Jump to content
Sign in to follow this  
Harbuz

Szukam szmaty,

Recommended Posts

Istoty topicu tłumaczyć chyba nie muszę. :P

Więc zaczynam. Szukam od dłuższego czasu zwykłej ciemnobrązowej (podchodzącej pod czarny) bluzy z kapturem, bez żadnych napisów i wzorków. Dacie wiarę, że nie mogę znaleźć?! :) To po pierwsze.

Po drugie: od dłuższego czasu jaram się na serię koszulek z teledysku Justice'a DANCE. TUTAJ i TUTAJ. Pienkne nie? ;)

A i jeszcze, czy ktoś mógłby mi polecić jakiś dobry sklep z dużym wyborem adidasowskich Superstarów?

Share this post


Link to post

jest juz temat 'polec szmate' napisane specjalnie duzymi literami.

Share this post


Link to post
jest juz temat 'polec szmate' napisane specjalnie duzymi literami.

 

W 'poleć szmatę' to zapodam posta jak kupię ten stuff i będę z niego zadowolony, by np. bunny mógł bez wątpliwości, również zainwestować pieniążki w dany kawałek odzieży. Tutaj z kolei o pomoc proszę wykwalifikowanych googlowców i spostrzegawczych bywalców sklepów odzieżowych.

 

No, a co do koszulek to kiedyś widziałem je w Homo&Metro i do dzisiaj żałuję, że ich nie kupiłem :/

Edited by Hrubaz

Share this post


Link to post

czasem dochodze do wniosku, że niektórzy forumowicze leca na pałe z każdym głupim pytanie tu na nasze za(pipi)iste forum..

 

hrubaz jak szukasz koszulek to weź napisz w google JUSTICE TEES i w pierwszym linku masz od razu namiary na nie, no kurwa mać...

 

prąciem bardzo :

http://www.google.com/search?hl=en&cli...amp;btnG=Search

http://www.thedailytee.com/8-t-shirts-from...ce-dance-found/

http://www.zazzle.com/justice+dance+tshirts

Share this post


Link to post

LEVI'S LEVI'S I jeszcze raz LEVI's najlepsze spodnie na tym globie w dobrej cenie. Już za 250zl wyrwiesz dobry model polecam.

Share this post


Link to post

Wrangler ma dużo ciekawsze modele od Levi's :P Mój brat ma jakieś dżinsy z Big Stara, pamiętam, że wyrwał je z ostrej przeceny, kosztowały chyba wtedy 200zł, a były przecenione na 100zł. Materiał wydaje się ok, ale nie wypowiem się w kwestii wygody i trwałości bo nie mam pojęcia.

Share this post


Link to post
Nie, to nie jest dobra marka. Zainteresuj się Zarą np.

o tak 18latek ma kase oraz napewno każdy w jego liceum nosi się w Zarze. Pjontka za tą wypowiedź :ok:

 

:franc:

Share this post


Link to post

no wlasnie, czegos tu nie rozumiem

 

w zarze sa niezle dzinsy (chociaz raz sie zawiodlem jesli chodzi o jakosc) ale levis jest klase wyzej (cenowo tez i tu juz raczej nie mozna mowic o slabszych jakosciowo modelach)

Share this post


Link to post

Levi'sy dobre są, jestem ze swoich zadowolony.

 

Szukam jakichś fajnych spodni brązowych, tak do 100-120zł. Na co dzień.

Takie w stylu dżinsów/sztruksów, tylko właśnie brązowe.

Edited by Wojtusior

Share this post


Link to post
Potwierdzam. W Rezerwie. W Housie też zwykle są.

 

 

Ok, dzięki. Problem już mi się udało rozwiązać :D

 

 

@Tytek

 

Sprawdź sunset suits, chyba coś znajdziesz.

 

Edited by Wojtusior

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.