Jump to content

PGL Zielona Góra - Halo 3 - 4v4 [Zakończony]


barth

Recommended Posts

Witam wszystkich, wiem, że czekaliście długo na ten temat, ale niestety nie mogłem nic zdradzić, póki nie dopięliśmy wszystkiego na (przed)ostatni guzik. Otóż jak widzicie w temacie dnia 28 lutego 2009 roku w pięknym mieście zwanym Zieloną Górą odbędzie się turniej w Halo 3 (i możliwe, że w Street Fighter'a II lub IV i Rock Band 2/Guitar Hero 4 też). Do samego Halo kończymy właśnie przygotowywać 16-cie stanowisk (mapy i łatki included, zakaz zmiany dysków na swoje). Oprócz tego na miejscu czekać na was będzie mała wystawka sponsorów i wogóle wszystkich zaangażowanych w projekt (figurkowe bitewniaki też będą ;) ). Przy okazji będzie to tez pierwszy turniej w którym zajęte miejsca będą liczyć się do tabeli całej ligi (tak, PGL to nazwa ligi), więc macie szanse wybić się na pierwsze miejsce. Coś jeszcze? Aha, tak. Pulę nagród będziemy powoli odsłaniać, ale szykuje się całkiem nieźle (jednak na coś w stylu lig PC'towych to bym jeszcze nie liczył, aczkolwiek jest już całkiem blisko). Jak zapewne zauważyliście zmuszeni byliśmy wprowadzić opłatę za wstęp na turniej. Będzie ona przeznaczona na częściowy zwrot kosztów i jak coś zostanie to na dalszy rozwój ligi. Sponsorów łapiemy powoli acz stanowczo, z tym, że musimy im pokazać frekwencją, że warto inwestować w takie przedsięwzięcia.

 

To tyle co mam na razie do powiedzenia, jakieś pytania?

 

 

Zasady:

 

Zasady ogólne

1. Do turnieju mogą zgłosić się wszyscy gracze posiadający skończone minimum 16 lat, lub posiadający pisemną/ustną zgodę rodziców.

2. Do turnieju mogą zgłaszać się całe drużyny cztero-osobowe (mogące posiadać jedną osobę pomagającą, tzw. Coacha), lub pojedyńcze osoby, które zostaną później połączone w drużyny drogą losowania.

3. Gracze nie mogą używać kontrolerów z opcją Turbo i/lub Auto-fire.

4. W przypadku awarii Xbox’a 360/monitora należy rozegrać pojedynek ponownie, chyba że upłynęlo 5 minut od jego rozpoczęcia.

5. Nie można rozgrywać rozgrzewek poza czasem do tego przeznaczonym.

6. Jeśli drużyna nie zjawi się przy swoim stanowisku w ciągu 5 minut od jej wywołania oznacza to, że oddają pierwszą rundę walkoverem. Jeśli nie zjawią się w ciągu 10 minut od wywołania oznacza to, że oddają walkoverem cały pojedynek trzy-rundowy, lub dugą rundę z pojedynku pięcio-rundowego. Jeśli drużyna nie zjawi się w ciągu 15 minut od wywołania oznacza to, że oddają walkoverem cały pojedynek pięcio-rundowy.

 

Zasady gry

1. Zakaz opuszczania normalnych granic mapy.

2. Zakaz wchodzenia na skrzynie zawieszone na podnośnikach (Onslaught).

3. Zakaz wchodzenia na krawędzie za szkłem (Construct).

4. Zakaz wchodzenia na strukturę zawieszoną nad środkiem (Guardian).

5. Zakaz wchodzenia na wysoką krawędź znajdującą się nad Sniper Tower 3 (Guardian).

6. Zakaz wchodzenia na murki wokół górnej złotej (Guardian).

7. Zakaz wchodzenia w mały otwór na murku obok wejścia na niebieskie (Guadian).

8. Zakaz wchodzenia na drzewo między dolną złotą, a dolnym niebieskim (Guardian).

9. Zakaz wnoszenia Oddball’a na murek za pochylnią na niebieskim (Guardian).

10. Zakaz wnoszenia Oddball’a na murek naprzeciw kolana (Guardian).

11. Zakaz wchodzenia na Campspot’y nad bazami (The Pit).

12. Zakaz używania modelu Elite.

13. Gracze i Coach’e nie mogą patrzeć na ekrany przeciwnej drużyny.

14. Naumyślne złamanie zasady #13 również spowoduje przegranie rundy. Przypadkowe złamanie zasady #13 spowoduje przyznanie Faula. Faule zostają z dużyną przez cały czas trwania bieżącego turnieju. Dwa faule w jednej grze prowadzą do przegrania rundy. Jeśli drużyna otrzyma dwa faule w ciągu jednego turnieju, każdy kolejny faul w tym turnieju będzie powodował przegranie rundy.

15. Członkowie widowni, którzy będą podpowiadali graczom lub Coach’om zostaną usunieci z miejsca rozgrywania turnieju.

16. Zakaz opuszczania gry podczas Team Slayer’a.

17. Zakaz umieszczania Oddball’a w niedostępnych miejscach, które nie spowodują natychmiastowego przeniesienia go na spawn („Play Ball”).

18. Złaminie którejś z zasad #1-17 spowoduje przegranie rundy.

19. Naumyślne złamanie zasady #15 również spowoduje przegranie rundy. Przypadkowe złamanie zasady #15 spowoduje przyznanie Faula. Faule zostają z dużyną przez cały czas trwania bieżącego turnieju. Dwa faule w jednej grze prowadzą do przegrania rundy. Jeśli drużyna otrzyma dwa faule w ciągu jednego turnieju, każdy kolejny faul w tym turnieju będzie powodował przegranie rundy.

20. Każde podejrzenie o oszustwo może spowodować przegranie rundy.

21. Drużyna będąca hostem gra kolorem Czerwonym, a drużyna grająca „na joinie” gra kolorem Niebieskim.

22. Wybór hosta musi zostać dokonany przed rozpoczęciem gy.

23. Gry rozpoczęte bez zezwolenia organizatora będą rozpoczęte ponownie.

24. Opuszczenie gry przez gracza w trybie innym, niż Team Slayer bez zezwolenia organizatora powoduje kontynuowanie gry przez pozostałych graczy. W wypadku opuszczenia gry przez wszystkich 4 graczy runda liczy się dla nich jako przegrana.

25. Niepoprawne zakończenie gry bez zezwolenia organizatora będzie uznane jako przegrana gra.

 

Tabela turniejowa

1. Tabela składa się z pojedynków trzy-rundowych i pięcio-rundowych rozgrywanych w systemie podwójnej eliminacji („tabela wygranych” i „tabela przegranych”).

2. Drużyna wygrywa pojedynek w momencie, gdy wygra dwie (pojedynek trzy-rundowy), trzy (pojedynek pięcio-rundowy) lub sześć rund (pojedynek jedenasto-rundowy).

3. Wszystkie początkowe gry rozgywane są w systemie trzy-rundowym. Począwszy od ćwierćfinałów (zarówno „tabeli wygranych” jak i „tabeli przegranych”) pojedynki przechodzą na system pięcio-rundowy. Finały („tabela wygranych” i „tabela pzegranych”) rozgrywane są systemem jedenasto-rundowym.

4. Każdy pojedynek składa się z jednej gry w trybie Team Slayer i dwóch gier w trybie Multi Flag/Team King/Team Oddball (pojedynej trzy-rundowy), lub dwóch gier w trybie Team Slayer i trzech gier w trybie Multi Flag/Team King/Team Oddball (pojedynej pięcio-rundowy).

5. Po przegraniu jednego pojedynku drużyna spada do “tabeli przegranych”.

6.Po przegraniu pojedynku w “tabeli przegranych” oznacza całkowitą eliminację z turnieju.

7. Drużyny z pierwszej ósemki, które przegrają w “tabeli przegranych” muszą rozegrać ze sobą dodatkowe pojedynek, które rozstawą ich na miejscach 5-8.

8. Drużyny rozstawiane będą w tabeli według punktów zebranych w lidze.

9. O przydzieleniu pierwszego hosta decyduje losowanie - rzut monetą. Drużyna niżej rozstawiona w tabeli jako pierwsza wybiera orła/reszkę. Następne gry hostowane są na zmianę.

10. Jeśli w meczu Team Slayer, Team King lub Team Oddball zdarzy się remis należy rozegrać go raz jeszcze.

11. Tryb Multi Flag trwa 15 minut. W przypadku gdy po upływie 15 minut jedna z drużyn wygrywa i ich flaga znajduje się w pozycji startowej runda jest kończona. Jeśli po upływie 15 minut obie drużyny remisują, nalezy rozegrać tryb “nagłej śmierci” – wygrywa drużyna która jako piewsza doniesie flagę przeciwnika do swojej bazy, zdobywając punkt. Jeśli runda nie rozstrzygnie się w przeciągu 30 minut należy rozegrać ją ponownie, w tybie “nagłej śmierci”.

12. W momencie gdy w tybie Multi Flag upłynie standardowe 15 minut przeznaczone na rundę, a różnica w punktach obu drużyn wynosi 1 i flaga wygrywającej dużyny nie znajduje sie w pozycji początkowej gra musi być kontynuowana. Jeśli przegrywającej drużynie uda się ją donieść do swojej bazy i zdobyć punkt mecz przechodzi w tryb „nagłej śmierci”. Jednak w wypadky, gdy nie uda się jej tego dokonać zanim flaga wróci do pozycji początkowej runda jest kończona.

13. Jeśli drużyny spotykają się po raz drugi na turnieju liczba ich pojedynków powiększa się do pięciu (jeśli poprzedni pojedynek miał trzy rundy), lub jedenastu rund (jeśli poprzedni pojedynek miał pięć rund), jednak wlicza się do nich poprzedni pojedynek. Na przykład jeśli Drużyna A pokonała Dużynę B 3-0 oznacza to, że jeśli następną rundę wygra Drużyna A wynik bedzie wynosił 4-0, natomiast jeśli wygra Drużyna B wynik będzie wynosił 3-1. Host zostanie ponownie wybrany drogą losowania (patrz zasada #7).

14. Jeśli w pojedynku jedenasto-rundowym drużyny mają walczyć w trybie, w którym już się spotkały prowadzący turniej ma obowiązek wyznaczyć im inny, wcześniej nie rozgrywany tryb.

 

Tryby gier

Multi Flag - Narrows

Multi Flag - Onslaught

Multi Flag - The Pit

Team King - Construct

Team Oddball - Lockdown

Team Oddball - Guardian

Team Slayer - Construct

Team Slayer - Guardian

Team Slayer - Narrows

Team Slayer - The Pit

Team Slayer - Amplified

 

 

Ustawienia trybów gier

 

Wszystkie gry

Primary Weapon = Battle Rifle

Custom Powerup Traits, Duration = 3 Seconds

Custom Powerup Traits, Damage Resistance = Invulnerable

Custom Powerup Traits, Shield Multiplier = 3X Overshield

Custom Powerup Traits, Player Speed = Unchanged

Shield Recharge Rate = 90

Damage Modifier = 110

Player Speed = 110

Motion Tracker Mode = Off

Suicide Penalty = None

Betrayal Penalty = None

Team Changing = Not Allowed

 

Multi Flag - Narrows

Sudden Death = 30 Seconds

Flag At Home to Score = Enabled

Flag Return Time = 3 Seconds

Flag Reset Time = 15 Seconds

Flag Carrier Traits, Damage Modifier = 50

Time Limit = 15 Minutes

 

Multi Flag - Onslaught

Captures to Win = 5

Sudden Death = 30 Seconds

Flag At Home to Score = Enabled

Flag Return Time = 3 Seconds

Flag Reset Time = 15 Seconds

Flag Carrier Traits, Damage Modifier = 50

Time Limit = 15 Minutes

Multi Flag - The Pit

Sudden Death = 30 Seconds

Flag Return Time = Disabled

Flag Reset Time = 15 Seconds

Flag Carrier Traits, Damage Modifier = 50

Time Limit = 15 Minutes

Team King

Score to Win = 250

Hill Movement = 2 Minutes

Hill Movement Order = Sequence

Time Limit = 15 Minutes

Respawn Time = 10 Seconds

 

Team Oddball

Score to Win = 250

Ball Carrier Traits, Damage Modifier = 50

Time Limit = 15 Minutes

 

Team Slayer

Time Limit = 15 Minutes

Vehicle Set = No Vehicles

Link to comment
  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam wszystkich, wiem, że czekaliście długo na ten temat, ale niestety nie mogłem nic zdradzić, póki nie dopięliśmy wszystkiego na (przed)ostatni guzik. Otóż jak widzicie w temacie dnia 28 lutego 2009 roku w pięknym mieście zwanym Zieloną Górą odbędzie się turniej w Halo 3 (i możliwe, że w Street Fighter'a II lub IV i Rock Band 2/Guitar Hero 4 też). Do samego Halo kończymy właśnie przygotowywać 16-cie stanowisk (mapy i łatki included, zakaz zmiany dysków na swoje). Oprócz tego na miejscu czekać na was będzie mała wystawka sponsorów i wogóle wszystkich zaangażowanych w projekt (figurkowe bitewniaki też będą ;) ). Przy okazji będzie to tez pierwszy turniej w którym zajęte miejsca będą liczyć się do tabeli całej ligi (tak, PGL to nazwa ligi), więc macie szanse wybić się na pierwsze miejsce. Coś jeszcze? Aha, tak. Pulę nagród będziemy powoli odsłaniać, ale szykuje się całkiem nieźle (jednak na coś w stylu lig PC'towych to bym jeszcze nie liczył, aczkolwiek jest już całkiem blisko). Jak zapewne zauważyliście zmuszeni byliśmy wprowadzić opłatę za wstęp na turniej. Będzie ona przeznaczona na częściowy zwrot kosztów i jak coś zostanie to na dalszy rozwój ligi. Sponsorów łapiemy powoli acz stanowczo, z tym, że musimy im pokazać frekwencją, że warto inwestować w takie przedsięwzięcia.

 

To tyle co mam na razie do powiedzenia, jakieś pytania?

Mam urodziny tego dnia... czy organizator zasponsoruje mi wielki tort ze striptizerką w środku... bo jak nie to nie przyjeżdżam ;)

Myślę, że popisy w Rockbanda też byłyby niezłym pomysłem, tylko od razu zapytam... chodzi o całą 4rkę czy tylko np. elektryk? Bo jak wiadomo dostęp do perki/mikra nie ma każdy z graczy. Chyba, że myśli się o takiej formule zabawy jak na Fun Day, to ja bardzo chętnie się pisze...

Czekam na szczegóły! (tzn. gdzie to w ogóle będzie grane, dostępność nocnego grania, free/nie free nocleg)

Czekam na więcej szczegółów ^_^

 

Link to comment

Ok, jeśli chodzi o spanie to koleś z mojego teamu powiedział, że jakieś parenaście osób może przyjąć pod swoją strzechę, jeśli zjawią się z własnymi śpiworkami. Zgłaszajcie się tutaj, a on rozpatrzy waszą kandydaturę ;).

Torta nie dostaniesz, chyba, że ci scena fundnie, nasz budżet jest mocno okrojony.

RB2 najprawdopodobniej w pełnym zestawie do wolnego grania przyjedzie, a turniej rozegramy na wiosłach.

 

Aha, ważna sprawa. Nie ma czegoś takiego jak spożywanie alkoholi w miejscu, gdzie będziemy rozgrywać turniej. Najprawdopodobniej po wszystkim przeniesiemy się do wynajętego baru/pubu na after-party. Ale jeśli ktoś postanowi złamać tą zasadę, to niestety będziemy musieli wyprosić tą osobę z eventu (sprawa jest taka, że nam też patrzą na ręce, więc sorry bardzo, ale tak musi być).

Link to comment
Ok, jeśli chodzi o spanie to koleś z mojego teamu powiedział, że jakieś parenaście osób może przyjąć pod swoją strzechę, jeśli zjawią się z własnymi śpiworkami. Zgłaszajcie się tutaj, a on rozpatrzy waszą kandydaturę ;).

Torta nie dostaniesz, chyba, że ci scena fundnie, nasz budżet jest mocno okrojony.

RB2 najprawdopodobniej w pełnym zestawie do wolnego grania przyjedzie, a turniej rozegramy na wiosłach.

 

kurde... niefajnie...

 

Aha, ważna sprawa. Nie ma czegoś takiego jak spożywanie alkoholi w miejscu, gdzie będziemy rozgrywać turniej. Najprawdopodobniej po wszystkim przeniesiemy się do wynajętego baru/pubu na after-party. Ale jeśli ktoś postanowi złamać tą zasadę, to niestety będziemy musieli wyprosić tą osobę z eventu (sprawa jest taka, że nam też patrzą na ręce, więc sorry bardzo, ale tak musi być).

 

Oczywista sprawa, że jak ma nam ktoś pomagać z zewnątrz to musi to mieć "opakowanie", ale libacja jak mówisz w knajpce może dać rade...

BTW. Skitra ktoś dwa CRT celem zagrania w tytuł bardziej retro (taki freeplay tylko), mało znany i mało udany, ale mimo to ciekawy, mianowicie Halo: combat Evolved?

Edited by Zimol
Link to comment

Nie ma jeszcze obowiązku grania padem kablowym, ale po grze trzeba zadbać o to, żeby był dobrze odłączony.

 

Z coachowaniem jest dość trudna sprawa, z jednej strony lepiej mieć dobrego coacha, ale z drugiej co w przypadku, gdy spotkacie się w jakiejś rundzie? To jest problem, nad którym myślimy jeszcze, ale skłaniamy się raczej w kierunku "Coach może być członkiem tylko jednej drużyny".

Link to comment
Ze spaniem tak jak Bar7h powiedział. Tym tajemniczym kumplem od miejscówki na nocleg jestem ja. Ale musicie dać wcześniej znać kto będzie u mnie kimał. Tak przy okazji witam wszystkich na forum.

A witamy również :D Co do tematu to mogę powiedzieć że team Benq.DELTA na pewno się zjawi i już nie możemy się doczekać ! Trzeba odbić prym 1 miejsca ! A jeszcze Barth napisz gdzie będzie turniej i od której do której musimy się wyrobić.

Link to comment
Ze spaniem tak jak Bar7h powiedział. Tym tajemniczym kumplem od miejscówki na nocleg jestem ja. Ale musicie dać wcześniej znać kto będzie u mnie kimał. Tak przy okazji witam wszystkich na forum.

A witamy również :D Co do tematu to mogę powiedzieć że team Benq.DELTA na pewno się zjawi i już nie możemy się doczekać ! Trzeba odbić prym 1 miejsca ! A jeszcze Barth napisz gdzie będzie turniej i od której do której musimy się wyrobić.

 

Flaszka nie zgrzewaj się tak, bo nie doczekasz :D

 

LH najpewniej też się pojawi i powalczy o punkty w lidze.

 

No i będziemy bronić "prymu 1 miejsca", cokolwiek to znaczy Oo

 

A co z innymi team'ami?

 

T4 będzie?

Edited by Bieniu
Link to comment

A właśnie, otwarcie planujemy na godzinę 10, ale z całymi rozgrywkami ruszymy koło 11, może 12 (najwyżej o tej 11 puści się pierwsze mecze, a reszta się dogra/dopisze po drodze).

Całość będzie trwała najprawdopodobniej jakoś do 20, może 21 (na dwóch stanowiskach powinno pójść trochę szybciej niż normalnie). Potem planujemy after-party i wycieczkę do domu Damiasia na nocleg.

 

A co do teamów to zgłasza się Rapid w składzie: Raz, Drzedaj, Damiaś i Bar7h

Link to comment

W sumie jak by kerlo wyslal taka wiadomosc ludziom z listy polishh3player to moglo by przyciagnac paru graczy ;) Mozna by w sumie zmienic ta liste tez w taka liste ogloszen, w bio by sie zapisywalo takie ogloszenia typu turniej taki i taki tam i tam albo ze lan w jakims tam miescie chetni zglosic sie tu i tu ;)

Link to comment

Propos, bo nie pamiętam żebym takie coś czytał to słyszałem, że na turnieju będą obowiązywać zasady MLG v5 z wszystkimi dostępnymi trybami oprócz MLG Team Slayer na MLG Amplified.

Jak się do tego mogą ustosunkować organizatorzy? Czy można także zrobić apdejt, na pierwszej stronie z listą i składem już zapisanych drużyn.

Zglaszam poki co DBN (Druzyna Bez Nazwy;] ale to sie zmieni)

W sklad ktorej wchodzą

Kivek, Delta Cichy, Pchel i moje skromne Ego, Super-Ego i ID.

 

pozdro

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.