Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pierwsze auto

Featured Replies

Opublikowano
Do posiadaczy lub tych co jezdzili. W 5 drzwiowce podloga dla osob siedzacych z tylu jest taka wypukla ?

 

Tak

  • Odpowiedzi 133
  • Wyświetleń 20,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fele 16 to jak dla mnie za duzo do tego auta, do tego po walbrzychu nie da sie jezdzic golfem z takimi kolami. Ale szyby rzeczywiscie na korby, do tego prawa przednia lekko stuka wiec bedzie trzeba zdjac boczek i albo dokrecic srubke albo pokombinowac z uszczelka. Ksenony a wlasciwie biksenony drogo wyjda bo musze znalezc normalny reflektor z soczewka (zadne endzel ajs - wiocha na maksa w golfie). Marzy mi sie reflektor do golfa jak oryginalny biksenon w skodzie superb. No i nowy lakier chociaz jak teraz patrze to troche przesadzam. To golf 3, takie rzeczy to do golfa 4, ladniejszy jest. Trojka jakas za stara na te bajery :)

 

 

@ Pajda:

 

dzieki za info, moze kiedys sie skusze i zrobie tam wylewke aby to wyrownac, moze jakas pianka przykryta dywanami ;)

Edytowane przez Yacek

Opublikowano

Spoczko, jutro jeszcze sprawdze dla pewności. Co prawda w Vento, ale podloga jest ta sama.

 

16 to zdecydowanie za dużo. Już przy 15 z pasażerami z tylu może wystąpić obcieranie na wybojach o nadkola.

Edytowane przez Pajda

Opublikowano

Aktualnie mam 14" bbs, profil opony... zaje bisty, musze jutro sprawdzic. Serio klopot moze byc z 15" ? Jaki do nich profil, 50, 55 ?

Opublikowano

15 z profilem 55 będą ok. Koniecznie z tyłu muszą być założone odboje, bez tego nie ma co jeździć z pasażerami.

Opublikowano

Łapaj rozpiske do mk3

Wielkość opony175/70 R13

Opcjonalnie185/60 R14

Opcjonalnie195/50 R15

Opublikowano

ehh a ja szukam cos dla siebie i nic nie moge znalezc... Wprawdzie budżet skromny [do 8tys. MAKS], ale znalezc cos wartego uwagi to koszmar. Wiadomo, chcialoby sie Civiczka, ale w regionie nie ma zadnego na moja kieszen, ostatnio znajomy sprawdzal jedna oferte i samochod to w zasadzie byl zlom na kolkach. Ewentualnie zainwestuje w Golfa III, chociaz takiego znalezc w dobrym stanie to juz w ogole.

Opublikowano

nie no 8k to juz konkretna kasa jak na pierwsze auto :)

 

ale lepiej kup cos za 6tys. i zostaw sobie reszte na wszystko co zaraz bedzie wychodzilo do zrobienia ;)

 

 

 

 

Opublikowano

Tylko nie bierz golfa trójki, kurde no. nie rób scen.

Opublikowano
dzieki za info, moze kiedys sie skusze i zrobie tam wylewke aby to wyrownac, moze jakas pianka przykryta dywanami ;)

 

Zapomniałem napisać, że dla pewności sprawdziłem tą podłogę. Tak, są wytłoczenia, symetrycznie po obu stronach.

 

 

 

ehh a ja szukam cos dla siebie i nic nie moge znalezc... Wprawdzie budżet skromny [do 8tys. MAKS], ale znalezc cos wartego uwagi to koszmar. Wiadomo, chcialoby sie Civiczka, ale w regionie nie ma zadnego na moja kieszen, ostatnio znajomy sprawdzal jedna oferte i samochod to w zasadzie byl zlom na kolkach. Ewentualnie zainwestuje w Golfa III, chociaz takiego znalezc w dobrym stanie to juz w ogole.

 

No niestety Civiki i Golfy to już jakby nie patrzeć kilkunastoletnie samochody. Alec dobrze gada, zakup wozidła to nie koniec wydatków. Wypadałoby po rejestracji wymienić płyny i rozrząd dla świętego spokoju. Popatrz jeszcze za Audi B4, klasa wyżej niż Civik i Golf.

 

 

Edytowane przez Pajda

Opublikowano

6 tys, moim zdaniem nawet 8 tys to de facto malo na samochod. Po kupnie nagle trzeba zrobic to, pozniej tamto. Kupilem golfa za prawie 6 tys i juz mam liste:

 

linka sprzegla z samoregulatorem (zamowiona w sklepie)

lozysko rozrusznika

lozysko sprzegla

zbieznosc

uszczelka prawej szyby z przodu

hamulce tyl

uszczelka pod glowice zaworow (kupiona)

swiece

przewody swiec

filtr przeciwpylkowy (kupiony, zalozony)

opony na zime

listewka nad tablica rejestracyjna - zasilikonowanie srub i swiatelek (sylikon do akwariow powinien dac rade, zrobione wczoraj)

plastiki nadkoli

spoiler lub uszczelki/koreczki na dziury po nim (narazie tasma izolacyjna tuning)

klamka schowka z bebenkiem

oslona pod silnik (tu moze byc zgrzyt)

apteczka/gasnica/trojkat - niby banal ale juz 5 dych nie moje

 

To z tych rzeczy co sam zobaczylem/uslyszalem. Przy hamowaniu sciaga w prawo, mam nadzieje, ze to wina nowych klockow, ktore sie jeszcze nie dotarly.

Edytowane przez Yacek

Opublikowano
6 tys, moim zdaniem nawet 8 tys to de facto malo na samochod. Po kupnie nagle trzeba zrobic to, pozniej tamto. Kupilem golfa za prawie 6 tys i juz mam liste:

Tylko, że generalnie poza oponami zimowymi, wszystko kosztować Cię będzie poniżej 500 zł. Przecież kupując 15. letnie auto raczej każdy się liczy z tym, że trzeba będzie wymienić to i owo.

Opublikowano

Ponizej 500zl ? Na glowe upadles ?

 

Linka - 90zl

Swiece ngk - 70zl

sprzeglo + docisk - 150 + 350

filtr - 20

uszczelka pod zawory - 25

zbieznosc - 50zl

 

Juz mamy ponad 700zl.

Opublikowano
blabla Kupilem golfa za prawie 6 tys blabla

Miej do siebie pretensje.

A jak włączasz długie bez zapłonu, to ci nawiew powinien działać. Czy jakoś tak.

Opublikowano

Woldzwagn nie działa? Jak to?!

Opublikowano

ja jako pierwsze kupiłem peżota 106 dziesięcioletniego. za 7000zł, i z rzeczy do dopłaty było tylko z przodu zawieszenie kompletne do wymiany bo wybite było (500zł) i guzik od "stopów" bo nie chciały zawsze świecić (15zł). no i oczywiście wszelakie płyny (~100zł), ubezpieczenie (450zł na cały rok) ale to się płaci nawet jak sie kupuje nówkę więc nie ma co marudzić. jak się szuka i znajdzie dobre auto to potem można mieć z nim spokój długo, nie ma reguły na to że czterdziestoletnie golfy są niezniszczalne, a że auta na "F" ("f"iaty i "f"rancuskie) się wcale nie kupuje bo to syf.

Opublikowano
sprzeglo + docisk - 150 + 350

Pisałeś tylko o łożysku sprzęgła. Kupujac samochód chyba wiesz co w nim trzeba zrobić i ile mniej więcej kasy musisz na to przeznaczyć. Nie pasuje Ci cena auta + cena robocizny, to szukasz innego - tańszego lub w lepszym stanie.

Opublikowano

Wracając do tematu to apropos 106 wymienionej wyżej mógłbym polecić peugeota 405, tani i fajny z wyglądu, a wersja na gaźnikach nie awaryjnością dorównuje pancerwagonom. Na początek jak ktoś potrzebuje sedana co by mieć z tyłu miejsce ( ;) ), alternatywnie dla BMW i za mniejszą kase to taki peżocik jest kul.

Opublikowano

Sąsiad miał, całkiem fajne autko, tylko z tyłu za bardzo gnije.

Opublikowano

to chyba byl uderzony bo kazdy Pug ma ocynk i nie powinien byc ostro atakowany przez Rudą :D

 

 

mialem 205 i nie bylo grama rdzy ^_^

Opublikowano

no u mnie już 11 lat ma autko (peżo 106) i ni grama rdzy. przedni zderzak wymieniony bo pękł ale to plastiki są więc luz. generalnie jestem z niego mega zadowolony.

Edytowane przez hooki

Opublikowano

Ogólnie ocynk czy nie ocynk, nawet audice rdzewieją - zależy co sie działo z autem, jak ktoś dba to i nawet dużego fiata ma bez grama rdzy, taka jest prawda, a jak sie kupi trupa to sie nie ma co dziwic, ze rudy sie robi.

 

Ogólnie słyszałem taką teorie, że auta po roku 90 produkowane były głównie robione z blachy po recyklingu, czy jak to sie mówi na przetwarzanie stali, przetopione, o jakoś tak. Znaczy chodzi o to, że przetopione miedzy innymi z pordzewiałych elementów itp. Ale to moze pasowac do "najglupsza teoria..." ;]

 

EDIT:

 

Ja pier.dole dwa razy napisałem "ogólnie" i dwa razy na poczatku akapitów... Jak dureń jakiś.

Edytowane przez Oran

Opublikowano

cos moze byc w tej teorii bo aktualnie mam dwa VW w rodzinie jeden 85 drugi 86 i rdzy jest bardzo malo jak na ich wiek; ale z 2 strony ople z tych samych lat juz nie sa takie trwale :D

 

 

Puga mialem 91

Opublikowano

Ty no bo ople to ople ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.