ornit 2890 Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 (edited) ED BOON...OWNED... Ja czułbym się nieswojo. Tak jakbym wstał rano po imprezie i bolałoby mnie miejsce, w którym plecy tracą swą szlachetną nazwę... EDIT : Przegrać z niewidomym kolesiem. Ja (pipi)ę! Był o nim chyba temat na forum jakiś czas temu EDIT2: Bo tak mnie dziś coś "wzięło" na ten Mortal Kombat Edited January 26, 2008 by ornit Quote Link to comment
Scorp1on 8 Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 to ze gral z niewidomym to nie jest wcale smieszne Quote Link to comment
ornit 2890 Posted January 27, 2008 Author Share Posted January 27, 2008 (edited) to ze gral z niewidomym to nie jest wcale smieszne Śmieszne jest to, że przegrał z gościem który przecież gra "na oślep". Randomowy "teleport" Scorpem, randomowy "lodowy pomniczek" Subem albo próba nadziania z drugiego końca ekranu na combo. Prawie brak ataków idących na coś niżej od mida, niedopatrzyłem się (a on tym bardziej) też rzutów. Dla mnie wydaje się dziwne, że niewidomej osobie chce się grać* i...że czerpie przyjemność z rozrywki, której urok, leży w dużej mierze w doznaniach natury wizualnej. Jeśli odnosi sukcesy to gratuluję. To tyle. *chyba, że stracił wzrok PO zapoznaniu się z grą. Wtedy pozostaje zawsze jakiś sentyment. Edited January 27, 2008 by ornit Quote Link to comment
shinobi 1 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 (edited) Jak dla mnie Animacja powinna być na Pierwszym Miejscu (Zwłaszcza w Bijatykach), to właśnie przez to co dzieje się na ekranie można czerpać najwięcej satysfakcji. A ani MK ani VF czy DOA nie są pod tym względem pozytywne! Kiedy Gry będą dorównywać kinowej choreografii ? Edited April 20, 2009 by shinobi Quote Link to comment
ornit 2890 Posted November 11, 2008 Author Share Posted November 11, 2008 (edited) Jak dla mnie Animacja powinna być na Pierwszym Miejscu (Zwłaszcza w Bijatykach), to właśnie przez to co dzieje się na ekranie można czerpać najwięcej satysfakcji. Ale wyskoczyłeś z kontekstu...Czyli animację w bijatykach przedkładasz ponad system gry? Edited November 11, 2008 by ornit Quote Link to comment
shinobi 1 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 (edited) Jak dla mnie Animacja powinna być na Pierwszym Miejscu (Zwłaszcza w Bijatykach), to właśnie przez to co dzieje się na ekranie można czerpać najwięcej satysfakcji. Ale wyskoczyłeś z kontekstu...Czyli animację w bijatykach przedkładasz ponad system gry? Z systemu wywiązuje się najlepiej DOA. Tak więc "Dead" mógłby być najlepszy, dlatego (choć nienawidzę tych Juggli) przez animke gra mi się przyjemniej w TeKKen-a . Jeżeli postacie MK mają dalej się w ten sposób poruszać, to Edek niech się schowa wraz z tym całym DC Universum . Edited November 11, 2008 by shinobi Quote Link to comment
janix 0 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 (edited) Jak dla mnie Animacja powinna być na Pierwszym Miejscu (Zwłaszcza w Bijatykach), to właśnie przez to co dzieje się na ekranie można czerpać najwięcej satysfakcji. Ale wyskoczyłeś z kontekstu...Czyli animację w bijatykach przedkładasz ponad system gry? Z systemu wywiązuje się najlepiej DOA. Tak więc "Dead" mógłby być najlepszy, dlatego przez animke gra mi się przyjemniej w TeKKen-a. Ja nie powiedziałbym, że DOA ma najlepszy system walki. Za proste ciosy, za łatwe rewersale, itp. Na plus dla online pewnie można zaliczyć buforowanie ciosów. Może przytoczysz jakieś argumenty? EDIT: zapomniało mi się, że to temat o Mortal Combat. Proszę o przeniesienie lub skasowanie posta. Edited November 11, 2008 by janix Quote Link to comment
shinobi 1 Posted November 11, 2008 Share Posted November 11, 2008 (edited) Jak dla mnie Animacja powinna być na Pierwszym Miejscu (Zwłaszcza w Bijatykach), to właśnie przez to co dzieje się na ekranie można czerpać najwięcej satysfakcji. Ale wyskoczyłeś z kontekstu...Czyli animację w bijatykach przedkładasz ponad system gry? Z systemu wywiązuje się najlepiej DOA. Tak więc "Dead" mógłby być najlepszy, dlatego przez animke gra mi się przyjemniej w TeKKen-a. Ja nie powiedziałbym, że DOA ma najlepszy system walki. Za proste ciosy, za łatwe rewersale, itp. Na plus dla online pewnie można zaliczyć buforowanie ciosów. Może przytoczysz jakieś argumenty? EDIT: zapomniało mi się, że to temat o Mortal Combat. Proszę o przeniesienie lub skasowanie posta. To była tylko moja subiektywna wypowiedż . A argumenty znajdziesz w 62nr. PSX-a w dziale Hardkor, wiele się od tego czasu nie zmieniło. Edited November 11, 2008 by shinobi Quote Link to comment
Yano 3697 Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 sory ze zmienie temat na chwile ale czy nie wydaje wam sie ze w nowym MKvsDC wszystkie fatality sa strasznie slabe, bezkrwawe, delikatne, malo brutalne, nędzne i przypominaja raczej finiszery z gry "od lat 3" ? XD mozna sobie je poogladac np na gametrailers, prawie wszystkie wykonczenia sa strasznie slabe i malo brutalne w porownaniu z poprzendimi mortalami, czyzby gra miala byc dla dzieci ? zmienily sie czasy i nie mozna pokazac wyrwanej glowy albo serca? wtf? Quote Link to comment
kowal 0 Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 ojacieniemogu widzieliscie jokera? toptier ale bym w to zagrał Quote Link to comment
Mastachi 75 Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 sory ze zmienie temat na chwile ale czy nie wydaje wam sie ze w nowym MKvsDC wszystkie fatality sa strasznie slabe, bezkrwawe, delikatne, malo brutalne, nędzne i przypominaja raczej finiszery z gry "od lat 3" ? XD mozna sobie je poogladac np na gametrailers, prawie wszystkie wykonczenia sa strasznie slabe i malo brutalne w porownaniu z poprzendimi mortalami, czyzby gra miala byc dla dzieci ? zmienily sie czasy i nie mozna pokazac wyrwanej glowy albo serca? wtf? Poniewaz w US zanizyli granice wiekowa. Poza tym ludzie z DC tak chcieli. W EU ma byc troche brutalniej, ale na jakies mocniejsze rzeczy bym nie liczyl Quote Link to comment
Super Big Boss 1 Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 Bo to jest gra na licencji DC a jak wiadomo licencja wymaga pewnych ustępstw. Quote Link to comment
shinobi 1 Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 ha!ha!Ha!Ha!HA!!HA!!! O rany!!! Takie było moje pierwsze wrażenie kiedy zobaczyłem to pierwszy raz. To co widziałem jest niestety nie tyle śmieszne co żałosne. Autorzy MK co prawda starają się ulepszyć grafikę, nie raz sypną jakimś ciekawym pomysłem ale nie wiem czemu bohaterowie tej gry poruszają sie coraz bardziej komicznie, tak jakby twórcy robili sobie jaja z jej fanów. Sory, ale naprawdę lubiłem te serie i cóż na MK Shaolin Monks sie skończyło. Taka koślawa ANIMACJA może pasuje tym śmiesznym kukiełkom z DC, ale Mortal Kombat chciał bym jeszcze zobaczyć jak staje na prostych nogach… Quote Link to comment
Aramis 10 Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Nowy Mortal = EPIC FAIL. Poważnie, taką biede wypuszczać w 2008 roku, masakra. I uwaga - nowy Mortal ma najbardziej żałosne fatale w dziejach serii ever - jedyny fajny to pierwszy fatal Jokera. Quote Link to comment
Guest andertejker Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 tu są wszystkie te żałosne wykończenia - http://pl.youtube.com/watch?v=ToOv1yNU1h8 większego żalu nie było chyba w żadnym mortalu, faktycznie jedyny fajny to ten pierwszy Jokera. a najlepsze fatale były w mortal kombat deception 8) Quote Link to comment
ornit 2890 Posted November 25, 2008 Author Share Posted November 25, 2008 a najlepsze fatale były w mortal kombat deception 8) A ja myślałem, że w jedynce i dwójce... Quote Link to comment
edgorek 1 Posted November 25, 2008 Share Posted November 25, 2008 (edited) mi akurat się podoba mk vs dc. Mi się wydaje,a raczej wiem,że w tego mk nie graliście tylko jakieś bzdury piszecie. Ja jestem fanem mk od jedynki.A za kapy uważam wszystkie mk,które wyszły po mk4. Dobrze,że autorzy dali nam wybór jakim uniwersum chcemy walczyć. Mamy do wyboru: 1)mk 2)mix 3)dc Edited January 4, 2009 by edgorek Quote Link to comment
Super Big Boss 1 Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Mam dokładnie takie samo zdanie o MK vs DC jak ty Wszystkie Mortala po 4 to były jakieś kpiny, ale MK vs DC to naprawdę kawał dobrej roboty. Śmieszą mnie kolesie dla który liczą się tylko Fatality (które nie są w tej części takie złe) i płaczą bo nie będą sobie mogli kręgosłupów powyrywać Quote Link to comment
Guest andertejker Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 (edited) mk4 w kwestii systemu walki było archaiczne, jak wyszło mk5 to był powiew świeżości w skostniałej serii. szkoda, że już się później nie rozwijało tylko stoi w miejscu tak samo jak w mortalach 2D swego czasu. ja nie napisałem, że fatale są dla mnie najważniejsze. oceniłem je tylko, bo faktycznie są megaujowe- robienie takich fatali na tle tych poprzednich to przecież jakaś kpina. tej gry nie ma co bronić, tak samo jak filmów bolla. Edited December 1, 2008 by andertejker Quote Link to comment
ornit 2890 Posted December 1, 2008 Author Share Posted December 1, 2008 Mam dokładnie takie samo zdanie o MK vs DC jak ty Wszystkie Mortala po 4 to były jakieś kpiny, ale MK vs DC to naprawdę kawał dobrej roboty. Śmieszą mnie kolesie dla który liczą się tylko Fatality (które nie są w tej części takie złe) i płaczą bo nie będą sobie mogli kręgosłupów powyrywać Nie ma się co oszukiwać. Przecież krew i wykończenia to jedyne co tak naprawdę ciagnęło ta serię przez te wszystkie lata. Być może urodziłeś się zbyt późno, ale ja pamiętam jakie wrażenie zrobiło na mnie wyrwanie kręgosłupa Subem czy wyrwanie serducha jako Kano. Ta gra nigdy nie miała dobrego systemu. I nie wiem czym (oprócz nowych postaci, freefalli i szybkiego wciskania przycisków w zwarciu) najnowsza część może różnić się od tego co Boon wyprawiał z Deadly Alliance/Deception czy Armageddon. Quote Link to comment
ShinMoteuchi 0 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Szukacie rewolucji w seri, ktora od zawsze miala byc "for fun (with fan)". A najnowsza czesc to bedzie TO SAMO co Armagedony i inne Aliacje, dlaczego? Frap boye w USA nie pozwola na zmiane ich ulubionej maszerskiej gry, ot co! Quote Link to comment
Super Big Boss 1 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 (edited) No akurat system w MK vs DC jest bardzo dobry i bliżej mu do tego z dwójki niż DA, Deception czy Armageddon. Oprawa graficzna też stoi na wysokim poziomie. Jedyne co na razie mogę zarzucić tej grze to źle wyważony balans postaci, ale z tym jest problem w każdej bijatyce. Edited December 1, 2008 by Super Big Boss Quote Link to comment
Scorp1on 8 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 ja tam czekam na NG kontynuacja czy cos w tym stylu - Shaolin Monks. Jedyna b. dobra gra ze znaku MK i to w 3D. Ma byc jakies demko MK VS DC? Quote Link to comment
shinobi 1 Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 ja tam czekam na NG kontynuacja czy cos w tym stylu - Shaolin Monks. Jedyna b. dobra gra ze znaku MK i to w 3D. Ma byc jakies demko MK VS DC? Jeżeli chodzi o czysty Fun to MK Shaolin Monks był najlepszym tym co spotkało mnie po MKII a Mk vs Dc przeminie zapomniane, jak spłukana kupa w klozecie. Quote Link to comment
edgorek 1 Posted December 6, 2008 Share Posted December 6, 2008 (pipi) się znasz Shinobi. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.