Opublikowano 9 stycznia 200916 l kurna przepakowalem postacie ostro ;p bylem w jakiejs wierzy w miare na poczatku 3 rozdzialu i trza bylo pokonac postac z fabuły (mini bossa) zeby wygrac walke , podbiegłem w turze pierwszą postacia i zabilem 1 ciosem xD (dokladnie to dwoma bo dual wielding mialem) wygyrywanie walki 1 ciosem troche zmniejsza expa dla innych xD btw jak narazie to monk dokonuje najwiekszego pogromu, broniami ktore teraz mam postacie zadają okolo 100-120, a monk gołymi rękami zadaje 260 nawet , i ma 2 ciosy! (wszystkich zabija tym pierwszym) a w dodatku arytmetyk potrafi zabic wszystkich 1 czarem, jak sie trafi ze "naliczy" wszystkich rpzecinikow i pusci holy to nawet jak rpzy okazji zgarnie kogos z moich to wygrywa walke w 1 ruchu O_O Edytowane 9 stycznia 200916 l przez Yano
Opublikowano 21 maja 200915 l Wybaczcie odkopanie, ale mam straszną ochotę pograć, ale odrzucają mnie zwolnienia animacji jak w tym filmiku: Próbowałem na UMD, próbowałem na ISO, próbowałem na CSO, podkręcałem procesor i nic. Czy jest jakieś rozwiązanie tego kłopotu? Czy może mieć wpływ na to fakt, że gram na Facie?
Opublikowano 21 maja 200915 l a gdzie są te zwolnienia ? ja nic nie widze xD podaj czas;p osobiscie pdoczas grania nie zwuazylem zwolnien, albo byly tak znikome ze nie pamietam a giera swietna jest ale nistety porzucilem ją po przejsciu okolo 80% bo przepakowalem matematyka i potrafilem wygrac wiekszosc walk w 1-2 tury i sie zniechecilem xD
Opublikowano 21 maja 200915 l Grałeś wcześniej w wersję PSX? Jak tak, to na pewno je powinieneś wyłapać. Zwolnienie jest chociażby w Night Sword Gafgariona i Statis Sword Delity. Zresztą wystarczy porównać, z jaką prędkością przemieszcza się kamera w czasie skilli, a jak w innych przypadkach. Ten detal mnie po prostu odrzuca i wolę aktualnie wrzucić FFT z PSX na emulację, niż się z tymi zwolnieniami męczyć dla paru dodatków. Edytowane 21 maja 200915 l przez Pan Pieczarka
Opublikowano 21 maja 200915 l te zwolnienia to już są ot tak, programiści się nie popisali przy przepisywaniu gry na psp. ja przerobiłem wersję z psxa kilka razy i też mnie odrzucały na początku zwolnienia, ale później się przyzwyczaiłem =P ta gra jest dla mnie zbyt boska żeby taka bzdurka mogła mi przeszkodzić w zabawie, jeśli chodzi o eksploatację mojego psp to FFT zajmuje drugie miejsce zaraz po Monster Hunterze ps. z drugiej strony gdy niedawno znów spróbowałem wersji na PSXa to gra wydawała mi się jakby przyspieszona Edytowane 21 maja 200915 l przez firana140
Opublikowano 21 maja 200915 l gralem w wersje na psx ale z 9 lat temu, i tylko kilka misji wtedy zrobilem, dopiero na psp mnie wessało mocno
Opublikowano 21 maja 200915 l Yo!. Warto w toto zaczynać grać jak na psx'a przekręciło się licznik godzin? pytam bo gram w Jeann D'arc (czy jak to się tam szrajbuje) i jest miło tyle, że paskudnie łatwo:) przynajmniej coś innego od FFT. gorąco polecam JD dla 'niedzielnych' a pytam czym zaskoczyć potrafi Lion War?
Opublikowano 21 maja 200915 l Dark Knighty ;] ja już tę gre przerobiłem na lewo i prawo, ale i tak co jakiś czas do niej wracam.
Opublikowano 22 maja 200915 l Może Cię tylko zablokować to, co i mnie przez długi czas blokowało - popsuta animacja większości skilli.
Opublikowano 22 maja 200915 l Nie wiem jak taki bzdet moze kogos blokowac,przeciez ta gra jest epicka
Opublikowano 22 maja 200915 l Panno barbaro rabarbar ! Zwolnienia są ale bez jaj żeby psuły całą gre, nabiłem ponad sto godzin na wersji psp i mówie ci że po godzinie się przyzwyczaisz i nie będziesz zwracał uwagi!
Opublikowano 23 maja 200915 l Im dluzej siedziales przy wersji psx tym bardziej wkurwiajace bedzie dla Ciebie spowolnienie wszystkich animacji. Masakra. Az sie wierzyc nie chce ze taka kapa przeszla na rynek.
Opublikowano 24 maja 200915 l najgorsze jest to że wydali japońca i pół roku później u nas nie poprawili tego ;/
Opublikowano 29 listopada 200915 l Mam teraz na karcie wersję na PSX'a z amerykańskiego PSN i powiem Wam, że War of the Lions to największy szajs, jaki rynek PSP widział. Nie wiem, jak można było grę z konsoli o mocy 33,87 MHz sportować na sprzęt 10x mocniejszy i spieprzyć ten port. Gra na emulatorze na PSP jest tak płynna, tak szybka i przyjemna. Za to w edycji dedykowanej na PSP każdy czar zwalniał okropnie, przecież to jakaś masakra, jak Square Enix mogło wydać tak niedopracowany port ;/. Edytowane 29 listopada 200915 l przez raven_raven
Opublikowano 29 listopada 200915 l No, mogło. Jeszcze w niejednym rankingu FFT został okrzyknięty grą roku.
Opublikowano 2 grudnia 200915 l Ach, świetna jest ta gra. Czytałem coś powodzie ponownego tłumaczenia w wersji na PSP - podobno to pierwsze było trudne do zrozumienia. Jak dla mnie gó,wno prawda, wersję na PSP znacznie trudniej zrozumieć przez poetycki język niż tą na PSX'a Zachwyca mnie styl graficzny, niesamowite jak na tak małych sprite'ach można oddać sugestywność sceny torturowania w obskurnym domku na przykład. Każdy ruch i gest jest świetnie widoczny. Znalazłem jeszcze jedną zaletę PSX'owej wersji - można podłączyć sobie handhelda do TV i cieszyć się pełnoekranową grą dokładnie jak na szaraczku .
Opublikowano 2 grudnia 200915 l Trudnosc zrozumienia pierwotnego tlumaczenia objawiala sie tym ze nie mialo ono czesto sensu, a nie tym ze byl to skomplikowany jezyk. Bylo po prostu bardzo slabe i nie trzymalo sie kupy. Abstrahujac juz od tego, ze czytajac drugi raz te gra, momentami ma sie wrazenie ze to zupelnie inne tytuly
Opublikowano 3 grudnia 200915 l Owszem,grajac w wersje PSP wzgledem wersji PSX mialem wrazenie ze postaci w niektorych momentach mowia o zupelnie roznych rzeczach. A to ze gierka jest epicka to oczywistosc,dla mnie jedna z najlepszych gier na swiecie.
Opublikowano 3 grudnia 200915 l Fajna, epicka... Tylko że jakoś nie ciągnie mnie żeby ją skończyć, a odpuściłem ją sobie już parę ładnych miesięcy temu Daj mi ktoś kawałek motywacji, bo znowu PSP zaczyna mi służyć tylko za MP3 player
Opublikowano 3 grudnia 200915 l Final boss bedzie dla ciebie zbyt trudny... wiec moze to i dobrze ze przestales grac
Opublikowano 4 grudnia 200915 l Hehe, teraz będę musiał sam sprawdzić czy naprawdę taki trudny jest Dzięki
Opublikowano 7 grudnia 200915 l bede musial wrocic do tej gry zeby sprawdzic w koncu tego dark knighta
Opublikowano 19 lutego 201015 l Remake FFT był jednym z powodów kupienia przeze mnie PSP, a dramat jaki przeżyłem po odpaleniu tej giery był nie do opisania. Nie pierwszy raz SQUARE mnie zawiodło, ale poziom spartolenia FFT:WOTL przeszedł moje najczarniejsze oczekiwania. Jeżeli chodzi o tłumaczenie, to jest to jedyna pozytywna strona konwersji. Rażą natomiast nie tylko wspominane ciągle spowolnienia, ale również zubożona ścieżka dźwiękowa, brzmiąca jak gdyby remake FFT był pierwotnie pisany kod kątem DS'a, oprócz tego brak jakiegokolwiek zaangażowania w odświeżenie wersji, chociażby niewymagającego zbytnich nakładów wyostrzenia tekstur - zamiast tego mamy obraz bardziej zamglony niż na wersji z PSOne. Jeszcze jedna taka wtopa, a wybiorę się do siedziby SQUARE i osobiście wysadzę ją w powietrze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.