetna zabawa!

W 1 graliśmy na LANie w podstawówce (sic!), a w 2 w szkole średniej ^_^

Share this post


Link to post
A wiecie co :) Mnie najbardziej w GTA 2 utkwiły misje od mafii Rosyjskiej hehee jedź autobusem i zbierz ludzi bo moja armia jest głodna ;) Po czym wszyscy zostali przemieleni na ho-dogi hehe pamiętacie ?

 

No jak nie jak tak! Moja ulubiona misja w całej serii GTA. BTW ci kolesie to byli Krishnowcy. Jak to ujął jeden z atakujących mnie Rusków w misji sabotażu ich fabryki dla Krishnowców "I heard Krishna taste like chicken!".

 

I właśnie takie poryte akcje jak powyżej sprawiają (+radiostacje i genialne intro!), że to właśnie GTA2 jest najlepszą częścią serii jeśli chodzi o klimat!

 

Soundtrack z GTA2 można sobie przekopiować z CeDeka z grą (PC). Po dzisiaj zawsze jak mam chu.jowy dzień to odpalam winampa i słucham się jak Ruski didżej męczy się ze swoim "tejpmaszin", pozdrawia żonę Vandę, próbuje się urwać, bo statek z ładunkiem wódki właśnie zatonął albo opi.erdala Borysa, żeby sprzedał grę, którą właśnie wygrał... hehehehe

Edited by DarealRadexHEJOO

Share this post


Link to post

Powiem tyle - GTA 1 mi sie nie spodobało, a GTA 2 na tyle, że wracam do niego co jakiś czas ;)

 

Nie no, a tak na poważnie.

 

Pierwszy raz miałem styczność z GTA 1. Było to u kuzyna, jak byłem albo w przedszkolu, albo początek podstawówki. Spodobała mi sie gra, od razu jeździłem i przejeżdżałem ludzi ;D Ale jak rok temu zapuściłem sobie GTA 1, to nie specjalnie mi sie spodobało. Nie z powodu grafiki. Po prostu następne części były lepsze.

 

Z kolei GTA 2 była pierwszą grą tej serii, w którą nawalałem ;D Niezapomniane chwile :)

Edited by TyskiPL

Share this post


Link to post

pamietma jakby to bylo wczoraj. jako dzieciak bylem z rodzicom u ich znajomych. Corka znajomych zalaczyła GTA a ja sie w tej grze od razu zakochalem. Bylo to jakies 9 czy 10 lat temu. Grafika wg byla bardzo dobra. Oryginalny ukazanie akcji, no i ta swoboda! Pare miesiecy pozniej jak juz mialem swoj komputer to kupilem sobie oryginalne GTA za 99 zeta =] w GTA1 gralem nie raz, pewnie dziesiątki godzin przed nią spędzielm i mam zamiar jeszcze do niej kiedys wrocic.

 

Ta gra po prostu sie nie nudzi :D

Share this post


Link to post

Ja z kolei ciorałem do upadłego w demko jakie było dodane do jednego z numerów z PS Magazine PL, można było grać przez 10 minut w GTA hahahah to były czasy, odpalanie 10 razy pod rząd tego demka to była norma! Ktoś jeszcze raczył się owym demkiem, ręka do góry :P

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

10 razy z rzędu, pod rząd można bombę podłożyć. Miałem to samo, dopóki nie dorwałem pełnej wersji, potrafiłem kilkanaście razy odpalać demko. Nigdy się nie nudziło. :thumbsup:

Share this post


Link to post

Parę dni temu zakupiłem na allegro pierwsze wydanie GTA. Stan idealny, wydanie premierowe z instrukcją i mapami za jedyne 10,51 zł. Dzisiaj odebrałem przesyłkę. Szykuje się udany weekend z klasyką.

Share this post


Link to post

Mapami?
Sam posiadałem kiedyś oryginał GTA (1) i nie było tam żadnej mapki, tylko instrukcja (po polsku!) i płytka z grą. 

Share this post


Link to post

Mapami?

Sam posiadałem kiedyś oryginał GTA (1) i nie było tam żadnej mapki, tylko instrukcja (po polsku!) i płytka z grą. 

 

Miałem w mojej tez mapkę, jak dobrze pamiętam każda GTA miała mapę/plakat

Share this post


Link to post

Skoro gra leży na dysku czas się za nią zabrać a tu pojawia się jedno pytanie jakie ma znaczenie w gameplay  pora dnia jaką można wybrać w wersji na PC?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.