Jump to content

Mike Patton


Recommended Posts

link?

 

a ok juz widze, trzeba czekac na jakies konkrety. Jak cena bedzie znosna to mozna sie przejechac w zasadzie, ale jak zarzycza sobie 50< to moga sie pocalowac w pompke bo ogladanie tych koncertow jest strasznie nudne. Sluchanie bootlegow jako tla jeszcze jeszcze

Link to comment
Szczurek jesteś zalogowany na forum Pattona i NIN i nic nie wiesz ??? Wejdz sobie na któreś z tych forum to się wszystkiego dowiesz :(

Ej no, Majk, nie bądź taki. Przyjeżdżasz do Polski i robisz z tego jakąś wielką tajemnicę. Zdradź nam szczegóły.

Link to comment

Więcej szczegółów nieznam wiem tylko, że Proxima 29.02.2008...

 

Patton nic nie nagrał jeszcze z Fenneszem (wspólna płyta jest w planach...) W 2007r. obaj panowie dali 12 koncertów ja miałem okazję być na jednym z nich...

Więc warszawski koncert będzie wyglądał pewnie podobnie

 

Part I

Part II

Part III

Link to comment
Guest _Milan_

co za nudy na tych linkach...

 

 

ale to jest rodzyn xD

 

 

AllanPatton (2 mies. temu) Wyświetl Ukryj Oznaczono jako spam

Odpowiedz | Spam

I was there and i filmed full show !

 

łojacie xD

<zazdrosnik>

 

a diabel kiedys mi jechal od pattonofila.

 

90 zl za taki koncert to oczywsite zdzieranie z ludzi pieniedzy za nazwiska.

Pojda snoby i fanatycy.

Link to comment
  • 3 weeks later...

A niech mnie kule biją po krótkiej trasie z Fenneszem Patton odrazu jedzie w kolejną i to z kim? Mike Patton da 5 koncertów z ZU !!!

 

Mar. 2, 2008 Geneva, Switzerland Usine

Mar. 4, 2008 Turin, Italy Ossigeno

Mar. 5, 2008 Brussels, Belgium VK

Mar. 6, 2008 Utrecht, Netherlands Tivoli

Mar. 7, 2008 Verona, Italy Interzona

 

Zna wogóle ktoś ten zespół ? Bo ja go już raz widziałem przed koncertem Fantomas/Melvins i powiem zrobili na mnie wrażenie :( Aha a propos The Melvins ZU właśnie z nimi nagrywa teraz płytę !!!

 

Ps. I zaraz pod tym postem odrazu ukaże się komentarz żałośnika Milana, który poraz kolejny nazwie mnie Pattonofilem ^_^

Link to comment
A niech mnie kule biją po krótkiej trasie z Fenneszem Patton odrazu jedzie w kolejną i to z kim? Mike Patton da 5 koncertów z ZU !!!

 

Mar. 2, 2008 Geneva, Switzerland Usine

Mar. 4, 2008 Turin, Italy Ossigeno

Mar. 5, 2008 Brussels, Belgium VK

Mar. 6, 2008 Utrecht, Netherlands Tivoli

Mar. 7, 2008 Verona, Italy Interzona

 

Zna wogóle ktoś ten zespół ? Bo ja go już raz widziałem przed koncertem Fantomas/Melvins i powiem zrobili na mnie wrażenie :( Aha a propos The Melvins ZU właśnie z nimi nagrywa teraz płytę !!!

 

Ps. I zaraz pod tym postem odrazu ukaże się komentarz żałośnika Milana, który poraz kolejny nazwie mnie Pattonofilem ^_^

 

 

Zu jest genialne, az mnie scisnelo, ze w PL nie bedzie koncertu. Oni nie nagrywaja plyty z Melvinsami, po prostu na nowym albumie beda 2 utwory z ich udzialem.

Link to comment

Dokładnie Obsolate Zu jest genialne !!! Ja myślałem, że nagrywają całą płytę z The Melvins, ale dobre i 2 kawałki :( Jeśli ktoś lubi dokonania Zorna lub Mr. Bungle to Patton & Zu też mu się spodoba... Ja też żałuję , że nie będzie Pattona z Zu w Plsce ^_^ Wolałbym Patton/Zu niż Fennesz/Patton w Polsce , ale cóż trzeba się cieszyć nawet z tej wizyty Mike, bo nie było go już u nas aż 3 lata... A propos trasy Fennesz/Patton jak narazie potwierdzone są tylko 3 koncerty :

 

Feb. 27, 2008 Oslo, Norway Rockefeller

Feb. 29, 2008 Warsaw, Poland Proxima

Mar. 1, 2008 Zaandam, Netherlands de Kade

Link to comment
Guest _Milan_

nie bylo go 3 lata, bo banda wiesniakow na ostatnim fantomasie pizgala mu w okno piesciami jak go zobaczyli w pomieszczneiu z tylu proximy.

Po tym jak zaczeli krzyczec lamanym angielskim kaman faker, paatttoooonnnn!!!! faaakeeeer, schowalem plyty bo wiedzialem ze na autograf juz nie ma szans.

 

tez bym sie w(pipi)il, ale widac ze nadal nie lubi Polski bo przyjezdza z Fenneszem.

Link to comment

Jakby nie lubił Polski to wogóle by do nas nie przyjeżdzał... I jakby nie lubił polskiej publicznoście to nie wychodziłby aż 3 razy na bis (Patton/Rahzel w Proximie...) A koncert trwał az półtorej godziny a na całej trasie Patton/Rahzel koncerty nie przekraczały 1h... Pamiętam tą bandę wieśniaków pod Proximą w 2005r. i pamiętam pijanego debila , który wpieprzył się do ich tour bus a pózniej klnął na tour managment Fantamosa - PRZYKRE :( Ale to jest polska mentalność...

Link to comment
Guest _Milan_

no ale rahzel byl przed ostatnim fantomasem w 2005 roku w lipcu.

 

wiem bo sam bylem.

wtedy jeszcze lubil polske.

Zreszta wkur,vil wszystkich opoznieniem, puszczali gowniana tasme, wiara sie pocila,a ten zapodal dwa razy cape feara i myslal ze sie pogodzimy.

sadze ze on lubi pieniadze bardziej od Polski

Link to comment

3 lata nie wystąpił w Polsce i to odrazu znaczy , że nie lubi Polaów ? Jasne... Co za kretyńskie stwierdzenie...

To nie jego wina, że Plska oferowała marne pieniądze za jego koncerty kolejnych projektów tak jak było w przypadku chociażby Fantomas/Melvins a ofertę Polaków przebiła bardzo bogata i super rozwinięta Słowenia :( Z kolei z Peeping Tom Patton chciał zagrać jeszcze podczas jesiennej trasy w 2006r. ale też nie wypaliło...

Ps. A propos domniemanego koncertu Peeping Tom w 2006r. to rozmawiałem w tej sprawie z Pattonem w zeszłym roku i odpowiedział " To nie jest moja wina ja bardzo chciałem wystąpić w Polsce, bo dawno mnie tam nie było , ale to jest wina waszej (pipi)ej organizacji a nie moja..." Polska rzeczywistość ^_^

 

edit by milan:

moglbys sie odpier,dolic baranie?

nie wywlekaj spraw osobistych tutaj, nie moja wina ze nie jestes godny wymiany dvd, wiec placz do monitora a nie na forum.

jestes zalosny, w pmkach prawie mi jaja lizesz a tutaj sie mscisz, nastepne osobiste pojazdy kasuje.

Edited by _Milan_
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...