Jump to content

"Zielony jak ta trawa"... pytania i odpowiedzi ;]


Yano

Recommended Posts

hej jesli sciagne sobie z oficjalnej stronki najnowszy soft

http://uk.playstation.com/help-support/psp...%28ver-3-80%29/

 

i wgram do katalogu na psp kablem usb to wszystko bedzie ok? czy to sie robi jakos inaczej? czy lepiej nie ryzykowac i znalesc hotspota i zrobic to bezposrednio z poziomu psp?

 

(nie mam CF, chce poprostu miec nowy spoft bo pewne demka go wymagaja)

Link to comment

Musisz mieć na karcie w folderze /PSP/GAME podfolder UPDATE - po ściągnięciu wrzucasz tam plik EBOOT.PBP, odpalasz aktualizację z karty i dalej już system sam Ci powie co masz robić. Tylko ważne, żeby przy robieniu aktualizacji naładować baterię na 100% a samą konsolę podłączyć do zasilacza.

Link to comment

Napisy wgrywasz do filmu podczas konwersji. Nie ma jeszcze jakotakiego odtwarzacza co by je odczytywal jak np.windowsowe bsplayer czy avplayer

 

aporospos nowego softu to na dniach ma sie ukazac 3.80 M33 ja póki co wstrzymam sie z instalką, wszystkie gry ktore do tej pory mam wymagaja nizszego niz 380 wiec pewnie przejde na 4.0, narazie pora zabrac sie za granie.

Link to comment

no dobra... mozemy zalozyc, ze posiadasz oryginalne gry z psx. ok. mamy 2 wyjscia:

a) robisz sobie iso gry [lub sciagasz jesli nie nie potrafisz zrobic iso] i przerabiasz je na eboot'a ktorego umieszczasz na msd w /psp/game/jakas gra.

owy program to np: PsGUI300 [PopstationGUI]. program intuicyjny - user friendly.

b) nadal zakladajac, ze posiadasz oryginaly w ktore chcesz pograc na psp, a nie masz ochoty na bawienie sie w przerabianie iso plytek - poprostu sciagasz gotowego eboot'a z neta i analogicznie do punktu a) wklejasz go do /psp/game/jakas gra

Edited by Coati
Link to comment

hej ja serio mam kilka orginalow z psxa :D czy moge je wgrac na psp bez CF? ;) bylo by super ;):P

 

 

 

edit:

co sie stalo ze stronką ??

http://www.pspdemocenter.com/demos.html

 

 

jeszcze 2-3 dni temu zassalem demko bez prbolemu a teraz powiedzialo ze nie moge i musze sie zarejestrowac, po rejestracji i zalogowaniu nadal wyskakuje ze nie moge zassac.. o co chodzi? :(

Edited by Yano
Link to comment

wg mnie dziala, nawet o niej nie wiedzialem a teraz zassalem dema bez problema,

 

lepszym pytaniem jest co sie stalo sie z http://www.advance-power.de/index.php

 

This website has been closed by law.

 

 

The latest changes in the german copyright law affective on 01.01.2008 forces me to close this website. I thank you all for the support during the last years and I wish you all the best for the future.

 

With best regards

 

Mygalo

 

czy nie ma juz żadnej swiętosci na tym swiecie :(

Link to comment
hej ja serio mam kilka orginalow z psxa :D czy moge je wgrac na psp bez CF? :P bylo by super ;) ;)
mozesz... za posrednictwem ps3 o ile sie nie myle

 

 

no dobra... mozemy zalozyc, ze posiadasz oryginalne gry z psx

 

 

A jeżeli nie mam orginałałów na PSXa?

gdybym odpisal troszke inaczej to moglo by to zostac uznane za rozmowy o nielegalnym posiadaniu gier itp [lol jak to brzmi xD] i jakis mod ktory tu chyba nawet nie zaglada moglby wywalic posty... 

 

 

lepszym pytaniem jest co sie stalo sie z http://www.advance-power.de/index.php

 

This website has been closed by law.

 

 

The latest changes in the german copyright law affective on 01.01.2008 forces me to close this website. I thank you all for the support during the last years and I wish you all the best for the future.

 

With best regards

 

Mygalo

 

czy nie ma juz żadnej swiętosci na tym swiecie :(

oj nie ma, nie ma...
Link to comment
aha.. to kupa

 

dlaczego tak uparcie bronisz sie przed CFW ??

 

agent-smith-sunglasses.jpg

Why, Mr. Yano?

Why, why, why?

Why do you do it?

Why keep fighting?

Do you beIieve you're fighting for something?

For more than your survivaI?

Can you teII me what it is? Do you even know?

Is it freedom or truth?

Perhaps peace? CouId it be for Iove?

IIIusions, Mr. Yano. Vagaries of perception.

Temporary constructs of a feebIe human inteIIect...

...trying desperateIy to justify an existence that is without meaning or purpose!

And aII of them as artificiaI as the oryginal sony firmware itseIf...

You must be abIe to see it, Mr. Yano. You must know it by now.

You can't win. It's pointIess to keep fighting.

Why, Mr. Yano, why? Why do you persist?

 

 

wgraj sobie CFW :(

Link to comment

szatany i agenty mnie kuszą :D

 

to prawda ze kusilo by piracic "aaa.. pogram se chwile i zoabcze czy fajne" i tak sie zacznie :P

 

ale najwazniejsze jest to ze narazie to wszystko o co pytam w zwiazku z CFW to były by dodatki ktore bym uzywal raz na dlugi czas, mam jedną gre i w pelni mi wystarcza :( (pare wgranych filmikow i demek uzywam raz na 2 tygodnie przez 2 minuty;p)

jak mi sie znudzi monster hunter to bede powaznie myslal o innych rozrywkach na psp ;)

 

 

ale dzięki za rade agencie ;p

Edited by Yano
Link to comment

plyta UMD ma pojemnosc (podobno) 1.8 GB wiec jedna gra zajmuje zazwyczaj pomiedzy 300 mb a 1700 mb, jesli to jest bezposredni obraz plyty w iso to duzo wiecej a jak skompresowana cso to oczywiscie mniej, to zalezy od gry, a najlepiej jest miec memorke minimum 2 gb, wowczas kazda gra sie zmiesci.

 

czasy kiedy to gra na psp miejscila sie na jednej UMD sie konczą, na horyzoncie juz widac gry dwuplytowe :(

Link to comment

Sorki ze podbijam temat ale wole stworzyc "mniejsze zlo" ;d nvm jedziemy z tematem.

 

Otoz mam 3.71m33-3 i na karcie folder seplugins jak kazdy wie do czego . w nim mam vsh.txt gdzie zapisuje sie linijki do .prx'a .Mam w nim takze plugina potrzebnego do odpalania gier z psx'a ktory jak kazdy wie nazywa sie popsloader.prx , oraz mam takze folder popsloader w ktorym znajduja sie jak rozkminiam inne prxy potrzebne do jego idealnego dzialania .

Kazdy wie w koncu jak to dziala i ostatnio zobaczylem dziwna rzecz z tym . Otoz normalnie w RM trzeba miec to na enabled by gry ruszaly z psx'a .

Dlaczego wiec majac opcje disabled dalej mi odpalaja gry z psx'a? ;P

 

Inna sprawa jest taka ze zainstalowalem inne pluginy (dla przykladu PSP underclocker , ktory po odpalanej muzyce i pstrykniecu hold konsola gasnie i procek zmiena taktowanie na 60mhz w celu mniejszego poboru pradu ) .

Wrzucam plugin do seplugins , w vsh.txt wpisuje linijke kodu i w RM ustawiam go na enabled . I co ? Nie dziala .

 

Moze mi ktos to wytlumaczyc ? :} Z gory wielke help bo pewnie ta odpowiedz pozwoli mi na zrobienie sobie themow .rco o ktorym marze ( za pomoca plugina go chce zrobic :( )

Link to comment

holera napisalem cos co nie mialo sensu, do kasacji :( anyway u mnie plugin HOLD dziala bezproblemowo, no prawie bo jak che juz konsole wyłączyc do sie nieda, musza trzymac power az konsola sie wyłączy, jak przycisne krócej to nie idzie jej uspic bo o to wlasnie mi chodzi.

Link to comment

No ok to najwyrazniej mam niezlego pecha bo ani hold.prx ( mala poprawka : dziala mi ten plugin lecz cxmb.prx dalej nie :< ) mi nie dziala ani cxmb.prx (plugin do zrobienia themow .rco bez bawienia sie w flash0 ) wszystko mam krok po kroku opisane jak zrobic , i dupa :(

Info z pspoland.pl

Edited by Redmitsu
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.