Opublikowano 2 kwietnia 200817 l może i śliczna ale po co nam 2 postaci walczący Rapierem? Ps potwierdziły się domysły że 2 Mangowe laski są bonusowymi postaciami.
Opublikowano 2 kwietnia 200817 l może i śliczna ale po co nam 2 postaci walczący Rapierem? A Cass i Sophie Ci przeszkadzają? Kilik i Mina? Asta i Rock? Poza tym w SC3 Amy i Raph się znacząco różnią.
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Poza tym w SC3 Amy i Raph się znacząco różnią. Skoro tak twierdzisz Edytowane 3 kwietnia 200817 l przez raVen20
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Amy mimo lekko zdzirowatego wygladu i tak będzie fajna bo jest mała i ruda Zwracałam już na to uwagę na SCPL ale jako, że nie każdy tam wchodzi napiszę i tutaj: na soularchive.jp w characters nie pojawiaja sie miniaturki Angol i Schere. Poza tym maja arty rysowane zupełnie inną kreską.
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Sądzę że teraz Namco zaprezentuję kolejną trójkę bohaterów, Talim, Hwang i Rock, ostatnią trójką pewno będą Yoshi , Li-Long i Nowy Koleś. Takie mam przypuszczenia.
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Sądzę że teraz Namco zaprezentuję kolejną trójkę bohaterów, Talim, Hwang i Rock, ostatnią trójką pewno będą Yoshi , Li-Long i Nowy Koleś. Bo Setsuka nie żyje. Ja podejrzewam że do odkrycia zostali jeszcze: Talim Setsu Hwang Yoshimitsu Rock nowa, męska postać Sądzę, że z Li Longiem się pożegnamy. Ewentualnie z Rockiem, choć ta postać popularnością bije na głowę tę wymienioną w poprzednim zdaniu.
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Fakt zapomniałem o Setsuce. Wiesz myślę że nie pożegnamy żadnej z postaci, popatrz na Tekkena 6. Zaraz były by płacze że Rock jest to dlaczego nie ma Li-Longa itd :catfight:
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Póki co jest 21 postaci, miejsc mamy na 32. Zostaje więc 11. Cała zgraja pozostała to 6 (Talim, Setsuka, Yoshi, Li Long, Rock, Hwang), więc zostałoby 5 z czego jedno na pewno będzie dla postaci typu Olcadan, jedno może być dla bonusów (rozwiązanie rodem z SC3), jedno dla bossa (? choc to niekonieczne) i tylko 2 dla dwoch nowych postaci. Z drugiej strony w 3 tez doszly 3 postacie.
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Setsu, Yoshi, Talim, Hwang, Rock, Olcadanopodobne cuś, Bonus, CAS (Star Wars i dziwolągi), random, random CAS, nowy ludek. IMO tak.
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Ja jednak mogę się założyć że Li Long powróci Fajnie jeszcze jak by Hwang i Li Long różnili się od swoich młodszych Kolegów nie tylko wyglądem. No ale poczekamy i zobaczymy wszak premiera tuż tuż. Zastanawiam się nad nowym kolesiem,ciekawe jakim sprzętem będzie walczył. Myślałem też nad tym aspektem, Ubisoft jest wydawcą gry być może Altair będzie nową postacią, pasował by do Universum Soul Calibura Edytowane 3 kwietnia 200817 l przez raVen20
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l To aż takie pewne, że będą 32 miejsca na ekranie wyboru postaci? Ja bym aż tak ślepo w to nie wierzył. I żadnych bonus characterów więcej proszę. Narazie jedyną pewną, nową i "niezbanowaną" postacią jest Hilde, a Namcock zapowiadał coś, że "nowe postacie poznamy dopiero tuż przed premierą". Więc sam nie wiem... Edytowane 3 kwietnia 200817 l przez TasTer
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Na filmikach z tego tura "skadstam" gdzie wszyscy grali Cass lub Taki byl ekran wyboru postaci (swoja droga taki SC2kowy) i byly 32 miejsca
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Na filmikach z tego tura "skadstam" gdzie wszyscy grali Cass lub Taki byl ekran wyboru postaci (swoja droga taki SC2kowy) i byly 32 miejsca Wiem wiem Aniu ale czy to nie była przypadkiem beta w której to nawet postacie po przegranej rundzie nie upadały? A jak beta to wiadomo...
Opublikowano 3 kwietnia 200817 l Nie tylko to. Np. 66A+B Cass pod ścianą blokowało grę. Na dodatek Kaśka miała niewyrywalne rzuty. No ale to X360 Nie zapominajmy jednak, że w wersji alpha/beta SC3 ekran loadingu był inny, więc ten wyboru postaci w SC4 również może się zmienić.
Opublikowano 6 kwietnia 200817 l Bo Setsuka nie żyje. Sądzę, że z Li Longiem się pożegnamy. Ewentualnie z Rockiem, choć ta postać popularnością bije na głowę tę wymienioną w poprzednim zdaniu. Co do Li Longa to też tak sądzę, ale Rock? Na razie nie ma kto go zastąpić chyba Ann, z tych okienek jeszcze jedno może być ew okienkiem losowej postaci
Opublikowano 11 kwietnia 200817 l Gamepro Star Wars Interview « on: Today at 11:07:16 PM » In the recent issue of Gamepro ( Star Wars themed issue I might add ) Theres a two page interview of with the SCIV team about Yoda and Darth Vader. Sadly it's only like three questions and a bunch of neat screen shots. To spare you from going out and buying the issue ( or heck do that if you want ) I'm going to go ahead and summarize what it says about the intresting characters "Yoda" and "Darth Vader". Question: How do Yoda and Darth Vader play? - Yoda's play style is heavily based upon the prequel movies. ( He jumps around a lot ) - Yoda's play style is highly similar to Taki's play style. - Yoda is "faster" then Darth Vader. - Darth Vader didn't do much fighting in the movies so they decided to go wild with him and make him "swordmaster" like.( NOT the CaS style ) - Although they show Darth Vader fighting Mitsurugi, they DO NOT fight the same. - Darth Vader is "slower" then Yoda. Okay so there was pretty much nothing on Darth Vader. Question: Will the force powers be used in anyway at all? ( Such as the "sith lightning" or forcepush ) - They do plan to use those somehow ( 1 Hit KO moves? Maybe Forcepush is used in throws? ) - Both characters are supposed to have flashy moves.( Nightmare's explosion anyone? ) Edytowane 11 kwietnia 200817 l przez raVen20
Opublikowano 16 kwietnia 200817 l na gametrailers pojawił się krótki filmik zawierający skrawki gameplayu z udziałem Yody i Vadera.
Opublikowano 16 kwietnia 200817 l To są urywki gameplay'u w trailerów, które już zdążyły ujrzeć światło dzienne Ode mnie nowe info: Gamespot zaprezentował nowy wywiad z jednym z twórców SC4, który możecie obejrzeć poniżej. http://www.dailymotion.com/video/x53fhv_so...view_videogames Dowiadujemy się w nim m.in. o tym, że w najnowszej części poza paskiem energii znajdą się jeszcze 2 wskaźniki - Soul Gauge (ta kula zaraz obok paska) oraz wskaźnik pokazujący, jak bardzo zniszczone są elementy naszego ekwipunku. Jeśli będziesz za dużo blokował, Soul Gauge zacznie zmieniać barwę, aż w końcu stanie się czerwony. Co wtedy? Przeciwnik będzie miał okazję zadać Ci cios, którym od razu Cię zabije. Zanosi się na to, że nie będą to ani wolne ani trudne do zrobienia ataki. Element niszczenia ekwipunku był już obecny w bijatyce Fighting Vipers (pierwsza część wyszła na Saturna, druga na Dreamcasta). Przy całkowicie zniszczonej części naszego ubioru (zbroja, hełm, itp.) obrażenia zadawane naszej postaci będą zwiększone, a na dodatek Soul Gauge będzie szybciej przybierał czerwoną barwę. Przedstawione to będzie w formie trzech zielonych (początkowo) "boxów" znajdujących się tuż pod paskami energii. Stan naszego uzbrojenia będzie utrzymywał się do momentu zakończenia walki. W wywiadzie pada również data premiery: 29.07 b.r. - tego dnia będziemy mogli zagrać w Soul Calibura 4 na naszych konsolach. Dobrze że nie w czerwcu, ale czy wciąż nie za szybko? Będzie czas na beta-testy? Soul Calibur 4 oferował będzie tzw. Downoadable Content, czyli elementy możliwe do ściągnięcia z Internetu. Niestety, prawdopodobnie opcja ta będzie dostępna jedynie dla osób grających w wersję US. W galerii Gamespotu pojawiło się również kilka nowych screenów: http://www.gamespot.com/ps3/action/soulcaliburiv/images.html Jak to Reset powiedział: "Jeszcze trochę takich informacji i zobaczymy jak Di zacznie grać w WoW-a."
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.