Jump to content

Kazub

Senior Member
  • Content Count

    6888
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Kazub last won the day on July 5 2016

Kazub had the most liked content!

Community Reputation

4426 Diamentowy Pies

About Kazub

  • Rank
    Smerf Maruda
  • Birthday 02/13/1985

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Konstancin
  • PSN ID:
    kazub - poland

Recent Profile Visitors

6061 profile views
  1. podejrzewam, że w kategorii goty pewnie zagłosowałbym na ghosta.....gdybym w niego grał. wybieram FF7 - ta gra okazała się spełnieniem marzeń i zdefiniowała pojęcie remake na nowo. gra jest przepiękna, tchnęła w te znane i lubiane postacie, lokacje i motywy tyle życia i pasji, że przerosły one oczekiwania i wyobrażenia. jakość detali i animacji podczas walki jest tak dobra, że nie sposób tego uchwycić bez oglądania tego w slow-mo. kultowy soundtrack zaaranżowano na nowo - dla mnie bomba - mix orkiestry, churów i elektroniki. trzeba stety/niestety poczekać na dalszy ciąg. najbardzi
  2. wyraźnie napisałem w liczbie mnogiej masz tam guidy do wszystkich protez szczegułowo opisane. a miałeś cały czas na myśli włócznie bez ulepszeń, sory nie doczytałem zacytowałem dla jasności. oba stwierdzenia są dalekie od prawdy
  3. jakiś czas temu ograłem RE2 i zrobiłem platyne bez marudzenia (a jest żmudna) - fantastyczny tytuł. potem zaatakowałem VII i pomimo mojego wyobrażenia o tej grze jako "fajny bajer do VR i pewnie przez to wybrakowany" - bardzo pozytywnie się zaskoczyłem. pełnoprawny resident ze świetnymi, świeżymi pomysłami, do tego bardzo funkcjonalny i klimatyczny horror, którego story i atmosfera są bliżej silent hill, niż....jakiegokolwiek residenta wcześniej. jasne, replay value jest potencjalnie słabsze na dłuższą metę, ale drugie playthrough na ostatnim difficulty jest super - bardzo dużo zmian i pomysło
  4. kompleksowe guidy (pozastałe w linku do kanału) do protez i pare przykładów do zastosowania na bossach
  5. monk, małpa, ostatni boss to bossowie. orin, bezgłowi, szamani to nie są zwykłe mobki, prędzej sub-bosowie rany jestes niesamowity więc twierdzisz, że praktycznie protez nie używałeś (sporadycznie ?) a mimo to kwestionujesz ich użyteczność i dajesz "porady" ludziom, żeby ich nie używali. czyli nikomu nie polecasz tego sernika, bo nie lubisz sera i makowiec też do du.py bo nie lubisz maku.... aaa przypomniałem sobie - ogień NISZCZY małpy (te duże w sensie że bossowie cnie)
  6. jestem prawie pewien, że konfetti daje więcej dmg (w procentach) na zwykłych, niż cuksy. ale nie pamiętam, czy się stackuje. abberations to z kolei - bezgłowi (również małpa), szamani, orin, pierwszy monk, ostatni boss i chyba coś jeszcze (nie pamiętam) absolutnie nie prawda. protezy to nie tylko pure dmg ale też i utillity tools - zadają dmg, dają openingi na dmg, blokują, kontrują, podpalają, zatruwają, osłabiają i wiele więcej. kilka przykładów : szurikeny strącają przeciwników w powietrzu (np. babcie) toporek rozbija gardę i staggeruje (odpowi
  7. wszystkie protezy są użyteczne, zależy od przeciwnika i sytuacji - warto eksperymentować. a i pamiętajcie, że konfetti daje dmg buffa nie tylko na abberations ale i na ludzi (choć mniejszy)
  8. Kazub

    Tenet

    w minimum 50% przypadków tak jest. tenet jest bardzo zawiły i nie ważne jak skupiony i bystry jest widz - po pierwszym seansie nie sposób uporządkować tego wszystkiego w głowie. to chyba jest kluczowy element, który odrzuca ludzi od tego filmu ale tenet po prostu taki jest.
  9. doctor sleep - spodziewałem się po tym filmie jednej z dwóch rzeczy - filmu samodzielnego, który będzie interesującym i wartym zrobienia rozwinięciem lśnienia albo czegoś, co żeruje na kubrickowskiej adaptacji. okazał się tym pierwszym...z odrobiną tego drugiego. doktor sen broni się sam jako świetnie nakręcony....i tu dylemat, bo thriller lub horror (niepotrzebne skreślić). jest na tyle długi, że mieści i swoją historię do opowiedzenia i całą tonę nawiązań do lśnienia, zaczynając od tych po prostu oczywistych, jak powracające postaci, trochę retrospektrywy, po nieco bardziej subtelne, jak cyt
  10. Kazub

    Pieprzenie

    podajesz przykład sceny, gdzie kamera łapie całą sylwetkę aktora, jego twarz i sposób poruszania się, a rozmawiamy o czymś zupełnie innym. chyba odpuszczę....
  11. Kazub

    Pieprzenie

    okej ale jakich lepszych ujęć ? jedyne praktyczne zastosowanie widzę dla pffff....kamery na skrzydle patrzącej na profil aktora przez szybę kokpitu ? szkoda zachodu na takie coś a i tak nie da to lepszego efektu niż milion razy tańsze, proste CGI
  12. Kazub

    Pieprzenie

    nie znam się ale jak umie polecieć pasażerskim to chyba z awionetką też. nie wiem też po co miałby latać na planie, skoro kamera i tak by tego nie uchwyciła, czego nie poprawiłoby jakieś CGI
  13. Kazub

    TEKKEN 7

    przy ttt2 zwaliłbym winę na dużą liczbę postaci i animowane areny. jedno i drugie pochłania czas i zasoby. do tego 5 kolejnych rozbłysków prze tagowaniu....
  14. wpuścilibyście maniaka gier na wigilie ? 

    1. bluber

      bluber

      w sensie jego? 

       

       

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.