Jump to content

kanabis

Be fit or die tryin'
  • Content Count

    23476
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

Everything posted by kanabis

  1. Zmiana planow na netflixie. Jako Geralt z Rivii wystąpi Janusz Tracz. Bedzie ogień

    tjKw9VL.jpg

  2. kanabis

    Fast food

    Prawdziwi weganie umarli wraz z bluberem
  3. Co zasiejesz w ogrodku i upolujesz w lesie najlepiej
  4. https://www.google.pl/search?sxsrf=ACYBGNRbNkKpiHlSmDa6RzuAw3ksDQqrIw%3A1575453624874&ei=uIPnXbT7NKeymwW8yqWQBw&q=korzyści+i+zagrożenia+gmo+w+rolnictwie&oq=gmo+w+rolnictwie&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.1.6.35i39j0i7i30l7.0.0..12744...0.0..0.165.165.0j1......0.xF-GNy3c1DE Pierwszy pdf na samej gorze. No raczej to nie sa herezje a obiektywne dane nie pochodzace z vegeblogu ani psychofanow miesa tylko z resortu rolnictwa. Jak widac sa i zalety i wady gmo. Jesli istnieja przeslanki o szkodliwosci dla zdrowia czegos to po prostu tego wole unikac. Dla mnie proste. https://www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/hodowla-zwierzat/zywienie-swin-slodka-i-pachnaca-pasza-na-zachete/?page=2#lead A tutaj apropos paszy sojowej i swin. Swinki zle trawia soje dlatego jest dodawana jedynie w 15% tylko po to zeby przyzwyczaic je do trawienia bialka roslinnego typu strączkowe https://www.farmer-pasze.pl/produkty/pasza-dla-trzody Pierwszy lepszy sklep z pasza potwierdza to co pisze w artykule, izolat sojowy jest tylko w paszach dla warchlakow. Swinie juz maja pasze bez soi. https://tasomix.pl/skup/ Tutaj odnosnie krow. Sklep z zarciem dla bydla , skladu nie znalazlem ale skuo sugeruje ze sa to jednak zboża. Ale jak masz jakies potwierdzone info o paszy gdzie na duza skale w sklad wchodzi soja to z checia przeczytam Aha no i moja dziewczyna ma farme , fakt ze krowy mleczne nie na ubój ale karmione sa kukurydza, sianem ijakimis kiszonkami z witaminkami. Soja i kukurydza z zachodniej polkuli hodowana masowo to syf ziomek. Kazdy apacz ci to powie
  5. Nie wiem chyba tutaj gadalismy o morsowaniu, wrzucam bo fajna ci.pka, fajny montaz i fajna klimat yczna nuta Swoja droga po przerwie bylem wczoraj bo po zakladce 40km rowerem + 8km biegu od razu i jeszcze robieniu nog na silowni delikatnie mowiac chodzilem jak obes.rany . No i temp wody 6 stopni to sporo roznica niz miesiac temu. Spoko ale wejscie bylo bardziej szokujace niz wczesiej. No i troszke jakbym czul sie dziwnie, pewnie przez ostre pompowanie krwi do nog kosztem gory ciala.
  6. Nie no jak chce sie zdrowo odzywiac to jednak czlowiek zwraca uwage na gmo , tym bardziej jak je sie to regularnie to oczywiste ze ma wplyw. Nie wiem jak mozna olewac wysoka kancerogennosc produktow gmo. Sam uzywam duzo maki kukurydzianej ale w zyciu nie uzywalbym robionej z kukurydzy z poza polski. No i z ta soja dla zwierzat to raczej bardziej na zachodzie chyba bo u nas to przede wszystkim sie karmi je tania kukurydza paszowa nie soja wiec bez urazy ale to raczej wegepropaganda niz fakt. Przynajmniej jesli chodzi o polskie mieso Nie wiem dlaczego Krupek tak strasznie podchodzisz do tej vegediety jakby w niej nie bylo niezdrowych dla nas produktow. Troche to na sile. Nie zebym bronil miesa bo sam je ograniczam ale popadanie ze skrajnosci w skrajnosc tez nie jest ok. Tak naprawde gdybym mial dostep do dziczyzny to wcale bym nie ograniczal miesa bo jest po prostu zdrowe i mega wartosciowe dla czlowieka, no ale nie mam wiec sklepowego miecha pelnego antybiotykow i innego syfu wole nie tykac i pozostaje mi ograniczyc. Ostatnio tez chcialem wziac sobie mleko sojowe. No ale niestety jak zobaczylem sklad sklepowego to odlozylem od razu.
  7. Nie wiem czy takie rzeczy sprzedaja legalnie w ostrolece. Wczoraj zrobilem tortille z soczewica,sosem majonezo-keczupowym, salatka, fasolka czerwona i kukurydza. Przyprawa do gyrosa wjechala i goty Nie wiem co te vege tak sie upieraja za ta chi.jowa soja jako substytut miesa, przeciez z zielonej soczewicy mozna zrobic elegancko jakies kotleciki a i konsystencja bardziej przypomina mieso mielone niz soja schabowego. No chyba ze wlasnie robia jak mowie ale nie czytam vege życia na gorąco
  8. kanabis

    Energy Drinki

    Jak wy pijani wlasnie ten kanabisowy goty, zapach ziółka a smak jakbys gałazki konopii jak mućka gryzł. Zbieznosc nicka przypadkowa Uwielbiam co zwiazane z bananem, jogurciki, soki itp ale pilem jakies gazowane piciu bananowe to chu.jowe na maksa, czuje ze z energolem podobnie. Niektore owoce po prostu sie nie nadaja pod gaz. To juz wolalbym cos waniliowego tak jak cola
  9. Po tym top 5 sri lanki podejrzewam ze oni tam leca wedlug tego co maja w ultimate team w fifa 16
  10. Dla mnie nemi musi wygladac like that
  11. No proste ze jadlem samo tofu. Test to test co nie. No pewnie macie racje z tym ze do czegos to musi sie nadawac skoro jest takie popularne. Ale probowalem jako ciekawostka bo przeciez tylko chorzy ludzie jedza syfiasta soje z gmo jak mozna jak czlowiek fasolke, soczewice czy spanialy groch.
  12. kanabis

    Energy Drinki

    Mejm te komodosy to sa przewaznie w prywatnych sklepach lub polskich osiedlowych tam patrz jak cos. Nie widzialem ich raczej w wiekszych sieciowach. Kanabisowy i black currant bardzo dobry. Bananowego bym sprobowal ale nie widzialem nigdzie.
  13. kanabis

    Energy Drinki

    Mi kanabisowy wlasnie bardzo smakowal.
  14. kanabis

    Death Stranding

    No ale to sa stare gry w ktorych oprawa w 2019 nie ma absolutnie zadnego znaczenia
  15. 1.Alexander Arnold 2.Aubemayang 3.Griezmann 4.Lewandowski 5.Ter Stegen Sri Lanka sie nie pier.doli.
  16. Nemezis to postac kultowa. Ale nastepne chcialbym dino crisis. Ojesu jakbym chcial
  17. kanabis

    Death Stranding

    Powiem wam ze ciezko teraz grac w cos po tej pozycji. Gram sobie teraz w control i asasinka odyseje i strasznie odpychaja , szczegolnie graficznie.Wszystko wydaje sie takie brzydkie i niedopracowane. Przede wszystkim jesli chodzi o modele postaci. Ehh. Trzeba na tlou 2 czekac
  18. Dzien dobry, dostane gry na ps 360?

    Tfu gracze

    1. SlimShady

      SlimShady

      Może miał na myśli śp. 360?

    2. oFi

      oFi

      dobrze ze nie powiedział ze na nintendo

    3. kanabis

      kanabis

      Cholera wie, skojarzylem z xboxem wiec instynktownie pogonilem tego menela

  19. Death stranding to jednak wyjatkowa gra. Gra wlasciwa tansza 10zl niz steelbook do niej :obama:

  20. No nie jest, najlepszym napastnikiem swiata aktualnie jest Grzegorz Krychowiak
  21. Zawazyl slabszy poczatek 2019. Jakby tak gral jak gra do konca 2020 i jeszcze jakby cos na me pokazal to top 3 na 100%. Chociaz moze nawet i by wygral jak starczy przez pol sezonu strzelic pare brameczek slavii praga i w poteznej la lidze eibarowi, celcie vigo i valadolid zeby dostac tytul najlepszego pilkarza roku
  22. Co ten Pupcio wyprawia to ja nie wiem 

    uYFIHv8.jpg

    1. Pupcio

      Pupcio

      Ja jestem dorosły! :[

    2. _M_

      _M_

      mlodzi menele 

    3. mugen

      mugen

      Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły
      Zapaliły papierosy wyciągnęły flaszki
      Chodnik zapluły ludzi przepędziły
      Siedzą na ławeczkach i ryczą do siebie
      Wszyscy mamy źle w głowach że żyjemy
      Hej hej la la la la hej hej hej hej
  23. kanabis

    Death Stranding

    No ja dzis rano znalazlem ostatniego chipa. 90h na zegarze. Czuje pustke. A i odpalilem teraz asasinka dla odstresowania odyseje to jak to ubogo graficznie wyglada po death strandingu
  24. Wczoraj spanialy wystep, 6 polakow w 30 Zobaczymy co tam dzisiaj naruchajo
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.