Skocz do zawartości

Wolfenstein


Shakeawake

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość donsterydo

Graficznie rewelacji nie będzie, ale RTC miało swój klimat i mam nadzieję, że tak też będzie w tym przypadku, bo mój X360 już czeka i się cieszy, dobrze, że gra wyjdzie latem i nie trzeba czekać do gwiazdki na premierę.

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Dzisiaj wyszło więcej screenów z gry, same lokacje, chyba z multi i jedyne co mogę powiedzieć to że strasznie to proste jak dla mnie, jakby grafika z przed 3 lat, no ale trzeba to zobaczyć w ruchu, zawsze to inaczej wygląda, ja i tak grę na 90% zakupię.

Odnośnik do komentarza

Myślę że gra jest w dobrych rękach (no, nie to żebym nie wierzył w legendarne Raven Software -_-').

Po przeczytaniu relacji z CDA wynika że będziemy się czuć jak w starym, dobrym Wolfensteinie, żadnych dziwactw wykraczających poza klimaty :D.

Odnośnik do komentarza
Nie jest źle choć grafika to 2 generacje do tyłu np. za takim Killzone 2

Ponieważ technologię jaką używa Raven była używana do produkcji ................... Dooma 3 .

Tak więc nie liczcie na pokonanie KZ2 w tej materii (ani nawet na mierzenie się z nim), nie o to w tej grze chodzi.

Gameplaye zrobiły na mnie pozytywne wrażenie, przez sekunde myślę " WTF hud a'la COD !?" lecz gameply w ogule go nie będzie przypominać :).

Mówimy tutaj o nowym kierunku dla serii, ale wciąż zachowana będzie "oldskulowość" (jak widzimy nawet, tu nie trzeba będzie bawić się specjalnie w krycie się, to będzie stary dobry FPS z krwi i kości :D).

 

czekam na "powrót na szczyt" ID.

ID nie robi Wolfensteina, pracują nad Rage, Doomem 4 i nowym silnikiem :P.

 

Dobra teraz co do tego "zielonkawego świata" , nawyza się "Veil" ("zasłona") - na tę chwilę ciężko wywnioskować czym jest (oczywistość - powiązany jest mocno z głównym wątkiem fabularnym) - na pewno nie jest to świat spektralny, za jego pomocą możemy dostrzec rzeczy jakie w zwykłym świecie nie dostrzeżemy (np dziwne istoty - Raven jednak milczy nt tego czy są dla gracza groźne, ponoć będziemy zaskoczeni).

Dobrym przykladem użycia "mocy" która nas tam wysyła jest walka z pewnym zapuszkowanym w zbroję bardzo złym nazistą (swoją drogą na pewno będą go porównywać do Helghasta :P), teraz możemy zauważyć że dupek ma zasilany skafander bateriami (moc czerpie z Veil, tak jak jedna z naszych pukawek btw), w innych okolicznościach czekałaby nas bardzo trudna walka - wykonalna ale trudna.

 

Co poza tym ? - modyfikacje pukawek !, powrócą ukryte komnaty ze skarbami (za ich pomocą mamy kase na modyfikacje, coś jak w RE),

samych broni będziemy mieć zaś tyle ile dusza zapragnie (a nie durne ograniczenia 1-2 spluw).

 

W skrócie Raven chce zrobić mix wszystkich dobrych i sprawdzonych pomysłów, chce je skleić w 1 całość przy czym nie niszczyć klimatu starego Wolfa (czyli dokładnie to samo co obiecali nam Guerilla Games, z tą różnicą że nie mówimy tu o graficznym cudzie, no i mamy tu do czynienia z Developerami przez duże D !!).

Najbardziej ze wszystkiego intryguje mnie tryb multi, nie wiadomo o nim nic prócz tego że będzie w stylu Enemy Territory (!!).

 

"Raven skompilował grę z elementów, które podobają się ludziom i ich nie ograniczają" - CDA

 

No i ostatnia zła wiadomość -

NIE BIĘDZIE BOSSA MEGA MECH-HITLERA ;( !!

 

 

PS: Na oficjalnej stronie widać że będzie community :P (ale nie sądze by na skalę KZ2).

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Dr.Czekolada - wiele gier w trailerach ma usuniety HUD ;) np. ostatnio widzialem filmik w 50c BOTS gdy nic sie nie robilo w menu a tam gameplay ale bez huda ;)

 

Grafika strasznie nie rowna z tego co widac, modele szywne ale mysle ze bedzie frajda z fragowania jak np. w/w grze pol dolara - ze 3 razy ja konczylem ;). Mysle ze Wolfenstein nie zawiedzie, niech juz wyglada jak wyglada ale ma te 60 fpsow a nie ledwo 30 ;) oraz COOP a przymkne oko na oprawie wizualna :P

Edytowane przez signap
Odnośnik do komentarza
wiele gier w trailerach ma usuniety HUD

Cóż, niemniej nareszcie ujrzeliśmy go (sam kompas pomoże m'in w szukaniu ukrytych znajdziek)

 

Grafika strasznie nie rowna z tego co widac, modele szywne ale mysle ze bedzie frajda z fragowania jak np. w/w grze pol dolara - ze 3 razy ja konczylem . Mysle ze Wolfenstein nie zawiedzie, niech juz wyglada jak wyglada ale ma te 60 fpsow a nie ledwo 30 oraz COOP a przymkne oko na oprawie wizualna

Chryste a ten o technikaliach :P.

Graficznie nie oczekujcie jakiś ultra-opadów szczęk (nie po 5 letnich narzędziach od Dooma 3 !!), same postacie jednak będą wykonane na medal - będą takie smaczki jak np wyginające się materiały na ubraniach (nazista zegnię ręke, będzie widać to na materiale z munduru) itp, widać też że środowisko podlega wielu zniszczeniom (na jaką skale tego też nie wiadomo) - w krócie pojawi się pare elementów graficznych jakie na taką skale nie zaobserwowaliśmy w innych shooterach, ale też nie liczmy na top najladniejszych gier tego roku :/.

 

BTW: Czemu temat nazywa się "Castle Wolfenstein" ?.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Stary dobry Wolf, trailer mi się bardzo podobał gdyż czuć klimat poprzedniej części (Ubersoldat wymiata), jedno jest pewne, że jeśli Raven Soft. nic nie spartoli i stworzy godnego następcę Return to Castle Wolfenstein to na 100% kupuję nowego peceta.

Najbardziej ze wszystkiego intryguje mnie tryb multi, nie wiadomo o nim nic prócz tego że będzie w stylu Enemy Territory (!!).

Yeah, jeśli to prawda z tym, że multi będzie w stylu ET (jednego z najlepszych sieciowych gier fpp jakie kiedykolwiek powstały), to będę w siódmym niebie :thumbsup:

Sam gram prawie 5 lat w ET i widziałem rozkwit, a aktualnie powolną śmierć ET (coraz mniej serwerów i graczy) i jeśli tylko multi nowego Wolfa będzie opierało się o mechanikę z ET bez zbędnych dupereli i zagrań pod mainstream to możliwe, że scena dostanie drugie (bo QW było i jest porażką, bardziej to battlefield niż ET), a raczej trzecie życie, gdyż RtCW->W:ET-> Wolf2 ?

 

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Trailer prezentuje się bardzo dobrze, tak jak myślałem w ruchu wygląda o wiele lepiej niż na statycznych screenach, czuć oldschool. Zmutowani naziści yeeah ;-) Coś mi się wydaje, że szykuje się hit tego lata. Graficznie gra nie musi niczego udowadniać, dla mnie ważne jest przede wszystkim to by było płynnie a grafika prezentowała się przyzwoicie jako całość. Liczę po cichu na jakieś tryby dla jednego gracza z botami :-)

Odnośnik do komentarza

Dr. Czekolada - silnik Dooma 3 jest naprawde dobry. Riddick tez chyba jest na tym silniku a nawet dzisiaj daje rade. Wiec problemem nie jest silnik,tylko jego wykorzystanie. Przy odpowiednim wykorzystaniu mozna z niego zrobic prawdziwego killera niewiele ustepujacemu najnowszym grom. Problem jest w tym, ze tworcy sa strasznie leniwi. Niestety, na konsole nadal sie ukazuje sporo gier, ktore ustepuja kilkuletnim PCtowym produkcjom (nawet z 2004 / 5 roku) za przyklad moglbym chociazby wymienic gre WANTED, albo Wheelman. Szkoda, bo jak doskonale wiemy na przykladzie takich tytulow jak np. Wipeout HD, KZ2, GeoW 2 - nasze cacuszka stac na wiele wiecej.

Jesli chodzi o grafe w trailerze - wyglada dobrze, jednak bez fajerwerkow. Wedlug mnie jest za wczesnie, zeby sie wypowiadac na temat oprawy tej gry, to poprostu trzeba zobaczyc na zywo. Takie SW: TFU, albo LOTR Conquest na filmikach z gametrailers (tych w HD) wygladaly fenomenalnie, jednak na zywo prezentuja sie duzo gorzej (szczegolnie ten drugi tytul).

Co do usunietego huda - moze w grze bedzie mozliwosc wylaczenia go, tak jak w KZ2.

A wiadomo, kiedy bedzie premiera tej gry? Jesli multi bedzie porzadny i dodadza do tego dobrego split screena, to gre pewnie zakupie.

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza
Dr. Czekolada - silnik Dooma 3 jest naprawde dobry. Riddick tez chyba jest na tym silniku a nawet dzisiaj daje rade. Wiec problemem nie jest silnik,tylko jego wykorzystanie.

Poniekąd ciężko tu nie przyznać racji - na Tech 4 (bo tak się nazywa) wyszło pare tytułów takich jak : Doom 3, Quake 4, ET Quake Wars czy Prey .

Riddick tez chyba jest na tym silniku a nawet dzisiaj daje rade

Nie. Riddick jest na Starbreeze engine, ale rozumiem co masz na myśli.

Problem jest w tym, ze tworcy sa strasznie leniwi

A ja bym odwrócił kota ogonem i powiedział że skąpi jak ...... Tak piję do ID - zleciła zadanie Wolfa Ravenowi i tyle, wiedzieli że zostawiają robote ludziom z doświadczeniem (i wierzcie mi to nie była rzadna przysługa z ich strony, czysty chłodny biznes), ale sami jeśli chodzi o wsparcie chociażby Tech 5 są skąpi (to na nim powstają Doom4 i Rage - gry nad którymi obecnie pracują, do tej dwójki mógł dołączyć nowy Wolfenstein), zresztą zawsze byli skąpi (z Carmackiem na czele).

Jesli multi bedzie porzadny i dodadza do tego dobrego split screena, to gre pewnie zakupie.

Ludzie a co wy z tym splitscreenem ?! , osobiście jak mam podziwiać grę w gorszej jakości tylko po to by pograć z qmplem to podziękuje (jeśli chodzi o FPS-y zawsze pozostanę PC'towym standardom sorry).

Co do usunietego huda - moze w grze bedzie mozliwosc wylaczenia go, tak jak w KZ2.

Kolejna teoria "usuniętego huda" , skąd dyskusja nt temat ? - ledwno pokazali jakieś zlepione trailery, mogli dla całości je powyłączać.

na konsole nadal sie ukazuje sporo gier, ktore ustepuja kilkuletnim PCtowym produkcjom

Działa to i w 2 stronę, najnowsze karty graficzne mielą możliwości konsol - a jednak tego przeskoku na PC nie widzimy, cóż światem rządzi pieniądz.

A wiadomo, kiedy bedzie premiera tej gry?

III kwartał 2009.

 

BTW: Znalazłem całkiem ciekawe rzeczy:

Wikipedia o silnikach ID Software

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Parę nowych screenów:

http://www.gamikaze.pl/Galerie/Wolfenstein_Galeria_3.aspx

Czuć klimat Wolfa co dobrze świadczy o tym tytule, a to że będzie chodził na silniku ID to tylko się mogę cieszyć bo póki co ich silniki pozwalały na łatwe i przyjemne tweakowanie sobie konfiga na multi ^^

 

Jesli multi bedzie porzadny i dodadza do tego dobrego split screena, to gre pewnie zakupie.

Jak multi będzie miało mechanikę ET to nie ma się co martwić o ten aspekt gry.

Split w Wolfie? Jakoś się mi to nie widzi...

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Noo dobre te nowe screeny, wszystko ładnie i estetycznie. Ja też mam nadzieję, że będzie split screen, zresztą moim zdaniem w nowych strzelankach takie elementy jak split screen i tryby dla pojedynczego gracza z botami powinny być standardem, wiele robi się dla graczy multiplayerowych to jakiś ukłon w stronę tych którzy nie grają po sieci też by się przydał.

 

Man nadzieję, że przy zachowaniu tej estetyki będzie stabilne 30 fps przez cała grę.

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza
Ludzie a co wy z tym splitscreenem ?! , osobiście jak mam podziwiać grę w gorszej jakości tylko po to by pograć z qmplem to podziękuje (jeśli chodzi o FPS-y zawsze pozostanę PC'towym standardom sorry).

Coz, wg. mnie granie z kumplem siedzacym obok jest o niebo miodniejsze niz granie samemu w singla, badz przez neta w multi. Mam nadzieje, ze tworcy zdecyduja sie umiescic ten elemtent w ich tytule i pojda w slady Gears of War (split screen na calym ekranie, a nie w okienku jak w CoD WaW, Resident Evil 5 itd).

Co do ilosci FPSow - jesli bedzie 30 badz mniej to bedzie kpina (KZ2 ma ~ 30fps, a watpie zeby Wolf dorownal mu w aspekcie graficznym).

Odnośnik do komentarza
Co do ilosci FPSow - jesli bedzie 30 badz mniej to bedzie kpina

Tak myślisz ?, dlaczego mnie nie dziwi że teraz ludzie zaczną porównywać nowe tytuły do KZ2 ;).

Rozumiem że chcecie zachowania standardów jakie (niby) wprowadziła Strefa Śmierci, ale zauważcie 2 rzeczy -

 

- Killzone 2 był złożonym projektem który miał FORSĘ, tak więc technologia na najwyższym możliwie poziomie osiągalna w pracy 4-5 lat, lecz sam developer nie jest jakimś uber doświadczonym producentem.

- Wolfenstein nie ma szans dorównać produkcji Guerilla, ale nie patrząc na technologię (no ludzie ! - silnik ma 5 lat, stara technologia i oczekujecie cuda na kiju !?, wymagać to łatwo, i nie pierniczcie tu o Doomie 3, nie żebym zjadł wszystkie rozumy ale nie sądze by wielkie ewolucje możnabyłoby zrobić na Tech4, Quake Wars - obecnie najbardziej zaawansowana produkcja na tym silniku jakoś szczególnie pikna nie była ), Raven jest starszą firmą która ma ludzi "z jajami" , w developingu shooterów mogliby Gurille i samo studio Sony wiele nauczyć (Soldier Of Fortune ..... Tej serii nie zapomnę).

 

Coz, wg. mnie granie z kumplem siedzacym obok jest o niebo miodniejsze niz granie samemu w singla, badz przez neta w multi. Mam nadzieje, ze tworcy zdecyduja sie umiescic ten elemtent w ich tytule i pojda w slady Gears of War

Mnie zastanawia budżet tej produkcji, czy wersje wychodzą równocześnie ?, jeśli tak raczej nie myślcie o splicie, no i czy wersja PC dostanie gre w terminie (dobrze) czy port (niedobrze), bo najbardziej to właśnie ona mnie interesuje.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Bo silnik nie jest jakis mocno rozbudowany - 50C ktory chodzi w strednio 60fpsach jest na UE zas wiekszosc gier na tym silniku jest w 30 + dropy (GOW1/2, Jericho,itd). COD4/5 potrafi chodzic plynniutko przez 95% czasu gry - tak tez powinny chodzic gry. Niestety, gryy jak COD sa w mniejszosci :/. Zobacz jak wyglada Fable, jest w 30 fpsach oraz jakis glupi filtr przez ktory wydaje sie ze gra chodzi jeszcze wolniej.

Nikt tutaj nie chce porowan do KZ2 :) - jesli to nie jest killer graficzny to czemu gra jest tylko srednio 30 fpsach? COD4/5 maja b. dobra grafike i chodza zayebyscie plynniutko (nawet lepiej niz na moim PC ;))

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...

Niektórzy burczą że na torrentach od dawna jest beta multi i że ona wygląda koszmarnie + przebieg gry szybki niczym w jakimś quake'u.

Qrdę co tu mówić, człowiek ma już dość tych shooterów ale jeżeli jest to jakaś legenda, trzeba ją sprawdzić ;).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...