Opublikowano 14 sierpnia 200816 l Witam, obecnie gram na Master Systemie II w grę Asterix. Mam takie pytanko czy w grach na SMS są jakieś sejwy czy passwordy ? przeszedłem 2 level i nic nie ma, a gdy wyłącze konsolkę gra zaczyna się od nowa... Proszę o pomoc.
Opublikowano 28 lutego 200916 l Lekkie opóźnienie z odpowiedzią... To zależy od gry. Wiele nie ma wcale, czasem są passwordy, a save'y naprawdę rzadko. Nie wiem, o którym Asteriksie mówisz, ale jeżeli o pierwszej części (bez podtytułu) to z tego co kojarzę nic nie ma. Great rescue ma passwordy, również Secret mission je ma (tutaj pewnie się mylę, bo grałem wieki temu, jedynie co do GR jestem pewien). Gry krótkie nie mają zapisów, bo i po co. Prawdziwy, maniak, gracz, tru, hardcore kończy je za jednym posiedzeniem przecież. Save wymaga baterii w dyskietce podtrzymującej zapis - po co mnożyć sobie koszta - tak myśleli wydawcy.
Opublikowano 28 marca 200916 l Dokładnie w tamtych czasach save to zadkość, zdarzały sie hasła do poszczególnych leveli, a tak to się ciorało nawet po kilka razy od początku i tak była zajefajna frajda
Opublikowano 9 kwietnia 200916 l Jedyna gra którą pamiętam , że miała system sejwowania za pomocą passwordów to "Wonderboy in Monsterland" (czy jakoś tak) na SMS... Fakt, brak możliwośći zapisu czasem irytował, jednak ten hardkor - granie cały dzień żeby ukończyć daną pozycję (czasem wyłączałem TV na noc, a konsolka działała "na pauzie" abym rano mógł kontunuować swe boje) - bezcenne Edytowane 9 kwietnia 200916 l przez logan40
Opublikowano 19 stycznia 201114 l Mam pytanie dotyczące Multitapa do MegaDrive'a, a w zasadzie gier, które go obsługują. Ma ktoś może namiary na takową listę? Patrzyłem już na listę wszystkich gier na MD na wiki, ale potrzebuję czegoś konkretniejszego czyli spisu gier w które można pograć we czwórkę. Z góry dzięki za pomoc.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l z tym bywalo roznie. Czesc gier np od codemasters obslugiwalo 4 graczy ale modul na 2 playerow byl juz wbudowany w sama gre np. micro machines.
Opublikowano 10 lipca 201311 l Witam. Jako, że na PSp są fachowe emulatory Megadrivea może ktoś poleci poważne i dobre gry akcji 2D (platformery, napieprzanki) na Megadrive. Przez poważne rozumiem nie jakieś jajcarskie platformery (mario jest da best ale wystarczy) tylko coś w klimatach: Ghost'n Goblins, Demon's Crest, Splatter House, Castlevanii czy Vectormana- takie klimaty tylko mniej znane tytuły poprosze. Pozdrawiam
Opublikowano 12 grudnia 201311 l no właśnie, poleccie jakieś mocne gry na mega drive. Coś właśnie z rodzaju akcji i arcade.
Opublikowano 13 grudnia 201311 l Splatter House 2 i 3, Vectorman 1 i 2, Ecco, Mega Turrican, Galahad (konwersja Leandera z amigi), jest też dużo dobrych shmupsów (więcej niż na snesie), Golden Axe 2 i 3 są niezłe też, Dynamite Headdy, Gunstar Heroes, Landstalker, Light Crusader tak na szybko
Opublikowano 29 grudnia 201311 l Z platformówek łykaj w ciemno Taz-Mania (jest też wersja na SMS, ale jedyna i słuszna to ta na MegaDrive'a). Klimat jak w Donkey Kong Country, a z tego co pamiętam łatwo wcale nie jest. Z bitek świetne jest Captain America and the Avengers (nie mylić z wersją na NES-a, która była syfem) - nawalanka w prawo, wskazany kanapowy co-op, jeśli ktoś gra na konsoli i posiada dwa pady. Edytowane 29 grudnia 201311 l przez Kasias
Opublikowano 1 stycznia 201411 l Z platformówek łykaj w ciemno Taz-Mania (jest też wersja na SMS, ale jedyna i słuszna to ta na MegaDrive'a). Klimat jak w Donkey Kong Country, a z tego co pamiętam łatwo wcale nie jest. Z bitek świetne jest Captain America and the Avengers (nie mylić z wersją na NES-a, która była syfem) - nawalanka w prawo, wskazany kanapowy co-op, jeśli ktoś gra na konsoli i posiada dwa pady. Taz Manię często widzę, ale zawsze na SMS. Captain America, zapamiętam właśnie takie coopy też szukam.
Opublikowano 30 marca 201411 l Odpaliłem sobie dzisiaj Mega Drive'a i pograłem trochę. Nie wiem no, czasem mam tak, że bardziej lubię tę konsolę od SNESa ;P Gry mają specyficzną grafikę, kocham te kartridże z tytułami na grzbietach ;p, ale przede wszystkim kocham DŹWIĘK. No genialne są te pioseneczki. Wystarczy dźwięk bym poznał, czy gra jest z MD.
Opublikowano 29 maja 201410 l Mega Drive'a dostałem, kiedy miałem jakoś 6-7 lat (wcześniej cisnąłem na Pegazie). Pamiętam, że miałem na to pięć gier: Taz-Manię (rewelacyjna platformówka, która oprawą i klimatem zjadała pegazowe Mario na śniadanie - ale wiadomo, "legalnie" było chyba 7 czy 8 lat różnicy między tymi grami), Captain America & The Avengers (bombowa naparzanka w prawo, którą znałem... z Pegaza. Tyle że obie wersje wyglądały obok siebie jak nowy Meś i przejeżdżony Trabant), Ecco the Dolphin (sympatyczna przygodówko-platformówka ze śliczną grafą), Sonica (był git, ale settingiem mnie nie porwał) i cholernie szybką platformówkę z jakimś prześmiesznym glucikiem w roli głównej, choć nigdy potem nie potrafiłem odszukać jej w Sieci - być może szarpałem w totalną niszę Jak już pisałem, wcześniej znałem tylko Pegasusa, więc przeskok z 8 bitów na 16 był dla mnie sporym szokiem, który z czasem przeskoczyła tylko przesiadka na pierwsze PlayStation. Padzior do Mega Drive'a uznaję za małe dzieło sztuki - był z fajnej jakości czarnego plastiku i dzięki lekko zaokrąglonym krawędzią szałowo leżał w rękach. REWELACYJNA konsola, mam z nią mnóstwo pięknych wspomnień, choć - paradoksalnie - łyknąłem z niej tylko małą garstkę smakołyków. Gdybym miał wtedy wybór, to na SNES-a na pewno bym jej nie zamienił. Wygląd okładki i pudełka z Taz-Mani doskonale pamiętam nawet dzisiaj: Edytowane 29 maja 201410 l przez Kasias
Opublikowano 29 maja 201410 l Sega Megadrive to fajna konsolka, z niezłymi grami, ale do SNESa - zwłaszcza w jego późniejszej rynkowej egzystencji, szans niestety niemiałka żadnych. Edytowane 29 maja 201410 l przez kazuyoshi
Opublikowano 29 maja 201410 l Pod względem komercyjnym szli łeb w łeb, N wygrało bodajże o 9 baniek, gdzie NES uporał się z Master System znacznie lepiej. A gry? Wiadomo - jak ktoś nie przepadał za rodziną Mario, to i tak znalazł na SNES-ie dużo gier, ale pamiętaj - GENESIS DOES WHAT NINTENDON'T! Edytowane 29 maja 201410 l przez Kasias
Opublikowano 29 maja 201410 l GENESIS DOES WHAT NINTENDON'T! wiem , a takim przykładem jest Alladyn, który na Sedze brylował i odstawiał SNESową wersje na kilometr ps: i cofam to, co powiedziałem wcześniej, że nie masz pojęcia o czymkolwiek - tak, teraz, napisałem to poprawnie, chyba hekhekhek
Opublikowano 3 listopada 201410 l Grał ktoś w Chaos Engine? Czy serio jest to słaby port z Amigi? Polecam YT bo gra wygląda miodnie.
Opublikowano 20 stycznia 201510 l ma ktos moze na sprzedanie zasilacz do sms2? Kurde tylko tego mi brakuje a z dostepnoscią jest przeje.bane Albo moze zna ktos jakis trik zeby to odpalic na innym zasilaczu niz oryginalny?
Opublikowano 20 stycznia 201510 l Mozesz poszukac cos takiego, to bedziesz mial do wszystkich retro konsolek MDII chyba potrzebowalo 10v DC
Opublikowano 21 stycznia 201510 l Na konsolach pisze pal ale np na grach juz nie wieć chyba nie miało. Dawałes ogłoszenie ze chcesz kupić sms. A same gołe konsole chcesz kupić bo mam dwie na sprzedaż? Mozesz poszukac cos takiego, to bedziesz mial do wszystkich retro konsolek MDII chyba potrzebowalo 10v DC Akurat do md2 zasilacz mam, chodzi mi o sms2
Opublikowano 23 czerwca 20159 l Pytanie do posiadaczy 6 przyciskowego kontrolera do Mega Drive. Dpad wydaje mi się dosyć luźny, czy te kontrolery mają po prostu taką konstrukcję? Próbowałem go rozkręcić, ale dpad wydaje się nie do wyjęcia. Też się zastanawiam czy to taka konstrukcja czy ja coś robię źle? Może ktoś coś podpowie
Opublikowano 24 czerwca 20159 l Ja mialem 4 pady 6 przyciskowe. Dwa, ktore mialy wieksze przyciski (niebieskie) mialy luzny d-pad i troche luzne przyciski A B C. Pozostale dwa z fioletowymi przyciskami (nie byly orginalne) mialy wszystko super dopasowane, nic nie latalo i nic nie skrzypilo. Orginalne padly mi po okolo roku a tamte mialem az do sprzedazy Segi MD.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.