Skocz do zawartości

Amer

Zg(Red.)
  • Liczba zawartości

    2 332
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana Amer w dniu 19 Września 2023

Użytkownicy przyznają Amer punkty reputacji!

Reputacja

1 239 Nie-random

O Amer

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa
  • GamerTag:
    Amerazzz
  • PSN ID:
    AmerazzzPL
  • Nintendo ID:
    SW-5836-6231-0905
  • Steam ID:
    1059746459

Ostatnie wizyty

13 582 wyświetleń profilu
  1. Amer

    Tekken 8

    @Di, za Dragunova zdecydowanie leci plusik (uwielbiam gościa za design i otoczkę, więc coś tam nawet nim próbowałem). Smakowity materiał, który może nie przytłoczył mnie odkryciami, ale pozwolił wszystko ładnie uporządkować i utrwalić. Sam zrobiłem sobie miesiąc przerwy od gierki, ale pewnie w weekend znów coś przysiądę żeby odświeżyć przed Edkiem (choć zgaduję że na niego jeszcze trochę zaczekamy). Trzymam mocno kciuki za rozwój kanału.
  2. Amer

    Helldivers 2

    Na PC tak samo. Niezłe oblężenie musi być.
  3. Amer

    Tekken 8

    Nooo, wreszcie widzę tutaj charakter idealnie skrojony dla mnie Będzie grane. Edit: a poniżej wsio co pokazali n/t Edzia póki co:
  4. + jeden do zadowolonych z zakupu gierki. U mnie wer. PC więc nie dropi nic (skoro już o tym było wspominane). Co mnie rozwala dość zdrowo to ilość przejść i sekretów jakie można tutaj wyłuskać. Po 16h mam odkrytą względnie niewielką część mapy, a fabularnie jestem gdzieś w połowie mniej więcej (z tego co widziałem). Bo stale coś do sprawdzenia, jakiś obiecująco wyglądający korytarz, jaskinie itp. No dosłownie jest tego cała masa, więc choć pozornie, tj przy pierwszym kontakcie gierka może wydawać się super liniowa, to jednak z czasem idzie się lekko zakręcić i zgubić, więc korzystanie z mapy (na szczęście jest do niej szybki skrót klawiszowy) to tutaj podstawa.
  5. Amer

    Tekken 8

    Póki co nadal jestem na etapie wybierania zawodnika (bądź 2-ch) dla siebie. Klimatycznie i wizualnie najbardziej leży mi Drag, Azusena oraz Reina właśnie. Więc lawiruję między tym zestawem obecnie, obadam sytuację i możliwości. A finalnie i tak najbardziej czekam na Edzia, zakładając w domyśle, że będzie zdrowo mieszał i bawił się dystansem (to dla mnie podstawa przy wyborze postaci w bitkach). Ale Reina, fakt - baaaaardzo klimatyczna postać. Tylko aż przykro patrzeć jak grają nią prosi. 4 akcje na krzyż i zgadywanka z postawy - bieda taka, że aż źle mi się to ogląda, a jednak skuteczna jak cholera.
  6. Amer

    Tekken 8

    @Di, ja dopiero uczę się podstaw tak naprawdę, więc ruszanie się gdziekolwiek będzie tu trochę bez sensu. Nie mam z czym po prostu Niemniej pięknie dziękuję A przy okazji, @Redmitsu, weź mi powiedź że ten cios Yoszka w którym odbija ataki przeciwnika i leci z gwarantami nie jest przegięty, no weź? Zero presji z mojej strony tak naprawdę bo po każdej mojej przewadze serwowałeś mi to cudo, więc finalnie cała ofensywa w zwarciu siadła momentalnie. Ja wiem, że powinienem być sprytny, zaczekać na Twój ruch i dopiero później lecieć z kolejnymi atakami, no ale nie na tym polega presja z wykorzystaniem przewagi w klatkach, right? A na tym opiera się Drag w dużej części. Serio, Twój Yoshi to mistrz ogólnie, walczyłem już w rankedach ze sporą ilością jego operatorów (w tym kilku było naprawdę konkretnych), niemniej żaden nie miał podjazdu do tego co pokazałeś Ty, serio. Takie wnioski po dziś Wpierdol okrutny ale miło było przynajmniej zobaczyć jak można wywindować tego wariata z mieczykiem i jak fajnie go poprowadzić. Tak więc z mojej strony wielki szacunek. @wet_willy, poszło zaproszenie na TK-id. To złapiemy się jakoś przy okazji zdecydowanie. Zbiorę jeszcze oklep od Ciebie i kilku innych osób i gierka poleci z dysku, o taki będzie finał
  7. Amer

    Tekken 8

    Obawiam się, że niestety tak. I wcale nie jestem z tego dumny ponieważ tak jak pisałem wcześniej po demku byłem bardzo pozytywnie nastawiony do tej gry (a obecnie bije się z myślami czy dalej poświęcać na nią czas). Do wkurzających mnie aspektów które już wymieniałem mogę teraz (po kolejnych 30 godzinach grania) dorzucić: - randomowo działające SSy (tajmujesz idealnie, a mimo to może złowić Cię nawet podstawowy punch czy inny cios z zerowym trackingiem) - balans postaci ssie kompletnie, KOMPLETNIE. Wiadomo że bitka jest nowa i dziesięć razy będą to zmieniać jeszcze, niemniej na chwilę obecną pokazuje to nawet czysta matma. Jako TK-laik mam takie pytanko np: dlaczego niektóre wybitki (po których wchodzi naprawdę solidny damage) są całkowicie bezpieczne na bloku? Nie mi mówię tu o jakiś powolnych starterach tylko np. zwykłym dp+2 które serwuje Shaheen (ot chociażby, bo w całej grze jest tego tego cała masa tak naprawdę). Podobnie z podcinkami: Drag i jego dt+3 pozwalają na combo tylko na czystym trafieniu, podczas gdy flagowa podcinka Bryana (o podobnych właściwościach, schylająca się pod wysokimi ciosami, o zbliżonej ilości frejmów i również mocno karalna) wywala w powietrze z każdym razem? - ciosy aktywujące heat - IMO powinniśmy mieć wybór czy wykonując go chcemy odpalić opcję z heat czy bez. Np poprzez przytrzymanie kierunku po wykonaniu ataku. Tak dla większego spektrum możliwości, bo wkurza mnie niemiłosiernie że np. cios którego po prostu potrzebuję by nawiązać walkę (dajmy na to p,p+2 Jina) automatycznie marnuje mi (tak, to dobre określenie) heat. Osobiście wolę zachować go na 2+3 z armorem, z racji tego że możliwości defensywne w tej gierce są jednak mocno ograniczone (względem SC to w sumie kompletny dramat) - nerf dla low parry - po jaką cholerę to zrobili? Tak, ja wiem, że teoria głosi, że teraz bardziej opłaca się blokować mocno karalne lowy, a na te szybkie odpowiadać dp i coś tam strugać z tego "wybicia". Niemniej robi nam się z tego trochę randomowy festiwal prób "już, czy teraz, będzie low, czy może jeszcze jedno dp+1?" - odnośnie balansu jeszcze: przewagi po bloku z niektórych ciosów. Widzieliście co potrafi np. taki Jack po bloku? Tak, tak - wiem, że póki co to u mnie nadal brak ogrania, ale na ponad 1000 walk online trafiłem chyba na 5-6 Jacków z którymi nie byłem w stanie zrobić kompletnie nic. Non stop przewaga lub gleba, a jak już obsrany stoisz z tym blokiem lub zaczynasz SS-ować bo gość znów siedzi w tej swojej postawie, to zaczynają się rzuty! Rzuty łapiące z SS'a. Piję do tego, że trochę dużo tu zgadywania jak na "najlepszą serię bijatyk na świecie". Zgadywania i losowości tak naprawdę. I powtórzę to raz jeszcze: w TK jestem raczej nowy (całe życie z SC), niemniej grało się też sporo w Dead or Alive (gdzie dla przykładu wyrwania z rzutów nie były możliwe) i kilka innych bitek i jednak nigdy człowiek nie czuł się tam tak przyciśnięty, przyparty i niekiedy też po prostu gnojony. Bo zawsze była jakaś kontra, SS (który działa), cios z auto zbiciem na konkretny rodzaj ataku z idealnie ustawionymi klatkami GI itp. Pomarudziłem jednak póki co gram dalej. Tzn próbuję raczej: od 3 dni zmagam się z rangą Tenryu i za nic w świecie nie mogę się z niej wygrzebać. Bo gdy zaczyna jakoś to iść, to później wpada jakaś gówno-kapa (Alisa chociażby, oj jak ja nienawidzę tej szmaty) i po przegranej gierka kroi Ci taką ilość punktów że lecisz o pół rangi w dół. Tak, tan system też jest dla mnie dość dziwny. Tzn nie kumam go. Zdarzają się pojedynki gdzie ze zlanie gości z większą ilością TK pointsów dostaję powiedzmy 200pkt, a gdy w następnej walce typ mnie rozjedzie to odejmuje już 400. Jak, czemu, no i gdzie tu logika? @Di, ogarniasz to może i jesteś w stanie jakoś sensownie wytłumaczyć? No, to pomarudziłem już sobie na dziś Jeśli jakiś spec będzie w stanie sensownie mnie wypunktować, podpowiadając też coś może przy okazji to serio proszę o radę. To gra którą naprawdę chciałbym dobrze zrozumieć i polubić, jednak póki co idzie to tak sobie raczej. A Ty @wet_willy koniecznie dodaj mnie do znajomych po tym TK-id, spróbujemy powalczyć coś razem. @yaczes, Ciebie poprosiłbym o to samo. @Di, ja wiem że u Ciebie też kiepsko z czasem, niemniej może też jakaś sesja godzinkę lub dwie na mikrofonie i byłbyś w stanie podszepnąć te kilka słów i rad, bo jednak wiem, że w TK w ostatnich latach swoje pograłeś (na wysokim poziomie z tego co pamiętam). Tak więc, gdzieś, jakoś, kiedyś
  8. Pograłem jakoś 3-4h i póki co bardzo spoko. Historia i klimacik dobre, świeże całkiem. O samej mechanice walki póki co zbyt dużo powiedzieć nie mogę bo postacie są nadal zbyt świeże. Ale tak, zdecydowanie warto przynajmniej rozważyć sprawdzenie tego tytułu.
  9. Amer

    Tekken 8

    Dla mnie uber gównem są specjale przebijające normalne ciosy. Urocze dp+1+2 odpalane w panice, w chwili totalnego obsrania gdy został ci skrawek paska. Tak, ja wiem że to klasyk dla TK, no i że są karalne itp, niemniej przegrane w ten sposób walki irytują mnie bardzo. Plus tak jak pisał Yaczes - Hwo, Alisa, Jun i inne spamujące badziewie. Wiem że to w dużej mierze brak ogrania (póki co), niemniej starcia z takim szajsem to naprawdę nic fajnego. Kolejna sprawa - Reina (jak przykład, bo dotyczy to większej liczby zawodników). W teorii złożona postać, a gdy popatrzymy jak grają nią ludzie którzy faktycznie chcą wygrywać to aż smutno się człowiekowi robi. 4 akcje na krzyż, dosłownie. A cała reszta (w tym duża ilość kopnięć i niektóre postawy) kompletnie do kosza. Oczywiście takich przykładów jest więcej niestety. Im wyższy poziom tym mocniej wychodzi bieda i klepanie tego samego. Tak by przypadkiem nie odsłonić się i nie zaryzykować. Rzecz kolejna - wstawanie. Dla mnie nadal jest ciut nieczytelne. Zdarzały mi się walki gdzie po zaliczeniu gleby taki Devil Jin kompletnie nie pozwalał mi już wstać, ustawiając mnie w taki sposób bym nie był w stanie wykonać rolla, ani też odturlać się szybko do tyłu. Nie wiem czy w ostatnich TK też tak było (tak jak pisałem, ostatni TK w którego byłem wkręcony to TTT), ale tutaj to jest dramat dosłownie. Mimo to gram, próbuję i nie wymiękam, niemniej po bardzo pozytywnych pierwszych wrażeniach (100h nabitych w demku gry + ponad 100h w pełnej wersji od premiery) zaczyna mi to troszkę bokiem wychodzić. Wiem że brzmię jak zdarta płyta teraz ale Caliburek leżał mi jednak zdecydowanie bardziej (a TK8 tylko przypomniał mi dlaczego - beż gnojenia na glebie, błyskawiczne poruszanie się, 8WR, kontrola położenia na arenie, zabawa w RO, zbicia dla każdej postaci, dzięki którym praktycznie nie było sytuacji bez wyjścia). Tutaj duża część pojedynków to jednak coś takiego... 1, 1, 1, dp+1, 1, 1... itp. Matma, czysta framedata. Bez finezji, bez polotu. Kto wie, może z czasem to odszczekam (póki co wciąż jestem na etapie poszukiwania zawodnika dla siebie), niemniej... no właśnie - chciałbym zdecydowanie więcej czarowania, canceli, opóźniania ciosów, zabawy dystansem itp (kto siedział swego czasu przy SC2 ten wiem i pamięta) niż pieprzonej matematyki. Oprawa, klimat, otoczka - pod tym względem gierka jest cymesik, więc posiedzę przy niej pewnie jeszcze kawał czasu, no ale... Nie kryję, że ogromne nadzieje pokładam w Eddym - postaci stojącej raczej mieszaniem niż frametrapami (przynajmniej tak go zapamiętałem), a tego właśnie mi brakuje w tej części. Niemniej do tego czasu trzeba to jakoś przeboleć i swoje przepracować. Dlatego jakby ktoś był chętny na jakieś dłuższe fajty bez spin, z których każda ze stron będzie mogła wynieść coś wartościowego dla siebie to wiecie gdzie (i jak) mnie szukać
  10. Amer

    Tekken 8

    Jak masz chęć i czas to wbijaj teraz, coś powalczymy
  11. Amer

    Tekken 8 - Online

    Również pięknie dziękuję Panowie TK to jednak nie jest mój świat, takie odczucia mam obecnie. Gra mi się w to... sztywno bardzo niestety. Choć z drugiej strony gra szalenie mi się podoba od strony oprawy, klimatu i kilku innych. Zrobię sobie 2-3 dni przerwy, przemyślę temat i być może spróbuję raz jeszcze. Jakoś tak obecnie ciężko jest mi zdecydować się na postać którą chciałbym trenować i generalnie jest "tak se". Kompletnie brakuje mi ogrania, więc combosy siadają, ale defensywę mam zerową (złykałem dziś chyba wszystkie podcinki jakie serwowaliście). No nie wiem, może z czasem pojawi się lepsze ogranie i wsio stanie się bardziej naturalne i płynne, no ale to no właśnie - z czasem, może, kiedyś... jak Bozia pozwoli
  12. Amer

    Tekken 8

    Ja będę niebawem, możemy się łapać. 21 będzie OK?
  13. Amer

    Tekken 8 - Online

    Rozpracowałem to, działa ładnie tylko... - wielkość liter w ID ma znaczenie - wpisując ID nie dajemy tych myślników (same cyfry i litery) - później do identyfikacji przydaje się też nazwa gracza (którą ustawiamy sobie w grze). Warto zrobić edycję postów kto nie dodał wcześniej. Posłałem kilka zaproszeń właśnie, tak więc sprawdźcie proszę czy coś wpadło.
  14. Amer

    Tekken 8 - Online

    Zaraz siądę do tego i postaram się rozesłać zaproszenia gdzie trzeba, tzn te z TK id. Bo ja na PC, więc trochę lipa z dodawaniem do znajomych.
  15. Amer

    Tekken 8

    @Shago Ślij zapro śmiało jak będziesz Kozakiem nie jestem, to mój pierwszy TK od 5-ki chyba, póki co tak naprawdę nie wiem kim będę chciał grać (obecnie testuję 4 zawodników), ale fakt - gra się szalenie przyjemnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.