Skocz do zawartości

Heavy Rain


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

fakt, faktem przechodzenie obok smietnika jest zbyt przekombinowane. ale juz takie sterowanie w przypadku wchodzenia pod gorke raczej pasuje... nie trudno potknąć sie na blotku ;]

tylko czy to slawne przechodzenie kolo smietnika nie bylo czasem czescia tutoriala i mialo nas przygotowwac, na takie kombinacje w przyszlosci, gdzie nie bedzie czasu na cwiczenia, bo akcja bedzie dynamiczna?

 

i gdzie jest ta gorka, bo nie moge jej znalezc?

Odnośnik do komentarza

Najlepsze jest przechodzenie obok śmietnika... czy też wchodzenie pod górkę... Iście tekkenowe kombinacje po to by główny bohater przeszedł obok niego... A jak skusisz w połowie wklepywania guzików to postać 'cofa się' przed śmietnik i znów próbuje obok niego przejść. Moim zdaniem jest to realistyczne, bo sam raz musiałem przejść obok śmietnika i nie było to takie łatwe. Spędziłem tam 25 min wielokrotnie się przy tym myląc. W końcu udało mi się ogarnąć umiejętności chodzenia i obrócenia się lekko bokiem i udało mi się przejść na drugą stronę!! (...)

Grając na hardzie może się zdarzyć sytuacja, że znajomy się ciebie pyta 'gdzie jesteś teraz w HR?' a ty mu na to 'noo utknąłem na drugim levelu tam gdzie trzeba przejść obok śmietnika (albo wejść do windy lub k***a nie wiem- otworzyć okno)...'.

No nie wiem, mam mieszane uczucia odnośnie tych pierdół, które postać mogłaby wykonać sama. I tak wiadomo, że gracz to zrobi prędzej czy później więc po co k***a dawać takie 'urozmaicenia'...

To tylko tyle na razie. Demo jest wporządku, doceniam oryginalność tej gry, wolę pograć w HR niż w 90% gier na rynku, ale ludzie... noż bez przesady z tym skillowaniem... Gałka w prawo, kółko, trójkąt, pomachaj padem i L2 i rozporek rozpięty!! A na hardzie... to może nie być takie łatwe;]

 

czytając powyższą wypowiedz dochodze do wniosku że szkoda prądu i czasu na ten tytuł ;)

Odnośnik do komentarza

Taaa... A słyszałeś o takim czymś jak ustawienia dźwięku w TV? U mnie jest wszystko w porządku.

 

Co do sprawy śmietnika to jest to wprowadzenie, tutorial i tylko idiota się tego uczepi.

 

Największy problem to brak większych konsekwencji w naszych poczynaniach. Przecież główny slogan trąbi o wyborach i ich konsekwencjach. Oczywiście jest to demo i te sceny wyrwane z kontekstu mogą mieć swoje implikacje w późniejszych rozdziałach. Powinni rzucić jednak jakiegoś ochłapa.

Druga scena aż się o to prosi. Kiedy rozmowa nam nie wyjdzie późniejsza bijatyka i tak nic nie zmienia. Czy pokonamy oprawcę, czy dostaniemy w ryj i wzbudzimy współczucie, czy nawet nic nie zrobimy, to i tak scena kończy się w podobny sposób.

 

Scena z Jaydenem zupełnie nie nadaje się na demo.

Dopiero na górce przy autostradzie jest fajny klimacik. Badanie zwłok to słuchanie przemyśleń i suchych faktów. A przeczesywanie terenu jest żmudne i niezbyt ciekawe dopóki nie znajdziemy jakichś konkretnych poszlak.

 

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

Taaa... A słyszałeś o takim czymś jak ustawienia dźwięku w TV? U mnie jest wszystko w porządku.

 

Taaa... A słyszałeś o takim czymś jak granie na głośnikach? Nic nie daje regulacja głośności na nich, tylko w samej grze musimy ściszyć dźwięk otoczenia itd. Oczywiście tylko w wypadku polskiego dubbingu. Dawałem głośnik centralny na maksa a i tak było cicho jeżeli chodzi o rozmowy. Więc wątpię żeby regulacja w TV coś dawała.

 

Scena z Jaydenem zupełnie nie nadaje się na demo.

Dopiero na górce przy autostradzie jest fajny klimacik. Badanie zwłok to słuchanie przemyśleń i suchych faktów. A przeczesywanie terenu jest żmudne i niezbyt ciekawe dopóki nie znajdziemy jakichś konkretnych poszlak.

 

A czym się różni klimacik na górce od tego na dole?

 

Przecież tu i tu badamy i szukamy dowodów. Na dole badamy ciało + inne poszlaki a u góry ślady opon. Więc nie wiem gdzie Ty widzisz różnicę.

 

YYy bo na tym polega szukanie dowodów? Chyba zanim je znajdziemy to najpierw musimy je odszukać, na tym to polega. W szukania jest cała esencja.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

No własnie zagraj w demo,co zrobić zeby ten kod co był do wyrwania za dobre wybranie dowodów zadziałał :confused: ,próbuje na różnych kontach,US,UK,EU i nic <_< ,zawsze ten sam komunikat,chetnie bym przetestował demko przed zakupem pełnej wersji.

 

Spoko, w ten czwartek demo ma być już normalnie dla wszystkich więc możesz olać kody.

Odnośnik do komentarza

A czym się różni klimacik na górce od tego na dole?

 

Przecież tu i tu badamy i szukamy dowodów. Na dole badamy ciało + inne poszlaki a u góry ślady opon. Więc nie wiem gdzie Ty widzisz różnicę.

 

YYy bo na tym polega szukanie dowodów? Chyba zanim je znajdziemy to najpierw musimy je odszukać, na tym to polega. W szukania jest cała esencja.

Bo autostrada jest elegancko wykonana a na dole ryjemy nosem w jakichś krzakach i nic właściwie się nie dzieje. Wspinaczka też robi swoje. W demie powinni dać coś z większą ilością akcji. Szukanie dowodów nabierze kolorów dopiero jak zobaczymy wcześniejsze sceny.

Odnośnik do komentarza

Po demku stwierdzam że ta gra jest czymś na co czekam od lat! Pierwsze co rzuca się w oczy to klimat i świetna grafika.. Gra ma coś z Silent Hilla a nawet Maxa Payna ( oczywiście nie mówię o strzelaniu czy bullet timie ;). Grafika jest kapitalna( zwłaszcza wnętrze budynku, pokój czy mniejsze przestrzenie). Animacja postaci, wygląd twarzy itd to już w ogóle mistrzostwo. Co do gameplayu to mi się bardzo podoba. Już pierwsza walka dostarcza sporo większych emocji niż jak byśmy musieli naparzać się w stylu jakiejś chodzonej bijatyki. QTE jest świetne, naturalne i dodaje tej grze realizmu..aha nie wspomniałem że bardzo efektowne przy okazji:)( ah wracają wspomnienia pewnej gry z Dreamcasta).

 

Muszę też wspomnieć o polskim dubbingu> Krótko i treściwie: pierwszy raz zdarzy mi się chyba przejść gre na ps3 w całości po polsku.

 

Składam pre-ordera na kolekcjonerkę i mam w (pipi)e narzekania malkontentów. Heavy Rain jest po po prostu czymś nowym, innym i sięgną po niego gracze dojrzali i szukający w grach czegoś więcej niż szybkie celowanie i jeszcze szybsze strzelanie. Ci co się boją zaryzykować niech grają dalej w Call of Duty bo tam wiadomo przynajmniej czego się spodziewać..

Odnośnik do komentarza

No własnie zagraj w demo,co zrobić zeby ten kod co był do wyrwania za dobre wybranie dowodów zadziałał :confused: ,próbuje na różnych kontach,US,UK,EU i nic <_< ,zawsze ten sam komunikat,chetnie bym przetestował demko przed zakupem pełnej wersji.

Spoko, w ten czwartek demo ma być już normalnie dla wszystkich więc możesz olać kody.

A jak nie możesz się doczekać to zapraszam do odpowiedniego tematu.

 

 

Co do dema to strasznie mnie wkurzyło. Miałem zakupić HR jakies 2-3 miechy po premierze, a wyjdzie na to, że chyba zakupie odrazu :thumbsup: .

Odnośnik do komentarza

heavy-rain-playstation-3-ps3-339.jpg

 

jakie glupie ;]

 

hasło powinno głosić

 

KAZDA DECYZJA JEST WAZNA, MOZESZ JE NAKARMIC LUB... NAKARMIC ZA MINUTE, ALBO ZA DWIE, WYBÓR NALEZY DO CIEBIE

 

 

 

Make choices, face the consequences

 

jak to rozumiesz?

 

moge zrobic co chce

prywatnym detektywem przespac sie z prostytutka

agentem fbi zaczac zabijac jako nasladowca origami kilera

reporterka pisac o bachleda-curus

a architektem zrobic sobie niezly skalny ogrodek

 

 

czy

 

 

dostaje zaj.ebisty scenariusz, ktory w kilku(nastu) miejscach pozwala mi podjac decyzje co dalej i ta decycja ma wplyw na dalsza historie

 

 

druga sprawa

ta gra to tylko QTE

demo pokazalo, ze ta gra to nie jak niektorzy narzekaja "filmiki a potem QTE" tylko "gameplay a zamiast filmikow QTE"

i to nie znane z innych gier

kwadrat, kolko, czekaj, czekaj, kolko trojkat

 

tylko bardzo intensywne wymagajace od nas machania padem i podejmowania decyzji QTE

 

 

i tak po trzecie chcalbym przypomniec, ze skoro gralismy w przygodowki point and click (w przypadku myszki przypominajace obslugiwanie systemu operacyjnego windows) to interface hr tez powinismy przelknac

Odnośnik do komentarza

Kilka cytatów z Famitsu.

 

"Heavy Rain stanowi wysokojakościowe połączenie unikalnego systemu kontroli oraz wbudowanej weń emocjonującej do ostatnich sekund historii."

 

"To tytuł szalenie emocjonujący, dawno nie widzieliśmy czegoś takiego na ekranach naszych telewizorów."

 

"Heavy Rain pomimo ogromu świecących jasnym blaskiem zalet, jest tytułem wyłącznie dla określonego, dorosłego i inteligentnego grona odbiorców."

więcej...

http://www.ps3site.pl/famitsu-ocenia-heavy-rain/35666/

Odnośnik do komentarza

eh.. nie lubie takich snobistycznych stwierdzen jak "tylko dla inteligentnego i doroslego". bo co mamy sie czuc lepsi od tych ktorym nie podpasuje bo nie sa oni ani dorosli ani inteligentni? (a przynajmniej mniej od nas snobow)

 

nie mogli po prostu napisac ze nie dla wszystkich.

 

To część marketingu. Masz czuć się lepszy niż plebs ;)

Odnośnik do komentarza

To nie część marketingu (bo jak marketing może być w recenzji niezależnego pisma?) tylko konkret lepszy od enigmatycznego stwierdzenia, że gra nie jest dla wszystkich, z którego równie dobrze można wyciągnąć wniosek, że spodoba się tylko operatorom koparek i dentystom.

Odnośnik do komentarza

Micromania 5/5

"Heavy Rain is a fascinating experience who got the cult feeling of Silence of the lambs and Seven."

http://www.n4g.com/ps3/News-473552.aspx

 

NextGN

99/100

http://www.n4g.com/ps3/News-473331.aspx

 

 

Czytam i nie wierzę. Ta gra żadną miarą nie zasługuje na najwyższą ocenę. Ani nawet na prawie najwyższą.

 

Nie wierzę też, że to piszę, ale po HR spodziewałem się czegoś znacznie, znacznie lepszego. Zły dotyk hype'u :/

Odnośnik do komentarza
Gość IKIR4TOS

Lamentuje, ma gry za darmo, leży w złotej wannie, jest zgredem tu i tam - ogólnie nie zna się, za dużo blinkblinków.

 

;)

 

Właśnie czekamy Koso bo zbiłeś nieco klina.

Edytowane przez IKIR4TOS
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...