Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ogolnie to uzywanie tych najmocniejszych snajperek poprostu mija sie z celem,strzelamy do kolesia i zanim zaladujemy next naboj (okolo 5 sek) + wycelujemy to goscia albo nie ma juz na widoku albo nie zyje ... tak przynajmniej ja mam w wiekszosci przypadkow

 

nie wiem tez czy to tylko moj problem bo gram na laczu 2 mbit i czasem strzelam z broni asaulta ktora ma najwiekszy damage calym magazynkiem i koles dalej zyje,gdzie w codzie wystarczy jedna seria,to naprawde irytuje

 

chyba naprawili glitch z naprawianiem bo na oasis juz nikt nie jezdzi po bazie dzipami :>

Odnośnik do komentarza
Gość Maiden
Maiden jeśli gra Ci się nie podoba i zawiodłeś się to w nią nie graj proste. Cały twój post odczytuje jako marudzenie i szukanie dziury w całym. Nie ma gier idealnych. Twierdzisz że gra nie jest innowacyjna ja się z tym twierdzeniem nie zgadzam. Poziom destrukcji w Bad Company biorąc pod uwage rozbudowane mapy, mase obiektów, które ulegają destrukcji, oraz efekty towarzyszące owym działaniom to coś nowego, nie spotykanego na taką skale w innej multiplayerowej grze. Porównywanie do Red Faction z przed kilku ładnych lat to nieporozumienie.

 

Wybacz ale w Red Faction nie grałeś (mam na myśli multiplayera) - Tam też miałeś "desktrukcję taktyczną".

 

Krytykuje grę bo nie jest innowacyjna, jest słabsza niż ją zapowiadano. I to zdecydowanie. Staram się być obiektywny pomimo faktu, że z Modern Combatem spędziłem na obu ixach masę czasu.

 

W Bad Company jest taktyczna destrukcja. Może czepiaj się gier, które nie mają wcale interakcji z otoczeniem np. CoD 4 tam to dopiero miałbyś o czym pisać.

 

"Taktyczna desktrukcja" - Jak mnie to pojęcie jest bzdurne.

 

Gracz może znisczyć to co na co mu pozwolili programiści:

 

Część scian przy oknach (nie wsyzstkie!), dachy, drewniane płoty (choć nie kryłem zaskoczenie gdy zrobienie dziury w palisadzie kosztowało mnie dwa 40 mn. naboje czołgowe podczas gdy zazwyczaj starcza strzał z granatnika), oraz setki, poustawianych wszędzie na siłę beczek z paliwem i skrzyń z amunicją.

 

A schody, stropy, część drzwi, wieże, cześć dachów itp. itd.

 

Wywołujesz tu przypadek COD. Tam zniszczeń nie ma, ale za to pociski przenikają przez część powierzchni. W BF:BC pociski z RKMu nie przechodzą przez drewnianą scianę baraku.

To dla Ciebie normalne?

 

Tak jak mówię - znisczenia na tym poziomie oferował Red Faction. Jeżeli w niego grałeś to powienieneś o tym wiedzieć.

Oczwyiście mapy w BF są wieksze tyle tylko, że 360 jest "ciut" mocniejszą maszyną od PS2. Zgodzimy się?

 

Gra jest trudna i nie każdy ogarnia. Trzeba dobrze poznać mapy. Autoaim można wyłączyć w opcjach. Bronie są wyważone i jest ich sporo do wyboru, każdy może coś dla siebie wybrać. Gra jest zbalansowana. Jeśli mowa o błędach to będą poprawki.

 

W ogóle nie jest trudna. Jest po prostu szalenie teamplayowa. W przeciwnym razie robi się chaotyczna i randomowa. A bronie przykro mi, zbalansowane nie są. I to nie tylko moja opinia.

 

Porównywanie tekstur do poziomu z PSX to jest nieporozumienie. Czasem są mniej urodziwe, ale większość to wzór. To co osiągneli wizualnie programiści w Bad Company w trybie multiplayer biorąc pod uwagę ogromny rozmach podczas batalii to MAJSTERSZTYK.

 

Powtórzę co już napisałem. Tekstury jeżeli im się przyjrzeć są koszmarne - rodem z PSX'a. Jeżeli go nie miałeś to oczywiście porównania nie masz. Choć, jak już napisałem, jeżeli mamy na uwadzę wielkość map to całość prezentuje się solidnie. Lecz na pewno nie jest to "majstersztyk".

 

Jeśli jesteś takim bacznym obserwatorem tekstur w grach to może zobacz jakie słabe są w CoD 4 i to opisz.

Momentami nawet bardzo. Ale wypadają dużo lepiej niż w BF - choć tam mapy są mniejsze.

 

Bad Company jest nowym projektem, wielkim przedsięwzięciem i wyzwaniem dla programistów. Wiadomo, że czasem może coś nie zagrać jak należy, ale trzeba oddać uznanie ludziom z DICE, bo naprawde udało im się osiągnąć zamierzony cel
.

 

Nie jest niczym nowym - powtórzę, zniszczenia na tym poziomie mieliśmy osiem lat temu. Po prostu dobrze rozreklamowanym.

 

Maiden jeśli jesteś tak krytycznie nastawiony do Bad Company to może zakasaj rękawy i sam zrób gre na podobnym, albo lepszym poziomie. I wtedy ją ocenimy.

 

Wybacz ale mam ambitniejsze cele zawodowe, aniżeli pisanie gier ;)

 

Jestem jednak w stanie chłodno na nie patrzeć. Pisanie, że BF jest najlepszym shoterem ever świadczy o dwóch rzeczach:

 

-O fanboystwie

-Bądź o nieznajomości rynku konsolowych FPS'ów.

 

Odnośnik do komentarza
bardzo dobra wypowiedz.Kiedy tylko wyjdzie ten upragniony patch nareszcie dostaniemy prywatne servery balansowanie teamów i możliwośc grania meczy klanowych może jeszcze poprawią to strzelanie pamiętam że w becie wystarczył 1 strzał ze snajperki żeby zabić a teraz odbiera 90 hp no i gdyby był większe obrażenia broni gra była by cudowna ( tak 5 strzałów z m16 zeby zabic )

 

jak zrobia 100% damage to inne klasy ida w odstawke-leczenie odpada(2 klasy) bo po co dalej beda biegac sami snajperzy i czaic sie na fragi i w koncu po 3 zroznicowanie broni snajperek w ogole mijac sie bedzie z celem...jak pograsz troche wiecej to napewno ci nie bedzie przszkadzac te 90% bo sa na to sposoby a z bliska chyba zabiera 100% co do m16 i lagow to 6 strzalow jestem pewien ze zabije zalezy gdzie trafi i oczywiscie pewnie od lacza ja zabilem typa spec opsem 1 krotka seryjka strzal okolice glowy(ok 5-6 kul) a mial 100%hp wiec z m16 musi byc podobnie ha nawet jest...

 

co do textur z psx to troche bym sie wstrzymal dla mnie sa bdb i jesli daliby 4xaa to za gfx byloby 10/10

moze grasz na ps3?:

http://www.youtube.com/watch?v=YD-ZjmzWxMw

na tak rozlazlych terenach nawet grunt w multi wyglada swietnie niby taki to bupmapping ale chyba to jakis pokrewny efekt-widac kamyki nierownosci itp, moim zdaniem tej grze nawet crysis moze lizac buty szczegolnie wyglad postaci i pojazdy i ich motoryka(biore pod uwage calosc)

 

..a co do destrukcji to faktycznie nawet samo zniszczenie schodow byloby super np skrzynie na 1 pieterze trzebabylo rozwalic inaczej lub inaczej tam wejsc no ale goscie z dice to raczej ulomki, tak samo wiele pomyslow w rozgrywce mozna bylo zrobic zupelnie lepiej ale to juz inna kwestia...

 

EDIT:strzelac przez blache i dechy spokojnie mozna(nawet slabymi giverami) raz nawet jakos zabilem typa z czolgu przez mur karabinem ale nie wiem czy i kiedy i gdzie to wchodzi....

Edytowane przez Othis
Odnośnik do komentarza

Kto łazi po grze w której tyle się dzieje i ogląda tekstury, jakiś freak albo pecetowiec co kupił karte za 2000 i nie wie do czego sie doczepić. Na mnie duże wrażenie zrobiło jak ukrywałem się na polu jako snajper, jak popatrzałem przez lunetę i zobaczyłem kiwające się kłosy zboża :)

A co do zniszczeń to 85% możesz zniszczyć, imho bez sensu byłoby niszczyć budynki do gołej ziemi.

Na szczęście jak sie komuś gra nie podoba to nie musi grać. Nie ma przymusu.

Odnośnik do komentarza

Maiden destrukcja w Bad Company naprawde wpływa znacząco na wygląd otoczenia i gameplay. Programiści rozpatrywali całkowitą destrukcje, ale podczas testów stwierdzili, że w pewnym momencie zostaje pusta połać terenu i nie ma osłon. Dlatego podjeli słuszną decyzje zostawiając niektóre elementy otoczenia. Do dyspozycji gracza został oddany spory arsenał broni i np. jeżeli jest bombardowanie artylerii lub mortar strike można się schronić np. pod stropem. Jeżeli zniszczalne byłyby schody nie można by było wchodzić na wyższe piętra budynków. Wszystkie beczki i skrzynie z amunicją są ustawione specjalnie wszystko jest przemyślane, ponieważ nie każda klasa dysponuje granatnikiem, aby zniszczyć sciane, można dzięki temu nawet z dystansu prawie każdą bronią niszczyć w tych miejscach sciany.

 

Jeśli twierdzisz że destrukcja w Red Faction jest na tym samym poziomie co w Bad Company to zobacz materiał z multiplayera:

 

Red Faction 2

http://pl.youtube.com/watch?v=ydQ95zM7IxU

 

Battlefield Bad Company

http://pl.youtube.com/watch?v=FeIpHElv5cQ

 

Bad Company to graficzny majstersztyk, biorąc pod uwage wygląd i efektowność batalii.

Klasy postaci i siła broni są dobrane dobrze. Gra jest zbalansowana.

Edytowane przez Rutran
Odnośnik do komentarza
Gość Maiden
Jeśli twierdzisz że destrukcja w Red Faction jest na tym samym poziomie co w Bad Company to zobacz materiał z multiplayera:

 

Red Faction 2

http://pl.youtube.com/watch?v=ydQ95zM7IxU

 

Battlefield Bad Company

http://pl.youtube.com/watch?v=FeIpHElv5cQ

 

 

Rutran - Czytaj proszę moje posty. Wyraźnie pisałem o Red Faction 1 - Druga część, nie wiedzieć czemu była okropnym crapem. Zniszczenia, były także, co dziwne, słabsze.

 

Othis: Tak gram na PS3 - Właśnie przyrównałem do dema na 360. Różnica jest, fakt.

Odnośnik do komentarza
Zna ktoś sposób na skuteczne nabijanie (niekoniecznie boostowanie) Saviour Trophies? Zrobiłem już większość odznak, reszta wpadnie lada moment, a tych trzeba 50, podczas gdy nie mam jeszcze ani jednej.

 

jesli sie nie myle punkty saviour dostajesz za zabicie kolesia z wrogiego teamu ktory zadaje obrazenia komus z twojego teamu

Odnośnik do komentarza

Maiden powtórze jeśli twierdzisz że destrukcja w Red Faction jest na tym samym poziomie co w Bad Company to zobacz materiał z multiplayera Red Faction 1:

http://pl.youtube.com/watch?v=pP7hwxJcDfM

http://pl.youtube.com/results?search_query..._type=&aq=f

 

Obecnie jeśli chodzi o destrukcje w trybie multiplayer i obecną generacje konsol to Bad Company jest wzorem dla innych w tym aspekcie. To jest taktyczna destrukcja takie są fakty.

 

Czyli całe zamieszanie z teksturami dotyczyło wersji na PS3, a ja wypowiadam się na temat wersji z X360. Jest widoczna różnica.

Odnośnik do komentarza
Gość Maiden

No to wybacz ale jesteś ślepy. Weź sobie jakąkolwiek broń, i popatrz na podłoże.

To wygląda oblęśnie - przynajmniej na HD - może na SD są one "gładsze".

 

Nie szukam po omacku argumentów :)

 

Wytknąłem grze jej niedociągniecia - tekstur uczepili się inni - oni ciągną wątek. Wspomniałem o nich w formie drobnej uwagi.

Widać niektórzy są na tym punkcie bardziej uczuleni :)

 

Rutran: W Red Faction wiele zależało od mapy. Jedne mapy były bardziej, drugie mniej znisczalne (Oferując poziom znany z BF - a nawet większy).

Paradoskalnie najbardziej nawięskze, mieszące się na otwartych przestrzeniach. Te filmiki niczego nie dowodzą.

 

Kto grał w Red Faction osiem lat temu ten wie. Ja wiem.

Edytowane przez Maiden
Odnośnik do komentarza

mnie ciekawi ranking punktowy czy tych wiertaczy czy beda beda ich banowac (moze chociaz wyzerowac staty?)ludzie po 300 kili sa w samej czolowce normalnie smiech, wczoraj ubilem takich naprawiaczy z 30:)

 

a 2 sprawa ciekawe czy odblokuja najlepsza snajpe dla wszystkich w patchu?

Odnośnik do komentarza
Othis: Tak gram na PS3 - Właśnie przyrównałem do dema na 360. Różnica jest, fakt.

 

Grałem w demo na ps3 a teraz szarpię na xo i żadnej różnicy nie widzę!! i za hooja nikt mi nie wmówi ze ten filmik z youtube to nie jest fake! nawet amer w swojej recenzji nic nie wspomniał na temat różnic w wersji na ps3 i xo......

 

Wybacz maiden ale porownywanie systemu zniszczen z rf i bf:bc to pomyłka :P

Odnośnik do komentarza

Maiden Bad Company nie jest grą idealną bo nie ma gry idealnej i nigdy nie będzie.

Tekstur czepiłeś się ty porównując je do psx. Przeczytaj uważnie swoje wypowiedzi to się przekonasz. Ja widze ogrom pracy wykonanej przez ludzi z DICE i jestem pełen uznania dla nich. Są niedociągnięcia, ale przy tak wielkim przedsięwzięciu jakim jest destrukcja na taką skale i inne elementy w trybie multiplayer to wielki sukces.

 

Maiden udowodnij że poziom destrukcji w trybie multiplayer w Red Faction jest na takim samym poziomie jak w Bad Company. Nie masz argumentów. Ja swoje przedstawiłem. Narazie twoje wypowiedzi niczego nie dowodzą i mijasz się z prawdą.

Edytowane przez Rutran
Odnośnik do komentarza
Othis: Tak gram na PS3 - Właśnie przyrównałem do dema na 360. Różnica jest, fakt.

Grałem w demo na ps3 a teraz szarpię na xo i żadnej różnicy nie widzę!! i za hooja nikt mi nie wmówi ze ten filmik z youtube to nie jest fake! nawet amer w swojej recenzji nic nie wspomniał na temat różnic w wersji na ps3 i xo......

a to pewnie dlatego że różnic praktycznie nie ma. Przynajmniej nie takich by można było mówić tu o różnicowaniu noty.

Odnośnik do komentarza
Gość Maiden

O teksturach wspomniałem pisząc m. in. o przy okazji pisania od 50 nabojowych magazynków do kałasza itp.

 

Wątek pociągnęli inni. W sumie nie wiem czy wersja na XO różni się czymkolwiek od wersji na PS3 - na upartego mogę dziś sprawdzić. Choć w sumie ni to mnie grzeję ni to parzy.

 

 

Rutran: Kup sobie RF za 20 zł, przekonasz się i odsprzedasz.

A tam, w sumie nie będę już tu marudził. Cieszcie się "nowością" - ja już to widziałem 8 lat temu :P

Odnośnik do komentarza

Maiden jesteś jedyną osobą, która twierdzi że Red Faction ma lepszą destrukcje od Bad Company. Widać to, że się mylisz na materiałach video, które zamieściłem. Sam kup sobie gre z przed 8 lat i w nią graj. Ja zostane przy BC.

Edytowane przez Rutran
Odnośnik do komentarza
Gość Maiden

Rutran naucz się czytać wypowiedzi nim zaczniesz na nie odpowiadać. (peace).

 

Wyraźnie napisałem, że te w RF są porównywalne z tymi z BF - Oczywiście należy zachować pewne proporcje - PS3/XO są 10 x mocniejsze od PS2 więc dla mnie rzeczą naturalną jest by mapy w BF były większe, a zniszczenia jak pisze Wampis, ładniejsze.

 

 

 

Nigdzie nie napisałem, że zniszczeń w RF można było robić więcej, i że były lepsze :/

 

 

A kupować jej nie muszę :) Mam ją nieprzerwanie :P

Edytowane przez Maiden
Odnośnik do komentarza

Maiden sam zacząłeś ten temat z destrukcją porównywalną do Red Faction i nie podałeś ani jednego wizualnego dowodu na słuszność swojej tezy. Zacząłeś od wielkich żalów i marudzenia bo to bo tamto. Nie podoba się BC to nie graj. Po co te teksty, dla mnie to masło maślane.

Naucz się podawać dowody na słuszność swoich wypowiedzi. Najlepszym dowodem to materiał video ja go podałem i nie widze tej twojej destrukcji na poziomie Bad Company.

Destrukcja w Bad Company obejmuje wszystkie sciany zewnętrzne budynków, kopanie w gruncie, niszczenie dachów, płotów, mostów, murów, roślinności (krzaków, drzew), pojazdów. Niektóre rzeczy np. drzewo spadając na budynek niszczy go w miejscu upadku itd.

Dowody wizualne, jeśli ich nie masz to daruj sobie dalsze nawijanie makaronu na uszy.

Edytowane przez Rutran
Odnośnik do komentarza
Gość Maiden

A proszę Cię bardzo - starczy trochę poguglować - A najlepszym dowodem, jest tak jak mówię kupienie gry.

 

- Zwróć uwagę. Tu gruz w odróżnieniu od BF nie "znika". Opada po ekslopzji i tam też osiada.

 

 

http://youtube.com/watch?v=Rb49XfnCUWA

 

A mówienie, że "wszystkie" ściany budynków są zniszczalne jest kłamstwem - bo wcale nie wszystkie.

 

 

"Kopanie" w ziemi miałeś w Red Faction 1 - gdzie mogłeś kopać krecie tunele o długości dziesiątek metrów!

A teksty z makaronem zachowaj dla siebie - dobrze?

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Ja też uważam tak jak Maiden, że zniszczenia w BC to jest nic bo coś podobnego mieliśmy 8lat temu na ps2 i ludzie minęło 8lat a w branży gier 8lat to jest kupa czasu i powinny być gigantyczne różnice. Ba ja to nawet powiem, że zniszczenia w red faction pod niektórymi aspektami były nawet lepsze. Po pierwsze z rozwalonej ściany pozostawał gruz po rozwaleniu a w BC znika. Po drugie można było sobie kopać wielo metrowe tunele i to nie tylko w ścianach ale i w podłodze i w suficie. Po trzecie tam gdzie się rozwaliło coś z rakietnicy lub c4 to w tym miejscu postawała dziura i to miejsce dokładnie gdzie strzeliłeś się rozwalało a w BC strzelasz w róg ściany a i tak rozwala się np. środek. Co jeszcze mnie denerwuje to to, ze zawsze ściana rozwala się tak samo tzn walisz w góre z granatnika czy w duł czy w lewo czy w prawo to rozwali się ściana tak samo tzn nie ważne gdzie byś strzelił w okolice tej ściany to i tak rozwali się w tym samym miejscu a dziura w ściane zawsze będzie tej samej wielkości w red faction jak już mówiłem było tak że tam gdzie strzeliłeś to tam się rozwalało i to różnie mniejsza dziura się robiła większa, gruz pozostawał , mogłeś ścianę pogłębić itd. A i jeszcze jak pamiętam w red faction można było rozwalić wszystko co było ze skały(czyli z 90%gry) nie można było rozwalić tylko czegoś co było z metalu czy cos takiego a w BC są i to często widać takie ściany co sa zrobione jakby z tytanu możesz walić w nie z czołgu a i tak się nie rozwalą a przecież ściana jest zrobiona z cegły to powinno było dać rade rozwalić każdą ścianę tak jak w red faction a tak nie jest. Destrukcje otoczenia w BC i w red faction jest moim zdaniem podobna( jak już mówiłem w red faction niektóre aspekty były nawet lepsze) tylko tyle że jest ładniejsza grafika w BC przy tym. A minęło 8lat i jak wspomniał Maiden gra była na ps2 a BC jest na x360 to po 8 latach i super-hiper nex-genie powinien być jakiś ostro zauważalny postęp w tej dziedzinie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...