Skocz do zawartości

PGL Zielona Góra - Halo 3 - 4v4 [Zakończony]


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Amp'a u nas nie będzie bankowo, może MLG to lubi, ale u nas nikt (no prawie nikt). Zamiast tego zastanawiamy się nad wstawieniem Cold Storage, które jest teraz w fazie testów przed wyjściem zasad MLG v6. Działa podobnie do Amp'a, ponieważ jedynymi broniami na tej mapie są BR'ki i Rocket. Dorzucili do tego jeszcze OS'a i Camo (resp co 90 i 120 sec.) i gra się na tym naprawdę świetnie i szybko. Chętnych do próby zapraszam do ściągnięcia mapy stąd: MLG Cstorage t6

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie gralem wersji mlg ale normalna byla troche za mala i wiekszosc walk byla ograniczona do melee ktory w h3 jest niewypalem. Musze pograc troche na niej wtedy powiem czy to dobre rozwiazanie.

 

 

Mimo wszystko agree...

 

Co do Blackouta, to ja wiem, ze to Lockout niby, ale ja nawet raz nie grałem na nim, więc ciężko mi się wypowiedzieć...

 

Za to ten Sandtrap może być niezły, byleby Banshee były ;)

Odnośnik do komentarza
Nie no ja z tym Blackoutem żartowałem :) Ale Cold Storage też wydaje mi się za małe.

 

W Halo1 to była doskonale wyważona mapa, trochę się zdziwiłem na wiadomość, że jest tam jedynie rakieta i same BRki, a ten OS i Camo gdzie są rozstawione? Ale chyba nawet zassam za chwilę i sam sprawdze... a moje zdanie jest takie, że najlepiej poczekać z MLG v6 do następnego turnieju, a to zagrajmy na zasadach sprawdzonych, bo po co wprowadzać chaos i niepewność w zasadach? Cold Storage jest świetnym pomysłem, zwłaszcza jeśli MLG ją wyważy, ale póki co potraktujmy ją jako ciekawostkę ;)

pozdro

 

PS. Miniu - przesadzasz z tą walką wręcz, dziwne Rocket Room, Shotgun Room i legendarny "pod złamanym mostkiem" (h1 gracze powinni wiedzieć co to), to duze pomieszczenia, ciezko tam doskoczyc sobie z jednego konca sali do drugiego na przysłowiowego "łokietka". A że ma zakamarki gdzie można się przykampić na wroga, no cóż nawet takie dobre mapy jak Sandtrap... tfu znaczy The Pit mają takie miejscówki;]

 

EDIT. Sprawdziłem Cold Storage, podobają mi się zmiany, ale za wcześnie na nowy tryb, który nawet jeszcze nie jest zatwierdzony. Poza tym czemu OS był defaultowy, czyli taki jak w MM a nie w MLG? Czemu go nie poprawili?

 

Plusy:

- Tylko 4 BRki (po jednej w Camo, Shotgun, Rocket i pod "Korytarzem" przy teleporcie), dzięki czemu mapa nie jest "zagracona"

- Obecność rakiet i OS, Camo rozmieszczonych w różnych punktach mapy co niweluje znacznie kamperkę w stałym miejscu

- Zasłonienie alternatywnego wyjścia w "Korytarzu"

- Wyjście z teleportu na Main Hall (aka złamany most" jest ustawione z boku na specjalnie do tego domontowanej połce, tak że idący górnym korytarzem z Shotie lub patrzący z Camo nie mają delikwenta od razu na celowniku.

- przydatne jumpy z Rocket na Main i do Camo (dzięki 110% speed), które umożliwiają szybkie poruszanie :)

- 3 teleportery "one way" dodające więcej nieprzewidywalności rozgrywce.

Minusy:

- Mimo wszystko brak snajperki :( (może zmienią jej miejsce spawna? Bo w Camo połączenie tych w dwoje w H3 jest zbyt przesadne?)

- Niewiadoma różnica między OSem z MLG a tym w grze...

 

Osobiście wolałbym aby w trybie pozbyto się jednego z Upów, a na jego miejsce wstawiono snajpę, bo przy obecnym kształcie gry, tej snajperki nie można nigdzie upchać... bo albo jest za blisko OSa, albo Camo, albo za łatwo do zdobycia przy przejęciu rakiet.

Mogliby wprowadzić do Camo Roomu np. Snajpę bez Camo, a OS standardowo, albo odwrotnie, OS w Camo Room, żadnego Camo na mapie (chyba będzie w 4vs4 mało przydatne, w przeciwieństwie do snajpy), a Snajpa w miejscu OS. Taki mój mały koncert życzeń, a co będzie? To upichcą nam panowie spod liter MLG.

Edytowane przez Zimol
Odnośnik do komentarza

Właśnie graliśmy 4v4 na CS i powiem szczerze, że mi się to nie podoba (nie tylko mi). C.H.A.O.S. to dobre określenie na to, co się dzieje przy tej ilości osób :P

 

Zimol dobrze mówi. Zostańmy na starych/aktualnych zasadach i mapach, a v6 zostawmy na następny raz :)

Edytowane przez maciekk
Odnośnik do komentarza

nigdy tego nie zczaje, co to tylko mlg ma monopol na robienie dobrych zasad? samemu nie mozna czegos turniejowego wymyslec? pozatym, snajpa na czilu przydaje sie jak most w dziurze, czy to w h1 czy h3, no moze w h3 troche bardziej, ale nie jest to power weapon na miare rakiety (przynajmniej na tej mapie). rzeklem.

Odnośnik do komentarza

Z przykrością stwierdzam, że raczej nie pojawię się jednak na turnieju.

 

Nie mam gdzie grać, nie mam warunków ćwiczyć, więc daje sobie spokój z poważną grą.

 

Ponadto ostania sytuacja na scenie powoduje u mnie mdłości i chęć zwrotu obiadu, tak więc chyba pora powiedzieć "stop".

 

Jeśli ktoś poczuwa się na moje miejsce w LH to uderzać do Kerla.

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...