Opublikowano 12 kwietnia 201114 l ogarnia moze ktos jak sciagnac kampanie z pierwszej czesci sc? W sensie kupić?
Opublikowano 12 kwietnia 201114 l raczej chodzi mu o jakis mod do sc2 czy moze custom mape ktora daje kampanie z sc1
Opublikowano 16 kwietnia 201114 l o to chodzi http://www.sc2mapster.com/maps/sc1-episode-1-rebel-yell/#w-the-complete-terran-campaign ?
Opublikowano 31 maja 201113 l Pierwszy oficjalny zwiastun Heart of the Swarm - http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-starcraft-ii/714343 Wcześniejszy teaser sprzed paru dni - http://www.gametrailers.com/video/debut-teaser-starcraft-ii/714345 I jeszcze jakieś screenshoty - http://www.insidegamer.nl/pc/starcraftiiheartoftheswarm/screenshots Edytowane 31 maja 201113 l przez Suavek
Opublikowano 31 maja 201113 l Prawdę mówiąc nie spodziewałbym się szału jeśli chodzi o jednostki. Na pewno nie do multi. Single pewnie dostanie jakieś unikatowe stwory dla Zergów, tak jak to miało miejsce w przypadku Terran, ale multi ograniczy się pewnie do dodania jednej-dwóch jednostek dla każdej ze stron. I nie zdziwiłbym się gdyby były to twory już obecne w Wings of Liberty (Lurker, Scourge, Scout, Firebat itp.), nawet w jakiejś zmodyfikowanej wersji. Ogólnie czekam z niecierpliwością, ale mam nadzieję, że Activi$ion-Bli$$ard nie przesadzi z ceną, tak jak w przypadku WoL. EDIT: Gameplay - http://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=17274 Edytowane 31 maja 201113 l przez Suavek
Opublikowano 31 maja 201113 l nie zdziwiłbym się gdyby były to twory już obecne w Wings of Liberty (Lurker, Scourge, Scout, Firebat itp.), nawet w jakiejś zmodyfikowanej wersji. Ogólnie czekam z niecierpliwością, ale mam nadzieję, że Activi$ion-Bli$ard nie przesadzi z ceną, tak jak w przypadku WoL. 1) Gdzieś miał Lurkera albo Scourge w WoL? Za cholere nie jestem w stanie skojarzyć. Wiem, że Lurker był w becie i tyle. 2) Cena.... nie wiem jaka będzie, ale 129 zł za WoL to nie było strasznie drogo jakoś imho Podejrzewam, że za HotS damy podobną kwotę.
Opublikowano 31 maja 201113 l 1) Gdzieś miał Lurkera albo Scourge w WoL? Za cholere nie jestem w stanie skojarzyć. Wiem, że Lurker był w becie i tyle.Scourge był przecież w kampanii w wielu misjach po stronie Zergów, podobnie jak wiele innych jednostek ze SC1, których niestety nie dało się normalnie produkować. Jeśli zaś chodzi o Lurkera, to ten zdaje się obecny jest w edytorze map i wykorzystywany był w wielu fanowskich misjach. 2) Cena.... nie wiem jaka będzie, ale 129 zł za WoL to nie było strasznie drogo jakoś imho Podejrzewam, że za HotS damy podobną kwotę. Pudełkowy WoL kosztował na starcie 170-200zł. Nie wiem skąd Ty wytrzasnąłeś te 129zł, gdyż nawet same klucze aktywacyjne po premierze kosztowały bodajże 140-150zł. W sumie do dziś gra nie potaniała jakoś znacząco. Sorry, ale to JEST droga gra, szczególnie na tle innych, znacznie tańszych nowości na PC.
Opublikowano 31 maja 201113 l potwierdzam ze scourge byl w kampani. chocby w pierwszej misji protossow latal nad zeratulem co chwile a to ze multi sie sprowadzi do 1-2 nowych jednostek to co w tym zlego? patrz jak wywrocily swiat starcrafta dodanie medyka, dt, corsarza, lurkera w pierwszym dodatku jakim byl broodwar. wszystkie matchupy sie zmienily i to bardzo. calkiem mozliwe ze oddadza lurkera i moze dadza diamondbacka (co byloby przegiete) ale rownie mozliwe jest ze wymysla nowe jednostki ps. inne nowosci moze i sa tansze ale starcraft to starcraft. sport narodowy korei a nie jakis tam 6 godzinny tasiemiec. drogo w porownaniu do innych fakt, ale dostajesz wartosc swoich pieniedzy duzo bardziej niz w innych grach. Edytowane 31 maja 201113 l przez Gattz
Opublikowano 31 maja 201113 l Ja kupiłem sam klucz za 129 zł w preorderze jakoś na tydzień przed premiera gry or so. Keya dostałem, ściągnąłem sobie wszystko ładnie i o 9 rano można było szpilać. W dniu premiery podrożało (nie wiem czemu) do 139 zł. Wersja pudełkowa była mi zbędna. Że niby płyta z wersją PL? Wersji PL nigdy nie odpaliłem i nie planuję, a clienta można mieć poprzez konto Battle.net Tak samo zamierzam zrobić z HotS oraz LotV Co do jednostek..... wciąż za cholerę nie jestem w stanie przypomnieć sobie tych małych wybuchających gówienek.... Czas odświeżyć sobie chyba kampanie [EDIT] Ale mówimy o scourge jako "wystroju" mapy, czy jednostce która faktycznie atakuje Cię? Bo to różnica. Edytowane 31 maja 201113 l przez Kazuun
Opublikowano 31 maja 201113 l Wersja pudełkowa była mi zbędna. Że niby płyta z wersją PL? Wersji PL nigdy nie odpaliłem i nie planuję, a clienta można mieć poprzez konto Battle.net Tak samo zamierzam zrobić z HotS oraz LotV Ja preferuje pudełeczka i za 180zł zamówiłem wersję ENG. Zresztą, nawet w przypadku wersji PL można pobrać dowolną inną wersję po zarejestrowaniu na BNet. [EDIT] Ale mówimy o scourge jako "wystroju" mapy, czy jednostce która faktycznie atakuje Cię? Bo to różnica.A o czym cały czas mówimy jak nie o jednostkach? Nawet nie wiem o jaki "wystrój" mapy Ci chodzi. http://starcraft.wikia.com/wiki/Scourge Although absent from multiplayer, scourges are present in StarCraft II: Wings of Liberty. They are seen as early as the protoss mini-campaign, and a number appear on Char in its defense. They are last seen as a special form of attack by leviathans, dealing 500 damage each. Edytowane 31 maja 201113 l przez Suavek
Opublikowano 31 maja 201113 l Bo Gattz wspomniał ze pojawiają się w pierwszej misji Protossów. Jeżeli dobrze pamiętam to tam nie ma dostępnej dla nas ani jednej jednostki powietrznej więc nie były by w stanie nic atakować a jedynie latać nad nami. Stąd moje stwierdzenie że robiły by za "wystrój" i tło, a niżeli prezentowały wartość bojową. Jednak Twój kolejny cytat dowodzi, zę pojawiały się w innych misjach, więc temat zamknięty
Opublikowano 1 czerwca 201113 l troszeczke niepokoi mnie to co widzę na ekranie po tym gameplayu kerrigan ma własny rój? pffff i moze nadal kontrolowac zergi pffff. spodziewałem się powrotu tego ghousta z bloodwara juz nie pamietam jak sie zwal i ten "zergowy" adiutant :confused: mam nadzieje ze to jakas super mega alpha. Edytowane 1 czerwca 201113 l przez Orzeszek87
Opublikowano 1 czerwca 201113 l troszeczke niepokoi mnie to co widzę na ekranie po tym gameplayu spodziewałem się powrotu tego ghousta z bloodwara juz nie pamietam jak sie zwal Yyyy? Ghost...... z Broodwara..... w sensie, że Duran, tak? Nie bardzo rozumiem to zdziwienie, Jeszcze przed premierą WoL było wiadomo mniej więcej o czym będzie HotS przecież. i ten "zergowy" adiutant :confused: mam nadzieje ze to jakas super mega alpha. Eeee, a co z nią nie tak?
Opublikowano 2 czerwca 201113 l troszeczke niepokoi mnie to co widzę na ekranie po tym gameplayu spodziewałem się powrotu tego ghousta z bloodwara juz nie pamietam jak sie zwal Yyyy? Ghost...... z Broodwara..... w sensie, że Duran, tak? Nie bardzo rozumiem to zdziwienie, Jeszcze przed premierą WoL było wiadomo mniej więcej o czym będzie HotS przecież. i ten "zergowy" adiutant :confused: mam nadzieje ze to jakas super mega alpha. Eeee, a co z nią nie tak? duran o to to! a zergowy adiutat wygląda imo dziwnie. kwestia gustu owiele bardziej mi sie podobała opcja w starcrafcie 1 głos overminda i celebret'ów, pozyjemy zobaczymy
Opublikowano 2 czerwca 201113 l ogolnie jaki ona ma glos i sposob bycia. naprawde tak zergi zapamietaly keerigan? pomine juz fakt ze jest to bez sensu bo zerg posiada w swoim dna pool cala kerrigan ktora sobie zbudowali od jednokomorkowca. (pamietajmy jak byla w malym jajeczku ktore nosil drone) wiec mogli ja zbudowac dokladnie taka sama tak samo jak moga zbudowac zerlinga wiele razy.
Opublikowano 2 czerwca 201113 l a to nie był po prostu "perfect creation" overminda? zracji tego że nie ma już overminda (choć to sie może zmienic ) nie sa wstanie zrekonstruować kerrigan no.2? ona była chyba druga po overmandzie mocą wiec jak i ona odpadła, to zergi zostają jako tako na lodzie.tak mi sie wydaje.
Opublikowano 2 czerwca 201113 l pomine juz fakt ze jest to bez sensu bo zerg posiada w swoim dna pool cala kerrigan ktora sobie zbudowali od jednokomorkowca. Ręki nie dam, może palca tylko, ale wydaje mi się, ze Kerri nie była zrobiona "od zera" tylko wsadzona w kokon gdzie, uhm..... "digimorphowała" ;p Przeglądam wikię i nie widzę niczego na temat tworzenia jej od podstaw. Te same kokony były używane do tworzenie Infested Terrans.
Opublikowano 2 czerwca 201113 l przeciwko temu ze ja tam po prostu wsadzili to bym podal ze kokon byl za maly. drone byl w stanie go nosic miedzy szczekami wiec chyba nawet w pozycji embrionalnej by sie nie zmiescila. ale blizzard nigdy nie potrafil zachowac skali wiec kto wie. co do tego ze bez overminda sie nie odrodzi to sam nie wiem, niby overmind byl odpowiedzialny za odradzanie sie cerebrates ale bez niego nadal potrzebowali w broodwar dt by ich zabic wiec mogly sie odradzac bez niego. (watpie by tamten "mlody" overmind byl juz wtedy do tego zdolny skoro jeszcze sie rozwijal) ogolnie oni z infestation dziwnie pojechali w WoL. zrobili z tego jakas chorobe zakazna ktorej nosiciele nawet o tym nie wiedzieli a do tego efekt koncowy byl chyba at random skoro urodzily sie infested terrany ginace w slonczu (super misja btw) szczerze mowiac wolalbym zeby zergowie stworzyli sobie klona kerrigan majacego jeszcze mniej z czlowieczenstwa i dlatego "ta dobra" musi choc nie chce odzyskac kontrole nad calym swarm zeby ta nowa nie zniszczyla wszystkiego i wszystkich. bylaby to ciekawsza dla mnie motywacja i nie musieliby wyciagac jakis broodqueens z tylka.
Opublikowano 2 czerwca 201113 l lol, trochę jakbyście debatowali nad fabułą tekkena. to e-sportowa gra jest, fabułę to sobie wymyślają na poczekaniu i podporządkowują pomysłom gameplayu. Uniwersum SC czy WC jest znacznie bogatsze i ciekawsze niż Tekkena. Rzekł bym iż powyższe porównanie to wręcz obraza
Opublikowano 2 czerwca 201113 l lul instrukcja obslugi do sc1 ma wiecej fabuly niz wszystkie czesci tekkena razem wziete wiec o czym my tu rozmawiamy tekken nie jest godzien butow sc czyscic. (pod wzgledem rozmiarow eportu rowniez. /flame on) no ale rozumiem ze chodzi Ci o to glupie twierdzenie ze "po co single skoro to e-sport" ktore jest kompletnie bez sensu bo mozna miec i to i to a historia opowiedziana w sc jest calkiem dobrym sci-fi. przy okazji jedynki nawet nie snili ze urosnie to do takich rozmiarow i odniesie taki sukces wiec twoja teoryjka ze fabule do jej singla pisali na kolanie pada Edytowane 2 czerwca 201113 l przez Gattz
Opublikowano 2 czerwca 201113 l Co za głupoty, nigdy nawet nie odpaliłem multiplayera w to, bo mnie nie ciągnie. Starcraft ma świetną fabułę i dla singla kupiłem tę grę. Co więcej, duuużo czasu zajęło mi przekonanie się do tego szpila, ale nie żałuję Dwójka po prostu miażdzy i tak jak nie lubię gier PieCowych, tak dla niej zrobiłem wyjątek Piękna gra.
Opublikowano 2 czerwca 201113 l Kolejny frustrat, ktory kupil gre i dostal w du.pe na multi. No trzeba sie pozailic na forum ekasolowym. To, ze jakies gadaujace glowy nie wspomnialy o fabule w sc2, nie znaczy, ze jest ona kiepska. Historia i cale uniwersum jest swietnie spisane a kampania wciagajaca, poza tym ku.rwa badz co badz to gra komputerowa xD Nie zgadzam sie, ze czesc fabularna jest doklejona, spojrz, wiele jednostek jest dostepnych tylko w single, ale pewnie o tym dobrze wiedziales, w koncu nie wypowiadalbys sie na temat gry, do ktorej nie jestes z gory uprzedzony?
Opublikowano 2 czerwca 201113 l gdzie mówią coś w stylu, że fabuła sobie powstaje przy okazji, wymyślają na bieżąco podporządkowując ją pomysłom na rozgrywkę mozesz zacytowac wypowiedz gdzie oni cos mowia o tym jak powstaje fabula? bo ja tam po 2x obejzeniu slyszalem jedynie cos o tym jak powstaja nowe jednostki ze wpierw wymyslaja mechanike a potem reszte ale nic o fabule. powiedzieli za to ze historia i single jest najwieksza czescia HotS nad ktora pracuja a nie jakas drugorzedna
Opublikowano 2 czerwca 201113 l to moze jednak obejzyj drugi raz zamiast brnac dalej w zla strone na podstawie czegos co wydaje Ci sie ze powiedzieli a tam nie ma
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.