Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm, to ja od siebie dodam że też znam panią Monikę - mój X0 miał wadę fabryczną, zajeżdżał płytki na śmierć, 3 dni mu starczyły żeby zajechać na śmierć nowiutkiego PGRa. No to dzwonią do p. Moniki ze specjalnymi instrukcjami że to napęd się zje.bał, ona że ok, ok zapisze, wysyłam konsolę, wraca do mnie ta sama z wymienioną płytą główną :/ Tak jeszcze 2 razy (!), a za 3 już ich po prostu opieprzyłem, objechałem itd, i dostałem nowiutką konsolę (to był wrzesień 07, pierwszą kupiłem kwiecień 07, a ta co wtedy mi wysłali to czerwiec 07), w dodatku po tym opieprzeniu spytali jakiego chciałbym bonusa (!): Gearsy, Pinaty, czy pada (wireless odkorz). Wziąłem pada, i faktycznie mi go wysłali razem z konsolą. Warto dodać że konsola oprócz bycia nową miała też napęd innej firmy (teraz LG, wcześniej Samsung). Świetnie działa po dziś dzień (0 RRODa, 0 rys na płytkach). No, dziękuję za uwagę :D

Odnośnik do komentarza

i ja dzis musialem zadzwonic do ms ...

padl mi naped, (od 3 czy 4 dni nie przyjmuje zadnych plyt)

no to zadzwonilem- odebrala p. Monika

rozmowa byla mila, ale Monika sprawiala wrazenie jakby zagubionej- musialem jej przypomniec o rejestracji konsoli

 

i teraz mnie naszlo- czytalem wczesniej faq dot. serwisu i byla tam informacja, ze na meila przesla mi jakas naklejke ktora mam nalepic na pudelko. Mi nic o tym nie wspomniano- czy zmienila sie procedura czy poprostu p. Monika zapomniala? Jak to teraz wyglada?

 

PS:

a po telefonie wlaczylem swojego x'a zeby sobie w hexic pograc i ... e74 :P

 

Odnośnik do komentarza

ten ich mail z automatu jest nieaktualny

masz tylko zapakować sprzęt i nic nie opisywać/nalepiać

kurier da ci kwit i zabierze paczkę

 

Kath, ja złapałem rrod'a więc i tak gwara na 3 lata jest, ale też pokazuje w systemie że standardowa się skończyła (kupiłem jakoś z marcu/kwietniu 2008 więc nawet rok nie minął)

typ na info powiedział że w przypadku kolejnej naprawy tego sprzętu to będę chcieli kwit zakupu, żaden kłopot (ma się kolegów;])

Odnośnik do komentarza

Witam,

czy Microsoft znowu wrócił do 12-miesięcznej długości gwarancji ??

Mój ziomek zakupił konsolę (zaraz po nowym roku) w media markt, zarejestrował konsolę na xbox.com i wyszło mu, że ma 12-miesieczna gwarancję. Poszliśmy do sprzedawcy pytać się co i jak, że miao byc 3 lata a w sklepie pokazali nam pisemko od Microsoftu (datowane na pazdziernik 2008) ze gwarancja na xbox'y 360 wynosi 12 miesięcy...

czyli jak to w końcu jest ?? 12 czy 36 miesiecy ??

Odnośnik do komentarza
Kath, ja złapałem rrod'a więc i tak gwara na 3 lata jest, ale też pokazuje w systemie że standardowa się skończyła (kupiłem jakoś z marcu/kwietniu 2008 więc nawet rok nie minął)

typ na info powiedział że w przypadku kolejnej naprawy tego sprzętu to będę chcieli kwit zakupu, żaden kłopot (ma się kolegów;])

 

No tak, tylko wg. pani z i infolinii jedna czerwona dioda to nie rrod, to raz. Dwa, wysłałam im paragon w poniedziałek bo tak powiedziała mi kobitka przez tel. i do tej pory czekam aż cos z tym mailem zrobią. Mam numera sprawy, wszystko, a nic się nie rusza...

 

 

P.S. Jak zwykle Sat się zalogował i napisałam jego loginie, cholera!

Odnośnik do komentarza
Witam,

czy Microsoft znowu wrócił do 12-miesięcznej długości gwarancji ??

Mój ziomek zakupił konsolę (zaraz po nowym roku) w media markt, zarejestrował konsolę na xbox.com i wyszło mu, że ma 12-miesieczna gwarancję. Poszliśmy do sprzedawcy pytać się co i jak, że miao byc 3 lata a w sklepie pokazali nam pisemko od Microsoftu (datowane na pazdziernik 2008) ze gwarancja na xbox'y 360 wynosi 12 miesięcy...

czyli jak to w końcu jest ?? 12 czy 36 miesiecy ??

Witaj mialem to samo zarejestrowałem konsolke pacze na necie a tam 12 miechow gwary. Po telefonie na infolinie pani powiedziała iż moja konsolka jest produkcji angielskiej (myslałem iż wszystkie sie produkuje w chinach ale coz ;p) a tam maja 12 michow a system na necie widzi gwarancje po serialu, kazali mi wysłać skan dowodu zakupu na email i wszystko jest ok mam normalnie 2 lata na 3lata rod. :)

 

Być może te konsole były przeznaczone na UK a pakowali je na Eu :) BTW tez kupiłem swoja po nowym roku też w MM i z zestawem kung fu panda i lego, produkcji wrześniowej :)

 

Edit: co do 12 miesięcy to chodzi o to iż wrazie awari można zgłosic sie do sklepu a oni bawią sie z formalnścią gwarancji :)

 

Coś ala z pamięciami Kingston w sklepie 24 miesiące u producenta dożywotnia gwara :)

Edytowane przez Ice Lolek
Odnośnik do komentarza
Kath, ja złapałem rrod'a więc i tak gwara na 3 lata jest, ale też pokazuje w systemie że standardowa się skończyła (kupiłem jakoś z marcu/kwietniu 2008 więc nawet rok nie minął)

typ na info powiedział że w przypadku kolejnej naprawy tego sprzętu to będę chcieli kwit zakupu, żaden kłopot (ma się kolegów;])

 

No tak, tylko wg. pani z i infolinii jedna czerwona dioda to nie rrod, to raz. Dwa, wysłałam im paragon w poniedziałek bo tak powiedziała mi kobitka przez tel. i do tej pory czekam aż cos z tym mailem zrobią. Mam numera sprawy, wszystko, a nic się nie rusza...

 

 

P.S. Jak zwykle Sat się zalogował i napisałam jego loginie, cholera!

 

weź wstaw do lodówki czy coś i niech złom strzeli na 3 czerwone i będzie załatwione, nie będziesz musiała się gimnastykować

 

 

edit: wedle stronki moja już do mnie wraca, jak dobrze pójdzie to nawet nie będzie 2 tyg.

Odnośnik do komentarza

Witam. Szybkie pytanie, z góry przepraszam jeśli się zdarzało coś takiego, ale jestem lekko podburzony. Mój klocek się oczywiście zepsuł i namiętnie monitoruje stan jego naprawy. Właśnie przed chwilą chciałem sprawdzić gdzie się znajduje, bo wedle stronki już do mnie wraca. Loguje się na stronę i co widzę. Nie masz zarejestrowanych żadnych urządzeń. Co kuna? Moja zarejestrowana konsola zniknęła z ich bazy? Czy to może jakiś błąd na stronie czy mam już robić kliencika. Oczywiście dziś sobota więc infolinia odpada

Odnośnik do komentarza
Gość ChOomik

Kupiłem x360 arcade może z miesiąc temu no i oczywiście musiałem mieć styczność z jakimiś cyrkami. Żeby było śmieszniej to już na drugi dzień wyskoczył mi rrod. Troche przysrałem szczerze mówiąc, bo właśnie miałem jechać po CoD4 do sklepu :P Dobra, odpalilem konsolę od nowa i wszystko było ok. Niby wszystko ładnie, pięknie ale miesiąc później miałem jaja z GTA IV, bo zaliczała zwiechy co parę minut bez powodu. Płyta czysta, praktycznie bez rysek. Próbowałem wielu sposobów, aż w ostateczności zadzwoniłem na infolinię ms.

Dzisiaj zawiozłem konsolę w paczce do UPSu. Zobaczymy jak to będzie.

Odnośnik do komentarza

Kolejny raport z placu boju - dzień załatwiania - 6 dzień roboczy, stan - konsola wciaż w domu.

 

Zadzwoniłem dzis wyjątkowo ja, z pracy. Odebrała p. Maria - jej język polski dawał wiele do życzenia.

Okazało sie że już zanotowali nasz problem (błedy z datą gwarancji) i teraz już tylko czekają na potwierdzenie (paragon) czyli dział "czytania maili" ma "przeczytać mail" ze skanem paragonu. Oczywiście próbowała się skontaktowac z tym działem, ale mieli "naradę". Cóż, kolejny telefon zostawiam żonie - będzie ich męczyc po południu.

 

Odnośnik do komentarza

Dzień załatwiania - 7 dzień roboczy, stan - konsola lezy i się kurzy.

 

Mój stan - wkurwienie zaczyna sięgać szczytów.

 

Kobieta, nie pamiętam juz jak się nazywała stwierdziła że status sprawy bez zmian, później zadzwoniła do działu "czytania maili z paragonami" - dział ma obsuwę, powiedziała żebym wysłał jeszcze raz maila. Na moje pytanie "To jak wyślę teraz maila, a poprzedni nie doszedł - będę czekał o ten tydzień dłużej na rozpatrzenie?" odpowiedziała tylko że może zostawić notatkę, że 5 wysłałem. Ale nie obiecuje że "czytanie maila" nie będzie opóźnione.

 

A, i nauczyli sie odpowiadać na argument że się konto Gold mi marnuje - "Ale w Polsce nie ma oficjalnego Xbox Live'a"

 

Edyta: Jeszcze chwilę a kupię Arcade'a na "przeczekanie" a jak odeślą konsolę sprzedam na aalegro :/

Edytowane przez MrSatan
Odnośnik do komentarza
...przed chwilą kurier przywiózł złoma, wedle pisma walnięta była płyta i coś od zasilania...

o to juz wypozyczonego mozesz zwrocic :)

nie zajezdziles go jeszcze? :)

Juchy, a wypożyczasz konsole? ;)

 

I to jest chamstwo z ich strony. To po co oficjalnie sprzedają urządzenia do grania po sieci? Przecież u nas to nie powinno zadziałać? Zarabiają na nas i jeszcze mają nas gdzieś. Brawo.

 

Pewnie mają listę odpowiedzi na takie pytania - wiadomo że muszą wszystko robic jak najmniejszym kosztem, bo traca od cholery pieniędzy przez takie wymiany a zadośćuczynienie za stracone pieniądze - czyli np. zdrapka na miesiąc kosztuje.

 

 

Edytowane przez MrSatan
Odnośnik do komentarza

Sprawdzalem przez przypadek na US xbox.com dzial REPAIR i taka sama data widnieje ze koniec gwarancji jest gdzies w maju 2009 jak i na PL. Data produkcji to grudzien 2007, zakupilem w kwietniu, zarejestrowalem przez telefon rowniez w kwietniu, potem w listopadzie 2008 blad e74, ponowna rejestracja ale tym razem przez neta bo telefonu nie mam domowego. Cos tam maja powalone w tym systemie

 

MrSatan - sproboj zarejestrowac i zglosic usterke przez ich strone www.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...